Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 15 per persoon)

Beoordelingen van Tres Torres Atiram Hotel

3 out of 5
Tres Torres Atiram Hotel
Carrer de Calatrava, 32-34, Barcelona

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 209 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 107 van 209 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 209 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 209 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 209 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rust en bereikbaar
Het gebouw oogt gedateerd, maar ziet er binnen wel verzorgd uit. De entree en receptie zijn vrij klein. De kamer is gemiddeld qua grootte. De medewerkers bij de receptie zijn erg vriendelijk en doen hun best om in het Engels jouw vragen te beantwoorden. Hotel ligt in een rustige buurt, wat wel lekker is na een dag in de drukte van de stad. Geen gebruik gemaakt van het restaurant. Om te ontbijten gingen we het hotel uit links, en dan weer eerste links, einde van de straat aan de linkerkant naar een lokaal tentje voor een heerlijk broodje, justje en kopje koffie. Vanaf het hotel is het 5 min lopen naar de metro, lijn L6, die je binnen 10 min naar placa de Cataluna brengt.

10/10 – Uitstekend

Frans, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Tres Torres Barcelona.
goede locatie voor een weekendje weg. metro op loopafstand bereikbaar richting centrum. vriendelijk personeel, echter niet allen engels sprekend, maar met handen en voeten helpen ze je wel om te antwoorden op je vragen. kamer zeer netjes, dagelijks verschoond. ontbijt prima geregeld. avond eten, keuken helaas op zondag avond gesloten, dan maar even de hoek om naar de pizzeria. kleinschalig hotel, maar zeer schoon, niets op aan te merken. een weekend, vr/ma geweest, en een aanrader. ik hoop dat u wat aan deze info heeft, mij is het in ieder geval zeer goed bevallen.

10/10 – Uitstekend

Sarah, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Husa tres torres in Barcalona
Super vriendelijke service. schone praktische kamers. leuke buurt met echt weinig toeristen. veel leuke restaurantjes waar ze geen woord engels spreken. heerlijk om na een dag vol toerisme even bij te komen in het rustige buurtje wat gemakkelijk te bereiken is vanuit het centrum. metro zit om de hoek en je zit in 10 min midden in het centrum.

8/10 – Goed

Carlo, Nederland, Arnhem

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres Torres, Barcelona No nonsense en degelijk
Na 2 overnachtingen is het duidelijk dat dit hotel ruim voldoende scoort vwb. service, ligging en kwaliteit. Zeker gezien de prijs die we betaalden. Het is niet superdeluxe, het ligt niet midden in de stad en het heeft geen gouden randjes, maar de kamer is netjes, schoon, het hotel ligt in een rustige wijk aan een rustig eenrichtingsverkeer straatje. Het baliepersoneel is wat 'onpersoonlijk', maar als je wat vraagt regelen ze het, en goed. Op 5 minuten lopen liggen 2 metro stations welke je weer binnen 5 a 10 minuten en voor weinig midden in het centrum brengen. Ideaal! Ohja, de deur uit meteen rechtsomhoog lopen en de eerste straat weer rechts. Een paar blokken doorlopen en dan krijg je aan je recdhterhand een ontbijt en/of lunchroom met heerlijke koffie, verse jus 'd orange, fantastische broodjes en goeie koffie. Enjoy! Met de taxi van en naar de luchthaven is ongeveer 25 euro.

4/10 – Matig

Ivone

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Madan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Maria

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jorge

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Sudhindra

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

MATSUNO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフも最高! バスや地下鉄を使えばどこにでも行ける利便性も素晴らしい
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Nils. op 16 jun 2023
Hello Matsuno, Thank you for your comment, we are delighted that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again,

8/10 – Goed

Ulla K. undir Kletti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

ROBERTO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Chris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beds are hard
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Nils. op 8 mrt 2023
Dear Chris, Thank you very much for your comment, we are delighted to see that you had such a pleasant stay with us. We hope you can come back soon. Our best regards.

8/10 – Goed

Dominique

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Nils. op 8 mrt 2023
Dear Dominique, Thank you very much for your comment, we are delighted to see that you had such a pleasant stay with us. We hope you can come back soon. Our best regards.

4/10 – Matig

Bjarte

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noisy and expensive. Nice staff.
Extremely loud, at all times. Construction working during the day, walls are thin, so any noise heard through a wall is multipled. The thin exterior with walls and thin glass walls gives it also a very hollow feel when isolating noise from traffic or just people on the street. Only positive thing from this way is the friendly staff in the reception. Too expensive for the window I stayed here. Up to 200 euros per night is way too much to this value, in my opinion.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Nils. op 28 feb 2023
Dear Bjarte,We regret to know that your stay was not satisfying. We have been carrying on some refurbishments in the building and we have tried to minimize the noise, we are sorry to see taht in your case we did not achieved it.We hope you can visit us again to offer you a quite and confortable stay.Best regards.

