Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 651 van 1003 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
651
Gastenscore: 8 - Goed. 282 van 1003 beoordelingen" "
8 - Goed
282
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 1003 beoordelingen" "
6 - Redelijk
50
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 1003 beoordelingen" "
4 - Matig
15
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 1003 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Cornelis, Uitgeest
Reisde met partner
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers waren schoon en netjes. Ontbijten was lekker maar viel ons tegen betreft de prijs. € 18,50 p.p. voor 2 gebakken eieren vinden wij wat aan de hoge kant. Hebben we 1x gedaan, de rest buiten de deur ontbijten.
Vriendelijk personeel.
Cornelis
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Miró op 31 okt 2023
Dear Cornelis, thank you for choosing us and for sharing your feedback. We are sorry that breakfast was not what you expected; we will pay more attention to the variety of products we offer in our breakfast but always aiming to offer the best quality for our guests. Our best regards, Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
patrick
Zakenreiziger
27 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
patrick
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Miró op 31 okt 2023
Dear Patrick, we appreciate your feedback, thank you for staying with us. Hotel Miró
8/10 – Goed
Corina
Reisde met partner
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Musea op loopafstand, mooie natuur en omgeving aardige mensen
Corina
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Miró op 20 okt 2023
Dear Corina, we are so glad you found your stay comfortable and enjoyable. Thank you for your words; we believe that hospitality starts with a dedicated and caring team. Best regards on behalf of all the team, Rubén Varela, Guest Experience Manager
8/10 – Goed
Manoj
Reisde met partner
3 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed, fijn hotel met fijne medewerkers en qua ligging perfect bij openbaar vervoer en super dichtbij het Guggenheim museum. Openbare Parkeergarage tegenover het hotel. Super mooie stad.
Manoj
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van H op 4 aug 2023
Dear Manoj, we are so happy that you enjoyed so much our fantastic city and your stay with us. We hope you continue to enjoy the rest of your holidays. Best regards, Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Bart
Reisde met partner
17 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice neighbourhood close to Museum and restaurants.
Bart
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Miró op 18 mrt 2023
Dear Bart, indeed, our thriving neighbourhood is the perfect starting point for those visiting our city and we are truly happy that you enjoyed so much your stay in Bilbao.Hoping to see you again,Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke bedden. Mooie, schone kamers. En het ligt ook prima qua uitstapjes. Alles prima op loop afstand.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Rubén op 10 mrt 2020
We appreciate your feedback and it is good to know that your stay was up to your expectations.
Indeed, our location is fantastic next to the Guggenheim Museum and everything is at reach.
Best regards from Bilbao,
Rubén Varela, Guest Experience Manager.
10/10 – Uitstekend
Robert
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel, schuin tegenover Guggenheim!
Schuin tegenover het Guggenheim museum. Naast het hotel een heerlijk restaurant met super pinchos! Echte aanrader!
Robert
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Rubén op 12 sep 2019
Dear Robert, we thank you for staying with us and it is great to know that you enjoyed your stay and the wonderful Basque gastronomy that offers our city.
It would be a pleasure to welcome you back again in your next trip to the Basque Country.
Best regards,
Rubén Varela, Guest Experience Manager.
10/10 – Uitstekend
Rose
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay!
Hotel Miro is near the Guggenheim, the river and all kinds of nice restaurants. A parking is across the street and the hotel is very comfirtable.
Rose
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Rubén op 6 aug 2019
Dear Rose, thank you so much for staying with us and for posting your review.
Our location is perfect to visit the Guggenheim and also great restaurants in our district, we are glad that you enjoyed so much.
Best regards,
Rubén Varela, Guest Experience Manager.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Rubén op 1 apr 2019
Thank you for staying with us and for your feedback.
We are looking forward to welcoming you.
Best regards from Bilbao,
Rubén Varela, Guest Experience Manager.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het ontbijt is dramatisch, hebben ze kennelijk uitbesteed
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Rubén op 19 dec 2018
Thank you for staying with us. We are sorry if our breakfast wasn't what you expected, but instead of buffet, we have a personalised breakfast served on the table with local products and we aim for the quality.
Our best regards from Bilbao.
Rubén Varela, Guest Experience Manager.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
Good location.
Room very small without daylight, but for short stay ok
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Estitxu Etxebarria Garcia Guest Assistant op 17 aug 2018
Dear Guest,
Thank you for trusting Hotel Miró during your stay in Bilbao. We are delighted to learn that you have enjoyed your experience with us. Its a pleasure to know that our privileged location was suitable for your travel requirements and it allowed you to enjoy our city.
