Hotel Central

2.5-sterrenaccommodatie
Pension voor gasten met huisdieren bij het shoppingcenter in Belém met gratis parkeerplaatsen

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Central

Exterieur
Driepersoonskamer
Driepersoonskamer
Twin kamer
Een douche, gratis toiletartikelen, handdoeken

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
RUA ARISTEDES LOBO, 485, Belém, 68005360

In de buurt

  • Republikeins Plein - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Markt bij Estação das Docas - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Ver-O-Peso-markt - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Mercado Ver-o-Peso - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Basiliek van Onze Lieve Vrouwe van Nazareth - 3 min. rijden - 1.9 km

Lokaal vervoer

  • Belém (BEL-Val de Cans Intl.) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restaurante Largo da Palmeira - ‬4 min. wandelen
  • ‪Espaço Vida Saudável - Manoel Barata - ‬4 min. wandelen
  • ‪Rei do Bacalhau - ‬5 min. wandelen
  • ‪Só Delícia Restaurante - ‬5 min. wandelen
  • ‪Casa Igá - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Central

Pension in Campina
Een droogkuis/wasserijservice, een bar en een restaurant verwelkomen je bij Hotel Central.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, meertalig personeel en een lift
  • Bagageopslagruimte, hulp bij uitstappen/tickets en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
De 60 kamers hebben volop comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals roomservice.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen

Talen

Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Shuttleservice van/naar het strand (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de cruiseterminal (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 8 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de cruiseterminal, de veerbootterminal en de luchthaven (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Je dient vooraf je aankomstgegevens aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je BRL 30 per accommodatie, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: BRL 30 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor huisdieren: BRL 30 per accommodatie, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Central Belem
Central Belem
Hotel Central Belém
Hotel Central Guesthouse
Hotel Central Guesthouse Belém

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Central?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van BRL 30 per accommodatie, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Hotel Central voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Central inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Central uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Central een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van BRL 30 per voertuig.

Waar staat Hotel Central?

Dit pension ligt in Campina, op 5 minuten wandelen van Teatro Experimental Waldemar Henrique en Republikeins Plein. Ook Theatro da Paz en Teatro da Paz liggen op 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Central

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 4 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10

Não fiquei no Hotel Central, fiquei em outro da rede, o pessoal é legal, mais as acomodações ruim, sem TV e sem net. janela do banheiro quebradas e olhei uma barata velha no armário, tinha até mofo no armário. no corredor tinha um vazamento que molhava tudo. Bem centralizado mais estas questões ficaram a desejar.
2 nachten verbleven in oktober 2017

10/10

A minha estadia foi tranquilo e formidável,recepção excelente.
4 nachten verbleven in september 2017

10/10

foi conforme apresentado, local agradavél, atendimento muito bom.
3 nachten verbleven in augustus 2017

6/10

Even if it was via a different site i would not stay here again. I booked a stay here via expedia. It was paid and confirmation received. When arriving at the hotel staff tells me they are not working with expedia anymore. That has been the case for 2 months but crazy enough i was able to book a room in July for august. In my opinion if you are not working with them for two months you at least could have removed your listing from the site. I stayed one night and left but when checking with expedia regarding this afterwards ( a few emails) i was told the hotel has declined the refund. In my opinion that means they are just thieves. i am not going to keep emailing regarding this. If that is how they are working for me it is a BIG NO and can't recommend this to someone else. I leave this in the hands of karma.
2 nachten verbleven in augustus 2017