Privéstrand vlakbij, beachvolleybal

Beoordelingen van Bluesun Holiday Village Bonaca

4 out of 5
Bluesun Holiday Village Bonaca
Put Zlatnog rata 48, Bol

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 127 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 61 van 127 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 127 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 127 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 127 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fin anläggning, rent och välskött. Maten var också bra men den stökiga restaurangen var ett irritationsmoment. I stort sett varje måltid var det grinande barn, hög ljudnivå och mycket spring fram och tillbaka mellan borden. Hade kunnat delas in i olika zoner eller någon sorts skärmväggar eller liknande för att hålla ljudnivån nere. Sedan röker man överallt mest hela tiden, vilket är mindre trevligt för oss icke rökare. Men fin anläggning med ett mycket bra läge.
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Miro Karmelić / Hotel manager op 12 okt 2023
Dear ,Thanks for your comment.I'm glad you liked the food at our lovely holiday village Bonaca.All the constructive critique that You mentioned will be taken into consideration. We hope that we will have the privilege to host You again next year, until then we send You sincere greetings from Bol.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Lukas

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Emma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed here for 4 nights with our two year old and loved it! Food great, excellent staff, relaxed atmosphere, near to nice bars/restaurants, close to the beach. Would stay again!
Reactie van Miro Karmelić, Hotel manager op 29 aug 2023
Dear Emman,thank you for the great review.

8/10 – Goed

Pia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We had a very nice stay here in Bol. The room was newly renovated, modern and very fresh, all areas clean and very friendly staff. The food was ok, a big classic buffet, nothing spectacular but good. A bit noisy restaurant area. For a family with children I’d say it’s super, but maybe not the absolute beat option if you’re looking for a quiet romantic place.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Miro Karmelić, Hotel manager op 8 aug 2023
Dear Pia,thank you for the comments. Holiday village Bonaca is family hotel.Thanks again for your review and I wish you a great rest of the year. It will be a pleasure to host you again at the holiday village Bonaca.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Kathleen

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Miro Karmelić, Hotel manager op 8 aug 2023
Dear Kathleen,It's nice to hear that you've spent a wonderful vacation in holiday village Bonaca. We'd be very happy if you visited usagain. Wish you all the best.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Anel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spend here 4 days and enjoyed our stay, great location and very convenient. It is a very family oriented property, small kids everywhere. I would recommend it for parents with small kids, dining options are great and pool options a plenty. Beach is close by and also the famous Zlatni Rat beach is only 5 minutes away.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Miro Karmelić, Hotel manager op 30 jun 2023
Dear Anel,Thank you for the great comments. It will be a pleasure to host you again at the holiday village Bonaca.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Susan

Positief: Netheid
Lovely property in great central location. Only one bar, which is outside by the ppol, and in the evening, the outside area, we couldn't have anylights on, so it was dark! We sould have like to play card games, and chat and have a drink away from the Agadoo playing fr th kids, and asked to have the lights on, but was told it wasn't allowed :(
4 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Heriberto

1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Josip

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Ronnie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Mette

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ikke pengene værd
Området var fantastisk. All inclusive maden var Ok - som forventet - dog dårligt udvalg af vin og drinks. Hotelværelse trist og slidt og virkelig ærgerlig balkon med ringe udsigt. Fint pool område og fantastisk strand hvis man går ca. 1 km. ud til Zlatni rat Beach. Skulle vi besøge området igen ville vi ikke vælge dette hotel igen.
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Ivan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Franciska

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The food was bad at all meals
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Piotr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

cyrille

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Bonne situation géographique
7 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Witali

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
10 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Meritxell

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

delio

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Ideal for families with children. The “all inclusive”, left much to be desired. While food was plentiful, the cafeteria style dining and the selection of food is not something I would recommend especially to people that might be “foodies”!! The lodgings….adequate, NO FRILLS! Would never go to this property again, and this was our third time in Bol. Love Bol, just did not enjoy this property!!
5 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

dragan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
För gamalt behov av renovering ganska dåliga sängar ,vanlig nyckel till dörren med en stor järnklump i stället för kort
11 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Simone

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
7 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Anthony

8 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifico hotel familiar
Hotel agradable y limpio, habitación simple pero confortable, aire acondicionado, playas cercanas, excelente piscina con bar, comida variada y buena, personal muy gentil
5 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service
Good food and grat staff
Quality of the rooms is average, but it is equal ***hotels. Food was over our expectations. The choice was really large. The staff was really involved and they had positive approach to guests.
6 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Ján

