Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 529 van 638 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
529
Gastenscore: 8 - Goed. 62 van 638 beoordelingen" "
8 - Goed
62
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 638 beoordelingen" "
6 - Redelijk
20
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 638 beoordelingen" "
4 - Matig
13
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 638 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
14
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Jan
Reisde met partner
19 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, vriendelijk persoon.
Jan
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Phillipe Frey op 31 aug 2022
Dear Guest Thank you so much for your score and for choosing us! I will share your comments with our staff. Best Regards,
10/10 – Uitstekend
i, amsterdam
25 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Near the airport. Best hotel and great spa and restaurant. Fabulous cocktails and more than friendly staff
i
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van General Manager op 27 sep 2018
Dear Guest,
Thank you so much for taking the time to share your experience at Grand Hyatt Bogota, we truly appreciate your comments regarding our staff and services.
Please let us know about your next visit to our city, would be a pleasure to welcome you again!
Sincerely,
Philippe Frey
General Manager
10/10 – Uitstekend
Elsa del Refugio
Reisde met familie
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel es precioso y la atención de todo el personal de primera, sin duda regresaremos
Elsa del Refugio
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gerald Ursulet Gerente General op 21 mei 2024
Estimada Sra. Elsa, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáPermítame decirle que estamos muy agradecidos por la evaluación que ha realizado sobre su estadía en Grand Hyatt Bogotá. Siempre es un placer recibir comentarios positivos de nuestros huéspedes. Personalmente compartiré sus calificaciones con todos nuestros colegas. Gracias por habernos elegido en su visita a Bogotá. Esperamos volver a contar con su presencia en un futuro próximo.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
Elsa del Refugio
Reisde met familie
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo excelente
Elsa del Refugio
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Gerald Ursulet Gerente General op 21 mei 2024
Estimada Sra. Elsa, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
Jorge
Reisde met partner
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel with great service.
Jorge
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gerald Ursulet Gerente General op 2 mei 2024
Estimado Sr. Jorge, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
evaristo
Reisde met een groep, Zakenreiziger
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great building, location, service.
evaristo
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gerald Ursulet Gerente General op 2 mei 2024
Estimado Sr. Evaristo,Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente
6/10 – Redelijk
Jay
Reisde met partner
23 apr 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The Grand Hyatt Bogota was not what I thought it would be. It was simply another hotel who thrives off the pristine reputation of what it once was.
The staff is mostly polite but many were limited in their ability to speak English.
The rooms were clean but the carpets were dirty. As someone who stayed in their king size corner Andes suite (800 sqft) I was a bit disappointed with the condition of the carpet within the bedroom.
The Spa staff were a bit rude and seemed lost. Many of them did not speak English at all and they ended up making what was suppose to be a street fee experience a stressful one.
The security is all over the building and you feel safe. Despite M16s being held by the presidents army because the president is there. But still the presence of safety is there.
The outside of the building is neat but the surrounding areas are a bit of a mess and not well maintained.
As much as I enjoy the amenities and comfort ability of the Hyatt, I believe my next visit would be better suited at the Hilton or another competitor due to my subpar experience with a hotel that is suppose to offer an excessively comfortable and relaxing stay
Jay
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 25 apr 2024
Dear Mr. Jay, Greetings from Grand Hyatt BogotaThank you for taking the time to evaluate your experience and for your sincere opinion, which is very important to improve our service. We are sorry that on this occasion your stay did not meet your expectations. Once we have identified the problem, we have made a feedback and suggestion with the corresponding teams and managers. At Grand Hyatt Bogota we always put our guests first; for us it is very important every comment or suggestion that comes from you to help us improve our service and meet your expectations. Please do not hesitate to contact me with any request you may have. We look forward to serving you in a future occasion. Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Jeremias
15 apr 2024
Jeremias
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 21 mei 2024
Dear Mr. JeremiasGreetings from Grand Hyatt Bogota We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
8/10 – Goed
Shahrukh
Zakenreiziger
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient
Shahrukh
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 16 apr 2024
Dear Mr. Shahrukh, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
David, Kissimmee
Reisde met partner
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love this hotel, it is absolutely beautiful, wonderful swimming pool, the Sushi restaurant is great, and the rooms are wonderful
David
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 16 apr 2024
Dear Mr. David, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Estanislao
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff made it worth it. Awesome property with a great view. Will stay there again.
