Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen van Hilton Garden Inn Bordeaux Centre

4 out of 5
Hilton Garden Inn Bordeaux Centre
17 Allée de Rio, Bordeaux

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 591 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 321 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 1004 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Elisabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a good time here. Hotel is modern, new, comfortable and well situated. Very clean.Treinstation and Tramstation are both in walking distance of the hotel, about ten minutes. We chose to walk instead of taking the Tram, to see the sights and shopping area and this took about a half hour. The Tram will take you there faster. Food at the hotel's restaurant Babette was good and reasonably priced.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Julie op 4 feb 2024
Dear Elisabeth,We thank you for taking a moment to share your recent experience ! We are thrilled that our quality of service met your expectations. It would be a pleasure to welcome you back during your next visit to Bordeaux ! Best regards Julie

8/10 – Goed

Luc

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Joseph, Duffel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Jean op 2 nov 2023
Dear Joseph, We are glad you enjoyed your stay in our hotel. Do not hesitate to tell us what was the best part of your stay next time. We hope to see you very soon. Regards,

10/10 – Uitstekend

Tamara

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel!
Super net hotel. Leuk een foodcourt aan de overkant
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Antonin op 9 jul 2022
Dear Tamara, Thank you for this great post stay comment. We are pleased to read that the quality of service met your expectations. We would be pleased to welcome you back. Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel, schoon en een goed ontbijt
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van La direction op 10 mei 2021
Cher client, Nous sommes ravis de votre retour d'expérience et que vous recommandiez notre établissement! Au plaisir de vous accueillir à nouveau parmi nous, Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hilton
Goed hilton hotel
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Het management. op 24 mei 2021
Geachte Mevrouw, Geachte Herr, Wij danken u hartelijk voor uw feedback en voor uw verblijf bij ons. We zijn blij dat u een goed verblijf bij ons hebt gehad! We kijken ernaar uit om u weer te verwelkom. Met vriendelijk groeten

10/10 – Uitstekend

Hannane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van La direction op 2 okt 2020
Merci de votre avis laissé suite à votre séjour! Au plaisir de vous revoir prochainement!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend business hotel. Maar let op: het is ruim een kwartier lopen naar de dichts bijzijnde tramhalte en ongeveer een half uur om in het oude centrum van Bordeaux te komen
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Het management. op 12 okt 2019
Geachte Klant, Wij danken u hartelijk voor uw feedback an voor uw verblijf bij ons. De opmerkingen van onze klanten zijn echt belangrijk voor ons te verbeteren. We kijken ernaar uit om u weer te verwelkom. Met vrindelijk groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van The Management op 4 sep 2019
Dear Guest, We would like to thank you for your feedback concerning your recent stay at the Hilton Garden Inn Bordeaux Centre. Our guest feedback helps us to enhance our service day by day. Please do not hesitate to get back to us, if you would like to share any further information about your stay. We hope to welcome you soon again in our property. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Kamer geboekt voor 3 personen. Bed 3de persoon (uitklapbare zetel) was niet opgemaakt. Geen handdoeken aanwezig voor 3de persoon. Ontbijt was uitgebreid uitgezonderd wat betreft brood(enkel stokbrood en brood om te roosteren). Hotel uitstekende ligging.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Het management. op 6 sep 2019
Geachte Herr, Frau, Wij danken u hartelijk voor uw feedback an voor uw verblijf bij ons De opmerkingen van onze klanten zijn echt belangrijk voor ons te verbeteren We houden rekening met uw opmerkingen. We kijken ernaar uit om u weer te verwelkom. Met vrindelijk groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van The Management op 20 aug 2019
Dear guest, We would like to thank you for your feedback concerning your recent stay at the Hilton Garden Inn Bordeaux Centre. Our guest feedback helps us to enhance our service day by day. Please do not hesitate to get back to us, if you would like to share any further information about your stay. We hope to welcome you soon again in our property. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We waren met 4, bij het ontbijt waren telkens veel tafels van 4 of meer door slechts 2 mensen bezet...
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Het management. op 14 aug 2019
Geachte Klant, Wij danken u hartelijk voor uw feedback an voor uw verblijf bij ons. We houden rekening met uw opmerkingen door het ontbijt. We kijken ernaar uit om u weer te verwelkom! Met vrindelijk groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer nieuw hotel, uitgebreid ontbijt met zelfs pannenkoeken en je kan er wafels bakken. Propere kamer, goed bed, prachtige douche. Minpunt: 10 minuutjes wandelen tot centrum, voordeel: rustig gelegen.
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Het management. op 28 jul 2019
Geachte klant, Wij danken u hartelijk voor uw feedback an voor uw verblijf bij ons. De opmerkingen van onze klanten zijn echt belangrijk voor ons te verbeteren. We kijken ernaar uit om u weer te verwelkom. Met vrindelijk groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van The Management op 21 jun 2019
Dear guest, We would like to thank you for your feedback concerning your recent stay at the Hilton Garden Inn Bordeaux Centre. Our guest feedback helps us to enhance our service day by day. Please do not hesitate to get back to us, if you would like to share any further information about your stay. We hope to welcome you soon again in our property. Kind regards,