We regert that your room didn´t fully meet your expectations.
Our hotel offers different room categories, from standard rooms to rooms and Suites with Guggenheim Museum views, to cover the travel needs and requirements of each guest. Please contact us directly for future bookings, we will be pleased to aid you with a room that best suits your needs.
We hope to welcome you back!
Best regards,
Estitxu Etxebarria Garcia
Guest Assistant
10/10 – Uitstekend
Andra, Emmen Netherlands
30 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel near to Guggenheim museum
Nice clean room with a view. Great shower. Excellent bed.
breakfast with homemade marmelade.
Muy rico 😁
Andra
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Estitxu Etxebarria Garcia Guest Assistant op 3 mei 2018
Dear Mr. / Mrs. Andra,
Thank you very much for choosing our Hotel Miró during your travel plans. We appreciate your time in evaluating your stay with us and for rating us with top score. We are excited to learn that you had a great experience and that you enjoyed every aspect of your stay with us!
We appreciate your warm words towards our breakfast! The Brown Bread Bag, as you mentioned is the new concept of breakfast, homemade and carefully elaborated with the best local produce. It’s definitely the best way to start the day!
We look forward to welcoming you soon for another fabulous stay!
Best wishes,
Estitxu Etxebarria Garcia
Guest Assistant
8/10 – Goed
josee
12 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne locatie t,o. Guggenheim
Lekker minimalistisch hotel op een fijne locatie tussen twee topmusea in.
josee
3 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Estitxu Etxebarria Garcia Guest Assistant op 13 mrt 2018
Dear Mrs. Josee,
Thank you very much for the trust placed in Hotel Miró during your stay in Bilbao and for the time invested in sharing your experience with us. Its a pleasure to know that we have fulfilled your expectations and that you have enjoyed your stay with us. Our privileged location is perfect to discover the main attractions that the city offers!
It has been a pleasure to welcome you and we are waiting for you back.
Best wishes,
Estitxu Etxebarria Garcia
Guest Assistant
10/10 – Uitstekend
nanette
14 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel voldeed aan verwachting en meer
Schitterende hotel, mooi en stijlvol ingericht. Dichtbij Guggenheim museum en Museum Schone kunsten.
Hotelkamers schoon en voorzien van diverse benodigheden zoals shampoo, lotion en pantoffels.
Bedden lagen lekker. Ontbijt was goed. Geen buffetvorm maar bestellen via kaart.
Gratis koffie thee of sapjes beneden in loungedeel was zeer prettig!
Echt een hotel waar we vaker naartoe zullen gaan!
nanette
4 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Estitxu Etxebarria Garcia Guest Assistant op 19 dec 2017
Dear Mr./Mrs. Nanette,
Thank you very much for the trust placed in Hotel Miró during your stay in Bilbao and for the time invested in sharing your experience with us. It is a pleasure to know that we have fulfilled your expectations and that you have enjoyed your stay with us and that the kindness of our staff and magnificent location contributed to make this possible.
We hope to have the opportunity to welcome you soon!
Warmest regards,
Estitxu Etxebarria Garcia
Guest Assistant
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Location!
Great location accross from Guggenheim museum
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2017
Thank you for your feedback! Our best regards.
6/10 – Redelijk
Pepita, Benschop
22 jan 2017
Positief: Personeel en service
Kleine kamers, fijne douche
De kamers van dit hotel zijn klein en hebben hele harde bedden. Wij hadden in ons reisgezelschap een wat langer persoon dan gemiddeld en hier hebben we echt een andere kamer voor moeten boeken vanwege de ruimte in en rond het bed. De ligging is wel goed, het ligt centraal voor allerlei bezoek aan Bilbao
De douche is erg prettig, de algemene indruk is schoon
Pepita
Reactie van Hotel Miró op 23 jan 2017
Thank you for staying with us. We take note of your comments, but we recommend our Junior Suites to enjoy extra space. Best regards.