Estanislao
8 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 2 apr 2024
Dear Mr. Estanislao, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Yamil Mateo
1 apr 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
More dinner options
Yamil Mateo
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 2 apr 2024
Dear Mr. Mateo, Greetings from Grand Hyatt BogotaThank you for taking the time to share your experience and for choosing us. We want you to know that your comments are extremely important to us and that we will use them to make every visitor's experience with us the best possible. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely amazing !
Jessica
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 2 apr 2024
Dear Mrs Jessica, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Adrian
Reisde met familie
13 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grand Hyatt Bogotá did not disappoint, great transportation team, super attentive staff.
Adrian
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 13 mrt 2024
Dear Mr. Adrian, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Fernando De la
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
Fernando De la
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Gerald Ursulet Gerente General op 1 mrt 2024
Estimado Sr. Fernando, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
Jose Antonio, Flowery Branch
Reisde met een groep, Zakenreiziger
23 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have stayed here twice now for business. I think it is one of the best hotels in Bogota. It’s pet-friendly, and the rooms are very nice. The only 2 “bad” things are that it gets super busy and the rate changes dramatically; one night can be 180, and the following, it can be 400! That makes it hard to choose this hotel whenever I come to Bogota.
Jose Antonio
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 1 mrt 2024
Dear Mr. Jose Antonio,Greetings from Grand Hyatt Bogota We love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Reisde met partner
23 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay was fantastic and the staff were incredibly helpful and friendly. I highly recommend getting a room with Grand Club access on the 13th floor as it has spectacular mountain views and the breakfast and cocktail hour food was delicious.
Jonathan
8 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 1 mrt 2024
Dear Mr. Jonathan,Greetings from Grand Hyatt Bogota We love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Birgit
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Birgit
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 28 feb 2024
Dear Mrs. Birgit, Greetings from Grand Hyatt Bogota.We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future. Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Francisco, Santo Domingo
Reisde met partner
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and overall experience.
Francisco
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Gerald Ursulet Gerente General op 21 mei 2024
Estimado Sr. Francisco, Reciba un cordial saludo desde Grnad Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
Carlos
16 feb 2024
Carlos
16 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gerald Ursulet Gerente General op 2 apr 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
Ernesto
Zakenreiziger
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ernesto
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Gerald Ursulet Gerente General op 12 feb 2024
Estimado Sr. Ernesto, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nusotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
Keith
Reisde met een groep
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keith
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 28 feb 2024
Dear Mr. Keith,Greetings from Grand Hyatt Bogota.We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
8/10 – Goed
GANDY
10 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
GANDY
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 12 feb 2024
Dear Mr. Gandy,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
marcus
Reisde met familie
9 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marcus
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 12 feb 2024
Dear Mr. Marcus, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
GANDY
Reisde met een groep, Zakenreiziger
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just great
GANDY
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 12 feb 2024
Dear Mr. Gandy,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Multidestino
22 jan 2024
Multidestino
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gerald Ursulet Gerente General op 12 feb 2024
Estimado/a huespedReciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
Andres
16 jan 2024
Andres
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Gerald Ursulet Gerente General op 12 feb 2024
Estimado Sr. Andres, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotaQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
Hirisave
16 jan 2024
Hirisave
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gerald ursulet General Manager. op 12 feb 2024
Dear Mr. Hirisave,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
4/10 – Matig
Joshua
Reisde met familie
16 jan 2024
Joshua
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gerald ursulet General Manager. op 12 feb 2024
Dear Mr. Joshua, Greetings from Grand Hyatt BogotaFirst of all, we want to thank you for taking the time to share your experience with us. We would like to have more details of your experience to understand what opportunities we have to improve at Grand Hyatt Bogota. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Stefano
Reisde met een groep
12 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
bellissimo ma da gestire
Splendido Hotel, nuovissimo e ricco di dettagli di design.
La distanza dal centro rende necessari spostamenti con mezzi. L'unico punto debole è il servizio.
Stefano
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 12 jan 2024
Dear Stefano, Greetings from Grand Hyatt Bogota.Thank you for taking the time to share your experience and for choosing us. It is unfortunate to learn that you were not 100% satisfied from our service, we will be reviewing all those points that you mentioned with our team, and we will keep working with them to make each stay memorable. It will be a pleasure for us to have you again as our guest. Sincerely,
6/10 – Redelijk
Jay
12 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not my favorite. Staff has bad attitude.
