Zonneterras

Beoordelingen van Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

4 out of 5
Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg
Am Johannisberg 5, Bielefeld

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 66 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 114 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 249 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

A.S. de

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Prima dicht bij de stad
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 24 jul 2023
Beste gast,Hartelijk bedankt voor deze beoordeling.We zijn blij te horen dat u onze locatie dicht bij de stad waardeerde. Ons hotel is inderdaad gunstig gelegen nabij het stadscentrum en biedt gemakkelijke toegang tot verschillende bezienswaardigheden en openbaar vervoer. Wat betreft de netheid van de kamer en de algehele staat van het hotel, we willen ons verontschuldigen als deze niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We streven ernaar om onze gasten een comfortabele en aangename ervaring te bieden en zullen uw opmerkingen zeker in overweging nemen om onze diensten te verbeteren. Ons personeel staat altijd klaar om u te helpen en we zijn verheugd te horen dat u tevreden was met de service die u heeft ontvangen.Hartelijke groet,Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

4/10 – Matig

Martijn

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel teleurstellend..
Voor een mercure hotel de slechtste ervaring van de laatste 200 hotel overnachtingen. Bad kamer niet schoon,grote vlek in de vloerbedekking zeker 30 cm doorsnede in de slaapkamer en ook niet schoon, 2 lampen zonder gloeilamp alleen die bij het bed werkten, deurzekering met ketting kan je zo uit de muur trekken. Maaltijden kwalitatief ok maar mijn vriendin kreeg haar steak een toen ze daarmee klaar was haar patat, ik kreeg gelijk met haar steak mijn salade en kreeg mijn steak pas toen ze klaar was met eten en ik mijn salade op had...steak vergeten door te geven aan de keuken..
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

A.S. de

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel in een mooie omgeving
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon goed
Goed hotel, leuk gelegen, vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Patrick Jelitte op 28 jun 2019
Geachte gast, we zijn erg blij dat u genoten hebt van uw verblijf en u bedanken voor de positieve feedback en uw lof over onze medewerkers, dat is een mooie motivatie voor ons team. Met vriendelijke groet uw Mercure Hotel Bielefeld team

8/10 – Goed

Leon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi gelegen op fraai hoog punt
Op zich een prima hotel. Ruime, schone kamer en een fijn bed. Makkelijk ruim en gratis parkeren. Echter het ontbijt is een aanfluiting
3 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Manager of Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 11 mrt 2018
Dear guest, Thank's a lot for your feedback to your stay. Beside your general good impressions we are a bit sad, that we could not given you same impression with our breakfast, which will mostly vowed by other guests. It will be a motivation for our team to improve it further to satisfy all guests.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel
prima hotel, gratis parkeren, op loopafstand van het centrum, maar wel via een aantal trappen en een stevige klim. Mooie ruime kamer, met koffiezetapparaat voor capsules, alleen geen gebruiksaanwijzing erbij. Hotel ligt erg rustig, in een park op een berg.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Manager of Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 11 mrt 2018
Dear guest, Thank you for your feedback. We hope to welcome you again soon at Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg.

4/10 – Matig

Nicole, Almere

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Park Inn was beter
Tegengevallen. Nadat we al een aantal keren in het Park Inn hotel waren geweest was het dit weekend een tegenvaller. We konden niet een hapje eten want alles was gereserveerd. Ook een drankje kon er niet af! Dit moet niet kunnen als je een hotel boekt. Dat hadden ze moeten laten weten in een mail. Ontbijt was wel weer oke. Weet niet of het komt omdat het overgenomen is door Mercure maar het viel ons erg tegen.
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Johan, Julianadorp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel.
Het hotel ziet er goed uit Kamer was schoon goed onderhouden.Het personeel was niets teveel om te luisteren en je van advies te voorzien.Vanuit het hotel een prachtig uitzicht over de stad. Met de auto goed te bereiken,te voet vanuit en naar de Altstadt moet je een goede conditie hebben.
2 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

I, amsterda

Waren op doorreis, prima hotel! Niets mis mee
Waren op doorreis, prima hotel! Niets mis mee
Reactie van Corinna op 23 jul 2016
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Hans-Joachim Oettmeier General Manager

