Lobbylounge

Beoordelingen van JW Marriott Hotel Berlin

JW Marriott Hotel Berlin
Stauffenbergstr. 26, Berlin

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 539 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 333 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 90 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 1008 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

PMF

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
best hotel i have ever had, verry frendly personel, the breakfast was verry good all the facilitys was verry good, i will be back...
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Management op 20 jul 2023
Dear guest, Thank you for choosing our hotel for your stay! We appreciate your positive rating and are delighted to hear that you had a great experience with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Yours, JW Marriott Hotel Berlin

8/10 – Goed

Leendert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, entrale locatie
Mooi hotel, niet veel te beleven in directe omgeving van het hotel maar wel centraal tussen de verschillende stadsdelen van Berlijn.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Management op 29 jul 2022
Dear Guest, Thank you for your visit and sharing your mostly positive review. We are glad, that you were satisfied and do hope to see you again in the future. Best regards, Hotel Berlin Central District

10/10 – Uitstekend

Han

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weldadig verblijf in prachthotel
Prachtig hotel, ruim opgezet, ook de kamers, prima bedden en sanitair. Parkeren op locatie vind ik prijzig. Handdoeken werden steeds “ververst” terwijl we de gebruikte handdoeken duidelijk hadden opgehangen in de kamer (ten teken dat ze niet vervangen behoefden te worden). Vanuit het hotel is heel Berlijn zeer makkelijk met openbaar vervoer te bereiken. Ontbijt is een weldaad.
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Management op 27 aug 2021
Dear guest, T hank you so much for choosing our hotel and sharing your experiences here. We are delighted about your great feedback and do hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Berlin Central District

10/10 – Uitstekend

R

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel centraal in Berlijn voor prima prijs.
Schitterend hotel, mooi centraal gelegen in de stad. Grote kamers van alle gemakken voorzien.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Management op 9 jul 2021
Geachte gast, hartstikke bedankt dat u ons hotel gekozen heeft voor uw verblijf en uw positieve beoordeling. Leuk om te horen dat uw verblijf naar tevredenheid is verlopen en u het naar uw zin heeft gehad. Wij hopen u straks weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Hotel Berlin Central District

6/10 – Redelijk

irene, ede

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Via expedia hadden we een boeking gemaakt inclusief ontbijt. Het personeel van het hotel zei dat onze boeking niet inclusief ontbijt was, en deed ook weinig moeite om dit probleem op te lossen. We zijn goed geholpen door de helpdesk medewerkers van Expedia.
2 nachten verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Björn

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ontevreden
Door de covid 19 pandemie konden we op de geplande datum niet naar Berlijn gaan. We hadden een mail gestuurd naar het hotel om de datum te verzetten naar 2021 maar geen enkele reactie. Het hotel was ook telefonisch niet bereikbaar. Een medewerker van hotels.com heeft ook geprobeerd om het hotel te bereiken om te bekijken om de datum te verplaatsen naar 2021. Het hotel was niet bereikbaar. Ik vraag me af als we toch zouden zijn afgereisd dat het hotel überhaupt wel open was! Na het contact met hotel.com ontvang ik een enquete van hotels.com in het Frans! Nooit meer een hotel boeken waar je onmiddellijk het volledige bedrag moet betalen. Geen trip, geen vooruitzicht 2021 en geld kwijt!
3 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Good value for money
It is a business hotel with the necessary stuff. Nothing fancy, nothing modern. It is an ok hotel with large rooms. It is a bit isolated (subway far away), close to the park.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Manage op 3 sep 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, MARITIM Hotel Berlin

8/10 – Goed

Paco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Toplocatie, prima kamer maar onderhoud nodig
Op zich een prima verblijf gehad, maar de staat van de kamer liet wel wat te wensen over. Met name de douche was verouderd: lekkende kraan, lekkende douchecabine (heel de vloer moeten dweilen), watertemperatuur was niet constant, schimmel in de douche... Locatie is top, bedden waren prima en afgezien van de badkamer was de kamer verder prima. Laden elektrische auto is mogelijk maar traag. Wel top dat de faciliteit er is!
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Manage op 10 aug 2020
Beste gast, wij danken u voor uw bezoek aan ons hotel en voor de waardering die u heeft gegeven. We vonden het jammer dat u niet tevreden was met uw kamer (badkamer). Onze excuses voor de tekortkomingen. Uiteraard hebben wij uw kritiek doorgegeven aan het verantwoordelijke afdelingshoofd. We hopen dat je ons zo nu en dan een tweede kans geeft. Met vriendelijke groet, MARITIM Hotel Berlin Management