Jay
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 12 jan 2024
Dear Mr. Jay, Greetings from Grand Hyatt BogotaI want to thank your recent visit to our property. It is unfortunate to learn that you were not 100% satisfied from our service. I present my deepest apologies about this, I already made feedback with our staff about the situation. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Mr. Jay, thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Domingos Rubem
Reisde met familie
11 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Domingos Rubem
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gerald ursulet General Manager. op 12 feb 2024
Dear Mr. Domingos,Greetings from Grand Hyatt Bogota.We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
GERARD
8 jan 2024
GERARD
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 10 jan 2024
Dear Mr. Gerard, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Timothy
8 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophia the concierge was very helpful with transportation and also a request to rent bicycles.
Timothy
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 10 jan 2024
Dear Mr. TimothyGreetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. Sophia and the rest of the team feel extremely happy to know that you had a great experience. Thank you so much for choosing us!Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Aleisha
7 jan 2024
Aleisha
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gerald Ursulet Gerente general op 9 jan 2024
Estimada Sra. Aleisha, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá. Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes. Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,
2/10 – Ontzettend slecht
CARLOS
6 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
CARLOS
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gerald Ursulet Gerente general op 9 jan 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes.Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,
2/10 – Ontzettend slecht
CARLOS
Reisde met een groep
4 jan 2024
Negatief: Personeel en service
CARLOS
Reactie van Gerald Ursulet Gerente General op 12 feb 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grnad Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
Ricardo, Madrid
4 jan 2024
Ricardo
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Gerald Ursulet Gerente general op 9 jan 2024
Estimado Sr. Ricardo, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá. Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes.Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,
8/10 – Goed
Peter Christopher
Reisde met partner
3 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The place was very nice, quite and clean. My issue was giving worng information at checking telling me we would get only happy hour for $60 per day from 5:30 to 8:00 pm. We requested 3 nights! At check out only to find out we were charged for four days. Also found out that breakfast and lunch was included which was never explained by Jessica at check-in. I requested to speak with a manager and all she said was nothing she could do about it, no apology.
Peter Christopher
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 12 jan 2024
Dear Mr. Peter, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe appreciate your comments. We are looking into your case to know what exactly could have happened. We apology for all the inconvenience this situation could have may cause. We work every day to be better and we hope you could bring us another opportunity to change your perception of us. Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Oscar
Reisde met partner
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oscar
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gerald Ursulet Gerente general op 9 jan 2024
Estimado Sr. Oscar, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes, Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,
8/10 – Goed
ANDRES, miami
2 jan 2024
ANDRES
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Gerald Ursulet Gerente general op 4 jan 2024
Estimado Sr. Andres, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
Stephane
Reisde met familie
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spa pool gimniaso restaurant
Awful
Stephane
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 29 dec 2023
Dear Guest, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent, and you enjoyed our spa. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Phil
25 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phil
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 12 feb 2024
Dear Mr. Phil,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
JULIO
Reisde met familie
24 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JULIO
Reactie van Gerald Ursulet Gerente General op 12 feb 2024
Estimado Sr. Julio, Reciba un cordial saludo desd Grand Hyatt BogotaQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Gerald Ursulet Gerente general op 29 dec 2023
Estimado Huesped, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
Brian
16 dec 2023
Brian
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 12 feb 2024
Dear Mr. Brian, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Phil
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phil
Reactie van Gerald ursulet General Manager. op 12 feb 2024
Dear Mr. Phil,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Lars Vegard
Reisde met familie
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lars Vegard
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 13 dec 2023
Dear Mr. Lars, Greetings From Grand Hyatt Bogota, We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Scott
Zakenreiziger
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Even better area than the 4 seasons
Scott
Reactie van Gerald Ursulet General Manager. op 28 feb 2024
Dear Mr. Scott,Greetings from Grand Hyatt Bogota.We would like to thank you for sharing your score and opinion with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
5 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bueno. Definitivamente volveriamos
David
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gerald Ursulet Gerente general op 13 dec 2023
Estimado Sr. David,Reciba un cordial saludo desde Grand Hyat Bogotá.Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,