6/10 – Redelijk

dolf, barendrecht

Positief: Personeel en service, comfort kamer
kort verblijf
hotel ligt op een prachtige plek, heerlijk terras waar je buiten kunt eten met mooi uitzicht gratis parkeren. ongeveer 10 minuten lopen van het oude centrum, stevige klim om vanuit centrum lopend naar boven te komen. Vooral badkamer gedateerd, niet helemaal schoon ( bruine randen rond kranen/afvoer. Kamer netjes en elke dag een fles gratis bronwater met wat versnaperingen hulpvaardig en vriendelijk personeel ( met ontbijt geboekt, bij het hotel niet vermeld/bekend , goed opgelost)
Reactie van Corinna op 14 nov 2015
Beste gast, bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Corinna Kreienheder Direktionsassistentin

8/10 – Goed

Adrianus, Vijfhuizen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, wat ver van stadscentrum geen ov
plezierig
Reactie van Corinna op 14 nov 2015
Beste gast, bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Corinna Kreienheder Direktionsassistentin

8/10 – Goed

Imy, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustgevend hotel
Het hotel heeft een zeer rustgevende ligging midden in de natuur.
Reactie van Direktion op 1 nov 2014
Geachte Imy, we stellen het zeer op prijs dat u de tijd hebt genomen om een enquête in te vullen over uw recente verblijf bij ons. Namens ons volledige personeel hier bij Park Inn by Radisson Bielefeld willen we u bedanken voor uw bezoek en we hopen u nogmaals terug te zien wanneer u voor zaken weer in de buurt bent! Hoogachtend, Corinna, Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Clazinus, Steenwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topper: Park Inn by Radisson Bielefeld
Hoog gelegen met prachtig uitzicht vanaf terrasssen op de stad Bielefeld. Uitstekende verzorging, hotel op niveau. Parkeren gratis en ruim voldoende. Afdaling en klim naar en vanaf centrum zorgen voor een verbetering van je conditie!

8/10 – Goed

Maylien

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schön gelegen, schönes Ambiente, nettes Personal! Der Teppichboden im Zimmer hatte zwar einen alten Charme, aber das Bad war modernisiert und das Bett bequem! Auch das Frühstück war super!
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Günter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Besonders hervorzuheben ist das ausgezeichnete und freundliche Servicepersonal.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 26 mrt 2024
Sehr geehrter Günter,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung unseres Hotels genommen haben.Wir sind begeistert, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben. Und unsere Mitarbeiter bedanken sich ganz herzlich für Ihr nettes Lob für unseren freundlichen Service.Wir hoffen, Sie besuchen uns wieder einmal.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

10/10 – Uitstekend

Adiel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles i.O.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 19 jan 2024
Sehr geehrter Adiel,vielen Dank, das Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über unser Hotel zu schreiben.Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Gern würden wir Sie einmal wieder bei uns begrüßen.Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

8/10 – Goed

Janina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 12 jan 2024
Sehr geehrte Janina,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Wir freuen uns sehr, dass Sie einen tollen Aufenthalt bei uns hatten. Danke auch für das nette Lob an unsere Mitarbeiter, das geben wir gerne weiter. Auch freuen wir uns, dass Ihnen die Sauberkeit unseres Hotels sehr zugesagt hat.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

8/10 – Goed

Dr. Peter

Positief: Netheid, personeel en service
Quiet location and an appropriate accomodation
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 4 jan 2024
Dear Peter,Thank you for sharing your kind review.We're delighted to hear that you enjoyed the peace and quiet of our location, as well as the accommodations we provide. It is our pleasure to offer service that meets your expectations, and we're thrilled to know we achieved this during your stay.We would be delighted to welcome you back on another occasion. All the best,Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

10/10 – Uitstekend

Adiel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es ist ein gutes Hotel mit netem Personal.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 21 dec 2023
Lieber Adiel,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten!Es freut uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unseres Hauses mit 100% bewertet haben; unser Housekeeping-Team legt großen Wert auf ein tadelloses Ambiente. Ebenso danken wir Ihnen für das Lob bezüglich des Zustands des Hotels, welches stetig gepflegt und auf dem neuesten Stand gehalten wird. Nicht zuletzt schätzen wir Ihre Anerkennung für den Service, unser Personal bemüht sich stets, jedem Gast ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten.Schön wäre es, Sie in der Zukunft nochmal begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenIhr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

6/10 – Redelijk

Johannes

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 21 dec 2023
Sehr geehrter Johannes,vielen Dank für die Bewertung unseres Hotels.Wir bedauern zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht vollständig geniessen konnten und wir möchten uns für eventuelle Unannehmlichkeiten entschuldigen.Wir würden uns sehr freuen, Sie auch in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen um Sie von allen unseren Serviceleistungen zu überzeugen.Mit besten Grüßen,Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

