Ano Bom Palace Hotel
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Barra Mansa
Fotogalerie voor Ano Bom Palace Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 34
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Praça das Nações Unidas, 20, Ano Bom, Barra Mansa, Rio de Janeiro, 27323360
Over deze accommodatie
Ano Bom Palace Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Rexton Hotel
Rexton Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 12 beoordelingen
De prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
4 nov - 5 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ano Bom Palace Hotel Barra Mansa
Ano Bom Palace Barra Mansa
Ano Bom Palace
Hotel Ano Bom Palace Hotel Barra Mansa
Barra Mansa Ano Bom Palace Hotel Hotel
Hotel Ano Bom Palace Hotel
Ano Bom Palace Barra Mansa
Ano Bom Palace Hotel Hotel
Ano Bom Palace Hotel Barra Mansa
Ano Bom Palace Hotel Hotel Barra Mansa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ano Bom Palace Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
SAMOEL
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfeito
SAMOEL
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Priscilla
Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Priscilla
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
anderson
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
anderson
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Felipe
9 jul 2025
Felipe
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Raquel
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raquel
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Pedro
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pedro
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
FABRICIO F
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FABRICIO F
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Erica
Zakenreiziger
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erica
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Eliana B
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eliana B
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Caique
24 jun 2025
Caique
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Meire
23 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAO FIQUEM NESSE HOTEL HORRIVEL
Meire
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Richard
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Richard
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ricardo
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ricardo
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Paulo
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service




Paulo
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eliel Gonçalves Brum
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Um momento excelente no café da manhã.
Eliel Gonçalves Brum
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
LEANDRO J
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LEANDRO J
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Antonio
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antonio
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
José Armando
Reisde met familie
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
José Armando
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
CLEITON
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CLEITON
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Zakenreiziger
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Neucimalia
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Neucimalia
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Guilherme A F
4 mei 2025
Guilherme A F
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Danielle
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agradável
Danielle
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michely
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michely
2 nachten verbleven in april 2025








