Lobby

Beoordelingen van Mövenpick Hotel Berlin

4 out of 5
Mövenpick Hotel Berlin
Schoeneberger Str. 3, Berlin, BE

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 556 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 335 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 71 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1002 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

J.T.

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 13 apr 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für die nette Bewertung unseres Hotels.Es freut uns zu lesen, dass Sie Ihre Zeit in unserem Hotel genossen haben und besonders unser Angebot als besonders positiv hervorheben. Kommen Sie uns gern bald wieder besuchen, wir würden uns freuen!Wir wünschen Ihnen ein schönes Wochenende!Michelle Stuke, Guest Relation Manager

4/10 – Matig

Ruud

Reisde met partner
Ok ligging en ok ontbijt
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 30 mrt 2024
Beste Ruud,Bedankt voor uw recensie.Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u helemaal tevreden was met ons lekker ontbijt.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Numan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is zeker een aanrader, ruime kamers, zeer goede ligging!!! Zeer vriendelijke personeel…
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 4 jan 2024
Beste Numan,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.We zijn verheugd te horen dat u de ruime kamers en de uitstekende ligging van ons hotel waardeerde! Het doet ons ook goed dat u ons personeel als zeer vriendelijk heeft ervaren; gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel. We streven ernaar om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bieden met comfortabele accommodatie en persoonlijke service, zoals weerspiegeld in ons unieke hotel dat een vleugje geschiedenis combineert met moderne voorzieningen.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Wendy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon, netjes en voor elkaar. Tip: om de hoek van het hotel zijn gratis parkeerplaatsen waar je de auto prima kunt parkeren. Scheelt weer €24 pd. groot winkelcentrum en checkpoint Charlie zijn op goede loop afstand van het hotel. Met de Hop on Hop off bus zie je heel Berlijn. Download wel even de app, dan kun je zien waar de bus op dat moment rijdt want anders is het een verrassing wanneer hij komt. Zorg ook dat je uiterlijk 16:30 uur in de bus zit, want hij rijdt tot 17:30 uur maar wij stonden 16:50 uur bij een stopplek en we hebben geen bus meer gezien…
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 12 dec 2023
Beste Wendy,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.Het verheugt ons te horen dat de netheid en algemene staat van ons hotel aan uw verwachtingen voldeden. Het is fijn dat u de nabijheid van ons hotel tot het grote winkelcentrum en historische locaties zoals Checkpoint Charlie heeft gewaardeerd, wat onze gasten de mogelijkheid biedt om Berlijn te voet te verkennen. We stellen het ook op prijs dat u de tip over de parkeermogelijkheden heeft gedeeld. Onze gasten hebben inderdaad de keuze om gebruik te maken van de parkeerfaciliteiten bij het hotel of om te kiezen voor alternatieve opties in de nabije omgeving. Wat betreft uw opmerking over de Hop on Hop off bus, we horen graag dat u heeft genoten van deze manier om de stad te ontdekken, hoewel we betreuren dat uw ervaring met de dienstregeling niet geheel naar wens was.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.happy holidaysVriendelijke groet,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Philippe

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
geen opmerkingen
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van André Lange, General Manager op 16 aug 2023
Beste Philippe,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie hebben genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we jullie graag opnieuw.Met vriendelijke groet,André Lange, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Raissa

Reactie van André Lange, General Manager op 7 mrt 2023
Beste Raissa,Bedankt voor het delen van uw ervaring.Tot onze grote spijt lezen we dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed.We zouden graag de redenen voor uw ontevredenheid begrijpen.We hopen u bij een volgend eventueel bezoek een betere ervaring te mogen bieden.Vriendelijke groet,André Lange, General Manager

8/10 – Goed

Carla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi groot en schoon hotel, ruime kamer, vriendelijk personeel, op loopafstand van veel bezienswaardigheden
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Tanya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel was geweldig de kamer was echt heel mooi en groot met een heel mooi grote in loop badkamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Irma

