Een seizoensgebonden buitenzwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Novotel Barcelona City

4 out of 5
Novotel Barcelona City
Avinguda Diagonal 201, Barcelona

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 487 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 387 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 70 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 42 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 1005 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Attila

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Well above average
Stayed in the suite which was a nice, clean and well maintained room with all the amenities you need. Staff is professional. Pool and poolside bar are nice, though often crowded since they serve a big number of hotel rooms. Breakfast is with a good variety of choices though with room for improvement when it comes to the fruit juices, bread and warm products like scrambled eggs.
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Ehab

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel, eten, service, locatie 5* alleen maar Parkeer plaats is heel slecht, vochtigheid, portier kan niet openen door smalle parkeer vakjes. Onderweg zag ik dat er schade aan de achterbumper is.
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Carlos M op 2 jan 2023
Dear Ehab,Kindly allow me to thank you for taking the time to leave your review, and for sharing your experience with us. We are thrilled to learn that you have enjoyed your stay with us and we will share it with the team, as we know that they will be delighted to know their efforts were appreciated. Kindly allow me to take this opportunity to apologize for the incidents that have occurred during you stay. I would also like to assure you that we will share your comments with the hotels management so they can review the current procedures and take the necessary actions. We hope for your understanding and will remain at your disposal. We appreciate you bringing this matter to our attention.On behalf of our entire team and in the name of Novotel Barcelona City hotel, we would like to thank you for staying with us and we are looking forward to welcome you again on your next visit to Barcelona!Best regards,Carlos MGuest Experience

8/10 – Goed

Alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Super vriendelijk personeel. Fijne ligging. Onze badkamer was wel aan onderhoud toe.
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Léa B op 10 aug 2022
Dear Alexander, Thank you for sharing your feedback with us. It is a pleasure to know that you found the staff friendly and the location of the hotel nice. We will revise the bathroom with the maintenance team to fix any issue. See you soon. Sincerely, Léa Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Sander

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Léa B op 22 jun 2022
Dear Sander, We are glad that everything was great during your stay with us. We hope to welcome you again. Sincerely Léa Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Ina Van

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2de verblijf in Novotel Barcelona. Personeel is heel behulpzaam. Kamers zijn net en goed geïsoleerd. Super ontbijt!
4 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Melissa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for money
We stayed one night post-cruise (20min by taxi) and booked it based on the reviews, price and views. It is a 2-minute walk to Westfield Glories with plenty of shopping and food venues. The rooftop offers amazing views of the city and the Sagrada Familia close by. Our room was set up with a couch bed for our toddler and a cot for our baby at no additional costs. We could leave our luggage during check out, which was great.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Novotel Barcelona
Fijn familiehotel! Op loopafstand van het centrum, in een rustige wijk.
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Melanie, West-vlaanderen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel was subliem. De kamer die we hadden was voor 2 volwassenen en twee kinderen. De kinderen hadden een slaapbank (Daar voelde je wel de resord
2 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel. prima kamer voor een aantal dagen. Nette sanitaire voorzieningen. Rooftop is prachtig, ook de bar daar is ideeal. Jammer alleen dat het zwembad was gesloten
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Julie O- Guest Experience Assistant op 27 feb 2020
Good morning, We really appreciate your comment and are glad to see that you're overall stay went great. It's true, our pool only opens in summer season. Therefore we would love to have you back by then. Sincerely,

8/10 – Goed

Elisabeth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great for business
Perfect for business with lots of facilities that make your stay as comfortable as possible. Great (but busy) breakfast buffet.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Laurie A op 20 feb 2020
Dear Elisabeth, Thank you for sharing your opinion, Have a good day, Laurie A Guest Experience Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is netjes en schoon aardig personeel enige minpuntje is dat het zwembad dicht is in de winter periode en dat word niet vermeld op jullie site
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Laurie A op 20 feb 2020
Dear Guest, Many thanks for your return, We will take you comment into consideration, Sincerely, Laurie A Guest Experience Assistant

