Zitruimte lobby

Beoordelingen van Riva Bodrum Resort - All Inclusive - Adult Only

3.5 out of 5
Riva Bodrum Resort - All Inclusive - Adult Only
Adnan Menderes Cad. No110 Gumbet, Bodrum, Mugla

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 65 beoordelingen" "

5,6/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Sinan, Tilburg

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht hotel niet op loopafstand van het strand
Zeer klantonvriendelijk personeel, kamer zag er niet uit. 3 zwembaden was wel leuk enkel was de zee de ver weg om te lopen. Geen aanrader!
2 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht hotel
Slecht hotel 15 min lopen naar de strand eten slecht
4 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Onze kamer kon beter
Het is een leuk resort maar je moet er niet al te veel van verwachten
5 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van aydın op 2 aug 2018
Dear Guest, Thank you so much for your comment

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the staff get you out this hotel when he see more money for another client. He comes and says i am busy whit another girls but he is liaging. Do not go this hotel. Food is from yesterday
11 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Yaren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Harry

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was nothing special and bathroom was dirty, the shower are was just some old flooring. Housekeeping came in twice over 4 nights, she took our old bedding off and left the new one in the bed for us to make. Also the towels only got changed once and when they did the old ones were just left on the floor. Room needs updating wasn’t clean at all, it looked like the house keeper had just emptied the bins when they came in was really disappointed at the standards. The food was half decent got a bit repetitive though. Also had to fend myself from several cats from jumping up at me whilst eating the staff didn’t even seem bothered. Some of the staff are also rude when I asked if they would serve me some ice cream whilst the afternoon snack time was in place they just laughed at me really weirdly. Wouldn’t visit again.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mehmet op 3 okt 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time share your experience. On behalf of Riva Bodrum Resort, please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. We do take all feedback seriously and are always looking for ways to improve, so your review is helpful.Thank you for sharing and we hope to welcome you back soon…Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Dan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inte nöjd
Ett hotell man inte ska bo på om man är rörelsehindrad. Hela hotellet ligger i etage med trappor utan räcken. Allmänt smutsigt på hotellet som bilden visar från vårt badrum
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Mehmet Belek op 15 jul 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time share your experience. On behalf of Riva Bodrum Resort, please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. We do take all feedback seriously and are always looking for ways to improve, so your review is helpful.Thank you for sharing and we hope to welcome you back soon…Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

J

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Mehmet op 7 mrt 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time share your experience. On behalf of Riva Bodrum Resort, please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. We do take all feedback seriously and are always looking for ways to improve, so your review is helpful.Thank you for sharing and we hope to welcome you back soon…Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Yener

3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Mehmet op 7 mrt 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time share your experience. On behalf of Riva Bodrum Resort, please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. We do take all feedback seriously and are always looking for ways to improve, so your review is helpful.Thank you for sharing and we hope to welcome you back soon…Kind Regards

10/10 – Uitstekend

nazan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Mehmet op 7 mrt 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time share your experience. On behalf of Riva Bodrum Resort, please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. We do take all feedback seriously and are always looking for ways to improve, so your review is helpful.Thank you for sharing and we hope to welcome you back soon…Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Ronald

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Mehmet op 7 mrt 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time share your experience. On behalf of Riva Bodrum Resort, please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. We do take all feedback seriously and are always looking for ways to improve, so your review is helpful.Thank you for sharing and we hope to welcome you back soon…Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Отличный отель
В целом впечатление очень хорошее. Территория большая, красивая, вкусная еда, чистый бассейн, отличный кальян, а виды и закаты просто незабываемые. Номер конечно не большой, но есть шкафы и можно все вещи разместить. Идти до пляжа не далеко, до Битеза минут 8, до Гюмбета минут 15. Мне не понравился душ, тк его уже нужно обновить и мне не понравилось слушать утреннюю молитву от мечети в 6 утра. Но к сожалению это во всей Турции так, кроме турестических районов и мы быстро привыкли. Есть возможность сходить на дикий пляж с голубой, прозрачной водой. Мы даже встречали рассвет там. Так как стоимость отеля низкая, по сравнению со всем Бодрумом, то очень достойный вариант
6 nachten verbleven in september 2021