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede lokatie. Fijn dat er parkeerplatsen zijn(al dan niet gratis). Mimder goed: slaapkamer-badkamer 8s niet gelijksvloer. Best hoog opstapje(15cm?) Is echt ff wennen maar in tussen tijd veel struikelen. Muurtje van slapkamer naar badkamer is van glas. Al is dat glas dik,alles schijnt do9r. Zeker snachts irritabt als iemand licht op badkamer(wc) aandoetn8s in slaapkamer meteen ook licht.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Julian, Amsterdam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very lovely. Located in a great area with friendly service. I will be staying here again.
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, ruim en prettig personeel, voortreffelijk ontbijt
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Lena Albiez // Ass. Front Office Manager op 24 apr 2020
Dear Guest Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us. We are very sorry for the carpet, we make sure we will fix it! We hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk ontbijt, prachtige grote kamer, heel net en verzorgd.
4 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel niet erg goed behalve bij de receptie dat was echt goed
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt op een prima locatie zo)n beetje in het midden van Berlijn. OV in Berlijn is uitstekend. Ontbijt in de ochtend prima. Geen negatieve punten te vermleden.
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Inconsistent housekeeping service, one day bottle of water the other not, leaving toilet brush in uncleaned toilet. Smell from the sewage was bad! Stale bakery for breakfast.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations Supervisor op 12 okt 2019
Dear guest, Thank you very much for taking the time to share your experiences with us. First of all we would like to apologize for your experienced inconvienience concerning the housekeeping service. Please be assured that this is definitely not our standard and that I am going to forward your honest critism our housekeeping manager. Cleanliness is one of the important points in our hotel. We hope for a second chance and hope to welcome you again soon. We wish you a great weekend and all the best. Sunny greetings from Berlin,

10/10 – Uitstekend

J, Leiden

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel is echt heel vriendelijke en regelt ook extra zaken zoals extra kussen etc. Kamers superschoon. Het restaurant vind ik niet echt sfeervol qua inrichting en ook van de buitenruimte is veel meer te maken.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Relations Supervisor op 11 aug 2019
Dear guest, Thanks a lot for taking the time to share your experiences with us. We are very glad to read that your experienced our friendly and helpful staff during your stay. We hope to welcome you again soon in Berlin and we wish you a wonderful and sunny Sunday. With best regards, Evelyn Koziarski

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Relations Supervisor op 11 aug 2019
Dear guest, Thanks a lot for your positive feedback about your stay with us. We are very pleased to see that you enjoyed the stay and we are looking forward to welcome you again soon. Best regards, Evelyn Koziarski

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Ass. Front Office Manager op 22 jul 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Johanna Schneider Ass. Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Guest Relations Supervisor op 9 jun 2019
Dear guest, Thanks a lot for your positive feedback about your stay with us. We are happy to see that you enjoyed the stay and we are looking forward to welcome you again soon. With best wishes from Berlin, Evelyn Koziarski

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ideale locatie, vriendelijk personeel, al met al prima.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Front Office op 14 mei 2019
Hello from Berlin, Thanks a lot for your positive review about your stay in our hotel. We are pleased to read that you were totally satisfied with all of our hotel facilities and with our personal service. We hope to welcome you soon again. Kind regards, Lena Albiez

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Relations Supervisor op 1 mei 2019
Dear guest, Thank you ver much for taking the time to share your feedback with us. We are glad to see that you enjoyed the stay and we hope to welcome you again soon in our beautiful city. Best regards, Evelyn Koziarski

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Relations Supervisor op 13 jun 2019
Lieber Thomas, vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Bewertung zu geben. Schön zu sehen, dass Sie sich wohl gefühlt haben und die Zeit bei uns genossen haben. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen und wünschen Ihnen bis dahin eine schöne Zeit. Beste Grüße aus Berlin, Evelyn Koziarski