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
ubytovanie určite nie 3* no strava SUPER
ubytovanie určite nie 3* no dojem napravila výborná strava, poloha ako aj prostredie.
6 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles alt und in die Jahren gekommen. Wir hatten All Inclusive und das Essen fand ich nicht schlecht. Der Strand ist weiter weg und für Liegen und Sonnenschirme musste man extra zahlen (30 euro pro Tag).
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable stay.
Perfect for a 4 night stay near Bol in late September. Lovely pool and gardens. Food excellent in the restaurant. although always busy. Alcoholic drinks not so good. Staff friendly. Entertainment catered towards the French, although that wasn't a problem to us as we don't bother with it anyway.
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Lejla

Positief: Netheid, personeel en service
Det duger
Hade det inte varit för den fantastiska maten hade vi vänt o åkt till något annat hotell. Här får du en känsla av att vara i Frankrike och inte Kroatien. Hotellet hyrs av ett franskt företag som under hela säsongen skickar hit sina anställda med familjen. All underhållning och precis allt är på franska. Personalen behandlar alla turister som fransmän o du får minst höra kroatiska. Vår räddning blev bilen så vi kunde ta oss runt på ön. Personalen är super trevliga och kämpar från morgon till kväll. Ni som tänkt åka hit med barn som inte kan franska eller engelska bör välja annat hotell. Stort minus för att rökning är tillåtet vid bassängen samt på uteserveringen. Hotellet har ingen egen strand. På stranden finns det att hyra solsängar. Stranden precis nedanför är i princip abonnerad av surfare och andra vattensporter. Personalen på vissa punkter på hotellet borde vara fler för att undvika köbildning som lätt kan bli. Dessutom skulle dom i baren om dom var fler hinna plocka undan glas o annat som samlas runt poolen. När vi bokade fanns det plats bara på detta hotell under denna period.
8 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, between city center and Zlatni rat beach, 5-10 minutes of walk. The staff is very young, friendly and helpful. All inclusive is great - they have fantastic choice of food during all day. The hotel is crowded with French people, so all animation programs are in their language. Free bikes are not in good condition.
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Anders

Positief: Netheid
All inclusive Bol
Fairly good all inclusive alternative in Bol. All entertainment is however in French and very noisy.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Charlotte

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Kari, Oulu

Positief: Personeel en service
Ensimmäisessä huoneessa ei toiminut ilmastointi, mutta saatiin helposti vaihdettua huone. Tosi hyvä wi-fi
6 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great all inclusive resort with a large variety of food and drinks included as part of your stay. Easy walking distance to Bol Centre and Zlatnog Rat beach which is absolutely stunning. Would be great if the resort had more Croatian entertainment (very much catered to French tourists). Great pool and facilities!
3 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Buona posizione, camere sufficienti, non particolarmente belle. La palazzina si trovava troppo distante, nella prenotazione veniva specificato lato mare ma in realtà non si vedeva il mare. Carini gli spettacoli, tutto in lingua francese. Nessuno parla italiano, ad eccezione di una signora molto gentile alla reception. Problema sul transfer hotel/aeroporto di ritorno, stavamo rischiando di rimanere lì perché l’autista non voleva portarci, nonostante ci fossimo raccomandati più volte con la reception sulla prenotazione ed avevamo pagato già tutto.
6 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Matias, Espoo, Finland

Positief: Netheid
A little expensive considering the hotel condition
Ok if you can get a good price. We paid 200€ for a family room and I think it was too much for an outdated room in not very good condition. Food was eatable, swimming pool ok.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

France

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Music is too loud good good
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Markus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All Inclusive Bluesun Hotel Bonaca
Very good service, excellent restaurant with all kind of food from the breakfast to dinner. Pools are nice even cold on May. Hotel was crowded with french people and all shows were only in french. Of course if you understand and speak it entertaiment would be fun. That was strange!
4 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Dårlig renhold, maur på rommet, kjedelig mat. Hyggelig og service innstilt personale.
5 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful location
Great hotel, close to beach promenade, famous beach and harbour. Excellent tennis facilities, pool & entertainment. Superb staff and animators.
14 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Old hotel, rooms are very minimal. All inclusive food was decent.
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Almir

Positief: Netheid, personeel en service
Ta det lugnt :-)
Vi har varit där 5 år i rad man blir alltid sugen på att åka dit om man gillar om att ta det lugnt, fin natur, bilfritt område detta är ett hotell för den som vill bara njuta av äta god mat, dricka, bada och träffa nya människor. Barnen har tillgång till underhållning hela dagen
12 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Chantelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Moni, Berlin

