Tuin

Beoordelingen van ibis Blois Vallée Maillard Hotel

3 out of 5
ibis Blois Vallée Maillard Hotel
15, rue de la vallée Maillard, Blois, Loir-et-Cher

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 54 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 90 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 196 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

JA

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

giovanni

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nous avons passé un bon séjour
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

christopher

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value, small rooms, comfortable. Friendly and helpful staff.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jean Luc

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

GUY FLORENT

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ras
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wie gewohnt war Ibis eine gute Adresse, um die lange Fahrt zu unterbrechen. Gut gegessen haben wir auch. Viele Gäste wollten Risotto bestellen, wie es auf der Tafel angeboten wurde aber nicht mehr hatte … eine Karte macht nur Sinn, wenn es das hat was darauf steht!
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Colette

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Maryse

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Claudia

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Nadine

Zakenreiziger
1 nuitée convenable Chambre et salle de bain - WC assez exiguë J'étais seule pour un déplacement PRO, mais à 2 et pour un séjour + "touristique => un peu juste à mon avis "limite" / 3 étoiles ... un peu dommage !
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Marcos

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel de paso para visitar la zona
Hotel situado a las afueras de Blois en la zona de polígonos industriales. Aparcamiento amplio en el hotel. Habitación y baño pequeño y simple. Solamente para estar de paso y dormir mientras visitas la zona.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Herve

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Sabrina

Reisde met familie
Accueil sympathique.
Reactie van Sabine M - Adjointe de Direction op 17 jan 2023
Bonjour Madame,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel ibis Blois Vallée Maillard.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Olivier

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

monique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Thomas

Zakenreiziger
3 etoiles sont de trop hotel defrechit 2 lits simples pour faire un lit double on ce retrouve les fesses par terre au bout de quelques minute
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Elisabeth

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Leif

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Bertrand

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bof !
Hôtel vieillot, chambre minuscule, cuisine moyenne
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Philippe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

John

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Bernard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenable
Convenable pour étape Très bon accueil
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Wayne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Very basic, dated out of town hotel, on an industrial estate. Staff pleasant and very comfortable beds
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Jean-Claude

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Florent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Personnel très accueillant et sympathique Par contre chambre vieillissante avec mini salle de bain plus digne d’un ibis budget! Décevant pour le prix en résumé
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Thomas

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 etoiles
Séjours convenables ne vos pas du 3 étoiles mais bien 2
3 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Jacky

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
arrivee 18:36 , et devoir attendre de preparer la chambre , c'est une premiere ..., pour le reste pour un Ibis CELUI-ci est dans le bas de la foiurchette.
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

andre

2 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Denis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Willy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Matthew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

JEAN-LOUP

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oui convenable
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

tremoulet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
Bon hôtel avec une bon restaurant, personnel accueillant et disponible
3 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Murielle

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
douche défectueuse.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Helga

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un voyageur satisfait
Excellent accueil. Rapide et efficace. Zone très calme et chambre très correcte.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

goeran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

pascale

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

SALVATORE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Établissement vieillissant. État douteux (moquette poussiéreuse, cheveux ds la douche) pas de ménage entre les deux nuits et nous n'avons pas été informés alors que le service est à nouveau réalisé dans d autres hôtels ibis. Personnel agréable
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Chantal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Cédric

1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

xavier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour à Blois
Hotel est situé dans un quartier calme, il est très propre, le personnel est agréable et de de bon conseil . Le petit déjeuner est bien sans plus. Un plus le parking.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Béatrice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

cormier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

Philippe

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021