10/10 – Uitstekend

Anton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel, centraal gelegen, rustige buurt
Centraal gelegen hotel in een rustige buurt, paar restaurants vlakbij, als je wat verder (zeg 10 min.) wil lopen dan is de keuze enorm. Schoon, verzorgd. Goed ontbijt, wel erg druk, hier hadden 1 of 2 extra personeelsleden geen kwaad gekund.
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Guest Relations Supervisor op 27 dec 2018
Dear Anton, Thank you very much for your positive feedback. First of all we would like to apologize for the trouble during the breakfast. We are so happy to see that you enjoyed the stay in our hotel and that you had lovely time in our beautiful city. We hope to welcome you again soon and we wish you and your family all the best for the New Year! With best wishes, Evelyn Koziarski

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was goed............................................
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Guest Relations Supervisor op 15 nov 2018
Dear guest, Thank you very much for taking the time to share your experiences with us. We are happy to see that you had a enjoyable stay and we hope to welcome you again very soon. With best wishes from Berlin, Evelyn Koziarski

10/10 – Uitstekend

Wendy, Ulft

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel. Goed ontbijt. Dichtbij metro en bus.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Guest Relations Supervisor op 30 okt 2018
Dear Wendy, We would like to thank you very much for your positive review about you stay in our hotel. We are very pleased to read that you had a pleasant time in our hotel and we are looking forward to welcome you again soon. With best regards, Evelyn Koziarski

6/10 – Redelijk

Menno, Friesland

Positief: Netheid, comfort kamer
Modern hotel. Rather ok location. Parking is a nightmare. If you drive book elswhere. In order to use the rather tight underground parking (24€) you need to check inn first. But there is no way to park. The designated area for short term parking in front of the hotel is not guarded by the staff so always occupied. Breakfast is ok, But not as generous one should expect in this class. Rooms are nice and quiet.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Guest Relations Supervisor op 22 okt 2018
Dear Menno, thank you very much for taking the time to share your experiences with us. First of all we would like to apologize for your experienced inconvenience concerning the parking situation. Due to the conservation of the hotel building it was not possible to build an own garage. For that reason we reserved a part of the garage inside the neighboring building. Thus, we are able to offer our guests a sealed and protected parking. We are glad to see that you nevertheless enjoyed the time in our hotel and that you were satisfied with your room. We hope to welcome you again soon and we wish you a great time and all the best. With best regards, Evelyn Koziarski

6/10 – Redelijk

Anja

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Michelle Stuke, Leiter Gästebetreuung op 20 mei 2024
Liebe Anja,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback.Wir bedauern zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht vollständig geniessen konnten und wir möchten uns für eventuelle Unannehmlichkeiten entschuldigen.Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen und wüschen Ihnen einen schönen Start in die Woche!Michelle Stuke, Leiter Gästebetreuung

