Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Een restaurant
Dingen om te doen
Sportschool
Tv in gemeenschappelijke ruimtes
Voorzieningen
Bagageopslag
Receptie met beperkte openingsuren
Gastendiensten
Meertalig personeel
Schoonmaakservice (dagelijks)
Zakelijke diensten
Vergaderruimte
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Rolstoeltoegankelijkheid
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Douche
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv met kabelzenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Meer
Airconditioning
Bureau
Telefoon
Verwarming
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 17
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice
Speciale incheckinstructies
De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 22.30 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Renovaties en sluitingen
In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.
Toegang tot accommodatie
Receptie met beperkte openingstijden
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OYO 533 Hokkie Hotel Punggur
OYO 533 Hokkie Punggur Batam
OYO 533 Hokkie Punggur
Hotel OYO 533 Hokkie Hotel Punggur Batam Batam
Batam OYO 533 Hokkie Hotel Punggur Batam Hotel
Hotel OYO 533 Hokkie Hotel Punggur Batam
OYO 533 Hokkie Hotel Punggur Batam Batam
Hokkie Punggur Batam Batam
Hokkie Hotel Punggur Batam Hotel
Hokkie Hotel Punggur Batam Batam
OYO 533 Hokkie Hotel Punggur Batam
Hokkie Hotel Punggur Batam Hotel Batam
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hokkie Hotel Punggur Batam?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Hokkie Hotel Punggur Batam voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij Hokkie Hotel Punggur Batam inchecken?
Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij Hokkie Hotel Punggur Batam uitchecken?
Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.
Waar staat Hokkie Hotel Punggur Batam?
Dit hotel in Batam ligt op 15 km afstand van Mega Legenda, Batam Centre ferryterminal en Drak Bike Park. Ook Batam Polytechnic en Mega-winkelcentrum liggen op 15 km afstand.
Beoordelingen over Hokkie Hotel Punggur Batam
Beoordelingen
5,8
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 7 beoordelingen
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 7 beoordelingen
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 7 beoordelingen
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 7 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 7 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
3
6,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
5,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Yunfeng
7 jan 2025
Yunfeng
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Meow Cheng
Reisde met een groep
30 jul 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Far from the maddening crowd
There is a karoke place in the hotel. A good place to practice your vocals . In the morning, there are a lot of people at the market. There is a stall selling yummy bee hoon soup opposite the market.
Meow Cheng
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Abddul
Zakenreiziger, Reisde met partner
12 aug 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
No shops around the hotel at night
Abddul
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
wilaas
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wilaas
1 nacht verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Jonas
13 aug 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
There was pee on the toilet and the employees were told, but it was not removed the following day either. They do not speak very good English so it is hard ask for anything. We checked out a day before as there was no windows in our "delux" room.
Jonas
3 nachten verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 aug 2019
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
The hotel property was fine and the room but the amenities were not, they didn’t have anything to eat when I ordered room service. Overall not happy with the exper
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Eric, Maryland
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very hospitable & friendly ..............................