4/10 – Matig

John

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were friendly and helpful, Pools were nice and peaceful, food was good. Do not go if you do not like steps. Steps in the main were uneven and some no handrails. During the evening entry was easier to the bar through the restaurant but after it was closed access to our room was dark and no directions. There were a lack of toilet facilities around the bar. area and we had to use the pool toilets which were dark and with uneven step. There was no warning of steps on the website. The hotel was tired and needed attention. Our room was spacious but need a good clean.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Mehmet op 7 mrt 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time share your experience. On behalf of Riva Bodrum Resort, please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. We do take all feedback seriously and are always looking for ways to improve, so your review is helpful.Thank you for sharing and we hope to welcome you back soon…Kind Regards

6/10 – Redelijk

UGUR

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Odalar dökülüyor,personel gayet güleryüzlü ve yardımcı oldular.Hiçbir plajla anlaşması yok ve yemekler maalesef vasat.
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Mehmet op 7 mrt 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time share your experience. On behalf of Riva Bodrum Resort, please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. We do take all feedback seriously and are always looking for ways to improve, so your review is helpful.Thank you for sharing and we hope to welcome you back soon…Kind Regards

6/10 – Redelijk

Seray

10 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Mehmet op 7 mrt 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time share your experience. On behalf of Riva Bodrum Resort, please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. We do take all feedback seriously and are always looking for ways to improve, so your review is helpful.Thank you for sharing and we hope to welcome you back soon…Kind Regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kalitesi düşük bir yer
Denize ulaşımı yada yakınlığı yok. Yemekler çok kötü olduğu için hep dışarıdan yemek zorunda kaldık. Rus turistin çoğunlukta tercih ettiği bir otel. Personel kalitesi çok değişken, temizlik açısından idare eder. Covid önlemi hiç yok.. Personel bile takmıyor, sorduğunuzda gülüyorlar.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Mehmet op 7 mrt 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time share your experience. On behalf of Riva Bodrum Resort, please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. We do take all feedback seriously and are always looking for ways to improve, so your review is helpful.Thank you for sharing and we hope to welcome you back soon…Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Ist ok
Atmosphäre gut, Aussicht top, essen gut, außer die Zimmer könnten besser sein
2 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Mehmet

Reisde met een groep
Oda orta seviye de temiz odadaki eşyalar eski sınıf mini bar yazıyordu yoktu banyo duşa kabin kötüydü gölet oluyordu su gitmiyordu klima su borusu banyoya kabine akıyordu duş başlığı eski ve kötüydü En güzel olan yemeklerin lezzeti
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Mehmet op 7 mrt 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time share your experience. On behalf of Riva Bodrum Resort, please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. We do take all feedback seriously and are always looking for ways to improve, so your review is helpful.Thank you for sharing and we hope to welcome you back soon…Kind Regards

6/10 – Redelijk

JANINA

3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Mehmet op 7 mrt 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time share your experience. On behalf of Riva Bodrum Resort, please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. We do take all feedback seriously and are always looking for ways to improve, so your review is helpful.Thank you for sharing and we hope to welcome you back soon…Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Lacy

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
not as advertised
Not as advertised so be careful
8 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Mehmet op 7 mrt 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time share your experience. On behalf of Riva Bodrum Resort, please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. We do take all feedback seriously and are always looking for ways to improve, so your review is helpful.Thank you for sharing and we hope to welcome you back soon…Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Farhan Nayeem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best view in Gumbet
Second time in Riva. My room had an amazing view from the balcony, you cannot beat it. food was great.staff couldn't have been more friendlier.. Only complaint is lack of TV channeos and Wifi reception.Overall we are very satisfied with Riva!
6 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

murat

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Odaya girmek kabus
Otele giriş kabus oldu. 25 dk odayı gösterecek kişiyi bekledik. Sonra tam gidiyoruz asansörün orda resepsiyon geri çağırdı acil diye bize -1 de bulunan bar da bekleyin 2 dk geliyorum dedi. 20 dk da orda bekledik gelen yok. 45 dk sıcakta bekledikten sonra kendi oda mı kendim aradım ve buldum. Oda nın banyosunun gideri ters eğime konulmuş, duş yaparken ayaklar kirli suyun içinde kalıyor. ayrıca banyodan taşan su koridora kadar gidiyor. Tuvaletin teharet musluğu bozuktu. Anlayacağınız ilk giriş fiyasko. Personel genel anlamda iyidi.
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

