The Signature Inn Hotel
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Bengaluru
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, Meerdere bedden laden

Deluxe driepersoonskamer, Meerdere bedden
Hoogtepunten
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Ventilator
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een bidet
Een privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Ventilator
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een bidet
Een privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Tweepersoonskamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Ventilator
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een bidet
Een privébadkamer
Kabelzenders
Misschien vind je dit ook leuk

The Leela Palace Bengaluru
Jeevanbhima Nagar
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 368 beoordelingen
De prijs is € 203
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

479 Old Taluk Cutchery Road, Halsurpete, Cottonpet, Majestic, Bengaluru, Karnataka, 560053
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

B SIX HOTEL AND LODGE
B SIX HOTEL AND LODGE
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
7.0 van 10, Goed, 2 beoordelingen
De prijs is € 14
inclusief belastingen en toeslagen
26 jul - 27 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer INR 100 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Signature Inn Hotel Bengaluru
Signature Bengaluru
The Signature Inn Hotel Hotel
The Signature Inn Hotel Bengaluru
The Signature Inn Hotel Hotel Bengaluru
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Signature Inn Hotel
Beoordelingen
7,4
Goed
7,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 feb 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Tuuli
19 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tuuli
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
?aja
18 dec 2024
?aja
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Sundaresan, Kirkland
6 okt 2024
Sundaresan
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Aravind
Reisde met partner
21 sep 2024
Positief: Voorzieningen
Aravind
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Shivaji
3 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shivaji
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Koteeswara Prabhu
31 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koteeswara Prabhu
4 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Eliana
9 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Eliana
4 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
ARUN KARTHIK
2 jan 2024
Negatief: Comfort kamer
ARUN KARTHIK
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Martin
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コストパフォーマンスの良い宿。


Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Siju
11 sep 2023
Siju
3 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Dhayan
Reisde met familie en kleine kinderen
26 aug 2023
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dhayan
2 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
JOSEPH
26 mei 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
JOSEPH
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Service.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2022
6/10 – Redelijk
Sundar
17 nov 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sundar
13 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Nipin
Reisde met familie
16 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nipin
1 nacht verbleven in oktober 2020
4/10 – Matig
G
Reisde met familie
26 nov 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
G
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Yas, Tokyo
28 sep 2019
Positief: Personeel en service
Yas
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 aug 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Guest
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guest
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jul 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019