Architectuur

Beoordelingen van Rialto

3 out of 5
Rialto
Carrer de Ferran, 40-42, Barcelona, Barcelona

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 768 van 1365 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 421 van 1365 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 116 van 1365 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 1365 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 1365 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Henricus Wilhelmus Theodorus van der

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anna R. Customer Service op 25 apr 2024
Geachte heer van der, we zijn verheugd dat u genoten heeft van onze locatie. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Anna R. Customer services

10/10 – Uitstekend

Cindy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anna R. Customer Service op 10 apr 2024
Dear Cindy,We appreciate your rating. We hope to see you again soon at our hotels.

2/10 – Ontzettend slecht

Selvana

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Heel gehorig. Gasten die laat thuis kwamen hoorde je. Geen waterkoker maar voor de rest prima hotel erg vriendelijk
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Anna R. Customer Service op 9 apr 2024
Dear SelvanaThank you for your feedback. We apologize for the noise disturbance; due to our central location, there may be occasional noise pollution. In future visits, we advise you to notify us in advance so we can offer a quieter interior room.

10/10 – Uitstekend

Antoinette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamers. Niet heel groot maar alles wat je nodig hebt. Het personeel is heel vriendelijk en kan je alles vragen. Ontbijt is prima. Het hotel ligt in een van de mooiste wijken van Barcelona.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Norma A., Customer Service op 26 feb 2024
Dear Antoinette, We are delighted to receive your positive comments and know that your experience was satisfactory. His support means a lot to us, and we look forward to offering you another wonderful stay in the future. Regards, Norma A. Customer Service

8/10 – Goed

Sander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect hotel on the best place in the historical city centre!
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Norma A., Customer Service op 22 feb 2024
Distinguished guest, Thank you very much for your rating and for your comments positively highlighting our central location in the heart of the city. Sincerely, Norma A., Customer Service

10/10 – Uitstekend

Belinda Mylène Maria Elisabeth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
locatie was geweldig. dichtbij de rambla en haven.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Norma A., Customer Service op 21 feb 2024
Dintinguished guest, Thank you very much for your rating and for your comments highlighting positively our central location. Sincerely, Norma A., Customer Service

8/10 – Goed

Heidi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel centraal gelegen. Vriendelijk personeel en goede bedden.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Norma A., Customer Service op 17 feb 2024
Dear Heidi, We appreciate that you have valued us, and that you highlight our central location. Receive kind regards, Norma A., Customer Service

10/10 – Uitstekend

Adriana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Norma A., Customer Service op 29 dec 2023
Dear customer, thank you very much for rating us.Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
Fijne geur bij binnenkomst, Bed was comfortabel. Goede communicatie met receptie. Fijn bad. goede prijs
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Norma A., Customer Service op 27 dec 2023
"Dear customer, Thank you very much for your rating and for all your positive comments. We are glad to know that you felt comfortable in our hotel. Regards,"

8/10 – Goed

Frederik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is netjes, ontbijt is uitgebreid. Kamer( net gerenoveerd) is goed, bed is aan kleine kant. Badkamer prima. Ligging van hotel is perfect, wel gehorig ( straatkant). Metrostation Liceu op 350 meter. La Rambla straat uitlopen.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Norma A., Customer Service op 11 dec 2023
Dear customer,Thank you very much for rating us and for your positive comments, highlighting the cleanliness, breakfast, and the renovated room. The bed size is within the standards for hotels of this category, but we understand that it may feel small to some people. Regarding the noise, being located in the heart of the Gothic Quarter in Barcelona, even though it's a pedestrian area and vehicle traffic is restricted, in such a central and busy area, it is true that rooms with balconies facing the street may inevitably experience external noise from the coming and going of pedestrians. In this regard, we apologize for any inconvenience and regret that you didn't mention upon arrival that you preferred a quieter room rather than one with a balcony facing the street. Since our exterior rooms are the most requested, we could have offered you (subject to availability) an interior room to meet your personal preferences.Best regards,

8/10 – Goed

Desiree van

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is very close to the Ramblas.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Norma A., Customer Service op 5 dec 2023
Dear customer,Thank you very much for your rating, and for positively highlighting our central location. Regards.