4/10 – Matig

Bjarte

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff, but will never stay here again.r
Extremely loud, at all times. Construction working during the day, walls are thin, so any noise heard through a wall is multipled. The thin exterior with walls and thin glass walls gives it also a very hollow feel when isolating noise from traffic or just people on the street. Only positive thing from this way is the friendly staff in the reception. Too expensive for the window I stayed here. Up to 200 euros per night is way too much to this value, in my opinion.
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Nils. op 8 mrt 2023
Dear Bjarte, Thank you for leaving a comment, which helps us to keep improving our services and facilities. We are sorry to know that your stay has not been completely satisfying, we take note of all your comments and we hope that you will come back to offer you our best service. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Matt

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a pleasant stay, staff were friendly
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Nils. op 8 mrt 2023
Dear Matt, Thank you very much for your comment, we are delighted to see that you had such a pleasant stay with us. We hope you can come back soon. Our best regards.

6/10 – Redelijk

Martí

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Nils. op 8 mrt 2023
Dear Marti, Thank you for leaving a comment, which helps us to keep improving our services and facilities. We are sorry to know that your stay has not been completely satisfying, we take note of all your comments and we hope that you will come back to offer you our best service. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Beatriz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Nils Garcia. op 19 dec 2022
Apreciada Beatriz, muchas gracias por su comentario positivo, estamos encantados de saber que tuvo una estancia tan agradable con nosotros. Esperamos que vuelva a visitarnos muy pronto. ¡Gracias, hasta pronto!

8/10 – Goed

Pilar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

IKUNO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good price and stay in Barcelona
Room is not new, but clean. Need is clean, and personally i like the pillow which is soft but not flat. Refrigerator was in the room. Bathtub was there, it was a pity i didn't have time to relax. Breakfast was not big but enough food are prepared. I booked due to close location of my colleague, but even personally i would choose again.
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Marie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Nils. op 14 mei 2022
Dear Marie, thank you very much for your feedback! We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we hope that you will visit us again in the near future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Margarita

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Nils Garcia. op 11 mrt 2022
Apreciada Margarita, ¡muchas gracias por sus comentarios! Estamos encantados de saber que disfrutó de su estancia con nosotros y esperamos que nos visite nuevamente en un futuro cercano. Saludos, Nils García.

10/10 – Uitstekend

guillermo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es un hotel correcto. Buen precio, limpio y organizado.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Nils Garcia. op 5 feb 2022
Apreciado Guillermo, Muchas gracias por tu comentario! Nos alegra saber que la estancia fue satisfactoria y esperamos veros de nuevo muy pronto en Barcelona. Un saludo.

6/10 – Redelijk

Lisbeth

Positief: Netheid, personeel en service
Værelset godt slidt. Badekar istedet for brusekabine,
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Nils Garcia. op 15 dec 2021
Dear Lisbeth, Thank you for your feedback, we note your comments to keep improving day by day. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Joan Ramon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien. Recomendable.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Nils Garcia op 15 dec 2021
Apreciado Joan Ramon, Muchas gracias por su comentario, nos alegra saber que disfrutaron de su estancia. Esperamos verles de nuevo muy pronto. Un saludo.

10/10 – Uitstekend

patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Nils Garcia. op 15 dec 2021
Dear Patrick, Thank you very much for your comment, we are glad to know that you enjoyed your stay. We hope to see you again very soon. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Wanda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is a great simple hotel in a beautiful and very chic area. It was very clean and with everything we need. The staff was very friendly and always rrying to help.
5 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Hotel Tres Torres op 2 nov 2021
Dear Wanda, Thank you very much for taking a moment to share your opinion. We are happy to know that you had a pleasant stay with us and we take note about your suggestions. We hope to see you again very soon in Barcelona. Sincerely. Jorge Cruzate.

8/10 – Goed

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with poor breakfast
It is a very nice and clean hotel in a great location. Room was big enough, without any issues. But the breakfast, that was a big disappointment. One type of ham, one type of cheese, one type of bread. The only warm dish was an egg omelet, but one morning they did not even have eggs! My recommendation is to book the room, but have breakfast in town.
5 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Hotel Tres Torres op 13 okt 2021
Dear Martin, Thank you very much for taking a moment to share your opinion. We are happy to know that you had a pleasant stay with us and we take note about your suggestions. We hope to see you again very soon in Barcelona. Sincerely. Jorge Cruzate.

