Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Leonardo Hotel Bradford

4 out of 5
Leonardo Hotel Bradford
2 Thornton Road, Bradford, England

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 402 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 386 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 122 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 47 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 44 van 1001 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Adriana

Positief: Personeel en service
De locatie valt erg tegen. Hotel ziet er op het eerste gezicht wel goed uit maar als je beter kijkt is het oud. Gaten in het beddengoed en meubilair wat niet goed zit.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Hanneke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel, bedden goed, badkamer schoon. Receptie vriendelijke geholpen. Enige minpunt is de prijs voor het ontbijt van £11,00. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Beter is het om in Bradford zelf een meer dan prima ontbijt te halen
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Jury's Inns op 29 dec 2021
Thank you so much for taking the time to review your stay, we are glad to hear that you our staff welcoming and helpful. We do apologise that the breakfast was not up to your expectation .We hope that we can welcome you back to Jurys Inn and Leonardo Hotels in the near future

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Het hotel was prima, bedden heel erg fijn. Jammer dat de douche heel laag hing, er geen loss handdouche was en dat de douche in de badkuip was. Je moest dus op het randje van het bad gaan staan en licht gebukt om van de straal te profiteren, die toch al niet zo hard was. De eerste nacht ging om 1 uur het brandalarm af in het hele hotel. Uit een eerste schrikreactie hebben we toen eerst het alarmkapje afgedraaid (zeer gevoelig voor harde geluiden). Daarna meteen netjes naar beneden gelopen via de trap. De volgende morgen werden wij ervan beschuldigd het alarm te hebben laten afgaan, want dat zei hun computersysteem. Er werd niet eerst naar onze ervaring gevraagd, hoe wij dachten dat het ontstaan werd. Het werd als een feit gepresenteerd. Daar hebben wij tegen geprotesteerd en kregen uiteindelijk een mager excuusje zonder veel overtuiging. Slecht dus! Het kan best zijn dat het systeem laat zien dat in dezelfde minuut het alarm afging en wij het alarm eraf hebben gedraaid, zodat het zo lijkt, maar dat was dus niet het geval. Nee, we weten ook best dat je dat ding er niet af mag draaien, maar dat was een paniekreflex nadat het was afgegaan.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Emma op 3 okt 2019
Thank you for your recent review, we value all our guests feedback. I am sorry to see you didn't take full satisfaction from your stay with us. I would like to sincerely apologize for the issues you have had. I can assure you the service you received is not indicative of our usual standard and we will be discussing you review in a management meeting and providing extra training where needed. With Kind Regards Jurys Inn Bradford

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was goed, medewerker waren ook vriendelijk. Bereikbaar heid van uit de trein station was ook goed
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Vicky op 3 sep 2019
Thank you for your recent review, I am delighted that you have enjoyed your stay and we do hope to welcome you back in the near future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettige accomodatie, precies wat je nodig hebt en verwacht bij deze prijs.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Vicky op 23 aug 2019
Thank you for your recent review, we value all our guests feedback, I am delighted that you have enjoyed your stay and we do hope to welcome you back in the near future

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bradford curry
Het hoofddoel was de diploma uitreiking van Bradford University (dicht bij). Daarnaast Saltaire en het Media museum bezocht en natuurlijk van de beroemde Bradford curry genoten.
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Rob Uit Leiden , Leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen hotel.
In de buurt voldoende restaurants, een gezellig plein bij lekker weer en voor de shoppers een nieuw overdekt winkel centrum. In het hotel zelf is buiten de bar weinig te doen en hangt weinig sfeer.
Reactie van Emma Birkett - Operations Manager op 2 okt 2016
Thank you for your review. We look forward to welcoming you back to Jurys Inn Bradford in the near future. Kindest Regards

8/10 – Goed

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel itself, very nice. Clean and spacious rooms. The only downside I’ve experienced, was the loud noises generated by a contractor who parked his van in the Hotel parking and started unloading his van. The noise made his way up til the 3rd floor and basically woke me up, earlier than expected. I would highly recommend to Inform any contractors to maintain a decent level of service while on hotel premises.
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Aicha

Reisde met partner
We were unable to stay at the hotel as we could not locate a safe and accessible car park that was near enough. Had to pay to stay in the travelelodge instead as the car park was accessible and safe.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

LEE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great venue. Always the same quality across the group.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Erez