8/10 – Goed

Arthur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamers, locatie dicht bij station, buurt moet nog wat opknappen, maar dar lijkt hard aan gewerkt te worden.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Het management. op 5 jun 2019
Geachte Herr Arthur, Wij danken u hartelijk voor uw feedback en voor uw verblijf bij ons. De opmerkingen van onze klanten zijn echt belangrijk voor ons te verbeteren. We kijken ernaar uit om u weer te verwelkom. Met vrindelijk groeten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooi hotel.dicht bij het centrum Lekker en verzorgt ontbijt
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Het management. op 3 mei 2019
Geachte Menheer, Mevrouw, Wij danken u hartelijk voor uw feedback en voor uw verblijf bij ons. We zijn blij dat je een goed verblijf bij ons gehad. We kijken ernaar uit om u weer te verwelkom, Met vrindelijk groeten,

10/10 – Uitstekend

Antonis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van The Management op 3 mei 2019
Dear Antonis, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Our guest's feedback helps us to continually improve our service. Please do not hesitate to get in touch with us, if you would like to share any further information about your recent stay. We hope to accommodate you soon again in our property, With warm regards,

10/10 – Uitstekend

ARTURO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Repetiria
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Julie op 15 mei 2024
Dear Arturo,We thank you for taking a moment to share your recent experience ! We are thrilled that our quality of service met your expectations. It would be a pleasure to welcome you back during your next visit to Bordeaux ! Best Regards

10/10 – Uitstekend

Angela, Cerritos

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the train station
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Julie op 13 mei 2024
Dear Angela,We thank you for taking a moment to share your recent experience ! We are thrilled that our quality of service met your expectations and in particular our localisation.It would be a pleasure to welcome you back during your next visit to Bordeaux ! Best regards

8/10 – Goed

Andrew

1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Julie op 11 mei 2024
Dear Andrew,We thank you for taking a moment to share your recent experience ! We are thrilled that our quality of service met your expectations. It would be a pleasure to welcome you back during your next visit to Bordeaux ! Best regards

10/10 – Uitstekend

Michel, PARIS

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon emplacement pour cette hôtel, situé pas loin de la gare. Personnel compétent et à l’écoute. Chambre spacieuse. Hôtel très bien insonorisé. Le petit plus : le parking.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Jean op 8 mei 2024
Bonjour Michel, C'est avec beaucoup de plaisir que nous recevons votre retour d'expérience dans notre établissement. Ce fût un réel plaisir de vous accueillir. Nous notons tout particulièrement que vous avez apprécié notre emplacement et vos interactions avec le personnel de l'hôtel. Nous sommes ravis que votre chambre vous ait plu et que son calme vous ait permis de vous reposer. Nous espérons pouvoir vous accueillir très prochainement sur Bordeaux. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Raphael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
U
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jean, assistant du chef de réception op 2 mei 2024
Bonjour Rapahel, Nous sommes ravis de voir que vous avez passé un agréable moment dans notre hôtel. Toute l'équipe du Hilton Garden Inn de Bordeaux a été ravi de vous accueillir. Nous espérons vous revoir très prochainement dans notre établissement. Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Jean Claude

