Hotel B and B Suites

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, op 6 minuten stappen van Playa de Poniente

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon

Hoogtepunten

Een balkon
Kleerkast
Een bureau
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon

Hoogtepunten

Een balkon
Kleerkast
Een bureau
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons zetelbed

Familiekamer

Hoogtepunten

Een gratis babybed
Kleerkast
  • 15 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 tweepersoons zetelbed OF 3 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons opklapbed

Eenvoudige kamer

Hoogtepunten

Een privébadkamer
Een bureau
Gelegen op de gelijkvloers
Kleerkast
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Calle de los Tulipanes 6, Benidorm, Alicante, 03501

In de buurt

  • Park van Elche - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Stadhuis van Benidorm - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Playa del Malpas - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Strand van Llevant - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Balcon del Mediterraneo - 10 min. wandelen - 0.8 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation TramBenidorm - 15 min. wandelen
  • Estacion Tram La Vila Joiosa - 26 min. rijden
  • Alicante (ALC-Internationale luchthaven Alicante) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪Fresh Urban Gastrobar - ‬5 min. wandelen
  • ‪Restaurante El Corner - ‬2 min. wandelen
  • ‪Bar Refuel - ‬5 min. wandelen
  • ‪Chico Calla - ‬3 min. wandelen
  • ‪Porky's Pub Karaoke - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel B and B Suites

Hotel vlak bij Playa de Poniente
Hotel B and B Suites bevindt zich vlak bij Strand van Llevant en biedt onder andere een gratis continentaal ontbijt. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Rookvrije accommodatie
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en shampoo
  • (kleer)kasten en schoonmaakservice

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.00 uur

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • 8 treden naar de ingang
  • Geen lift
  • Hardhouten vloer in de kamer

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Toiletpapier

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor late check-in: EUR 50 als je incheckt tussen 23.00 uur en 07.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 23.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Schadeborg: EUR 50 per verblijf
  • Vóór het inchecken dien je een waarborg van EUR 50 te betalen.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor late check-in: EUR 50 als je incheckt tussen 23.00 uur en 07.00 uur

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie CVH01485A
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel B and B Suites Hotel
Hotel B and B Suites Benidorm
Hotel B and B Suites Hotel Benidorm

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel B and B Suites?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel B and B Suites inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Tegen een toeslag van EUR 50 kun je bij deze accommodatie tussen 23.00 uur en 07.00 uur laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel B and B Suites uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel B and B Suites?

Dit hotel ligt in Benidorm Centro, op 10 minuten wandelen van Mal Pas-strand, Playa de Poniente en Strand van Llevant. Ook Mercat Municipal de Benidorm en Avenida Martinez Alejos liggen op 10 minuten wandelen. Metrostation TramBenidorm ligt op 15 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel B and B Suites

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 32 beoordelingen

6,4/10

Netheid

5,4/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

ANDRES

3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Cristina

Positief: Personeel en service
La habitación podría estar mejor, ducha, rota y sé sale el agua. Y en el desayuno deja un poco qué desear, la verdad
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Positief: Netheid
Lovely and clean only thing that let it down was the air con not working properly couldnt sleep sweltering
4 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Daniel Ian

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The reception was closed most of the time and when your keycard won’t let you in the building this can be stressful
2 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Jacqueline

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was poor. It states a continental breakfast but there was only a choice of toast or cereal. There also wasn’t anyone around at breakfast time so nothing was topped up after the early birds, and dining room was littered with used cups and plates. We ended up eating breakfast out every day. We also purchased a kettle so we could have a coffee in the room, but we couldn’t store any cold drinks as there wasn’t a fridge. They do not clean the rooms unless you ask and pay extra for the service. If you require more toilet paper you have to go to reception and ask for it. The bedding consisted of just a top and bottom sheet and a pillow. The staff do not speak English so it was hard to communicate with them. It took three days to get a working remote for the tv only to find it was only showing Spanish programs, so unless you speak Spanish or have a laptop its not worth turning it on.
7 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Camelia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

No se lo aconsejo a nadie.