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
It was great, specially the breakfast! Great help at the reception, pitty there was no swimming pool we could use.
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer nette kamers met schitterend uutzicht in het cenrtum van Barcelona.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Katarzyna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Hacene K op 23 okt 2019
Dear Katarzyna, Thank you so much for your time and for your support. We really appreciate your recommendation and we hope to see you soon in our NOVOTEL Barcelona City. Have a nice day, Hacene K Guest Experience Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Heerlijke locatie met prachtig uitzicht vanaf onze kamer. Het sanitair was wat verouderd, helaas kamer en bedden waren prima service vh personeel uitmuntend en het ontbijt voortreffelijk
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Hacene K op 10 okt 2019
Dear Client, We would like to thank you for taking the time to answer this survey about your experience in our NOVOTEL Barcelona City. We so much appreciate that you enjoyed our facilities and our location. We are glad that you liked your room (with its views) and our breakfast. I shared your lovely comments to my team, they are thrilled that you appreciated their help. We hope to welcome you again in our hotel, have a nice day. Best Regards, Hacene K Guest Experience Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Own parkinglot, near shoppingcenter, near sagrada familia and great views
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Hacene K op 27 aug 2019
Dear Client, We very much appreciate your comments regarding your stay in our NOVOTEL Barcelona City. We are happy to know that our location and views in our hotel were good for you. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Hacene K Guest Experience Assistant

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed was de service en aandacht van de mensen. Slecht was schoonte van het zwembad water en kleine gym
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hacene K op 27 aug 2019
Dear Client, Many thanks for reviewing our NOVOTEL Barcelona city, we appreciate the time you took to share your experience with us. Also, thank you for your nice words about our staff. I will share with my team, I am sure that will be an additional motivation for us to keep doing good job for our customers. We apologize that our swimming pool did not meet your expectations. I can afirm you that every day we carry out the water quality( clealiness, chlorine level, temperature). I can inform you that our hotel just launched a renovation project of our gym. But we are sorry for this inconvenience. We hope to welcome you soo and thank you again for your rating :) Have a beautiful day ! Sincerely, Hacene K Guest Experience Assistant

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie en kamer waren goed en het personeel was zeer behulpzaam.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Andrea D - Guest Experience Assistant op 18 jun 2019
Dear client, Thank you for your kind words and your feedback regarding your last stay with us, we passed them along our receptionnists ! We hope to be able to welcome you again soon in our Novotel Barcelona City. Have a nice day, Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldige locatie ! zo in het centum en aan de overkant een winkelcentrum ! uitzicht was geweldig en het dakterras heerlijk als de zon scheen ! Ook het ontbijt was heel erg goed !! echt een aanrader
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The pool on the top floor was pretty dirty. And you had to wait pretty long for the elevator. I waited more then 6 min. for an elevator on the day if my checkout.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Andrea D - Guest Experience Assistant op 4 jul 2019
Dear client, we are sorry concerning the pool and the elevators. We took your comment into account and talked about it with the concerned team. About the elevators, it may take more time at some moments of the day, due to a higher request, and we would like to apologize about this inconvenient. We still hope that you enjoyed your stay with us and we would be glad to receive you again. Have a great day,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon weg top. Alles oogt nieuw en fris. Bij het ontbijt geen nee te koop
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Bárbara C - Guest Experience Manager op 29 apr 2019
Dear guest, thank you for staying with us in our Novotel Barcelona City. We hope you have had a very pleasant stay discovering Barcelona. Warm regards, Bárbara C - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, friendly employees. Only the elevator wasn’t always working as suposed to but i had no problem with that
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Bárbara C - Guest Experience Manager op 12 mrt 2019
Dear guest, Thank you for you comment about our staff. We try to do our best every day and we really appreciate your comment. Normally all elevators work correctly, and we check every day. Sorry for the inconveniences caused. We hope to welcome you back in Barcelona!! best regards, Bárbara C - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie een heel belangrijk, wij mochten onze hondje meenemen. Op aankomst zelfs een kleine honden speelgoed gekregen, echt top
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Bárbara C - Guest Experience Manager op 27 nov 2018
Dear Hans, Thank you for staying in our Pet friendly hotel and thenk you for commenting. We are more thank happy to hear that you have appreciated!! We hope to welcome you and your dog back in Barcelona!! Best regards, Bárbara C - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

m, nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superleuk hotel met kinderen!
Ontbijt is uitgebreid en lekker, speelruimte ernaast voor kinderen maakt t extra prettig. Zwembad, bar en fitness op bovenste verdieping met topuitzicht! Let wel: zwemwater is koud. En beperkt open (12-19). Kamer met 4 personen prima te doen (bedden liggen goed!), hoewel t wel een krappe ruimte is.
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Bárbara C - Guest Experience Manager op 18 okt 2018
Dear by, thank you for choosing Novotel Barcelona Cuty with your family. We are thrilled to read that you have had an overall nice experience with us. Hope to welcome in Barcelona again. Have a nice day! Bárbara C - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel om barcelona met kinderen te bezoeken
vriendelijke staff, zeer goed ontbijt - goed gelegen (nabij verschillende metro/tram haltes).
5 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Christian M Guest Experience Assistant op 14 aug 2018
Dear Thomas, Thanks for choosing Novotel Barcelona city. We are happy to see that our Novotel reached your expectations. We hope that you and your family enjoyed your stay with us and we love to welcome you again soon. Best regards, Christian M Guest Experience Assistant