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jean, assistant du chef de réception op 2 mei 2024
Bonjour Jean-Claude,Je vous remercie pour le temps que vous avez accordé à l'évaluation de votre séjour dans notre établissement. Nous sommes ravi de voir que vous avez apprécié votre séjour. Notre équipe sera ravi de vous revoir au sein de notre établissement lors de votre prochain séjour Bordelais. Dans l'attente de votre prochain séjour, nous restons à votre disposition.

8/10 – Goed

Carol, Flagstaff

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The desk staff was fabulous. Check in was very smooth. We arrived after a long day of travel and when we’re checked in we were invited to the restaurant Babette. We took our bags to the room, cleaned up and went to Babette. But when we arrived, the hostess was very rude and nasty and would not seat us even though there were only three tables with guests. It was a blessing though, as we walked to La Boca and had a wonderful dinner and fun!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jean, Front Desk Assistant Manager op 2 mei 2024
Dear Carol, First of all, we wanted to thank you for taking the time to review your stay with us. We are glad you had nice interactions with our front desk staff. You experience with the restaurant has been shared with our team and it will be useful to improve our service quality. We hope you will consider our hotel for your next stay in Bordeaux. Feel free to contact the hotel and we will make sure you can enjoy a table at Babette. Best regards,

10/10 – Uitstekend

January

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
new, clean and convenient.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jean, assistant chef de réception op 23 apr 2024
Dear guest, thank you for your feedback! We are glad you enjoyed our hotel and its cleanliness. We hope to see you very soon. Best regards,

4/10 – Matig

Myrianne

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jean op 8 mei 2024
Dear Myrianne, Thank you very much for taking the time to review our hotel. It looks like you stay with us was not as good as you expected and we are sorry about that. Do not hesitate to give us more details in order to improve our quality of service. We hope you will consider our hotel for your next trip to Bordeaux. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel and really friendly staff.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Julie op 20 apr 2024
Dear Michael,We thank you for taking a moment to share your recent experience! We are thrilled that our quality of service met your expectations and in particular our staff.It would be a pleasure to welcome you back during your next visit to Bordeaux! Best regards

10/10 – Uitstekend

Matthew

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was simply amazing. Our luggage was lost at the airport for the first night and they went out of their way to make us feel comfortable. Everything from complimentary drinks and pastries to providing milk for our 1 year old when he was out and stores were closed. If I’m ever back in Bourdeaux this is where I’m staying.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jean op 14 apr 2024
Dear Matthew, it is with a great pleasure that we read you definitely enjoyed your stay with us. We understand complicated it can be to travel with a baby and moreover when your luggage has been lost. We hope to see you and your family very soon. Best regards,

8/10 – Goed

Raquel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Todos los alrededores están en obras, con asfalto levantado.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Julie op 4 apr 2024
Dear Raquel,We thank you for taking a moment to share your recent experience ! We are thrilled that our quality of service met your expectations. The construction work will soon be over, allowing a nice walkable promenade along the riverbank. It would be a pleasure to welcome you back during your next visit to Bordeaux ! Best regards

6/10 – Redelijk

FRANCO, Parona

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
L'hotel fa parte del network Hilton e ci si aspetta sempre il massimo. Purtoppo, è situato in una posizione non molto comoda per me ed i miei spostamenti, dovevo stare più attento. La palestra è piccolissima e non all'altezza della fama dell'hotel. Nessuna piscina, ma questo mi era noto. Il ristorante lo definirei un po' dozzinale.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Julie op 27 mrt 2024
Dear Franco,We thank you for taking a moment to share your recent experience.Your feedback is highly valued, allowing us to continuously improve our offer. We are sorry that our quality of service didn't met your expectations. Best regards