6/10 – Redelijk

Ritchie

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel an sich tut ein wenig traurig an, nicht mehr der heutige Standard. Badezimmer ist gut, Timmer ist okay, nichts spezielles. Korridor sieht aus wie im Gefängnis. Preis/Leistung ist nicht in Ordnung. Personal ist aber sehr freundlich. Die Lage ist aber toll und macht viel gut.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 28 nov 2023
Sehr geehrter Ritchie,vielen Dank für Ihren Kommentar!Es freut uns sehr zu hören, dass Sie die Lage unseres Hotels schätzen und diese positiv hervorheben. Unsere einzigartige Position auf dem Johannisberg bietet unseren Gästen eine ruhige Atmosphäre und einen atemberaubenden Blick auf die Stadt und den umliegenden Park.Wir bedauern, dass einige Aspekte Ihres Aufenthalts nicht ganz Ihren Erwartungen entsprochen haben. Es ist unser ständiges Bestreben, den Standard unserer Einrichtungen zu wahren und zu verbessern, und wir nehmen Ihre Anmerkungen ernst. Wir möchten darauf hinweisen, dass unsere Zimmer und öffentlichen Bereiche mit modernem Komfort und Annehmlichkeiten ausgestattet sind, um unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu gewährleisten.Ihre freundlichen Worte über unser Personal sind sehr ermutigend und werden sicherlich an unser Team weitergeleitet.Alles Gute und bis bald!Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

8/10 – Goed

hans jürgen

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Uns hat das Hotel sehr gut gefallen. Das Einzige was wir zu bemängeln hatten war der Fußbodenbelag!!! Da es Teppichboden war war dieser schon sehr fleckig. Allerdings hatten wir das auch schon an der Rezeption erwähnt.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld op 13 nov 2023
Sehr geehrter Hans,haben Sie vielen Dank für Ihr Feedback.Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Hotel insgesamt gut gefallen hat. Bezüglich des Teppichbodens in Ihrem Zimmer möchten wir uns entschuldigen, falls dieser nicht in einwandfreiem Zustand war. Wir nehmen Ihr Feedback sehr ernst und hoffen, dass wir hier zeitnah Abhilfe schaffen können.Wir würden uns freuen Sie bald wieder bei uns zu begrüßen und wünschen Ihnen bis dahin eine schöne Zeit.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Utsidan såg lite sisådär ut men låg i ett jättefint grönområde. Insidan var ren och fräsch med bra service. Mycket bra frukost !! Kan absolut bo där igen !!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld op 13 nov 2023
Kära Jessica, tack för att ni lämnade en recension av er vistelse.Vi är glada att höra att du uppskattade vårt vackra grönområde och att insidan av hotellet var ren och fräsch. Det är också fantastiskt att du tyckte om vår service och frukost. Vi strävar efter att erbjuda en trevlig vistelse för alla våra gäster och det är mycket uppmuntrande att få positiv feedback som din.Vi beklagar att ni upplevde våra lokaler som slitna, men vi tackar er för att ni har valt att dela med er av era tankar. Er feedback är ytterst viktig för oss och vi ska undersöka vad vi skulle kunna göra för att förbättra oss till nästa gång.Med det hoppas vi att ni vill besöka oss igen!Med vänliga hälsningar,Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 11 sep 2023
Kære gæst,Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser med os.Vi er glade for at du, først og fremmest bookede dit ophold hos netop os. Vi beklager at vi ikke levede fuldt op til dine forventninger. Vi håber dog at du til trods fik en masse gode oplevelser med hjem i bagagen.Vi håber at I ellers havde et behageligt ophold; det vil altid være os en glæde at få lov til at åbne dørene for Jer igen en anden gang.Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

6/10 – Redelijk

Vinh

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 11 sep 2023
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihren Kommentar!Wir bedauern zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht vollständig geniessen konnten und wir möchten uns für eventuelle Unannehmlichkeiten entschuldigen.Hoffentlich besuchen Sie uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße,Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

10/10 – Uitstekend

Nico

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It wasnt straight forward of how to use the key card to get into the hotel but overall it was really lovely.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 15 aug 2023
Dear Nico, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you found your stay lovely overall. Our team is dedicated to providing excellent service, and it's great to know that we met your expectations in that regard.However, we apologize for any confusion you experienced with the key card access. Our team is always available to assist with any issues or questions you may have during your stay. We appreciate your feedback and will use it to improve our guest experience.We do hope that you will return for an improved experience in the future.Kind regards,Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