10/10 – Uitstekend

Jeroen, Apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal gelegen, professioneel en vriendelijk
Ideaal gelegen (metro, tram, bus en taxi standplaats binnen 1 min. loopafstand) en naast groot nieuw winkelcentrum Personeel is ruim voldoende aanwezig en is professioneel maar tegelijkertijd erg vriendelijk. Gasten zijn nette toeristen en professionals (o.a. veel piloten met crew).
5 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Bárbara C - Guest Experience Manager op 30 mei 2018
Estimado Jeroen, Gracias por elegir a Novotel Barcelona City para ofrecerle el descanso en su descubrimiento de Barcelona. Nos alegra saber que la habitacion con vistas fue de su agrado y que la posicion del hotel le permitió moverse por la ciudad fácilmente. ¡Confiamos en volver a darle la bienvenida de nuevo, muy pronto! Saludos! Bárbara C - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel op prima locatie. Prima uitvalsbasis voor een trip naar Barcelona
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Sally B, Guest Experience assistant op 10 mei 2018
Dear client, Thankl you very much for choosing and commenting Novotel Barcelona City. We are very glad that you enjoyed your stay with us and would be glad to welcome you again. Have a very nice day. Sally B , Guest Experience assistant

10/10 – Uitstekend

Joep

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Sally B, Guest Experience assistant op 9 mei 2018
Dear Joep, Thank yiou very much for choosing Novotel Barcelona City. We are happy to read that you rated our hotel with 5 stars which we assume means that you have had a great stay. We hope to have the chance to welcome you again. Have a nice day, Sally B, Guest Experience assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel alleen die verdomde kamersleutels veroorzaakte continue problemen
5 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Sally B, Guest Experience assistant op 8 mei 2018
Dear client, Thank you very much for your comment and for having chosen Novotel Barcelona City. We are glad to read that you enjoyed staying with us. We are truly sorry about the inconvenient with the room key, we hope that it did not prevent you from sharing amazing moments. Have a very nice day, Sally B, Guest Experience assistance

10/10 – Uitstekend

Milo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel op een super locatie
Prima kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt en top personeel en faciliteiten voor kinderen. Super locatie; mooi winkelcentrum om de hoek met supermarkt, restaurants en winkels, Hop on Hop off bushalte en binnen enkele minuten op het strand of midden in de stad. Wij gaan opnieuw boeken bij dit hotel.
5 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Sally B, Guest Experience assistant op 8 mei 2018
Dear Milo, Thank you very much for choosing Novotel Barcelona City and for your kind words. This is such a pleasure to read your comment that reflects your satisfaction about our services. We work every day in order t provide you the best experience and learning that you shared pleasant moments at our hotel is the best gift we could receive. We hope to have the opportunity to welcome you again! Have a lovely day, Sally B, Guest Experience assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lots of visitors, nice, but don't arrive late
It's a good Novotel, has extra facilities like rooftop bar but didn't use them as I only stayed the night on business. Staff friendly and efficient. Bar/restaurant good quality food and drink but not cheap. Problems: People arrive late (flights are like that) and there are not enough staff to check them in after midnight (a colleague waited over 90 minutes as there were 80 people being served by one assistant). Massive queue for breakfast - it's not that they lack room, it's that they insist on seating you group by group.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Sally B, Guest Experience assistant op 12 mrt 2018
Dear client, We first would to thank you for choosing Novotel Barcelona City. This is a pleasure to read that most of your stay has been great. We are sorry that your colleague had to wait for his chsck- in and hope that it did not ruin his stay! Please, give him all of our apologies. The queue for breakfast can in fact be very long as we want to make sure that every family and friends are seating together to benefit fom a nice moment. We are sorry that it seemed too long for you and hope that you still liked the variery of products that the breakfast offers. We would be very glad to have you back, why not on holidays this time so that you could relax and benefit from all of our services as the pool? We wish you a very lovely day, Sally B, Guest Experience assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nette kamer, maar een beetje gehorig. S'morgens vroeg was de water druk laag in de douche, vermoedelijk door het veel gebruik om die tijdstip. Mooi buurt met veel eet gelegenheden, 20 minuten lopen tot het strand. Prima ontbijt cafe 5 min van het hotel mocht men niet ontbijt hebben inbegrepen.
3 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