MIKHAIL

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Не бронируйте этот отель
Никому не посоветую опиратся на положительные отзывы об отеле Riva Bodrum resort. Мы приехали и нам дали,то что было,а не то что мы бронировали, а именно- бунгала с гусеницами на стенах,грязными унитазами, полугодней пылью в углах,мятыми шторами,можно и далее перечислять. Номера не соответствуют заявленным и конечно,не стоят своей цены. На наши возмущения персонал обещал,что уберут- не убрали,в один из номеров все же зашли, положили тонну полотенец,чтоб мы закрыли рты и забыли тряпку для пыли в ванной, кстати с дырой в двери и холодной водой из душа по утрам. В общем мы усилием воли забрали свою оплату обратно,но так как поужинали, оплатили первые сутки проживания. Крайне недобросовестное отношение. Верьте всем плохим отзывам и даже питание могло быть лучше. Подозреваю,что нормальные номера там тоже есть, которые нам пообещали на днях или позже,но обещанное как говорится,три года ждут. Переехали в отель у пляжа Ambrosia. Без обедов,правда,но были вполне довольны. Очевидно,что люди стараются. Так,что Riva для нас оказался просто ужасным.
8 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

MIKHAIL

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ужасный отель! не бронируйте там номер!!!
Ужасный Отель! Фотографии на Hotels.com не соответствуют действительности. Номера предоставили ужасно грязные, двери в ванную комнату проломлены, ручка входной двери в номер отвалилась сразу, пыль и грязь была везде где не добрались ленивые горничные, вытяжка в ванной шумела как самолет. Возле входа в наш номер рассыпали мусор и пол дня не убирали, даже после моих замечаний, все старое и развалившееся. С какой совестью Отель за такую цену предоставляет такие номера? Wifi работает только в вестибюле, в остальной территории интернета просто нет! Еда более менее нормальная. До пляжа идти далеко вниз, подниматься обратно тоже нелегко, хотя если есть желание подкачать ноги, то полезно. Мы сразу заплатили за 8 дней, но после того, что мы увидели сразу захотели съехать, персонал за стойкой не хотели нам возвращать деньги, но после долгих споров, деньги вернули, девушка за стойкой оказалась туповатой. Мы там потратили очень много нервов, разговаривать с персоналом тяжело, плохо знают английский. Но один день мы там пробыли, пока не нашли новый отель, и на следующий день выехали и забронировали номер в Ambrosia hotel. Там и провели отпуск. Если уж забронировали номер в этом отеле, прежде чем отдавать деньги посмотрите номера.
8 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Elif Esra Mutlu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Виталий, Украина

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Gavin

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Worth it for the view
What makes this hotel is the amazing view of the bay below. Initially put into a club room within hotel grounds which was very tired. Moved to a room in hotel itself which was much more modern and spacious. A few staff were fantastic, some not so much. Pool areas nice but lacking any atmosphere. Food was ok, nothing spectacular. General maintenance and cleanliness around the whole resort appeared to be lacking. Appreciate it’s coming up to the end of the season.
7 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

ekmel ilker

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close to Taksim, Modern and Enough
This hotel is close to Taksim by a high slope, it is tiring to walk upwards and also the surrounding area doesnt look safe to walk at night. But since it is very central, taksi ride will take you anywhere within minutes. Hotel is quite new and modern, rooms are big enough and breakfast was ok. You can chose this one for quick trips in downtown area in Europe side
3 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ta bort Riva från Expedia.
Smutsigt, trasigt, lovar mycket men håller inget. Ett tyskt hostel eller vandrarhem hade skämts. Kunde inte ladda upp bilden med entréskylten men den har NOLL stjärnor. Vilket är en korrekt gradering. Receptionsbilden på Rivas hemsida är tillrättalagd och förbättrad i efterhand. Våra bilder visar något helt annat.
14 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Nilu, London

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Complete waste of money
Myself and a friend were due to stay here. Within being there for 1 hour we left. I'm incredibly disappointed in the service and condition of this resort. Dirty, broken appliances and breakfast buffet was mediocre. We really believe this listing should be reviewed as the photos are completely misleading. Complete waste of money
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Baqer

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
renovierung bedurfnis.könnte bischen sauber sein .. lage ist ok ..
5 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

buse, london

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing service
Overall everything was great. Smiley staff, amazing view, greaaat food and snack oh and also desserts. Will highly recommend to anyone who would like a comfortable stay at Gumbet
10 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Renato

