Hôtel La Licorne

Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Beaugency

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt beschikbaar
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Klassieke tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 13 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 Twijfelaar en 1 eenpersoonsbed

Familie vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 17 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Familie vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 17 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Gelijkaardige accommodaties

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hôtel La Licorne?

Ja, bij dit hotel zijn huisdieren met een gewicht van maximum 10 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 4.00 per accommodatie, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Je kunt in de omgeving gratis parkeren.

Hoe laat kan ik bij Hôtel La Licorne inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Hôtel La Licorne uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hôtel La Licorne?

Dit hotel ligt in het centrum van Beaugency, vlak bij Place St-Firmin en Beaugency Hotel de Ville. Ook Archéovillage en Golf de Ganay liggen op 10 km afstand. Station Beaugency ligt op 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hôtel La Licorne

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 16 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Convenable mais pas de clim efficace

Accueil sympathique. Propreté convenable mais chambre sur rue bruyante ( passage de voiture et travaux). Absence de climatisation efficace; seul un ventilateur de bureau dans les chambres
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Cécile

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

elodie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Chambre quadruple

Bon séjour, chambre simple et propre. Petit bémol pour la chambre quadruple, les 2 stores vétustes. Excellent petit déjeuner. Personnel très sympathique et accueillant
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

thierry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hôtel la licorne

Accueil très agréable et sympathique. Un personnel à l'écoute de ses clients. Petit déjeuner très copieux. Petite ville très sympathique. Restaurant de l'hôtel très abordable et copieux. Nous pensons y revenir lors d'un prochain séjour dans la région.
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
le personnel est au petit soin pour les clients, le restaurant est au top on y mange super bien, l'hotel est calme, pas facile pour se garer. chambre 1 a besoin d'un coup de renovation intérieur, la literie est bien, un lit (2 personnes) plus grand serait au top. La télé fonctionne très très mal, que qqs chaines malheureusement mais pour très peu de nuit ça dérange peu mais ! Petit déjeuner : il manque le salé (jambon, fromage au mini), dommage, trop de sucré sur le plateau mais super complet
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Yves

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Arrivée: Hôtel restaurant ferme le dimanche et le lundi !! Impossible de manger Même pas se désaltérer après 10h de route Alors que les bouteilles étaient a leur place derrière le bar, il suffisait de tendre la main. Le bar est plutôt un joli pub ou l'on reçoit une clientèle locale, quelquefois féminine, avec la porte fermée, d'ailleurs, avec la volonté bien affichée de séparer la clientèle hôtel de celle du pub puisqu'un panneau apposé sur la porte de communication stipule: Entrée interdite.! Dans ces conditions je suis allé manger ailleurs pendant tout le séjour. Bien entendu la publicité de l'hôtel avec les belles photos du bar ne spécifiait pas ces details!!
5 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Blocotelha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel, bien situé
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel pour le prix dans la région, convient parfaitement si de passage.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Pascale

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Patrice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Adequate

Room adequate. Unfortunately no breakfast available as room being refurbished. Centrally located.
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Antonio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accueil parfait, nuit agréable pendant notre séjour du château de Sully au château de Chambord
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Brahim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très belle hôtel
1 nacht verbleven in mei 2018