10/10 – Uitstekend

Anil

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really happy with the property. Great location and the staff were amazing. The room was clean for the most part but the sofas/chair was really dusty. That's my only qualm about my stay.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 10 mei 2024
Dear Anil, Thank you for taking the time to review your stay.We are thrilled to hear that our central location and the professionalism of our staff met your expectations and contributed to a great experience during your stay with us.However, we regret to learn that the cleanliness of the sofas/chairs in your room did not fully meet our own high standards. Please rest assured that we are addressing this oversight to ensure our future guests do not encounter a similar situation. Cleanliness is a cornerstone of the service at Mövenpick Hotel Berlin, and we're grateful for your remarks as they help us to improve.Additionally, we are pleased to know that the overall condition of our hotel, the service provided, and the amenities in your room were to your satisfaction. Ensuring the comfort and well-being of our guests is our utmost priority, and it is always rewarding to receive such positive comments.We are looking forward to welcoming you again. All the best and have a great weekend!Michelle Stuke, Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Nicole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schöne Lage, ein sehr ruhiges Zimmer, Frühstück für Vegetarier in Ordnung
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Michelle Stuke, Leiter Gästebetreuung op 6 mei 2024
Liebe Nicole,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback.Es erfüllt uns mit Freude zu hören, dass Sie unsere zentrale und dennoch ruhige Lage sowie die Sauberkeit Ihres Zimmers positiv hervorheben.Wir bedauern, dass unser Frühstücksangebot für Vegetarier nicht vollständig Ihren Erwartungen entsprochen hat und nehmen Ihre Rückmeldung dankbar auf, um unser Angebot stetig zu verbessern. Ebenso bedanken wir uns für Ihr Feedback zum Service und den Annehmlichkeiten im Zimmer, welches für uns von großer Bedeutung für die kontinuierliche Optimierung unseres Gästeerlebnisses ist.Es ist uns eine Ehre, dass die Gesamtzustand unseres Hotels sowie die Ruhe, die Sie während Ihres Aufenthalts genießen konnten, Ihre positive Anerkennung gefunden haben.Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen und einen schönen Start in die Woche!Michelle Stuke, Leiter Gästebetreuung

10/10 – Uitstekend

Aidan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Would definitely recommend.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 1 mei 2024
Dear Aidan,Thank you for such a great review.It is truly rewarding to know that you appreciated the impeccable cleanliness of our rooms, as our housekeeping team strives to maintain the highest standards. The condition of our hotel is something we take great pride in, reflecting the careful attention to detail and preservation of our unique historical charm combined with modern amenities. We are also thrilled that the service provided by our staff met your expectations, ensuring a memorable experience at Mövenpick Hotel Berlin.Should your travels bring you back to Berlin, we look forward to the pleasure of welcoming you again for another enjoyable stay.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

8/10 – Goed

igor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 17 apr 2024
Dear Igor,Thank you for this positive review of your stay with us.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team members to continue with their efforts to uphold our high standards. It's a pleasure to know that you found our location convenient.We hope to have the pleasure of welcoming you back. With kind regards,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Had no idea it would be as nice as this when booked it
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 17 apr 2024
Dear Alexander,Thank you for positively reviewing your visit.It's truly rewarding to know that the cleanliness of our rooms, the overall condition of Mövenpick Hotel Berlin, and the quality of our amenities met your expectations. We're also pleased that our service left a positive impression, though it seems there may be room for us to enhance our service even further.Your experience reflects the dedication we have to provide our guests with an exceptional stay, and we’re thrilled that we could contribute to making your visit to Berlin memorable. Rest assured, we will continue to uphold the quality and service that you appreciated during your stay.We hope to welcome you back.Best wishes,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall we had a satisfactory experience, and I would recommend it, but there were a few issues. Their parking facility is offsite and really difficult to navigate...very tight. They were kind enough to offer an upgrade to a junior suite for half price, and the room was awesome...nice and roomy. However, the bathroom entry had a very bright and annoying light under the step which you couldn't turn off. The location is pretty good...most things are walkable.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 11 apr 2024
Dear Robert,We'd like to thank you for taking the time to review your experience.We are delighted to hear that the upgrade to a junior suite contributed positively to your experience, and it pleases us that you found the suite to be spacious and comfortable.However, we regret to hear that you encountered difficulties with our parking facilities. We aim to ensure a convenient arrival for all our guests, and we apologize if the navigation of the offsite parking did not meet your expectations. We appreciate you bringing this to our attention. Regarding the bathroom light, your comfort is our priority, and we are sorry to hear that the light was a source of inconvenience for you. We will take your feedback into consideration as we continuously strive to improve our guest experience.It is gratifying to know that our location was convenient for your needs, allowing easy access to nearby attractions. Furthermore, we are proud that you found our room cleanliness, hotel condition, and service to be of a high standard, as we endeavor to maintain impeccable quality throughout our hotel.It would be a pleasure to welcome you back on another occasion. Kind regards,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 11 apr 2024
Lieber Christian,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten!Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns und unserem Service zufrieden waren.Es freut uns sehr, dass Sie wieder bei uns buchen würden. Bis zum nächsten Mal!Michelle Stuke, Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Anke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel, sehr gepflegter und ordentlicher Zustand. Betten waren prima, Einrichtung prima. Konzeption der Nasszelle gewöhnungsbedürftig. Schiebetür auf Grund der Nasszellen -Konstruktion nicht vollständig schließbar (großer Spalt bleibt trotz geschlossener Tür offen).
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 9 apr 2024
Sehr geehrte Anke,wir bedanken uns ganz herzlich für Ihren Kommentar.Es freut uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer, den Zustand des Hotels sowie den Service und die Ausstattung der Zimmer positiv hervorgehoben haben. Wir bedauern, dass das Design unserer Nasszelle nicht ganz Ihren Erwartungen entsprochen hat. Die besondere Konstruktion ist Teil unseres einzigartigen Designs, das moderne Akzente mit historischen Elementen verbindet, und wird von vielen Gästen geschätzt. Es tut uns leid, dass dies bei Ihnen nicht der Fall war.Wir sind stolz darauf, dass unser Personal einen positiven Eindruck hinterlassen hat und Sie einen angenehmen Aufenthalt genossen haben.Es wäre uns ein Vergnügen, wenn wir Sie auch in Zukunft wieder bei uns begrüßen dürften!Mit freundlichen Grüßen,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

