R Hotel Rancamaya
Gezinsvriendelijke resort met 2 restaurants en 2 buitenzwembaden
Fotogalerie voor R Hotel Rancamaya





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven
Alle foto's voor Grand Suite NEW laden

Grand Suite NEW
Alle foto's voor One Bedroom Villa NEW laden

One Bedroom Villa NEW
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Lagoon Grand Suite NEW
Alle foto's voor Superior Twin Room NEW laden

Superior Twin Room NEW
Alle foto's voor Deluxe Twin Room NEW laden

Deluxe Twin Room NEW
Alle foto's voor Lagoon Deluxe King NEW laden

Lagoon Deluxe King NEW
Alle foto's voor Two Bedroom Villa NEW laden

Two Bedroom Villa NEW
Alle foto's voor Deluxe King Room NEW laden

Deluxe King Room NEW
Alle foto's voor Lagoon Family Suite NEW laden

Lagoon Family Suite NEW
Lagoon Deluxe Twin Room NEW
Alle foto's voor Lagoon Superior Room NEW laden

Lagoon Superior Room NEW
Alle foto's voor Superior - Twin Room NEW laden

Superior - Twin Room NEW
Alle foto's voor Superior Queen Room laden

Superior Queen Room
Alle foto's voor Super Deluxe Room NEW laden

Super Deluxe Room NEW
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl Rancamaya Utama, Bogor, West Java, 16720
Over deze accommodatie
R Hotel Rancamaya
Gelijkaardige accommodaties

Royal Tulip Gunung Geulis Resort and Golf
Royal Tulip Gunung Geulis Resort and Golf
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Kinderzwembad
8.0 van 10, Zeer goed, 62 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor een spelletje golf. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten van minder dan 16 jaar oud worden niet toegelaten in de fitnessfaciliteiten en het bubbelbad. Gasten jonger dan 16 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten in
het zwembad en de fitnessruimte.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R Hotel Rancamaya Bogor
R Hotel Rancamaya
R Rancamaya Bogor
R Rancamaya
R Hotel Rancamaya Bogor
R Hotel Rancamaya Resort
R Hotel Rancamaya Resort Bogor
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over R Hotel Rancamaya
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 jan 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
편한한 골프여행
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
junwook
26 dec 2022
junwook
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Bernard Setiadi
27 mei 2022
Bernard Setiadi
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
febi
Zakenreiziger
20 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
febi
1 nacht verbleven in januari 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 okt 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Bad management service!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jun 2021
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
jinsang
Zakenreiziger
4 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jinsang
3 nachten verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Sucahyo
14 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful Day at Rancamaya
Sucahyo
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
LIDYA
Reisde met familie
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LIDYA
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 jul 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 mei 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 dec 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 nov 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
jemmy
3 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jemmy
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최상의 골프여행
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good to hotel to relax with your family
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Adrian
2 apr 2018
Negatief: Netheid
Adrian
8/10 – Goed
edward
13 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
edward
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Rado Normandia
21 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rado Normandia
2 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Lina, singapore
3 dec 2017
Positief: Comfort kamer
Hotel with a great View and fresh natural air
Lina
2 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
SUNGKU
15 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
란짜마야
SUNGKU
4 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
이유선
7 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
이유선
1 nacht verbleven in augustus 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
23 jul 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Won't be back
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017