KJ vd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super mooi hotel!
Super mooi centraal gelegen hotel. Dichtbij Metrostation
4 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

nora, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Heb dit hotel geboekt met mijn gezin voor de herfstvakantie. Hotel bevindt zich op een goede locatie, tegenover een nieuw winkelcentrum glories. Vlakbij de leuke straat Rambla de pomblenou met leuke eettentjes. Aanrader is de citytour door de stad, de rode bus stopt vlakbij het hotel. met de taxi ben je voor ong 7,8 euro op het strand. Voor ons voor herhaling vatbaar!!
3 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Kendra

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Location good, staff polite but really didn’t care after numerous times going to see them regarding our card not working to use the lift and to get into our room we were up and down like yo yo’s. Also not happy with the safety on the roof top terrace, there is hand rails but these are obstructed by planters, the steps are of different heights and no markings on the steps my mam actually fell and broke her arm but was very lucky it wasn’t more serious
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Kyle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a fantastic stay in Barcelona, the area was beautiful, the hotel was exactly what we wanted and it’s extremely easy to get around.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Agathe F op 27 mei 2024
Dear Kyle,Thank you for sharing your feedback regarding your stay at Novotel Barcelona City.We are thrilled to see you had a pleasant experience among us and that you have been able to take advantage of our locations.We are looking forward to seeing you again soon!Best regards,Agathe FGuest Experience Assistant

10/10 – Uitstekend

Annabel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Agathe F op 22 mei 2024
Dear Annabel,Thank you for commenting and rating your recent stay at Novotel Barcelona City.We are thrilled to read that you had a nice experience among us.We are looking forward to seeing you again soon!Best regards,Agathe FGuest Experience Assistant

10/10 – Uitstekend

Nadine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All was fab just staff are very busy probably would need more and the breakfast options are limited
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Agathe F op 21 mei 2024
Dear Nadine,Thank you for sharing your feedback regarding your stay at Novotel Barcelona City. We value a lot the comments of our guest as it helps us to improve our service.We are thrilled to read that you enjoyed your experience, and take note of which service we can improve.We are looking forward to seeing you again soon!Best regards,Agathe FGuest Experience Assistant

6/10 – Redelijk

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Agathe F op 16 mei 2024
Dear Carlos,Thank you for rating your recent stay at Novotel Barcelona City. We are glad that you enjoyed your experience overall. We are looking forward to seeing you again soon!Best regards,Agathe FGuest Experience Assistant

10/10 – Uitstekend

Valentina

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Grazie!!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Agathe F op 10 mei 2024
Dear Valentina,Thank you for choosing Novotel Barcelona City and for taking the time to comment your recent stay.Your satisfaction is our top priority and we are pleased to see that you enjoyed the experience!We are looking forward to welcoming you again soon.Best regards,Agathe FGuest Experience Assistant

6/10 – Redelijk

Chakrapani

2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Agathe F op 8 mei 2024
Dear Chakrapani,Thank you for choosing Novotel Barcelona City and rating your recent stay with us.We are sorry to see that your experience did not fully meet your expectations.We are looking forward to seeing you again soon!Best regards,Agathe FGuest Experience Assistant

8/10 – Goed

CRISTIANO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Agathe F op 7 mei 2024
Dear Cristiano,Thank you for choosing Novotel Barcelona City and for rating your experience at the hotel!We are looking forward to seeing you again soon.Best regards,Agathe FGuest Experience Assistant

10/10 – Uitstekend

stacey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Agathe F op 3 mei 2024
Dear Stacey,Thank you for rating your stay at Novotel Barcelona City. We are pleased to see that you enjoyed it!We are looking forward to seeing you again soon.Best regards,Agathe FGuest Experience Assistant

4/10 – Matig

Shih Ru

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Agathe F op 21 mei 2024
Dear Shih Ru,Thank you for rating your stay at Novotel Barcelona City. We are sorry to see that you experience did not meet your expectations.We hope to have another chance in the future to offer you a better stay.Best regards,Agathe FGuest Experience Assistant

10/10 – Uitstekend

Mauro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Agathe F op 29 apr 2024
Dear Mauro,Thank you for rating your stay at Novotel Barcelona City!We are looking forward to seeing you again soon.Sincerely,Agathe FGuest Experience Assistant

10/10 – Uitstekend

Eliseo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bueno! Gran localizacion! Excelente trato
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Enaida

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice..
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Agathe F op 29 apr 2024
Dear Enaida,Thank you for taking the time to write a review about your stay at Novotel Barcelona City.This is a pleasure to know that you had a pleasant stay at our hotel.We are looking forward to seeing you again soon!Sincerely,Agathe FGuest Experience Assistant