SEKIYA RESORT Terrace Midoubaru
Ryokan in de buitenwijken van Beppu met gratis parkeerplaatsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor SEKIYA RESORT Terrace Midoubaru





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 466
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, op benedenverdieping (Half Open-air Bath) laden

Traditionele kamer, op benedenverdieping (Half Open-air Bath)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon/terras
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een bronwaterbad
Alle foto's voor Traditionele kamer (Half Open-air Bath, 2F) laden

Traditionele kamer (Half Open-air Bath, 2F)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon/terras
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een bronwaterbad
Alle foto's voor Japanese Western Style Room 1F (with Semi Open Air Bath) laden

Japanese Western Style Room 1F (with Semi Open Air Bath)
Alle foto's voor Japanese Western Style Room With Half Open Air Bath-2F laden

Japanese Western Style Room With Half Open Air Bath-2F
Twin Room With Tatami Area And Semi Open-Air Bath 2nd Floor
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Horita 5, Beppu, Oita, 8740831
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

SEKIYA RESORT GALLERIA MIDOBARU
SEKIYA RESORT GALLERIA MIDOBARU
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 75 beoordelingen
De prijs is € 319
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 3300 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Terrace Midoubaru Inn Beppu
Terrace Midoubaru Inn
Terrace Midoubaru Beppu
Terrace Midoubaru Beppu
Terrace Midoubaru Ryokan
Terrace Midoubaru Ryokan Beppu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over SEKIYA RESORT Terrace Midoubaru
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
16 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Frank Kwok Kong
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank Kwok Kong
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kyle
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
Kyle
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Katy
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katy
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Chi Hang
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chi Hang
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Arrthy
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arrthy
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Junji
Reisde met een groep
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junji
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Aaron
Reisde met partner
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaron
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Keri
Reisde met partner
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keri
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Elena
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elena
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Tsang
Reisde met partner
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsang
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Christy
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christy
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Elena
25 nov 2024
Elena
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Wai Fong
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適的環境




Wai Fong
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ka
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Junko
24 sep 2024
Negatief: Personeel en service
Junko
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
A.
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A.
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Ming Fei
Reisde met familie
1 sep 2024
Positief: Personeel en service
Ming Fei
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Ming Fei
Reisde met familie
1 sep 2024
Positief: Personeel en service
Ming Fei
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
elena, Shimonoseki
9 aug 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
elena
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Junho
Reisde met partner
24 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junho
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024