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Nettes Personal, aber insgesamt eine Enttäuschung
Wir hatten das Hotel aufgrund der guten Renzensionen (Pool und Essen) gewählt, dadurch vermeintlich gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. Bei Ankunft bittere Enttäuschung. Vom schattigen Balkon unseres Zimmers mit „Meerblick“ war das Meer kaum zu erkennen (weit weg/hinter Bäumen). Der TV hing sehr schräg und tief von der Wand, sodass man ihn beim Vorbeigehen fast herunterriss. Das Bad roch nach Kanalisation, Ursache wohl ein voller Abfluss unter dem Waschbecken. Im Badmülleimer keine Tüte (bei Beschwerde wurde vom Zimmermädchen nur eine Rolle Mülltüten hingelegt, von wegen „mach‘s doch selbst“). Der per Rezension gelobte Pool war eiskalt, niemand schwamm drin. Am Pool auch ohrenbetäubend laut, entweder läuft Popmusik mit viel Bass oder das ausschließlich französische Animationsprogramm in voller Lautstärke. Das Animationsteam bemüht sich gar nicht erst, mit anderssprachigen Gästen wenigstens Englisch zu reden, sondern blubbert nur auf Französisch. Die „Krönung“ dieses enttäuschenden Hotels ist das All Inclusive-Essen. In den Rezensionen noch mit „für All Inclusive sehr gut und abwechlungsreich“ bewertet, muss man meinen, dass diese Leute wohl schonmal sonst welchen Fraß gefuttert haben, denn „sehr gut“ ist bei dem entweder faden oder mit künstlichen Stoffen vollgempumpten Essen mal gar nichts. Eine Beschwerde bei Expedia erreichte nichts; der Kundenservice der Bluesun-Hotelkette hat uns für den Rest der Zeit zum benachbarten 4* Hotel Elaphusa upgegradet. Bonaca - nein danke!
6 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Miro Karmelić op 3 nov 2017
Liebe Moni, Danke für das Kompliment an unser Personal, wir wissen es zu schätzen. Dieses gebuchte Zimmer war ein Zimmer mit seitlichem und nicht mit direktem Meerblick. Die Animation ist nicht nur auf Französisch, sondern auch in anderen Sprachen auffindbar. Das Essen wird jeden Tag frisch von unseren Köchen vorbereitet und auf dem Menü stehen lokale Speisen, die von unseren Gästen sehr geschätzt werden. Wir hoffen Sie kommen uns nochmal besuchen, damit wir Sie vom Gegenteil überzeugen können. Alles Gute! Miro Karmelić, Unterkunftsleiter

6/10 – Redelijk

Barbara, milan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
Hotel close to everything but not enough
It’s a 3 star hotel and don’t expect more ....small rooms and the mattress needs to be change. The food was good enough to eat but I expected just one day something special but never arrives The soft drinks are undrinkable, we notice that some days were more sweet, watery others without gas...we have said this to the weiters but no reasonable answers...the alcoholic drinks were terrible only the beer and water were good enough to drink. My boyfriend is diabetic and we ask several times in the bar and the restaurant for sweetener/natren...on the bar...no, in the restaurant no! I ask the reception and they said yes we have....where? No answer! Last day we had breakfast and finally we found it.... It’s a hotel close to everything, beaches, center, and hotel swimming pool was nice and clean. We used to go to all inclusive hotels and I could not recommend this one, We paid too much for what we received.
7 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Miro Karmelić op 3 nov 2017
Dear Barbara, Thank you for this rarely seen review. We feel sorry you didn’t like our cuisine variety & drinks, our chef/barman is doing his best to provide our guests with the best local food and drinks. We would like to see you next year again, so we can convince you in the opposite. Have a great rest of the year. We hope you enjoyed our unique and beautiful Croatian coastline. Kind regards, Miro Karmelić, Accommodation Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Kimmo

Positief: Netheid, personeel en service
Maybe oldfashion
All inclusive offering was wide but... Program was In French language which was strange.
4 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Harppa, Oulu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viihtyisä lomakohde
Huoneet ovat varsin siistejä ja viihtyisiä sekä tilavia. Parasta antia oli ruokailu joka oli hyvää. Toukokuun lopulla hotelli oli ainakin varsin rauhaisa.
5 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Hintaansa nähden erittäin hyvä hotelli. Paljon korkeuseroja ja portaita mikä hyvä huomioida rattaiden tai liikkumisen apuvälineiden kanssa kulkeville. Huone perustasoinen. Hotellin ruoka erinomaista. Uima-altaan vesi toukokuun lopulla jäätävän kylmää.
6 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

EDSON

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Nice choice for family
Excellent hotel with great pool and green areas. Very well located. The all inclusive sistem is very organised and the food is awesome. The cleanliness is not the best part of the room but the staff is very friendly and they love to help.

8/10 – Goed

Mira

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyvä perhelomapaikka
Tosi mukava, turvallinen ja mutkaton paikka lasten kanssa matkaamiselle. Mainiot aktiviteettiohjaajat ja toimintaa, hyvät ruuat. Upea sijainti lähellä mahtavaa rantaa ja ihanaa merta. Suosittelen!