10/10 – Uitstekend

Christy Martini

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Norma A., Customer Service op 15 dec 2023
Estimado cliente,Muchas gracias por su valoración.Atentamente,Norma A.Customer Service

8/10 – Goed

Renske van

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to La Rambla, so many options to eat close to the hotel and very nice staff
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Tom

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie om Barcelona te ontdekken en het hotel was prima
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Karin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer en badkamer klein, maar schoon. Ontbijt prima, voldoende keuze. Matras erg hard.
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jurgen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect. A refrigerator and toilet brush would-be be nice.
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Bas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Hawjar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige locatie, ter voet kom je al snel op de ramblas Schoon hotel met goeie Airco, kamer was kleiner dan ik had verwacht maar dat was uiteindelijk geen probleem
7 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Remko van den

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed hotel, wel wat gehorig ivm ligging maar verder alles netjes, goede kamers, perfecte ligging. Zou t iedereen aanraden
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Hemmechien Geertje

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede en vriendelijke service. Unieke ligging met als enige nadeel het lawaai snachts.
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Johannes Mari Petrus Zandbeek

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Claudia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers zijn erg gehorig. We hadden een kamer tegenover de lift (er is tapijt in de gangen, maar de hal bij de lift heeft een stenen vloer). We hoorden gasten ‘s avonds laat en s’ nachts binnenkomen van het uitgaan en om 6:30 uur checkten de mensen alweer uit met hun rolkoffers over de stenen vloer. Ik besprak dit met de receptie en kreeg een andere kamer. Echter, deze was op de eerste verdieping gelegen waardoor we helaas geluidsoverlast hadden van een feest op de begane grond. Ik was op stedentrip met mijn dochter van 9, we hoorden mensen door een microfoon praten en we hoorden ze letterlijk dansen en springen. Om 23:30 uur was het stil, maar voor mijn dochter was dat echt laat. Waar mogelijk zou ik een kamer vragen op een hogere verdieping dan de 1ste en niet in de hal van de lift. Verder een prima hotel. Netjes en schoon en in een superleuke straat/wijk!
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

christina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Echt een prima hotel. Badkamer ventilatie mag beter. Mis een koffiezetapparaat op de kamer.
7 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

M.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Raul op 28 mrt 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal, stil, ontbijt heerlijk en uitgebreid
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Carlos op 14 feb 2023
Hartelijk dank voor uw beoordelingGroeten

8/10 – Goed

Hilde

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel in het centrum! Netjes en alles goed geregeld.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van CARLOS op 14 feb 2023
Hartelijk dank voor uw opmerkingen.We wachten weer op jeGroeten

8/10 – Goed

Sebastiaan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoonmaak personeel en bij ontbijt uitstekend. Bij receptie wel vriendelijk maar je krijgt geen/weinig informatie over het hotel over hoe en wat de regels/faciliteiten zijn/werken
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Carlos op 21 nov 2022
Hartelijk dank voor uw opmerkingenZe zijn erg belangrijk voor onsProost

8/10 – Goed

Ronny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles goed geregeld
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Raul op 29 okt 2022
Bedankt voor je reacties.

8/10 – Goed

Hedwig

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteitsverhouding gewoon goed
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Carlos op 17 okt 2022
Heel erg bendankt

8/10 – Goed

Jurgen

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Mooi hotel dicht bij de winkels en restaurant, goed ontbijt
8 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Carlos op 29 sep 2022
Hartelijk dank voor uw opmerkingenZe zijn erg belangrijk voor ons

10/10 – Uitstekend

Brenda Lisette De

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig, net hotel voor een prettige prijs. Ligt in het oude historische centrum, op loopafstand van veel bezienswaardigheden, winkeltjes en leuk plein met restaurants. Kamer met badkamer netjes en schoon. Goed ontbijt. Wij hadden er een heerlijk verblijf
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Carlos op 22 sep 2022
Alvast bedankt voor de reactiesZe zijn erg belangrijk voor onsProost

10/10 – Uitstekend

Tomas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrally located, buzzing part of town. Difficult for cars to arrive do to narrow streets. Walking distance to great amenities. Room and beds are small but the place is kept impecable and the staff is great and friendly.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Brian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Martha E