STEVEN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our go to hotel when we stay in Berlin. Great rooms, wonderful attentive staff and outstanding breakfast. Well placed for public transport, shops and restaurants.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 9 apr 2024
Dear Steven,Thank you for taking the time to share your feedback.We are thrilled to hear that our rooms met your expectations and that you found our staff to be attentive and welcoming. It is also gratifying to know that our breakfast selection impressed you and contributed to a great start to your day. Moreover, we appreciate your recognition of our convenient location, which is indeed ideal for exploring the city and accessing various amenities. We're glad to note that the room amenities provided a comfortable and satisfying stay.We look forward to welcoming you again. Best regards,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

6/10 – Redelijk

Bethan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedding needs updating, pillows were lumpy and had no shape as did duvets. Restaurant was lovely as was our room. About 45 minute walk to Alexanderplatz and 15 minutes from Checkpoint Charlie.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest relation Manager op 2 apr 2024
Dear Bethan,Thank you for taking the time to share this review of your stay.We are delighted to hear that you enjoyed the ambience of our restaurant and were pleased with your room's comfort and our hotel's convenient location. It is also gratifying to know that you found our service to be of a high standard and our premises well-maintained.We truly regret to hear, however, that our bedding did not meet your expectations. Whilst we are proud of our 'Sleep Individually Different' rooms with YouBed mattresses designed for personalized comfort, we understand that the pillows and duvets in your room were not to your satisfaction. Please rest assured that we are continuously reviewing our in-room amenities to ensure our guests' complete comfort.Your kind words about our restaurant, room, and service are greatly appreciated, and we are pleased these aspects contributed positively to your experience. Our central location is indeed perfect for exploring Berlin, and we are glad you took advantage of this during your stay.We hope that we have the pleasure of welcoming you back in the future. Kindest regards,Michelle Stuke, Guest relation Manager

8/10 – Goed

Jürgen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr reichhaltiges Frühstück, am Wochenende bis 11.30 Uhr
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 2 apr 2024
Sehr geehrter Jürgen,vielen Dank für Ihren positiven Kommentar!Es freut uns sehr zu hören, dass Sie unser reichhaltiges Frühstücksangebot genießen konnten, welches wir auch am Wochenende bis 11.30 Uhr für einen entspannten Start in den Tag bereithalten.Wir sind stolz auf die Sauberkeit unserer Zimmer und die Qualität unseres Hotels und danken Ihnen für die positive Rückmeldung dazu. Ebenso schätzen wir Ihre Anerkennung für den Service unseres Teams, das sich stets bemüht, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen.Schön wäre es, Sie in der Zukunft nochmal begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen.Michelle Stuke, Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Reilly

