Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Hotel Sercotel Coliseo

4 out of 5
Hotel Sercotel Coliseo
Calle Alameda De Urquijo 13, Bilbao, Vizcaya

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 533 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 389 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 68 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 1005 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Wilhelmus

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel with a massive room (27m2) great bathroom and within walking distance of everything. Guggenheim 15-20min. El cort ingles 2 min.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Ali Reza

Reisde met een groep
Positief: Netheid
The location is very good. The rooms are spacious. Overal a good experience. The rooms are warm, but the reception was helpful to change our room.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van María Astorqui op 19 feb 2024
Dear Mr. Reza,A pleasure to have had you among our customers. We hope that soon return visit in Bilbao, or in any of the hotels in the chain Sercotel Sincerely:María Astorqui Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Jose

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jany

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Personeel aan de balie onvriendelijk en gaven de verkeerde info
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Itziar Calderon op 5 jun 2023
Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Erik

3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Itziar Calderon op 5 jun 2023
Muchas Gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta.Atentamente,

8/10 – Goed

Loes

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Faye

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Elena Olmo. General Manager op 9 aug 2022
Dear Mr Faye: Thank you very much for rating our establishment so positively. We hope to see you again among us or in any of the hotels of the Sercotel Hotels chain. Sincerely: Elena Olmo. General Manager

8/10 – Goed

claudine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Elena Olmo op 14 jun 2022
Dear Claudine A pleasure to have had you among our customers. We hope that soon return visit in Bilbao, or in any of the hotels in the chain Sercotel Sincerely: Elena Olmo. Front Office Manager

8/10 – Goed

Frederic

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf in het centrum
Het hotel is goed gelegen, op wandelafstand van de bezienswaardigheden. De receptie is op de tweede verdieping. Onze kamer lag vlakbij de receptie en de ramen gaven uit op de buitenbar, waardoor je wel wat Geluidsoverlast kan hebben. Ik raad een kamer iets verder op de gang aan. De kamers zijn modern ingericht en hebben een ruime badkamer. Alle voorzieningen aanwezig. Het ontbijt was prima in een gezellig kader.
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Elena Olmo. Front Office Manager op 9 sep 2020
Dear Guest: Thank you very much for rating our establishment so positively. We hope to see you again among us or in any of the hotels of the Sercotel Hotels chain. Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer, erg goede bedden, stil, zeer vriendelijk personeel, centrale ligging in Bilbao op loopafstand van zowel oude centrum als Guggenheim. Alleen ontbijt was duur, we eten niet zoveel, dus buiten de deur ontbeten. De uitstraling van het hotel is zakelijk. Een vrolijke prent aan de muur van de kamer zou leuk zijn, maar dat is gene belangrijk punt.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 8 okt 2019
Dear Guest: First of all, we would like to thank you for taking the time to fill in our satisfaction survey. Our customers are our best reference for improvement and that is why your comments are very important to us We are glad to transmit your feedback We hope to see you soon again in our hotel. Warmest regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Mooi en gezellig hotel, ontbijt prima en zeer uitgebreid. Klein minpuntje was dat in onze kamer waren drie traptreden tussen badkamer en slaap/zitgedeelte. deze treden en de vloer hadden allemaal dezelfde kleur waardoor je soms de laatste tree niet goed zag.
5 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 19 sep 2019
Dear Guest: Thank you for the that you awarded us and for your favorable comments. We look forward to seeing you again in the near future. Best regards:

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 19 sep 2019
Dear Guest: It has been a pleasure to have had you among our customers. We hope that you will visit us again soon in Bilbao, or in any of the other hotels in the chain Sercotel Yours sincerely:

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima ligging Grote kamer Uitstekend ontbijt Geen echt dakterras met uitzicht Douche boven badkuip
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager op 19 sep 2019
Dear Guest: It has been a pleasure to have had you among our customers. We hope that you will visit us again soon in Bilbao, or in any of the other hotels in the chain Sercotel Yours sincerely:

10/10 – Uitstekend

G

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met uitgebreid en goed ontbijt! Aanrader voor iedereen die Bilbao wil ontdekken!
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 17 sep 2019
Dear Guest: Thank you very much for rating our establishment so positively. We hope to see you again among us or in any of the hotels of the Sercotel Hotels chain. Yours sincerely:

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 28 aug 2019
Dear Guest: Thank you very much for rating our establishment so positively. We hope to see you again among us or in any of the hotels of the Sercotel Hotels chain. Yours sincerely:

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 23 aug 2019
Dear Guest: Thank you very much for rating our establishment so positively. We hope to see you again among us or in any of the hotels of the Sercotel Hotels chain. Yours sincerely:

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi, centraal gelegen hotel, vriendelijk personeel, geweldig ontbijt. Comfotabele kamer, schoon, fijne badkamer, goed bed. Onze kamer lag aan de achterkant en was lekker stil.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 25 jul 2019
Dear Guest: First of all, we would like to thank you for taking the time to fill in our satisfaction survey. Our customers are our best reference for improvement and that is why your comments are very important to us. We hope to see you soon again in our hotel. Warmest regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers up to date en schoon. Ontbijt voldoende gevarieerd. Ligt op loopafstand van alle bezienswaardigheden en metro.
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 5 jul 2019
Dear Guest: Thank you for the that you awarded us and for your favorable comments. We look forward to seeing you again in the near future. Best regards:

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 26 jun 2019
Dear Guest: It has been a pleasure to have had you among our customers. We hope that you will visit us again soon in Bilbao, or in any of the other hotels in the chain Sercotel Yours sincerely:

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, clean spacious rooms and comfy beds. Value for money.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 6 jun 2019
Dear Guest: Thank you for the that you awarded us and for your favorable comments about cleaning and comfortable beds. We look forward to seeing you again in the near future. Best regards:

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 16 mei 2019
Dear Guest: Thank you very much for rating our establishment so positively. We hope to see you again among us or in any of the hotels of the Sercotel Hotels chain. Yours sincerely:

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed gelegen voor ontdekken Bilbao. Zeer schoon. Strak ingericht. Premium kamer is ruim. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 16 mei 2019
Dear Guest: Thank you for the that you awarded us and for your favorable comments about our staff. We look forward to seeing you again in the near future. Best regards:

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging was perfect, alles op loopafstand. Mooie schone kamer en badkamer. Kapotte lamp werd meteen opgelost. Prima ontbijt, ruime ontbijttijd van 7 tot half 11.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 3 mei 2019
Dear Guest: It has been a pleasure to have had you among our customers. We hope that you will visit us again soon in Bilbao, or in any of the other hotels in the chain Sercotel Yours sincerely:

10/10 – Uitstekend

Tiziana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal hotel voor een city trip in Bilbao
Fijn hotel en heel vriendelijk personeel. Zeer schone en ruime kamers
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 26 apr 2019
Dear Tiziana: Thank you for the that you awarded us and for your favorable comments about or staff. We look forward to seeing you again in the near future. Best regards:

10/10 – Uitstekend

Helmer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie nette en ruime kamers met een goed groot bed. Stil hotel (geen geluiden van buitenaf) en personeel is vriendelijk. Het hotel is centraal gelegen en ligt aan de rand van de gezellige en mooie wijk Abando en op een paar minuten lopen van de gezellige oude stad. Prima uitvalsbasis om de stad te ontdekken!
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 26 apr 2019
Dear Helmer: Thank you for the that you awarded us and for your favorable comments. We look forward to seeing you again in the near future. Best regards:

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
schoon hotel op prima locatie. Mooie kamers en goede bedden. Soms wat slordigheden in service maar niet problematisch en snel opgelost.
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Daniel Lobato. Front Office Manager. op 25 feb 2019
Dear Guest: Thank you very much for rating our establishment so positively. We hope to see you again among us or in any of the hotels of the Sercotel Hotels chain. Sincerely:

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vriendelijk engels sprekend personeel goed gelegen en geoutilleerd
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Alvaro Saiz. General Manager. op 1 jan 2019
Dear Sir/Ms First of all , we would like to thank you for the time you took to fill in our satisfaction survey. Our customers are our best reference for improvement and that is why your comments are very important to us. We are glad to transmit your feedback to the rest of the staff, because for all of us, client satisfaction is our main goal. Hoping to see you soon again in our hotel, I send you my warmest regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend gelegen zeer prettig hotel. Ruime kamer, goede bedden en heel fijne en luxe badkamer.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Alvaro Saiz. Director. op 1 jan 2019
Dear Guest: Thank you for the score awarded and so positive comment. Hopefully you can repeat your stay with us as soon as possible. Receive a cordial greeting:

8/10 – Goed

Henk, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima ligging
Hotel ligt goed: de meeste bezienswaardigheden liggen op loopafstad. Veel winkels in de nabijheid en ook bars waar ze heerlijke pinctos aanbieden.
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Alvaro Saiz. General Manager. op 7 okt 2018
Dear Sir/Ms Henk First of all , we would like to thank you for the time you took to fill in our satisfaction survey. Our customers are our best reference for improvement and that is why your comments are very important to us. First of all, let me thank you for taking the time to write these comments about our establishment. We follow up your observations to the relevant departments immediately. Hoping to see you soon again in our hotel, I send you my warmest regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige ligging, mooie kamer
Geweldige ligging, goede voorzieningen, mooie kamer
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Alvaro Saiz. Director. op 2 aug 2018
Dear Guest: Thank you for the score awarded and so positive comment. Hopefully you can repeat your stay with us as soon as possible. Receive a cordial greeting:

10/10 – Uitstekend

cobie, den Hoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ligt centraal.
Alles aan te lopen . Hoge brug en strand met metro , die stopt om de hoek . Ontbijten kan overal maar direct om de hoek is prima
5 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Alvaro Saiz. General Manager. op 2 aug 2018
Dear Sir/Ms Cobie First of all , we would like to thank you for the time you took to fill in our satisfaction survey. We agree with you that our location is undoubtedly one of our strengths. Hoping to see you soon again in our hotel, I send you my warmest regards.

8/10 – Goed

Saartje, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goede ligging! Alles binnen wandelafstand. Op 5 min. stappen naar Plaza Moyua waar je de bus naar de luchthaven kan nemen. Ruime en moderne kamer.
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Alvaro Saiz. General Manager. op 15 apr 2018
Dear Saartje : A pleasure to have had you among our customers. We agree with you that our location is undoubtedly one of our strengths. We hope that soon return visit in Bilbao, or in any of the hotels in the chain Sercotel Sincerely:

8/10 – Goed

Karin, Oudewater

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed centraal gelegen hotel.
Vanaf het vliegveld ben je met de bus binnen 20 minuten in het centrum en dan is het 7 minuten lopen naar het hotel. Mooi hotel met ruime kamers en een grote badkamer. Vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Alvaro Saiz. Director. op 2 apr 2018
Estimada Karin Ante todo agradecerle el tiempo que se ha tomado para rellenar nuestro cuestionario de satisfacción. La opinión de nuestros clientes es nuestra mejor referencia de mejora y es por ello que su comentario tiene un gran valor para nosotros. Permítame comentarle que para una próxima vez que quiera volver a visitarnos, no dude en preguntar en nuestra Recepcion, sobre la oferta en habitaciones superiores, que entre otras ventajas, cuentan con maquina de café y Kettle para infusiones. Confiamos verle de nuevo entre nosotros o en cualquiera de los hoteles de la cadena Sercotel Hotels. Atentamente:

6/10 – Redelijk

Anita en Henk, Amsterdam

Positief: Netheid, comfort kamer
Central situated hotel
The breakfast is far to expensive and not so good, the climate in the room was very hot and they told us that from april on the airco is on, so for now we can open the window with a lot of noise or sleep in a to warm room. That could be better for a 4 star hotel.
7 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Alvaro Saiz, General Manager. op 10 apr 2018
Dear Ms Anita, First of all , we would like to thank you for the time you took to fill in our satisfaction survey. In reference to his comment on breakfast, there is a wide range of references products offered, completed with a Corner with healthy Products. I am terribly sorry about the climate in the room. We are constantly looking for ways to improve the service to our guests and thank you so much for bringing this matter to our attention. We follow up your observations to the relevant departments immediately. Hoping that these problems do not prevent future visits to our hotel, receive my best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel
Prima, goed verzorgd centraal gelegen hotel. Ruime kamer op de 4de etage, geen last van geluid van buiten gehad. Veel bezienswaardigheden liggen op loopafstand, waardoor eventuele taxi kosten bespaard blijven
3 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Alvaro Saiz. Director. op 10 dec 2017
Estimado Sr/Sra: Un placer haber contado con usted entre nuestros clientes. Confiamos en que vuelva pronto a visitarnos en Bilbao, o en cualquiera de los hoteles de la cadena Sercotel. Atentamente:

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
value for money
alles nieuw, alles werkt, goede locatie - zo moet het zijn
2 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Director General op 11 dec 2017
Estimado Sr/Sra: Un placer haber contado con usted entre nuestros clientes. Confiamos en que vuelva pronto a visitarnos en Bilbao, o en cualquiera de los hoteles de la cadena Sercotel. Atentamente: Alvaro Saiz. Director.

10/10 – Uitstekend

C.a.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima
4 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Director General op 11 dec 2017
Estimado Sr/Sra C.a.: Un placer haber contado con usted entre nuestros clientes. Confiamos en que vuelva pronto a visitarnos en Bilbao, o en cualquiera de los hoteles de la cadena Sercotel. Atentamente: Alvaro Saiz. Director.

8/10 – Goed

Jos, Limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goed
Hotel heeft mooie kamers. Iedere dag werden kamers netjes gepoetst. Geen ontbijt in hotel genomen maar in de tapas restaurantjes in de omgeving.
5 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel,central
everything was oke, clean, nearly bij city, terrasses. to drink at the afternoon
4 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen.
Een fijn hotel met vriendelijk personeel. Goede centrale ligging. Wij hebben voor €10 per nacht een "upgrading" gekocht naar een grotere kamer.
7 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en schoon hotel dicht bij het winkelcentrum.
Hotel met uitgebreid ontbijtbufet, geen restaurant, heel schoon, alles als nieuw. Goede ligging, binnen heel rustig.
4 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Dick en Dythe, Heerenveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tiptop hotel
Zeer goed hotel, comfortabel, schoon, op een centrale ligging in een relaxte en mooie stad.

8/10 – Goed

Brigitte, Maastricht

Positief: Netheid, comfort kamer
Centraal gelegen hotel in Bilbao
Prima hotel om Bilbao te ontdekken. Kamers zijn erg schoon, rustig en ruim, maar niet heel gezellig. Ook het restaurant is niet een plek waar je graag verblijft. Gelukkig zijn er in de buurt heel veel bars waar je heerlijk kunt ontbijten en tapas met een glas wijn of bier kunt nuttigen.

10/10 – Uitstekend

marjo, enschede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel , ligging en personeel.
Een Absolute aanrader!! Alles (winkels openbaar vervoer) op loopafstand . Veilige omgeving . Ontbijten kan prima in de omgeving Ook niet nodig om taxi van vliegveld te nemen. Er rijden bussen 1x per half uur die je voor €1,50 midden in het centrum afzetten, dan is het 5min. Lopen naar het hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel midden in de stad. Kamer was erg warm!
Goed hotel, mooie kamer. Erg warm, airco deed het niet. Er werd iets aan het hotel verbouwd, dat veroorzaakte wat geluidsoverlast.

10/10 – Uitstekend

Clivia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Luz de

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agradable, limpio
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Lucie

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van María Astorqui Front Office Manager op 18 mei 2024
Dear Lucie,Thank you for scoring SERCOTEL COLISEO. Even so I see that the rating is low, so I remain at your disposal if you would like to give me a particular detail.Sincerely:

10/10 – Uitstekend

Andrew, London

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and central, friendly staff, room was very quiet and spacious. Old Town 10 mins away. Lots of shopping and food options close by.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van María Astorqui op 16 mei 2024
Dear Andrew,Thank you for the score awarded and so positive comment.Our customers are our best reference for improvement and that is why your comments are very important to us.We are glad to transmit your feedback to the rest of the staff, because for all of us, client satisfaction is our main goal.I look forward to seeing you in our hotel again soon.Best regards.María Astorqui. Front Office Manager