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Miguel

Reisde met familie
Reserved a queen bed and put us in 2 single bed sucks
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hervorragende Lage, gute U-Bahn Anbindung, aber viele Sehenswürdigkeiten zu Fuß aus erreichbar.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Kevin

Reisde met familie
Good, clean
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Ken

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrally located in the Gothic Quarter and within walking distance of the beach, cruise port, Sagrada Familia, Park Guell, La Rambla and the Mercat de la Bouqueria. Clean and comfortable with great shopping and restaurants close by. Loved the coffee machine in the lobby. Excellent coffee drinks available at all hours. So yummy!
6 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

John, Hilton Head Island

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location but thought I reserved a room with a queen bed not a closet with children’s beds
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Marcos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location excellent service
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel in a fantastic area, close to the metro, The Rambla and the Gothic district. 15 minutes walk to the harbour. Staff were very helpful and friendly. Rooms were excellent with comfortable beds and a lovely shower with a free safe. Would recommend
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Anna R. Customer Service op 23 mei 2024
Dear Kevin,Thank you for your positive review! We are delighted to hear that you enjoyed our hotel's location, helpful staff, and excellent rooms. Your recommendation means a lot to us. We look forward to welcoming you back soon.Anna R. Customer service

8/10 – Goed

Norbert, Klagenfurt am Wörthersee

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel hat eine Superlage
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Anna R. Customer Service op 23 mei 2024
Lieber Norbert, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns zu hören, dass Ihnen unsere zentrale Lage gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Anna R. Kundenservice

8/10 – Goed

Paula

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well located
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Marianne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were so small I feared I might seriously injure myself (did bash my head on wall TV as I tried to navigate past the bed. Small hotel rooms are fine. This one perverted that description. Also, little air ventilation, zero amenities (tissues? Hair conditioner?) and cups that began disintegrating after a few sips. Hôtel claimed it was being eco-conscious. In this case, that was code for “cheap” (mind you, the rate was not).
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Carmen M. Customer service op 21 mei 2024
Dear Marianne,Thank you for sharing your comments. We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Your feedback will be shared with our team for improvement. At Hotel Rialto, we strive to balance eco-conscious practices with guest comfort. We offer amenities such as hair conditioner upon request and prioritize sustainability in our operations. We regret that the room size did not meet your expectations, but we do comply with the standards of the stars we hold, awarded by the competent authorities. Your feedback is valuable in our ongoing efforts to enhance the guest experience.

6/10 – Redelijk

Barrie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Location and Cleanliness. The only problems that we experienced was that we were repeatedly locked out of our room unexpectedly and loss of internet usage was almost a daily experience. Every time, I had to go to the front desk to get it fixed. Even when they had to switch rooms on us, they locked us out as a means of notifying us. This was a very inconvenient experience for a two week stay. This kept me from giving a Excellent overall rating.
11 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Carmen M. Customer service op 21 mei 2024
Dear Barrie, We sincerely apologize for the inconveniences you faced regarding the internet issues during your stay. Please be informed that room entry cards often tend to malfunction when brought close to a mobile phone. We are pleased to hear that our staff was always helpful, both in arranging a room change and in resolving the issues with your card. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an improved experience. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Daniele, Coconut creek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super recommended!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Anna R. Customer Service op 23 mei 2024
Dear DanieleWe are delighted to hear about your experience at our hotel. We appreciate your positive feedback and are pleased to have provided you with a satisfactory stay. We always strive to offer excellent service and a memorable experience to our guests. We look forward to welcoming you again in the future and exceeding your expectations once more. Anna R. Customer Service

8/10 – Goed

Madison

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Carmen M. Customer service op 21 mei 2024
Estimada Madison.Gracias por su valoración. Esperamos poder recibirle de nuevo muy pronto.Saludos

8/10 – Goed

Karen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Carmen M. Customer service op 21 mei 2024
Estimada Karen.Gracias por su valoración. Esperamos poder recibirla nuevamente en un futuro.Saludos cordiales

10/10 – Uitstekend

Tina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, friendly staff and walkable to La Ramblas - would stay here again
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Carmen M. Customer service op 21 mei 2024
Dear Tina, thank you for your kind words about our cleanliness and friendly staff. We are delighted to hear you found our location convenient for exploring La Ramblas. We look forward to welcoming you back at Hotel Rialto