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff absolutely magnificent, helpful and friendly. Was a business trip made very easy by the staff. Rooms are good, good lighting, and great value for a 4* hotel. Highly recommended.
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sarah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable bed and spotless
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Brenda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The overnight stay was relaxing. The mattress was amazing for my back. The breakfast was tasty and adequate- definitely worth a visit
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Voirrey

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Bradford op 17 apr 2024
Good evening, thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

10/10 – Uitstekend

Shawna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was a very nice stay. The construction surrounding it however was horrible. Close to the theaters which was nice.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Bradford op 17 apr 2024
Thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

10/10 – Uitstekend

Adnan

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Bradford op 8 apr 2024
Amazing thanks for the full marks, we look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Uitstekend

Mateen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing rooms, very spacious and clean also comfortable.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Team Bradford op 31 mrt 2024
Good evening, thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

8/10 – Goed

Malcolm

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Team Bradford op 13 apr 2024
Good evening, thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

10/10 – Uitstekend

Daniel

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
the location was fine but off road parking was expensive for multiple days so that was a cost we hadn't anticipated
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Team Bradford op 22 mrt 2024
Thanks for taking the time to leave us a review.Next time you come and see us please take advantage of our 20% discount that we offer for the NCP next door to the hotel.

8/10 – Goed

steven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team Bradford op 20 mrt 2024
Good morning, thanks for taking the time to leave us a review.We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

8/10 – Goed

Sam

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyable stay alwsys comfortable and clean friendly staff
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Team Bradford op 12 mrt 2024
This is amazing to read. Thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Uitstekend

Muhammad

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Team Bradford op 6 mrt 2024
Amazing! Thanks for the full marks/

8/10 – Goed

paris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, great staff and very clean hotel
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Team Bradford op 9 mrt 2024
Good evening, thank you for taking the time to leave us a review.We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

10/10 – Uitstekend

Colin, Lincoln

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My first time at this hotel and I was pleasantly surprised. A warm welcome from reception, clean room, a good breakfast buffet, easy check out. If I'm in Bradford again; I'd probably stay here again.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Team Bradford op 6 mrt 2024
Thanks for the full marks. We look forward to welcoming you back soon.

4/10 – Matig

Neil

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Travelled all the way from London and arrived at 7.30, large que for check in, told restaurant open until 9.30, came down for food at 8.15 and was told kitchen is closed.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Team Bradford op 6 mrt 2024
Good evening, thanks for taking the time to leave us a review. I remember that night in question, there was an issue with the kitchen equipment. I am sorry top hear that this wasnt correctly communicated to you at check in.This will not happen again, and we do hope this hasn't deterred you from wanting to book again.

6/10 – Redelijk

Priya

Negatief: Personeel en service
Served the purpose. But the food i requested wasnt nice and even though freshly made it felt like it had been made in advance and warmed up.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team Bradford op 28 feb 2024
Thanks for taking the time to leave us a review.Issues raised here have been passed on to the relevant departmental head to avoid these issues arising again in the future.

8/10 – Goed

Kiran

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, nice and clean
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team Bradford op 26 feb 2024
Good afternoon, thanks for taking the time to leave us a review. Thank-you very much for the high score too.We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Uitstekend

Tendai

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Fantastic
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team Bradford op 22 feb 2024
Amazing, thanks for the full marks. See you soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Kamran

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Reactie van Team Bradford op 22 feb 2024
Thanks for taking the time to leave us a score, clearly something was afoot with you stay. Could we please have some more details.

6/10 – Redelijk

Paul

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team Bradford op 22 feb 2024
Thankyou for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

10/10 – Uitstekend

sanjay

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Team Bradford op 22 feb 2024
Amazing score! Thanks!

4/10 – Matig

Saba

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable bed, but no heating overnight despite following instructions, so room was cold. Also noisy, one pillow with stains, and floor looked like it could do with a vacuum. I normally go for Travelodge, but fancied an upgrade to a Jurys Inn, how disappointing!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team Bradford op 22 feb 2024
Good afternoon Saba, thanks for taking the time to leave us a review. The issues raised here will be passed onto the relevant departmental heads to avoid them happening again in the future. We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Alexandria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cozy place
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Bradford op 28 jan 2024
Good evening Alexandria, thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

8/10 – Goed

olu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Bradford op 28 jan 2024
Good evening Olu, thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

10/10 – Uitstekend

Shane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cannot fault the hotel cleanliness staff at breakfast and evening meal times where very helpful and friendly. Fantastic team !!!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Team Bradford op 28 jan 2024
Good evening Shane, thankyou very much for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

10/10 – Uitstekend

rachel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great stopover
great breakfast comfy bed and very welcoming
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Bradford op 28 jan 2024
Good evening Rachel, thanks for taking the time to leave us a review. We are really looking forward to welcoming you back to the hotel soon.