10/10 – Uitstekend
jacques, 's-Hertogenbosch
22 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super gelegen nabij Guggenheim en op loopafstand P
Super hotel
Zeer vriendelijk personeel
Goede sfeer
jacques
10/10 – Uitstekend
Andries, Leeuwarden
31 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig, modern hotel op uitstekende locatie
Goed geoutilleerd en comfortabel hotel waar je als bezoeker van de stad met zijn musea prima kunt verblijven. De gratis WiFi is van een geweldige kwaliteit
Andries
10/10 – Uitstekend
Rob de Maat, Houten
28 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende locatie en comfort
Verreweg de beste eigenschap is de locatie op een steenworp afstand van het Guggenheim museum. Prijs is aan de hoge kant voor Spaanse begrippen, maar je kunt het dure ontbijt vermijden met een simpel maar goedkoop ontbijt bij een barretje in de buurt. Inrichting is mooi, en personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Een terugkomer.
Rob de Maat
8/10 – Goed
Ron, Rotterdam
27 apr 2011
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Hotel Miró Bilbao
over het algemeen tevreden maar ...... de kamer wordt niet goed schoongemaakt, overal ligt stof op en achter. en bij inchecken kan beter gevraagd worden naar een kamer aan de straatkant. wij kregen een kamer met uitzicht op blinde muren en naast de liften aangesmeerd. achteraf hadden we om een andere kamer moeten vragen, maar we waren bij aankomst in een té goede bui daarvoor.
van tevoren hadden wij het hotel gevraagd om hun prijs voor de afhaalservice van het vliegveld : eur. 180,00 ! en dat terwijl een enkeltje met de bus eur. 1,30 kost!
voor de rest niks te klagen over het hotel!
Ron
8/10 – Goed
Dani, Amsterdam
8 jan 2011
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Miro in Bilbao. Erg mooi en kleinschalige designhotel met zeer goede service.
De voordelen:
1. Erg mooie design hotelkamer, echt wat anders dan een normaal hotel.
2. Erg veel interessante foto's en andere kunstwerken aan de wanden van het hotel.
3. Zeer vriendelijke receptie die een stapje extra voor je zet.
4. Een hotelbar waar je als gast gratis een drankje kan drinken en gratis een kleine snack kan eten. (sorry ik blijf een Nederlander)
5. Brilliante locatie. Als je het hotel uitloopt zie je direct het indrukwekkende guggenheim.
Nadelen:
1. Gehorig. We zaten in de kamer naast de luidruchtige lift. Beste vervelend om 6 uur 's ochtends.
2. Prijzig ontbijt: €16 per persoon per dag vond ik iets te veel. Pluspunt is wel dat we gezellig in de Bilbaose barretjes hebben ontbeten.
Dani
10/10 – Uitstekend
Jan, Berchem Antwerpen
10 mei 2010
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aan te raden
goed gelegen hotel dichtbij het Guggenheim en het centrum tegen een goede prijs.
als niet voorziene plus : gratis ingang tot voornoemd museum en vrij gebruik van een bar met wijn, hapjes, bier etc...
Jan
10/10 – Uitstekend
Marian, Nederland
16 okt 2009
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel, prima ligging
Het hotel ligt erg gunstig: t.o. het Guggenheimmuseum, 10 minuten lopen van het oude centrum. Ruime kamers, mooi ingericht, vriendelijk personeel.
Marian
10/10 – Uitstekend
Luke
Reisde met partner
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I’m hesitant to say how great this place is so I can get a room next time I travel there! Best possible location, no car needed, helpful, friendly staff, cozy rooms, great showers. I would recommend getting a room with street view.
Luke
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Miró op 24 mei 2024
Dear Luke, all the team takes great pride in maintaining high standards and are thrilled to hear that it contributed positively to your stay at Hotel Miró. Indeed, we recommend our exterior rooms to enjoy fantastic views. Our best regards from Bilbao, Rubén Varela, Guest Experience Manager
8/10 – Goed
Zabel
Reisde met partner
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very modern and very close to Guggenheim
Zabel
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met een groep
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing location, fabulous modern decor & helpful staff!!
Sarah
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Miró op 14 mei 2024
Dear Sarah, we are truly happy knowning that we made the best of your stay with us. It would be wonderful to host you again next time you visit Bilbao. Best regards, Rubén Varela, Guest Experience Manager
8/10 – Goed
Cristina
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small n cozy but unfortunately no view
Cristina
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Miró op 14 mei 2024
Dear Cristina, we regret to read that the room did not meet your comfort expectations, but we offer different types of rooms, depending on the guests' needs. If you are planning to visiting us again, we recommend you an exterior room, with great views of the Guggenheim Museum. Our best regards from Bilbao, Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Raquel
Reisde met partner
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent all around!!! Friendly staff.