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was super nice inside. We stayed in Berlin for the weekend and it was great as the location was next to many underground train stations that made it easy to travel around the city. It was in a safe area with many dining options and cafes nearby. It was super nice and spacious inside the room. I would definitely recommend people to stay here.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 30 mrt 2024
Dear Reilly,It's a real reward to receive such a great review.We are thrilled to hear that you found the hotel's interior to your liking, reflecting the unique combination of historical charm and modern comforts that we pride ourselves on. It's also great to know that our central location, in close proximity to various transport options and local attractions, contributed to the convenience of your stay in the vibrant city of Berlin. Your comments on the spaciousness of our rooms are much appreciated, as we endeavor to provide a comfortable and inviting space for our guests to unwind. Your recommendation is the highest compliment we could receive, and it motivates us to continue delivering exceptional service.We look forward to welcoming you back and have a great Easter!Best regardsMichelle Stuke, Guest Relation Manager

6/10 – Redelijk

Mats

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 28 feb 2024
Dear Mats, Thank you for reviewing your stay at our hotel.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Michelle Stuke, Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well located and appointed - clean rooms and great service.
10 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 27 feb 2024
Dear Rebecca,Thank you for this kind review about your recent visit.We're delighted to hear that you found our location convenient and our rooms to your satisfaction. It's wonderful to know that the cleanliness of our rooms met your expectations. Our team takes great pride in providing excellent service, and we're thrilled that we were able to make your stay enjoyable. We continually strive to offer comfortable amenities and are glad to see that these efforts have resonated with you.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards and have a great week!Michelle Stuke, Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Marius

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 27 feb 2024
Sehr geehrter Gast,herzlichen Dank für Ihre Bewertung.Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Reiner-Bernd

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Das Restaurant sollte nur genutzt werden wenn man viel Zeit hat. Bis zur Bestellung kann es schon bis zu einer Stunde dauern
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 16 feb 2024
Sehr geehrter Reiner,vielen Dank für Ihre Bewertung.Es freut uns, dass Sie die Sauberkeit Ihres Zimmers und den Zustand unseres Hotels positiv hervorgehoben haben. Wir legen großen Wert auf die Pflege unserer Einrichtungen und ein angenehmes Ambiente für unsere Gäste. Bezüglich Ihrer Erfahrung im Restaurant möchten wir betonen, dass wir stets bemüht sind, unseren Gästen einen exzellenten Service zu bieten. Ihre Anmerkung nehmen wir ernst und bedauern, dass Sie länger als gewünscht auf Ihre Bestellung warten mussten. Dies steht nicht im Einklang mit unserem Anspruch an Servicequalität und wir werden dies intern reflektieren, um unseren Gästen stets eine angenehme gastronomische Erfahrung zu ermöglichen.Hoffentlich besuchen Sie uns auch in der Zukunft wieder, wir freuen uns schon auf Sie.Freundliche Grüße,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Clare

