Receptie

Beoordelingen van Hordaheimen Hotel

3 out of 5
Hordaheimen Hotel
C. Sundtsgate 18, Bergen

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 184 van 669 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 348 van 669 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 104 van 669 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 669 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 669 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Goed hotel voor een redelijke prijs redelijk centraal gelegen. Goed ontbijt.kamers ok
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sverre op 31 jul 2019
Bedankt voor het invullen van de enquête over uw recente verblijf in ons eigendom. Uw bedrijf is erg belangrijk voor ons en wij waarderen uw feedback. Door ons te vertellen wat u leuk vond aan uw verblijf en hoe we ons kunnen verbeteren, helpt u ons een superieure ervaring voor u en andere gasten in de toekomst te bieden. We hopen dat je snel weer terugkomt. Vertaald door google translate.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

bergen
Hotel lag gunstig. Alleen waren ze aan het staken dus de kamer werd niet schoon gemaakt en handdoeken moest je zelf vragen bij de bali

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben uns sehr willkommen gegühlt. Das zuerst vergessene Zustellbett wurde innert Kürze gebracht und die Angestellte an der Rezeption war sehr freundlich. Für das Parkhaus bekommt man noch etwas Rabatt, was wir zuvorkommend fanden. Und dann das Frühstücksbuffet - ein absoluter Traum und für jeden was dabei. Einfach toll! Die beiden einzigen negativen Punkte: das Parkhaus ist nicht gleich um die Ecke, aber zum Ein- und Ausladen kann man in der Gasse parken. Und das Hochbett der Kinder war ziemlich billig und hat bei jeder Drehung fürchterlich gequietscht.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Leonard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay in Bergen.
We stayed here for three nights during our stay in Bergen. Great hotel and great location near the town center and the docks where the fjord cruises depart. The breakfast was amazing. We are five people traveling together and they had a room for all of us. They even had a washer/dryer to do laundry. Would stay here again.
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Ralf

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich hätte gern vorab erfahren, dass wir im Nachbarhotel „Altona“ untergebracht werden.
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So-so
You had to walk to another hotel to check in, there was no staff available except at meal times and it was loud and hard to sleep. The rooms were hot!
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Lewis, Athens

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Typical Euro hotel. No a/c. So had to open the windows at night because the front desk coukd not turn off the centrally controlled heat. People partying all night in the streets. Got no sleep Very disappointed.
2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Lars Tomas

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Karen-Lill

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Kenneth

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Eivind

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Gerry

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Arnaud

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon séjour dans cet établissement neuf et agréable

2/10 – Ontzettend slecht

Åsmund Ohm

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Njål

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Jonas

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Liisa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koselig i Bergen
Meget lettvint og kort å komme fra BYBANEN til hotellet rett i sentrum av byen. Hyggelig og hjelpsom personal ift innsjekk og frokost. God frokost. Koselig aula nede med kaffe og te, flere benytter seg av den muligheten. Godt at hotellet Ikke har unødig romservise hver dag men bytter laken og hånklær kun hver tredje dag. Meget fornøyd.
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Anne Lise

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Hans-jacob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Takk for vurdering!Ønsker deg en fin dag videre!/Resepsjonen, ZKH

10/10 – Uitstekend

Sindre

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Fin famile helg.
Topp hotel. Bra frukost, kaffi og te selvbetjening. Relativt hard ekstra seng på rommet. Eneste hotel med plass til familie på 5 på et rom.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Hei Sindre, Tusen takk for tilbakemelding! Kjekt å høre at du likte deg her hos oss, og at hotellet sto til dine forventninger. Vi håper på å se deg tilbake her en gang. Ønsker deg en fin dag videre!/Resepsjonen, ZKH

8/10 – Goed

Sindre

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Takk for vurdering!Ønsker deg en fin dag videre!/Resepsjonen, ZKH

6/10 – Redelijk

Morten

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Takk for vurdering!Ønsker deg en fin dag videre!/Resepsjonen, ZKH

10/10 – Uitstekend

Adler

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Takk for fantastisk vurdering!Ønsker deg en fin dag videre!/Resepsjonen, ZKH

6/10 – Redelijk

Eva Lill

Positief: Netheid, personeel en service
Enkel og god mat. Stort og fint TV. Hotellrommet manglet noe å ha kofferten på. Rommet og toalettet kunne ikke vært en millimeter mindre . Hadde vært deilig med puter på spisestuestolene. Føltes litt utrygt da det ikke var personal der om kvelden og natten .
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Hei Eva Lill, Takk for tilbakemeldingen! Hyggelig å høre at du likte maten her hos oss. Resepsjonen vår er bemannet 24/7, og det er dermed alltid noen her som passer på at alle gjester har det bra. Ønsker deg en fin dag videre!/Resepsjonen, ZKH

