Lobby

Beoordelingen van Hotel Royal Passeig de Gracia

4 out of 5
Hotel Royal Passeig de Gracia
Passeig De Gracia, 84, Barcelona

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 615 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 292 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1005 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nancy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. Propere kamer.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Mireia, Guest Relations Manager op 20 mei 2024
Beste Nancy,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!Het verheugt ons ten zeerste dat u onze toegewijde service en de netheid van onze kamers wist te waarderen.Wij betreuren het echter dat bepaalde aspecten van uw ervaring niet geheel aan uw verwachtingen voldeden. Bij Royal Passeig de Gracia streven we ernaar om elke gast een superieure ervaring te bieden en wij nemen uw feedback serieus als een kans om ons voortdurend te verbeteren.Het is ons een genoegen te vernemen dat de algemene staat van ons hotel en de voorzieningen op de kamer aansloten bij uw behoeften.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Hartelijke groet,Mireia, Guest Relations Manager

4/10 – Matig

Christine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie en dakterras top, maar airco was roestig en lawaaierig en de bedden erg hard en ik werd iedere ochtend wakker met jeuk en uitslag op mijn huid. Overal rode bultjes en plekken die erg zeer deden. Wij komen hier igg nooit meer terug.
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Hotel Royal Passeig de Gràcia op 8 mei 2022
Hartelijk dank voor het kiezen voor Royal Passeig the Gracia Hotel ter gelegenheid van uw meest recente bezoek aan Barcelona en voor het delen van uw ervaring op Booking. Ik betreur het dat u niet tevreden was met een aantal van onze hotelfaciliteiten en wil daarvoor graag mijn excuses aanbieden. De situatie die u beschrijft is niet conform onze gebruikelijke standaarden. Wij verzekeren u ervan dat wij aan het onderzoeken zijn wat er precies heeft plaats gevonden wat uw verblijf zo ver onder uw verwachting maakte. Ik begrijp uw frustratie volledig en wil mijn excuses aanbieden voor de problemen die wij u hebben veroorzaakt. Uw opmerkingen zijn overgedragen aan de desbetreffende afdelingsmanager en wij hopen de kans te krijgen om u nogmaals te verwelkomen in Royal Passeig de Gracia Hotel. Ik blijf beschikbaar mocht u verdere assistentie nodig hebben. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

victor, Alphen aan den Rijn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel in een top locatie! De kamer was ook prettig met uitzicht aan een binnenplaats. De enige opmerking gaat bij de room clean service van ons kamer. Er werd heel erg zuinig op bepaalde dingen gedaan (geen nieuwe spullen zetten als deze op waren, zoals koffie en wc papier).
5 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Patrícia Rodríguez, General Manager op 8 jan 2022
¡Gracias por alojarte aquí! Tu opinión es muy importante para nosotros.

4/10 – Matig

Ronald

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shower and toilet NOT accessible for wheelchair.
Good hotel, good service, but accommodation is untruthfully described to have wheelchair accessible shower. It is NOT accessible, even for small wheelchair it is not. Opening to shower less than 50 cm, did not measure exactly. Hotel did react kindly to help, but could not really do anything to resolve, other than place a normal chair in shower.
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Patrícia Rodríguez, General Manager op 24 dec 2021
¡Gracias por alojarte aquí! Tu opinión es muy importante para nosotros

8/10 – Goed

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima toeristenhotel, niet voor zakelijk.
De locatie is fantastisch. Midden in het chique shopping centrum. Verder veel Gaudi sites op loopafstand. Genoeg restaurants in de buurt. Veilig en netjes. Ik had een kamer met groot terras op de bovenste verdieping met prachtig uitzicht op de sagrada familia. Helemaal top! Maar meubilair op terras was nogal versleten. Het bed was groot en sliep perfect. Nette en grote badkamer! Dus prima voor toeristen. Als zakelijk reiziger was het wat minder, want er was geen bureau of een stoel in de kamer. Dus moest alles vanuit bed doen. Niet handig. Daarnaast staat in de beschrijving van de kamer dat er een bureau is. Bij incheck werd mij medegedeeld dat er geen schoonmaak was voor de kamers, prima, want dat wil ik ook niet in Covidtijd. Tot mijn grote verbazing was de volgende dag mijn kamer opgemaakt! Slordig! Geen minibar, alleen een fles water, dat was alles wat er te verkrijgen was.
2 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Patrícia Rodríguez, General Manager op 6 jan 2021
Gewaardeerde dhr. Vincent, Bedankt dat je voor Hotel Royal de Passeig de Gràcia hebt gekozen voor je bezoek aan Barcelona en voor het delen van je ervaringen met Expedia. Het is mij een genoegen om uw hoge waardering van het hotel te lezen. Het spijt me u echter te moeten zeggen dat u niet 100% tevreden bent en ik wil u daarvoor verontschuldigen. Als we niet aan de verwachtingen van onze klanten voldoen, stellen we het oprecht op prijs om ons ervan bewust te zijn dat we ons moeten verbeteren. Wat betreft het bureau, het is waar dat er in sommige kamers een klein bureau bij de ingang is, maar voor zakelijke klanten begrijpen we uw mening. Met betrekking tot het schoonmaken van de kamer bied ik nogmaals mijn excuses aan voor het misverstand, ik verzeker u ook dat het schoonmaken gebeurt met veilige producten en dat de medewerkers getraind zijn om met Covid-19 om te gaan. Bij het inchecken vragen we naar de voorkeuren van de klant in deze moeilijke tijden. Ik wil u nogmaals bedanken voor uw opmerkingen en ik kijk ernaar uit u in de nabije toekomst te verwelkomen in ons hotel. Dank je,