Estaba limpio al entrar, pero no hay servicio de limpieza. Nosotros estuvimos 5 dias solicitar el servicio de limpieza costaba 50 euros. Si quieres cambiar las toallas cada dos días debes bajar tu a buscarlas, y casi nunca está el encargado a la vista, asi que tienes que esperar o buscarle. El desayuno pobre. la habitación de 5 metros cuadrados tenia una cama de 2 metros por 1,60 m. Apenas había espacio para moverse. había un miniarmario, pero ni una percha afuera para dejar la ropa cuando te desnudas. Tambien vale 50 euros dejar el equipaje en custodia. Las empresas que gestionais ésto deberíais verificar el lugar antes de ofrecerlo.
5 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Ronald

It was ok
5 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Mala relación calidad-precio

Hay un recepcionista que es irrespetuoso. El desayuno es escaso y antihigiénico.
4 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Andrea

Negatief: Netheid, personeel en service

Experiencia regular

Habitación limpia, cama incómoda, informamos de una bolsa con materia fecal que dejo el huésped de alado (405) en el corredor y ahí quedó durante 48hs, hasta la hora de irnos seguía en el corredor, le informamos a la recepcionista tres veces en diferentes momentos y no se retiro nunca el cubo con bolsa con muy mal olor insoportable. Desayuno, bajamos a las 9 y no había nada, otro huésped le solicito reposición a la recepcionista y le contestó que no había. Nos quedamos sin desayunar.
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Garikoitz

1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

María

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estimados/as señores/as, Me dirijo a ustedes para expresar nuestra profunda insatisfacción con la experiencia vivida durante nuestra estancia en su establecimiento, la cual resultó realmente inaceptable. Al llegar al hotel alrededor de las 21h, el proceso de check-in ya comenzó de manera caótica: tuvimos que esperar bastante tiempo debido a que otro cliente estaba reclamando problemas con su llave, mientras el personal de recepción únicamente daba evasivas. Cuando finalmente nos asignaron la habitación 506, la sorpresa fue mayúscula al descubrir que dicha habitación ya estaba ocupada por otros huéspedes. La situación fue extremadamente incómoda, ya que incluso llegamos a forcejear con la puerta creyendo que era nuestra, hasta que los ocupantes nos encontraron intentando entrar. Al bajar nuevamente a recepción, nos vimos obligados a esperar otros 20 minutos porque el recepcionista no estaba presente. Una vez regresó, simplemente nos indicó que el hotel estaba lleno y que nuestra reserva había sido trasladada a otro hostal, algo de lo que jamás fuimos informados previamente. Cansados y con todo nuestro equipaje, tuvimos que caminar hasta ese hostal. Al llegar, la experiencia fue aún peor: • La recepción estaba desatendida. • Las zonas comunes estaban llenas de basura y desprendían un olor desagradable, impropio de un lugar donde además se sirven los desayunos. • Al llegar a la habitación asignada (402), esta también estaba ocupada por otros huéspedes.
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Todo estaba bien. Amplia habitación con balcón, TV y aire acondicionado. Había jabón en la ducha y pastilla pequeña para el lavabo. Desayuno incluido, con buen café de máquina, tostadas, madalenas..... Lo que no me ha gustado es que la segunda noche cuando me levanté al WC había una gotera, sí, caía agua por el techo.... Llamé al teléfono de la página, se lo expliqué y dice que es poca agua, al salir también se lo expliqué en recepción. Aviso que es en la 301.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Joséantonio

2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sanae

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Cem

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man kann dort definitiv nicht übernachten sehr schlecht
6 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Elena

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed Bey, Berlin

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
When I booked this hotel, I expected to have a comfortable and enjoyable stay, especially when it came to resting and sleeping. However, upon arrival, I was disappointed to find that the room assigned to me was on the sixth floor, just below the roof, without air conditioning during exceptionally hot weather. I immediately informed the reception staff about the issue with the air conditioner. They assured me they had contacted the responsible company and promised the problem would be resolved as soon as possible—a promise they reportedly had been making for four years. Despite these assurances, no one ever came to fix the malfunction. The heat in the room was unbearable, especially since it was right under the roof. I struggled to sleep due to both the high temperatures and excessive sweating. Eventually, I requested another room because I couldn't tolerate staying there any longer. The reception staff refused, claiming their manager had decided against providing any alternative arrangements. Desperate for a solution, I reached out to a friend who speaks Spanish to communicate with them directly. After repeated attempts, I was finally given a smaller room on the ground floor. It was clear that this second room did not match the price or quality of the original one I had booked. Nonetheless, it did have a functional air conditioner, and at that point, my primary concern was finding relief from the heat. Despite settling into this new room, the entire experience was unpleasan
8 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Diane

Positief: Netheid
The beds were ok comfy
6 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Rabah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Joe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Aneeshya

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Tommaso

7 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Marta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Joseph

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025