4/10 – Matig

Jacobus, Rijsenhout

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Booked breakfast included, but this was not included according hotel manager. The due-to-covid-price we had to pay for this breakfast was not in balance for what was offered; plain yoghurt, milk and an egg would be much appreciated. The room and hotel in itself was well up to mark and had a good vibe to it, but this did not reflect on a few staff-members who were lacking a friendly approach. Also the room we occupied for three nights was never cleaned nor the bed made-up. Overall a disappointing experience, it could easily have been so much better.
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Manage op 4 aug 2020
Dear guest, thank you for your visit and your feedback. We have noted your criticism with great regret and sincerely apologize for the shortcomings that have led to your dissatisfaction. In fact, we are currently facing major challenges and unfortunately have not shown your best side in your case. Unfortunately we are currently having problems with old Expedia bookings. As soon as you present your booking confirmation at the reception, we can solve the problem in the booking. Please be assured that we will use your experience to learn and improve. We are working to make our guests' stay as pleasant as possible, even in these difficult times, and hope that you will give us the opportunity to revisit your negative impressions from time to time. With another apology, the MARITIM Hotel Berlin Direction greets you warmly

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima businesshotel hartje Berlijn. Beetje massaal voor een familie-uitje maar alles is er en het ontbijt is een festijn. Het ligt prima, midden tussen de ambassades, op 2 minuten lopen van de Berliner Philarmonie (en daar ging het ons om).
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Directie op 1 jan 2020
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, MARITIM Hotel Berlin

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De rust en de sfeer zijn heerlijk. Maritim is en blijft een vaste waarde voor me. Wel zouden ze overal de zelfde prijs voor ontbijt mogen houden.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Management op 12 nov 2019
Dear guest, Thank you so much for your great review. We are very pleased, that you like our hotel. In hoping to see you soon again, we send our best regards, MARITIM Hotel Berlin

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooi hotel. Alles proper en goed onderhouden. Echt niets op aan te merken.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topper prijs kwaliteit
Mooi ingericht klassevol hotel. Zeer vriendelijk personeel, zeker aan de receptie die zijn tijd neemt om veel uitleg te geven over transport mogelijkheden en bezienswaardigheden. Kamer had een mooi uitzicht op de Postdammerplatz. Zeer mooie kamer en badkamer. In het zwembad waren wat werken aan de gang maar niets storend. Ontbijt niet benuttigd. Hotel is op 10tal minuten wandelen naar openbaar vervoer maar voldoende taxi's voor de deur. Fijn verblijf gezien prijs kwaliteit.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging was goed, dichtbij openbaar vervoer, grote nette kamer, vriendelijk personeel
6 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Management op 30 jul 2019
Dear guest, thank you very much for your nice feedback! We hope to see you again, soon! Sincerely, MARITIM Hotel Berlin, Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Management op 2 apr 2019
Dear guest, Thank you for the kind feedback about our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, MARITIM Hotel Berlin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Good location for a congress. The room itself lacked tea/coffee facilities. No separate shower in the bathroom. It all looks a bit dated
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Management op 25 mrt 2019
Dear guest, Thanks a lot for staying with us and giving us a feedback. Tea and coffee making facilities are only part of the standard equipment in our comfort and superior rooms. For classic rooms they are available on request for a small extra fee. We also have some rooms with separate showers. Please ask for it at an eventual next reservation. In hoping that we can welcoming you back occasionally, we send kind regards, MARITIM Hotel Berlin

10/10 – Uitstekend

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige kamers, rustig gelegen, in de buurt van de mooie Tiergarten. Centrum Berlijn op wandelafstand.
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Directie op 25 mrt 2019
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, MARITIM Hotel Berlin

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Management op 25 feb 2019
Dear guest, We appreciate your very kind feedback and hope, you will visit us again in the near future. Thank you! Yours, MARITIM Hotel Berlin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Management op 11 dec 2018
Dear guest, Thank you very much for your feedback. We are glad, that you were satisfied and do hope, that you will visit us again in the future. Sincerely, MARITIM Hotel Berlin