8/10 – Goed

Gary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A quick one night stay while travelling across europe. Pleasant and comfortable stay.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 26 jul 2023
Dear Gary,Thank you for this positive review.We are delighted to hear that you had a pleasant and comfortable stay during your one-night visit. Our hotel's location and modern amenities aim to provide a relaxing environment for our guests, and it's great to know that we met your expectations. We appreciate your kind words about our room cleanliness and hotel condition, as we strive to maintain a high standard of quality for our guests.It would be an absolute pleasure to welcome you again in the future. Best regards,Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

10/10 – Uitstekend

Miguel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Nice place
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg op 26 jun 2023
Dear Miguel,Thank you for such a positive review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We hope that you will stay with us again many more times in the future. Best wishes,Ihr Team vom Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Das Hotel hat eine sehr schöne Lage mit Blick über die Bielefeld. Das gesamte Personal ist sehr höflich und freundlich. Die Zimmer waren sauber und laut Beschreibung eingerichtet. Nur der Bodenbelag ( in unserem Zimmer) muss dringend erneuert werden. Da hilft auch kein putzen mehr.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Søren

2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Holger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Nicht empfehlenswert.
Das Hotel liegt ruhig im Park mit schöner Aussicht, leider ist der Zustand sehr in die Jahre gekommen. Der Teppichboden im Zimmer ist abschreckend und verschmutzt, ebenso der Sessel. Das Bad war neu renoviert. Personal sehr freundlich und bemüht, Frühstück gut und reichlich. Leider kann ich das Hotel auf Grund des Zustandes der Zimmer nicht empfehlen, sowie der viel zu hohe Preis von ca. 150€ / Nacht
2 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Talha

1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Hans-Georg

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

MIKAYIL

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Micha

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Essen war hervorragend aber ansonsten: Das Zimmer und die Flure sind sehr "abgewohnt", keine Seife im Zimmer, Housekeeping klopft sehr eindringlich und wiederholt morgens um 08:10 Uhr.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Vedligeholdelse udenfor hotellet trænger til en kærlig hånd. Nye gulvtæpper på gange og værelser vil øge hotellets standard. Gode værelser, reception og restaurant.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Manager op 2 sep 2022
Dear Guest,thank you for your great feedback.Kind regardsCenanFront Office Manager

8/10 – Goed

Manuel

Reisde met familie
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Manager op 2 sep 2022
Dear Guest,thank you for your feedback.Kind regardsCenanFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Erwin

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Manager op 2 sep 2022
Dear Erwin, Thank you very much for your kind feedback.We wish you all the best and hope to see you back with us in Bielefeld soon. Best regardsCenanFront Office Manager

8/10 – Goed

Justine

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Manager op 2 sep 2022
Dear Justine, we appreciate your feedback for your visit in our Hotel. Kind RegardsCenanFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Liviu

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schöne anwesend...
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Ulla-Maj

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Ireneusz

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Adrian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
値段の割には…
部屋の床があまり綺麗ではなかった。シャワーも水が外に出るなど構造的に問題あり。さらにインターネットが遅く仕事に支障があったのは一番のマイナスポイント。朝食も100ユーロ出した割には…と言う感じだった。
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Dennis

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Nicht schlecht aber geht Besser für 4 Sterne
Service war perfekte unten in der Lobby sieht auch alles schön aus das Bett auch modern und sauber. Was mich persönlich gestört hat sind die alten und nicht mehr schönen Teppiche in den Fluren und Zimmern selbst die sollten Renoviert werden. Aber an sich trotzdem gut. Das Bett war sehr bequeme und die lage auf dem Berg ist auch toll. Ein gutes hotel ja aber das WLAN ist auch nicht das beste habe Hotspot für meinen Laptop genutzt um Filme zu stehen. Hatte mir von einem 4 Sterne Hotel mehr erhofft. Aber naja meckern auf hohen Niveau. Von einer Skala von 1 bis 10 gebe ich dem hotel 6 Punkte
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Isabel Schwanke op 21 feb 2022
Lieber Dennis, vielen Dank für Ihre Rückmeldung an unser Haus. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Dennoch möchte ich mich für die negativen Punkte entschuldigen. Selbstverständlich werden wir uns darum kümmern. Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Justine

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
War okay. Werden wir wieder buchen
Zimmer grundsätzlich sauber und gut. Das Zimmer stand wohl schon eine Weile leer. Da der Sessel etwas verstaubt war und der Teppichboden schon länger nicht mehr gestaubt saugt war. Badezimmer hingegen einwandfrei
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Cenan op 7 feb 2022
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen Cenan Front Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Ulas

1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Björn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Isabel Schwanke op 15 jan 2022
Hallo Björn, vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Mit freundlichen Grüßen Isabel Schwanke Front Office Agent