Raquel
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Miró op 7 mei 2024
Dear Raquel, on behalf of all the team, we appreciate your kind words. Our best regards from Bilbao and looking forward to seeing you soon. Hotel Miró
10/10 – Uitstekend
Patricia
Reisde met een groep
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near the river and the Guggenheim.
Patricia
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Miró op 4 mei 2024
Dear Patricia, so happy to host you, thank you for your feedback. Indeed, our location is perfect next to the Guggenheim Museum. Best regards from Bilbao, Hotel Miró
10/10 – Uitstekend
Yuri
1 mei 2024
Yuri
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Miró op 22 mei 2024
Dear Yuri, thank you so much for your feedback. Our best regards from Bilbao, Hotel Miró
10/10 – Uitstekend
Eleanor
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrally located, very friendly staff!
Eleanor
Reactie van Hotel Miró op 30 apr 2024
Dear Eleanor, we are happy to know that you found our hotel to offer good value for your stay. Best regards from Bilbao, Hotel Miró
10/10 – Uitstekend
Tara Anne
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tara Anne
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Miró op 30 apr 2024
Dear Tara Anne, we are glad to see that you enjoyed your stay and found comfort in our accommodations. Our best regards, Hotel Miró
10/10 – Uitstekend
Sheila
Reisde met partner
18 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a very clean and comfortable hotel very close to the Guggenheim. Staff friendly and helpful and breakfast excellent.
Sheila
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Miró op 19 apr 2024
Dear Sheila, your feedback is much appreciated. We are thrilled to know that you enjoyed the breakfast experience and we will pass your kind words on to our team. Warm regards from Bilbao, Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Karen
Reisde met een groep
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quaint lobby area for drinks and socializing. Good location for Guggenheim museum. 30 minute walk for the Old Town.
Karen
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Miró op 13 apr 2024
Dear Karen, thank you for your compliments on our facilities. We're thrilled you enjoyed the exclusive honesty bar and our perfect location. We hope to welcome you back for another great experience at Hotel Miró. Our best regards, Rubén Varela, Guest Experience Manager
8/10 – Goed
Peter
Reisde met partner
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für Guggenheim-Besucher sehr zu empfehlen.
Peter
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Miró op 13 apr 2024
Dear Peter, thank you so much for staying with us in the heart of the city, next to the Guggenheim Museum, a must for those who visit Bilbao. Best regards, Hotel Miró
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met familie
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location between Guggenheim and BEAUTIFUL parks and other museums, small but very nice a well appointed rooms, friendly and helpful staff, special breakfast, excellent value (in April). Couldn’t be better!
Thomas
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Miró op 12 apr 2024
Dear Thomas, reading that you had a comfortable stay at Hotel Miró is wonderful news to all the team. Our desire is to provide a relaxing environment for our guests, and we're truly happy that we achieved this. Thank you for your feedback, and we look forward to welcoming you back. Best regards from Bilbao, Rubén Varela, Guest Experience Manager
8/10 – Goed
Lorraine A
Reisde met partner
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the location of this hotel right across the street from the Guggenheim museum.
Breakfast is fabulous and the staff who work in the dining room offer very good service and provided a nice welcome each morning.
I could hear noise from other rooms at night so pack your ear plugs.
Lorraine A
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Miró op 3 apr 2024
Dear Lorraine A, we appreciate your feedback and we are very happy about your comments regarding our breakfast, because we work very hard to offer the best quality and service to our guests. Our best regards from Bilbao and see you soon, Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Wenwei
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hotel right across Guggenheim Museum. The tram is right in front of the hotel to old town and Renfe train station. Friendly and helpful staff, even offered a free Guggenheim museum ticket. The only thing I’m a little disappointed is that though it’s a Expedia VIP Assess property, but they don’t offer included breakfast to gold member, so be aware!
Wenwei
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Miró op 2 apr 2024
Dear Wenwei, we appreciate your feedback and it was a pleasure for the team to host you during your visit to Bilbao. Let me inform you that the amenities confirmed for VIP members depend on the agreement of each hotel. We hope you enjoyed the Guggenheim Museum and we send you our best regards, Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Keith
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The perfect location in Bilbao, very modern and comfortable decor, and an upscale feeling throughout the property.
Keith
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Miró op 26 mrt 2024
Dear Keith, we are very happy knowing that your location was perfect for you and that you liked so much our decor, because we always try to make sure that everything is on point. Looking forward to welcoming you back, Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Volker
Reisde met partner
16 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die zentrale Lage, die Ausstattung, die Sauberkeit und das freundliche Personal waren sehr gut.