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had such a lovely stay at the Movenpick. I’d especially like to today thank you to Michelle at reception who was so helpful and welcoming.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 14 feb 2024
Dear Clare,Thank you for sharing this lovely review.We're delighted to hear how welcoming and helpful Michelle was during your stay; our staff always strives to provide personal service. Your compliments regarding the cleanliness of your room and the condition of our hotel are greatly appreciated. It's also wonderful to know that our room amenities and the service provided met your expectations. Our team takes pride in ensuring a comfortable and memorable stay for all our guests.We look forward to seeing you again. Best wishes,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ein schönes Hotel.
Das Zimmer war sauber und ruhig. Das Hotel ein schönes Ambiente. Ich würde auf jeden Fall wiederkommen. Störend war nur die rechte defekte (?) Eingangstür zum Hotel. Sie öffnet sich zu 3/4 und stockt dann, sodass man dagegen läuft und sich die Hände oder Arme einhaut.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 12 feb 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihren Kommentar!Es freut uns sehr zu hören, dass Sie die ruhige Atmosphäre und die Sauberkeit Ihres Zimmers geschätzt haben und unser Hotelambiente als schön empfunden haben. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen ein einzigartiges Erlebnis in einem Gebäude mit historischem Charme und moderner Ausstattung zu bieten. Wir bedauern die Unannehmlichkeiten mit der Eingangstür und möchten Ihnen versichern, dass die Zufriedenheit unserer Gäste unsere höchste Priorität ist. Wir werden diesen Punkt sorgfältig prüfen, um sicherzustellen, dass alles reibungslos funktioniert.Hoffentlich können wir Sie beim nächsten mal zufrieden stellen!Mit freundlichen GrüßenMichelle Stuke, Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Mario

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 12 feb 2024
Sehr geehrter Mario,vielen Dank für Ihre Bewertung!Es freut uns, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und wir bedanken uns herzlich für die Höchstbewertung in allen Kategorien.Freundliche Grüße und bis zum nächsten Mal.Michelle Stuke, Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Huseyin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 12 feb 2024
Dear Huseyin, Thank you for this feedback concerning your recent visit.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Vicki

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic hotel, particularly if attending events at the Tempodrom. 15 minute walk to Brandenburg gate and attractions close by. The hotel itself was beautiful, clean and modern. Breakfast was excellent, huge choice of food and drink including freshly made eggs. Our only complaint would be that the sauna is only open from 5pm til midnight, not during the day. Overall a great stay,
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 12 feb 2024
Dear Vicki, Thank you for letting us know your opinion of your stay.We're thrilled to hear that our hotel's proximity to the Tempodrom and central attractions like the Brandenburg Gate enhanced your stay. It's wonderful to know that the beauty, cleanliness, and modernity of our establishment met your expectations. Additionally, we're delighted that our breakfast selection, with its variety and freshly made eggs, was to your liking.However, we regret to hear that our sauna hours did not align with your preferences. While we currently offer sauna access from the evening into the night, we appreciate your feedback and continuously review our amenities to enhance our guest experience.We hope to welcome you back for another enjoyable experience. Kind regards,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Graham

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 night city break
Stayed three nights for a city break. The staff were very friendly and helpful, and the hotel room was serviced daily. The room had a small fridge and tea and coffee facilities, although they only supplied powdered milk, this wasn't a problem as we bought some milk and kept it in the fridge. The position was perfect for sightseeing and using public transport was easy. I only reduced the score for comfort as we needed more pillows, but the hotel offers a range with different fillings, so it wasn't really a problem. The only other thing I could mention is to have usb charging points in the room. I would certainly recommend this hotel and wouldn't hesitate to go back.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 7 feb 2024
Dear Graham,Thank you for taking the time to share your opinion with us regarding your stay.We are delighted to hear that our staff's friendliness and helpfulness made a positive impact on your stay, and it's great to know that you found our location perfect for sightseeing and public transport access. Our housekeeping team takes pride in maintaining the cleanliness of our rooms, and we're glad this was evident during your visit. While we regret that you found the room comfort less than perfect due to the pillow selection, we appreciate that you took advantage of our pillow menu to improve your experience. We also acknowledge your suggestion for USB charging points and will consider this as we continuously strive to enhance our guest experience.We hope to welcome you back. Best wishes,Michelle Stuke, Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Uwe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Michelle Stuke, Guest Relation Manager op 6 feb 2024
Sehr geehrter Uwe,vielen Dank, das Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über unser Hotel zu schreiben.Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Freundliche Grüße und bis zum nächsten Mal.Michelle Stuke, Guest Relation Manager