8/10 – Goed

lydia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très Bon hôtel je recommande
Mise à part le fait que notre chambre n’était pas prête à notre arrivée pour des raisons techniques, notre avons passé un excellent séjour. Hôtel agréable et au calme. Très propre et un très bon accueil
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Tres Torres op 10 aug 2021
Cher Lydia, Merci beaucoup d’avoir partagé votre expérience avec nous. Nous sommes heureux d’apprendre que votre séjour à l’Hôtel Tres Torres a été satisfaisant. Nous espérons vous revoir très bientôt à Barcelone. Meilleures salutations, Jorge Cruzate

10/10 – Uitstekend

Alfonso

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Tres Torres op 28 jul 2021
Hola Alfonso, muchas gracias por su comentario. Nos alegra saber que su estancia resulto satisfactoria. Esperamos verle de nuevo muy pronto en Barcelona. Un saludo. Jorge Cruzate

6/10 – Redelijk

Miguel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel con las instalaciones muy anticuadas. No se puede mantener la oscuridad de la habitación al entrar luz del pasillo. Hoy en día una bañera con cortina plástica no es agradable ni higiénica. En dos días de estancia la porqueriza en la moqueta del pasillo no fue aspirada.
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Hotel Tres Torres op 28 jul 2021
Hola Miguel, Primero de todo, lamentamos que su estancia no resultara del todo satisfactoria. Estamos trabajando para realizar cambios. Esperamos verle de nuevo en Barcelona muy pronto. Un saludo. Jorge Cruzate

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien hotel en general.
Todo bien, el trato excelente, chicos jóvenes respetuosos y educados. La limpieza perfecta y puntual. El apartamento muy limitado por ser mayormente de plazas privadas; lo q lo hace caro u podría estar incluido en el precio de la habitación. No obstante el hotel en general bien.
5 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Hotel Tres Torres op 28 jul 2021
Estimado cliente, muchas gracias por su comentario. Nos alegra saber que su estancia resulto satisfactoria. Esperamos verle de nuevo muy pronto en Barcelona. Un saludo. Jorge Cruzate

8/10 – Goed

Guillem

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bueno
Calidad/precio correcta, según expectativas.
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Hotel Tres Torres op 28 jul 2021
Hola Guillem, muchas gracias por su comentario. Nos alegra saber que su estancia resulto satisfactoria. Esperamos verle de nuevo muy pronto en Barcelona. Un saludo. Jorge Cruzate

10/10 – Uitstekend

Emmanuelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lugar muy tranquilo en una zona residencial. Buen servicio de transporte Estuvimos muy bien recibidas y con todas las medidas adecuadas de higiene contra el covid
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Enrique op 25 aug 2020
Muchas gracias Emmanuelle por sus comentarios, nos encanta que se haya sentido a gusto con nosotros. Esperamos pronto volver a disfrutar de su compañía.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres Torres
Very well located, super clean, extremely friendly staff.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Enrique op 5 aug 2020
Thank you very much for your comments. We are happy to know that you have enjoyed your stay in Barcelona. We hope to see you soon. Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo perfecto.
todo perfecto, pasamos una buena noche.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Enrique op 28 jul 2020
Muchas gracias por sus comentarios. Nos alegra que hayan disfrutado su estancia con nosotros. Los esperamos pronto!!!!

8/10 – Goed

Marc, Barcelona, España

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La limpieza y tranquilidad que ofrece el alojamiento.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

NARMIN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the hotel and the room is comfortable, the service is excellent but the hotel is far from the center the breakfast isn’t very good, regular breakfast
6 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Mayte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
para repetir
un hotel tranquilo
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Establecimiento muy limpio y la habitación bastante grande.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Lisbeth

4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Paulo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Merehani

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Aastha

Reisde met een groep
We didn’t like that the hotel felt like a hostel or a dorm. There were many insects in the room itself as well. Would not recommend!
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and close to subway station or city centre. Great place and affordable
6 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ce qui m’as pas plus c’est que l’hôtel est mal situé pour moi trop loin de la gare routière un peu loin de la ville et de la plage pour moi ils y à rien autour de l’hôtel sinon le personnel très gentil et serviable l’accueil parfait et propreté rien à dire mais quand vous connaissez pas la langue c’est peut-être pour ça que je me suis perdu et que j’ai du prendre un taxi à chaque fois si je retourne en Espagne je reprendrai pas cette hôtel même s’ils y avait rien à dire sur l’établissement même et l’accueil
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Faustino

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019