Volker
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Miró op 19 mrt 2024
Dear guest, thank you so much for trusting us to provide you the best accomodation during your visit to Bilbao. We are thrilled knowing that everything was perfect and on behalf of our team, we appreciate your feedback. Warm regards from Bilbao and see you soon, Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Judith
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were pleasant and very helpful! I enjoyed my continental breakfast especially lemon/zuchinni spread for toast & freshly squeezed orange juice. I would return to this hotel for sure!
Judith
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Miró op 16 mrt 2024
Dear Judith, it was a pleasure to host you and we agree about the importance of our breakfast, characterized by its exquisite table service, and its local products. Your appreciation and acknowledgement is our greatest reward.Looking forward to welcome you back, warm regards from Bilbao. Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Tania Lucia
Reisde met partner
13 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every one at Hotel Miró was professional, friendly and welcoming.
The hotel location is beautiful and easy to get everywhere from there
The room was clean and comfortable.
The hotel lounge feels very cozy and they have lots of beautiful books so you can enjoy a delicious drink while going through art books.
I think we have met the most amazing concierge Ruben, who answered all queries even before we arrived, thanks to him we got to see many of the best places in Bilbao and we cannot wait to be back to see more.
Thank you everyone at Miró
Tania Lucia
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Miró op 13 mrt 2024
Dear Tania, it was our pleasure to host you and we truly appreciate your feedback. You have clearly enjoyed our facilities and services in our honesty bar, an exclusive space for our guests. We are really proud when our guests have such a pleasant stay with us and we would love to welcome you back. Warm regards from Bilbao, Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Andrew
11 mrt 2024
Andrew
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Miró op 2 apr 2024
Dear Andrew, thank you for staying with us and for your feedback. Our regards from Spain, Hotel Miró
10/10 – Uitstekend
Annie, St-Georges
Reisde met partner
8 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un magnifique endroit où il fait bon rester!
Annie
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Miró op 13 mrt 2024
Chère Annie, merci pour séjourner chez nous à Bilbao et merci encore pour vos commentaires. Nous espérons vous revoir chez nous.Cordialement, Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Adriana, medellin
Reisde met familie
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bonito
Adriana
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Miró op 5 mrt 2024
Gracias Adriana por alojarse con nosotros en el Hotel Miró. Un cordial saludo desde Bilbao, Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Benjamin
27 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Miró op 20 mrt 2024
Dear Benjamin, thank you so much for your feedback. We would love to see you again to enjoy another great experience in Bilbao. Best regards, Rubén Varela, Guest Experience Manager
8/10 – Goed
Raul
Zakenreiziger
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raul
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Miró op 24 feb 2024
Dear Raul, we appreciate your feedback. Our best regards from Bilbao, Hotel Miró
8/10 – Goed
Joerg
Zakenreiziger
19 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Warum muss alles parfürmiert sein?
Wäre eine sehr erfreuliche Übernachtung gewesen, wenn die Luft auch im Zimmer nicht so penetrant parfümiert gewesen wäre! Glücklicherweise konnte man die Klimaanlage ausschalten und die Fenster öffnen, so hatte man frische Atlantikluft..
Joerg
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Miró op 20 feb 2024
Dear Joerg, thank you for your feedback and we take note of your comments because we take great care in every detail, taking very seriously the room cleanliness. We hope you enjoyed our city and the famous Basque cuisine. Best regards, Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
JUNG YUN
Reisde met familie
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
빌바오 구겐하임미술관 가기 최적의 호텔
빌바오 구겐하임미술관이 정말 바로 근처에 있고
호텔방에서 바라볼수 있어서 너무 좋았습니다.
JUNG YUN
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Miró op 20 feb 2024
Thank you for choosing us and for your feedback. We are thrilled that our location by the Guggenheim Museum made your stay a memorable one.We are glad you enjoyed so much the views from the room and we hope you were able to take many nice photos. Our best regards, Rubén Varela, Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Christel
Reisde met partner
10 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très bien situé, personnel très agréable proximité pour se garer au parking.
Christel
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Miró op 14 feb 2024
Chére Christel, merci pour séjourner chez nous à Bilbao et merci encore pour vos commentaires. Toutes nos chambres ont été conçues pour être confortables et le charme de l'hôtel se trouve dans le style chic et contemporain, dont une partie de la décoration a été conçue par le designer d’avant-garde Antonio Miró. Nous espérons vous accueillir à nouveau, cordialement, Rubén Varela, Guest Experience Manager