8/10 – Goed

christel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zakenhotel
Maritim Hotel is een groot, conference en events georienteerd hotel, en daardoor onpersoonlijk. Behave de wifi en het zwembad is niets gratis.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Directie op 26 okt 2018
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, MARITIM Hotel Berlin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij het centrum!
Prachtig hotel, alles wat wij vroegen kregen we. Hotel ligt ook nog eens in de buurt van alle bezienswaardigheden in Berlijn. Zeker een aanrader
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Management op 25 jul 2018
Beste gast, Bedankt voor je bezoek en het jouwe positieve beoordeling van ons hotel. We zijn erg blij dat u van uw verblijf en de locatie van ons hotel hebt genoten en hopen dat u ons binnenkort weer zult bezoeken. Met vriendelijke groet MARITIM Hotel Berlijn beheer

8/10 – Goed

Jacques, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel
Goed hotel,heerlijke kamer en super zwembad en top ontbijt
1 nacht verbleven in oktober 2017
Reactie van Directie op 1 nov 2017
Geachte gast, hartstikke bedankt dat u ons hotel gekozen heeft voor uw verblijf en uw positieve beoordeling. Leuk om te horen dat uw verblijf naar tevredenheid is verlopen en u het naar uw zin heeft gehad. Wij hopen u straks weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Maritim Hotel Berlin

10/10 – Uitstekend

Lukas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisches Hotel mit tollem Personal und guter Lage. Einrichtung des Zimmers ist neu und sauber. Frühstück mit großer Auswahl. Ich komme gerne wieder
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Judy

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
In a concrete jungle and far away from restaurants and tourist sites.
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

HERNAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Complimentary late check out, friendly and helping staff
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Enrico

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bitte beachten, die Dachterasse gibt es nur in der Presidenten Suite. Somit hat dieses Hotel keine Dachterasse. Aber trotzdem bekommt es von mir 5*
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Ines

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist auf ganzer Linie zu empfehlen, das Personal ist super freundlich
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Amy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was simply stunning. immaculate and had an amazing choice of food for breakfast. The pool was perfectly sized and hardly anyone else in there.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Cornelia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel kann man weiter empfehlen
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Kari

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Akshay, Lake Stevens

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As always JW Marriott never fails to impress. Great room, excellent bakery, and great staff
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

David, Wycombe

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. But it’s in the embassy district so there isn’t too much transportation or dining and shopping. It’s about 1km to the nearest metro. Very short walk to the Tiergarten. Overall a good deal.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rene, Leipzig

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Nikolai

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All looks very good
3 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Philipp

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Bianka

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Eingangsbereich ist sehr schön und hell ,durch die großen Kronleuchter.........empfangen wurden wir von den Mann am 🎹 Klavier. Wir haben uns gleich wohl gefühl. Ein besonders toller Mensch, war der nette ältere Herr ,der für die Sicherheit verantwortlich war, wir haben nette Gespräche geführt. Das Personal war sehr kompetent und freundlich. Beim reichhaltigen Frühstücksbuffet, war für jedermann was dabei. Sehr gut 👍.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Charles, Meerbusch

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Leanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel and staff extremely helpful and friendly!
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Maxine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly, and the room was just right for us. The pool was also great. However, our first room had a broken fridge, so we changed rooms. The second room had a leaking bidet. For the price you charge, I would expect a much higher standard of maintenance. It will also save you money to fix leaking taps, and it's better for the environment.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

cesar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful and quiet neighborhood, across from the German Resistance Museum. Also close to the main train station.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Mario

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
just a few stops away from all the main things to do in Berlin
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Rodrigo, Rialto

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The buffet was amazing! Rooms are big and bed so comfortable. Nice hotel in general
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben das Hotel für unser Pärchenwochenende genutzt und waren rundum zufrieden. Sauber und zuvorkommendes Personal die den Servicegedanken vor sich hertragen. Das einzigste kleinere Manko war das Frühstück, hier ist noch ein bisschen Luft nach oben.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mandy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir earen begeistert! Super nettes Personal, alles sauber, Pool mega für die Kids. Sauna zugang. Alles vom Feinsten. Lecker Frühstück mot riesiger Auswahl.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Hisham

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Rashed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Anh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Lene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alt var godt på nær maden i steak restauranten og loungen var ikke ret god nok
3 nachten verbleven in januari 2024