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
....Sehr schön...;-)
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The place is not bad overall, the rooms are not that comfortable, the ac wasn’t working well, they only changed the bed sheets without cleaning the room. The staff are so friendly, the food is ok all inclusive very gd idea u can sit and chill next to the pool and have ur drink with friends.
5 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

selmin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Deniz

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kirli, eski , ilgisiz çalışanlar
Resepsiyondaki çalışan önce bize oda yok deyip gönderdi, internet üzerinden rezervasyon yapınca almak zorunda kaldı. Güler yüzlü değiller. Tek kelime etmeden elimize anahtar verildi hiçbirşey anlatılmadı. Otel çok eski ve çok kirli. Dokunduğum her yerden toz bulaşıyordu. Çocuksuz otel ama çocuklu otellerden daha sesli. Çok karışık olduğu için istediğiniz yeri bulamıyorsunuz hatta kayboluyorsunuz. Bir gün kaldıktan sonra daha uygun fiyata 5 yıldızlı otele geçtik.
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Baran

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ammman dikkat
Herşey dahil konseptinden soğutan ve bir daha asla kapısının önünden geçmeyi düşünmediğim yer, herşey dahil konsepti için verdikleri kağıtta girişte 2 su ücretsizdir ve odaya diğer günler su verilmeyeceğini belirtiyorlar yani 3 gün boyunca odaya su vermediler bu yüzden. bu kadar mı ucuzsunuz ? İçkiler desen bira marmara34 şarap köpek öldüren ,rakıya ağzımı sürmem yemekler felaketti.Odalar çok kötü değil temizliği yapılıyor ama bir daha asla gitmem
3 nachten verbleven in september 2017
Değerli Misafirimiz, Öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederiz, Kağıtta da yazıldığı gibi misafir giriş günü mini bara kişi başı kadar su bırakılmaktadır, Daha sonra isterseniz extra olarak oda servisinden temin edilebilmektedir. Bizler tesisimizde kalan bütün misafirleri memnun etmeye çalışmaktayız. Ancak bu her seferinde tam anlamıyla olmamaktadır. Bundan dolayı sizleri memnun edememiş olmamamızın üzüntüsü içerisindeyiz. İçecek ve yemek konusunda damak zevkinize saygı duyarız. Yorumlarınız için teşekkür eder, en kısa zamanda sizleri tekrar otelimizde ağırlamaktan gurur ve mutluluk duyacağımızı bilmenizi isteriz. Riva Bodrum Resort otelimiz ilgili herhangi bir sorunuz ya da isteğiniz olması halinde bizlere ulaşabilirsiniz. Saygılarımızla,

8/10 – Goed

Sercan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Servis plaj sıkıntı.
Temizlik konusun da odalar çok güzel temizliyorlar ama plaja gitmek için servisler sıkıntılı. Yoksa 3 seneden beri tercih ettiğimiz yer şu plaj konusunda da sabit olsa daha iyi olur yer ve servis sıkıntı her sene yaşadığımız sorun
8 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
güzel ama ruzgarli
1 nacht verbleven in september 2017
Merhabalar, Yorumunuz için teşekkür eder sizleri tekrar aramızda görmekten mutluluk duyarız. Riva bodrum resort oteli tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Saygılarımızla.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Temizlik, konfor, yemekler, servis.. kısaca bir otelde ne olması gerekirse hepsi çok kötüydü.
1 nacht verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmad Hossam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very bad
the pictures on hotels.com website did not match the reality . I had to cancel the reservation and find another hotel
3 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Faranaaz

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Kadir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
deniz sahili makul ucret olmaliydi
hersey guzel hama deniz uzak bide deniz kenarina gitdikmi uctetler biraz palih ikram ucretsiz olsaydi veya cuzzu olsaydi bide mini market fiatlar cok ucuk ve diyer seyler guzeldi
5 nachten verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Riccardo , cologne

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nie wieder!
Roomservice von 4 Tagen 1 mal nur da gewesen, Schränke Boden alles dreckig, Schimmel im Bad, Steckdosen defekt, essen nicht der Rede wert, billig Getränke Marken Getränke gegen Aufpreis. Keinesfalls buchen Geld Verschwendung!
4 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Murat

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Correct
Un séjour plutôt sympa mais trop de marche pour atteindre la piscine à partir de la résidence principale les chambre ne soit pas superbe mais par contre la vue est très sympas
10 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Emre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gayet iyi
Her şey oldukça güzeldi yemek çeşitleri azdı ancak hiç bir sorun yaşamadık yer olarak denize biraz uzak ancak servisler var Bodrum merkeze de yakın genel olarak beğendik
2 nachten verbleven in juni 2017