ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA

4.0-sterrenaccommodatie
Resort met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Bokakhat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA

Een buitenzwembad
Architectuur
Premier kamer | 1 slaapkamer, bedden met traagschuimmatrassen, een minibar
Ruimte voor verjaardagsfeesten
Luxe suite | Balkon

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Zwembad
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Executive suite

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een eettafel
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Luxe suite

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een eettafel
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premier kamer

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een eettafel
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
  • 33 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Durgapur Bus Stop, Bokakhat, AS, 785609

In de buurt

  • Panbari Reserve Forest - 6 min. rijden - 5.1 km
  • Deoparbat Ruins - 29 min. rijden - 33.5 km

Restaurants

  • ‪Bhatbaan - ‬2 min. rijden
  • ‪Scarlet flame - ‬2 min. rijden
  • ‪7 Sisters - ‬3 min. rijden
  • ‪Iron Wood Bar - ‬2 min. rijden
  • ‪Hornbill Cafe and Souvenirs Shop - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA

Resort met een chique stijl
Een gratis ontbijtbuffet, een terras en een koffiebar/café verwelkomen je bij ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA. Trakteer jezelf op een diepe bindweefselmassage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij de 2 restaurants ter plaatse. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een tuin en een wasserij.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een 24-uurs receptie, bagageopslagruimte en tuinmeubelen
  • Barbecues, een lift en massage- en behandelingsruimtes
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben veel comfort dankzij 24-uurs roomservice en kussenmenu's, naast leuke voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met haardrogers en tandenborstels en tandpasta
  • (kleer)kasten, balkons en aparte zitruimtes

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 10.00 uur
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Eettafel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 111 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Entertainmentzone buiten
  • Terras
  • Tuin
  • Tuinmeubels

Volledig uitgeruste spa

  • 2 behandelingsruimtes
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Lift (91 centimeter brede deur)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Kussenkeuzemenu
  • Matras van memory foam

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Led-tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Chef-kokservice
  • Eettafel
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureaustoel
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 3000.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: INR 3000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royale de Casa Resort
Royale De' Casa Kaziranga
ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA Resort
ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA Bokakhat
ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA Resort Bokakhat

Veelgestelde vragen

Beschikt ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA?

Dit wellness resort in Bokakhat ligt op 3,8 km van Panbari Reserve Forest en op 5 km van Nationaal Park Kaziranga. Deoparbat Ruins ligt op 26,1 km.

Beoordelingen over ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 7 beoordelingen

9,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dipankar

3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

ANSHUL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good and clean property. Staff was very welcoming and helpful. Food was also very good. Would come back again!!
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Hindul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Mukshedur

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stay at Royale de Casa, Kaziranga

Although overall it was a good experience with a comfortable room and lovely ambience, the room service and house keeping requires monitoring...requests were taking extraordinarily long time and some of them were not at all clued up...food and buffet breakfast were satisfactory
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Jugal Kishore

Zakenreiziger

uncomfortable pillows and overpriced

rooms are big and food was awesome. but the pillows were not comfortable to sleep. clean environment and service is excellent. furniture in the suit room could’ve been better. overall property is very good but overpriced
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Umesh

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
The pillows were too thick and due to that we could not sleep well. There is a glass between the room and washroom. There is no curtain there and hence the light diffuses into the room when washroom light goes on. This disturbs the sleep of the second person. Breakfast was not upto the mark.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Anjali

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The property is new and one of the best in the area. It has lot of teething issues which I hope they will be able to overcome with time. The staff needs thorough training with regard to customer dealing. The people at the front desk need to be more pro and helping towards customer satisfaction. After my checking out and final settlement of the bill the person at the reception asked me to pay more amount which was never discussed with me earlier. The staff themselves are confused they need guidance from trained people in the hotel industry. I mean they should hire experienced people. But property is amazing!