6/10 – Redelijk

Laiz

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
i dont like the hotel at all our room had the shower broken no hat water in the shower , and the toilet dint flush correctly on top of that for them to change the room was a mission , and the new room had all the carpet stain . is a little far from center .
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Julie op 21 mrt 2024
Dear Laiz,We thank you for taking a moment to share your recent experience. Your feedback is highly valued, allowing us to continuously improve our offer. We are sincerely sorry you have had encounter these issues. It would be a pleasure to welcome you back during your next visit to Bordeaux and propose you a new experience! Best regards

8/10 – Goed

Yves

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre sympa. Qq problème d’eau chaude vite réglé en changeant de chambre. La salle de sport manque d’entretien fréquent en effet la télé et la musique ne fonctionnent pas et n’ont pas fonctionné non plus le lendemain malgré signalement. L’eau n’était plus dispo le lendemain non plus. Le petit déjeuner est exceptionnel. Tout quartier est en très grands travaux pas top…
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Julie op 29 feb 2024
Cher Yves,Nous vous remercions d’avoir pris un moment afin de partager votre expérience au sein de notre établissement. Vos commentaires nous sont très important, afin de continuellement améliorer nos services. Ce serait un plaisir de vous accueillir lors de votre prochain séjour Bordelais ! Bien à vous Julie

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We only stayed one night so didn't have more time to look to the surrounded areas near the hotel, but our stay was excellent. The people in the reception were really nice and we felt like in home!!!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Julie op 16 feb 2024
Dear Marco,We thank you for taking a moment to share your recent experience! We are thrilled that our quality of service met your expectations and especially our front desk team. We will let them know. It would be a pleasure to welcome you back during your next visit to Bordeaux! Best regards Julie

10/10 – Uitstekend

yannick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Julie op 4 feb 2024
Cher Yannick,Nous vous remercions d’avoir pris un moment afin de partager votre expérience au sein de notre établissement. Nous sommes sincèrement ravis que votre séjour parmi nous vous ai plu et que l'on ai pu répondre à l'ensemble de vos attentes.Ce serait un plaisir de vous accueillir lors de votre prochain séjour Bordelais ! Bien à vous Julie

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Julie op 4 feb 2024
Chère Nathalie,Nous vous remercions d’avoir pris un moment afin de partager votre expérience au sein de notre établissement. Nous sommes sincèrement ravis que votre séjour parmi nous vous ai plu et que l'on ai pu répondre à l'ensemble de vos attentes.Ce serait un plaisir de vous accueillir lors de votre prochain séjour Bordelais ! Bien à vous Julie

10/10 – Uitstekend

PHILIPPE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait !!! Super endroit
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Julie op 4 feb 2024
Cher Philippe,Nous vous remercions d’avoir pris un moment afin de partager votre expérience au sein de notre établissement. C'est un réel plaisir de vous lire.Nous serions ravis de vous accueillir lors de votre prochain séjour Bordelais ! Bien à vous Julie

10/10 – Uitstekend

Nathan, Kingston

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything you expect from a Hilton. Great staff, amenities, room, everything hit the mark. Very happy!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Julie op 4 feb 2024
Dear Nathan,We thank you for taking a moment to share your recent experience ! We are thrilled that our quality of service met your expectations. It would be a pleasure to welcome you back during your next visit to Bordeaux ! Best regards Julie

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy demorada la recepción. Solo había una persona atendiendo y nos tocó esperar casi 30 minutos.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Julie op 4 feb 2024
Good morning,We thank you for taking a moment to share your recent experience ! We are thrilled that our quality of service met your expectations however we are sincerely sorry you had to wait so long.It would be a pleasure to welcome you back during your next visit to Bordeaux and offer you a new experience! Best regards Julie