8/10 – Goed

Liss

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Takk for vurdering!Ønsker deg en fin dag videre!/Resepsjonen, ZKH

10/10 – Uitstekend

Annette

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was very good, the beds were quite comfortable, and the overall vibe of the room was very nice
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Hi Annette,Thank you for the feedback! We are so happytohear that you enjoyed youy stay here at Zander K, and that our hotel met your expectations. We hope to see you back here sometime. Wish you a lovely day!/Reception, ZKH

4/10 – Matig

Vidar

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Takk for vurdering!Ønsker deg en fin dag videre!/Resepsjonen, ZKH

6/10 – Redelijk

Janet

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Takk for vurdering!Ønsker deg en fin dag videre!/Resepsjonen, ZKH

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Takk for vurdering!Ønsker deg en fin dag videre!/Resepsjonen, ZKH

8/10 – Goed

Alain

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Takk for vurdering!Ønsker deg en fin dag videre!/Resepsjonen, ZKH

8/10 – Goed

Åse

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fine rom og grei beliggenhet
Overraskende store, lyse rom. Tydeligvis nyoppusset i duse farger. Veldig stille selv om der var mange gjester. God og variert frokost. Kunne vært en god lenestol på rommet, men fin vindusbenk / ekstraseng som fungerte bra som sofa. Tenåringene hadde vært glade hvis crome casten hadde virket. Alt i alt veldig fornøyd med Hordaheimen.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Hei Åse, Takk for din tilbakemelding! Kjekt å høre at dere trivdes så godt her hos oss. Dere er alltids velkommen tilbake!Ønsker deg en fin dag videre!/Resepsjonen, ZKH

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Takk for flott vurdering!Ønsker deg en fin dag videre!/Resepsjonen, ZKH

10/10 – Uitstekend

Janne

2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Resepsjon - Hotel Zander K. op 4 dec 2022
Takk for flott vurdering!Ønsker deg en fin dag videre!/Resepsjonen, ZKH

8/10 – Goed

Bård

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Mark

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Julie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

PER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Turid

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Fekk utdelt rom med køyeseng . Ingen plass å kunne setje seg ned. Dette er på ingen måte hotellstandard. Det var ingen i resepsjon og måtte henvende meg til nabohotellet . Der var også frukostserveringa . Etter å ha klaga til reseposjonist der fekk eg rom med dobbeltseng så det var mogeleg å sitje på rommet (har aldri klaga på noko hotellrom før . Som sagt dette hotellet har låg standard og prisen på rommet var alt for høgt i forhold til standard . Kjem aldri til å nytte denne plassen seinare .
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Anfinn

2 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Hordaheimen
Used to be a Best Western but that standard is gone. Hotels.com lists this hotel with 24/7 reception and having a business center. Not true. We had to to check in / checkout at Hotel Augustin, which is a block away. Not good. If I had known the truth, I would not have stayed there. It was a dark desolate hotel at night with no onsite security. They offered a refund some charges but they have not shown yet.
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great breakfast, clean
Great breakfast
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Vik op 7 sep 2022
Hei, takk for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på det. Vi er glad å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og ønsker deg tilbake igjen :)

8/10 – Goed

Edith Berge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Vik op 7 sep 2022
Hei Edith Berge. takk for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på det. Vi håper du hadde et fint oppholdet hos oss, og ønsker deg tilbake igjen :)

10/10 – Uitstekend

Simen

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Vik op 7 sep 2022
Hei Simen. takk for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på det. Vi er glad å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og ønsker deg tilbake igjen :)

6/10 – Redelijk

Guillermo

3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Vik op 7 sep 2022
Hei Guillermo. takk for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på det. Vi håper du hadde et fint oppholdet hos oss, og ønsker deg tilbake igjen :)

2/10 – Ontzettend slecht

Tore

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Vik op 7 sep 2022
Hei Tore. takk for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på det. Gjerne fortell oss litt mer om hvordan din opplevelse var hos oss

10/10 – Uitstekend

Per Ivar

2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Morten

3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Vik op 7 sep 2022
Hei Morten. takk for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på det. Vi håper du hadde et fint oppholdet hos oss, og ønsker deg tilbake igjen :)