Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Bodo Hotell





Een koffiebar/café, een bar en een conferentiecentrum vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Bodo Hotell. Gratis wifi in de kamer en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 115
inclusief belastingen en toeslagen
4 sep - 5 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, uitzicht op de stad laden

Tweepersoonskamer, uitzicht op de stad
8,4 van 10
Zeer goed
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Digitale zenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, uitzicht op de stad laden

Eenpersoonskamer, uitzicht op de stad
8,4 van 10
Zeer goed
(30 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Digitale zenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Bodo Hotell ligt in het stadscentrum en bij de oceaan in Bodo. Ontdek de prachtige natuur van de omgeving bij Ronvik Berg en Ausvika. Daarnaast kun je ook Nordland Museum en Nordlandmuseum bezoeken, enkele culturele hoogtepunten. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen tijdens je verblijf? Kijk dan even wat er op de planning staat bij Bestemorenga Recreatiepark of Aspmyra Stadion.

Prof Schyttesgate 5, Bodo, 8005
In de buurt
- Nordland Museum - 1 min. wandelen - 0.2 km
- Bodo Toeristeninformatie - 3 min. wandelen - 0.3 km
- Aspmyra Stadion - 10 min. wandelen - 0.9 km
- Nordlandsbadet Zwembad en Binnenwaterpark - 3 min. rijden - 1.9 km
- Norsk Luftfartsmuseum - 3 min. rijden - 1.9 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Bryggerikaia - 5 min. wandelen
- Gatsby Burger & Bar - 3 min. wandelen
- Piccadilly - 2 min. wandelen
- Melkebaren - 2 min. wandelen
- Burgasm Bodø - 3 min. wandelen
Over deze accommodatie
Bodo Hotell
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bodo Hotell
Bodo Hotell Hotel
Hotell Bodo
Bodo Hotell Bodo
Bodo Hotell Hotel
Bodo Hotell Hotel Bodo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Bodo Hotell
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Peter
28 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Peter
3 nachten verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
Sjoerd
24 sep 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sjoerd
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Hub.
5 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Hub.
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
TORBJØRN
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TORBJØRN
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Bjorn
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bjorn
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
John-karstein
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John-karstein
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jonny
Zakenreiziger
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jonny
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
kjell arne
2 mei 2025
kjell arne
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ragnhild Aud Førde
30 apr 2025
Ragnhild Aud Førde
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Bjørnar Johan
Reisde met familie
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God service / flott opphold.
Bjørnar Johan
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Pia
3 apr 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Pia
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Wenche
1 apr 2025
Wenche
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Kari Anne
Zakenreiziger
26 mrt 2025
Kari Anne
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Linda
21 mrt 2025
Linda
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jann
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Lav romtemperatur.
Jann
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jan
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hermann J
14 feb 2025
Hermann J
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Terje
6 feb 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Terje
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hanne
Reisde met familie
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hanne
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Magne
Zakenreiziger
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Magne
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Zakenreiziger
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Robert
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Frank
1 feb 2025
Frank
1 nacht verbleven in januari 2025