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour au sein de votre établissement. Restaurant délicieux, petit déjeuner copieux. Personnel accueillant souriant et attentif.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Julie op 4 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions d’avoir pris un moment afin de partager votre expérience au sein de notre établissement. Nous sommes sincèrement ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous et notamment la qualité du restaurant et de l'accueil de nos équipes.Ce serait un plaisir de vous accueillir lors de votre prochain séjour Bordelais ! Bien à vous Julie

10/10 – Uitstekend

Arnaud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hôtel
Un accueil d’une excellente qualité et une chambre de très belle facture avec une literie qualitative
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Julie op 4 feb 2024
Cher Arnaud,Nous vous remercions d’avoir pris un moment afin de partager votre expérience au sein de notre établissement et ce bel avis.Nous sommes sincèrement ravis d'avoir pu répondre à vos attentes. Nous ferons part de cet excellent retour à nos équipes.Ce serait un plaisir de vous accueillir lors de votre prochain séjour Bordelais ! Bien à vous Julie

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
parfait
Tour était parfait, l'accueil excellent, le confort de la chambre, tout était parfait
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Julie op 4 feb 2024
Cher David,Nous vous remercions d’avoir pris un moment afin de partager votre expérience au sein de notre établissement. C'est un plaisir de vous lire! Nous sommes sincèrement ravis que votre séjour parmi nous vous ai plu. Nous ferons part de votre retour à nos équipes.Ce serait un plaisir de vous accueillir lors de votre prochain séjour Bordelais ! Bien à vous Julie

8/10 – Goed

Claudio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo hotel em posição desfavorável
O Hotel é novo(5 anos) . Os atendentes são jovens e educados. Quartos bons e confortáveis. 2 senões: localização longe do centro com caminho meio inseguro. Nosso quarto em um dos dias não foi limpo.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Julie op 4 feb 2024
Dear Claudio,We thank you for taking a moment to share your recent experience ! We are delighted that you enjoyed your stay with us.We have taken into account that the cleaning was not done one day during your stay, we are sorry and will pass the information on to the department concerned.It would be a pleasure to welcome you back during your next visit to Bordeaux ! Best regards Julie

10/10 – Uitstekend

Romain

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Conforme à aux standards
Hôtel récent. Personnel aimable. Chambre propre. Situé à côté de la gare mais attention, le trajet entre les deux est encore en travaux.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Julie op 4 feb 2024
Cher Romain,Nous vous remercions d’avoir pris un moment afin de partager votre expérience au sein de notre établissement. Nous sommes sincèrement ravis que votre séjour parmi vous ai plu et que l'on ai pu répondre à vos attentes.Ce serait un plaisir de vous accueillir lors de votre prochain séjour Bordelais ! Bien à vous Julie

10/10 – Uitstekend

Elena

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jean op 3 feb 2024
Estimada Elena, muchas gracias por haber tomado el tiempo de dejar una resena sobre su estancia. Parece que le ha gustado su estancia con nosotros. Seria un placer de recibirle de nuevo. Atentamente,

8/10 – Goed

Sullivan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dommage que les travaux soient présents aux alentours.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jean op 3 feb 2024
Bonjour Sullivan, nous sommes ravis que vous ayez pu prendre le temps d'évaluer votre séjour dans notre établissement. Nous avons à cœur de délivrer le meilleur service qui soit et les retours de nos clients nous aident à atteindre cet objectif. Nous espérons pouvoir vous accueillir de nouveau lorsque les travaux auront pris fin. Le quartier où se trouve l'hôtel est en pleine réhabilitation et nous aurons beaucoup de plaisir à vous accueillir de nouveau lorsque celui-ci sera terminé.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Sandrine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Journée des infirmiers
A l'occasion des JDI de Bordeaux, séjour de 2 nuits, mais je serais bien restée plus longtemps !
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Luc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking trop petit et pas assez de bornes électriques, seulement 2 et de plus occupées par des voitures thermiques !!!
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Saori

1 nacht verbleven in november 2023