8/10 – Goed

Maria

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Team Bradford op 28 jan 2024
Good evening Maria, thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

8/10 – Goed

Janice

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Team Bradford op 28 jan 2024
Good evening Janice, thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

6/10 – Redelijk

Yvonne

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Hotel Bradford op 28 jan 2024
Good evening Yvonne, thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Hotel Bradford op 12 jan 2024
Good morning, thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Absolutely freezing cold
Don't stay here if you want to be warm. The room was so cold. The hotel is eco-friendly so they have adjusted the air-conditioning to make it so ineffective. It does produce heat, but the fans are so ineffective this won't make a difference to the room temperature. I put a strip of paper on the vent to see the airflow and there wasn't enough to even move the paper. The hotel lobby is actually warmer than the rooms. Had to complain twice to the front desk before they reluctantly sent someone to my room to check the heating. The advised that its cost cutting measures as "people leave the heat on all day so they have a warm room to come back to and that costs money". Of course, these money saving measures (sorry, environmental measures) aren't passed back to the customers. This ineffective air-conditioning will be awful in summer too - hot rooms with no ability to cool them. Had to do some work in the evening and had to wear two jumpers and a scarf to keep warm. Complained a third time only to get shrug and told "nothing we can do" As for the staff...they were surly and unenthusiastic. About as cold as the room!. The front desk staff should at least try to pretend they want to be at work. Why work in hospitality if you can't be hospitable? I've stayed in a Leonardo in Swindon, Bristol, and Kidlington, but will never stay in another one after this experience. I'm so unhappy I've even went so far to get the hotel removed as a recommendation from the travel app my work uses.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Hotel Bradford op 12 jan 2024
Good morning, thanks for taking the time to leave us a review, The issues raised here will be passed on to the relevant HOD and actioned as a matter of urgency.

10/10 – Uitstekend

Tracy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super value and a comfortable gem !
Such a lovely hotel, clean comfortable and friendly staff we will return if visiting Bradford its fabulous
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Hotel Bradford op 12 jan 2024
Good morning, thankyou for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Goed

Angela

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very affordable nice rooms, they come in every two days to empty the bins. Cleanliness could have been better there was dirt and dust on things. The keycard was an issue as well you had to keep getting it re magnetised and it wouldn’t work when it got to my room 5 floors up and I had to come back down with my suitcase. I would stay again as it was in a very convenient location for me and was reasonably priced. The doors are quite heavy so you hear a lot of those slamming when you are trying to sleep and also when I stayed kids on the fifth floor were running up and down the hallway screaming and playing in the lifts. There are cameras in the place so I’m not sure why this was allowed to continue for over an hour late at night.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Hotel Bradford op 12 jan 2024
Good morning, thanks for taking the time to leave us a review. The issues raised here will be passed on to the relevant departmental head to avoid these issues arising again in the future.

10/10 – Uitstekend

Steven

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Hotel Bradford op 12 jan 2024
Good morning, thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

10/10 – Uitstekend

Jon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All good apart from the parking fiasco this morning at the NCP (probably outside of hotel's control) - parking tickets did not work (for at least 20 cars) and took 40 minutes to get out of car park so made a nice stay stressful.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Hotel Bradford op 12 jan 2024
Good morning, thanks for taking the time to leave us a review. You are indeed correct, the car park is out of our control. We will be speaking to the NCP though to find out what happened with the barriers so this doesnt happen again.

6/10 – Redelijk

Muhammad

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Hotel Bradford op 12 jan 2024
Good morning, thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

10/10 – Uitstekend

Lucy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Leonardo Hotel Bradford op 12 jan 2024
Good morning, thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

8/10 – Goed

Jacob

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Leonardo Hotel Bradford op 12 jan 2024
Good morning, thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Rebecca

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Leonardo Hotel Bradford op 12 jan 2024
Good morning, thanks for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back to the hotel soon.