10/10 – Uitstekend

Rob Mertens

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Fantastische locatie, fijn personeel en een mooi hotel
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Patricia Rodrigez General Manager op 11 mrt 2020
Dear Mr. Rob Mertens, I would like to thank you for choosing the Royal Passeig de Gràcia Hotel on your last visit to Barcelona and for sharing your experience on Expedia. I am glad to read that you enjoyed your stay with us and that the service we gave you exceeded your expectations. I want to thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Patricia Rodrigez General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van General Manager op 8 nov 2019
Dear Guest, I would like to thank you for choosing the Royal Passeig de Gracia Hotel on the occasion of your last visit to Barcelona and for sharing your experience on Expedia. I am glad to see that you enjoyed your stay with us and that the service we gave exceeded your expectations. I want to thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards, Patricia Rodriguez General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van General Manager op 30 okt 2019
Dear Guest, I would like to thank you for choosing the Royal Passeig de Gracia Hotel on the occasion of your last visit to Barcelona and for sharing your experience on Expedia. I am glad to see that you enjoyed your stay with us and that the service we gave exceeded your expectations. I want to thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards, Patricia Rodriguez General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige kamer op een top lokatie
Kamer heeft onze verwachting overtroffen. Lokatie is ook super mooi.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Directora Royal Passeig de Gracia Hotel op 22 aug 2018
Dear guest, I would like to thank you for choosing the Royal Passeig de Gracia Hotel on the occasion of your last visit to Barcelona and for sharing your experience. It is my pleasure to read how highly you valued most of the hotel areas. However, I regret to learn that you were not 100% satisfied with the check in process and will like to apologize for that. I want to thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards, Patricia Rodriguez Director

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel op een perfecte locatie
gehorige kamer maar verder top hotel op een super locatie
5 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Carla Mármol, Guest Experience op 24 mei 2018
Dear guest, I would like to thank you for choosing the Royal Passeig de Gracia Hotel on the occasion of your last visit to Barcelona and for sharing your experience on Expedia It is a pleasure to read such a great review of your most recent visit to the hotel and how much you enjoyed the experience with us and also how the service exceeded your expectations. I want to thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

rosa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location,location,location
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sarai

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo perfecto!! Muy buena atención !!!
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mireia, Guest Relations Manager op 21 mei 2024
Estimada huésped,Muchísimas gracias por la excelente valoración que le otorgó al Royal Passeig de Gracia.Nos complace enormemente que haya disfrutado de su estancia y que la limpieza de nuestras habitaciones, el estado del hotel, el servicio y las comodidades de la habitación hayan cumplido con sus expectativas. En el Royal Passeig de Gracia, nos esforzamos por ofrecer una experiencia excepcional, y es gratificante saber que hemos logrado nuestro objetivo en su visita.Esperamos que haya tenido la oportunidad de disfrutar de nuestras instalaciones, como la terraza en la azotea con vistas impresionantes de la ciudad o nuestro gimnasio abierto las 24 horas. Nuestro personal está siempre dispuesto a asistir a nuestros huéspedes para asegurar una estancia memorable.Quedamos a su entera disposición para cuando desee repetir experiencia con nosotros. Un cordial saludo,Mireia, Guest Relations Manager

6/10 – Redelijk

Hans

Positief: Netheid, personeel en service
It's time to make an uplifting of the hotel in all sens to come back to "old days"....
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Lenín Marte, Front office Manager op 20 mei 2024
Dear Hans, Thank you for taking the time to review your stay.While we would like to believe that we offer all the necessary modern amenities, we have noted your feedback. We understand that from time to time things do need to be replaced and refurbished and so do carry out maintenance whenever necessary.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Lenín Marte, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Edgar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicación y atención, recomiendo ampliamente. Gracias
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Estela, Guest Relations Manager op 14 mei 2024
Apreciado huésped,Muchas gracias por su excelente valoración sobre Royal Passeig de Gracia.Nos complace enormemente saber que nuestra ubicación y atención fueron de su agrado y que recomienda el Royal Passeig de Gracia. Es un honor para nosotros recibir comentarios tan positivos acerca de la limpieza de nuestras habitaciones y la condición del hotel.La excelencia en el servicio es una de nuestras máximas prioridades y nos alegra que nuestro equipo haya logrado cumplir con sus expectativas. Nos enorgullece también que nuestras comodidades en la habitación hayan contribuido a una experiencia memorable durante su estancia.Con el deseo de que algún día repita la experiencia con nosotros.Estela, Guest Relations Manager

8/10 – Goed

David Kwong Fat, Thornhill

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, great location. Room is clean and is not too big. Nice small Gym.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Estela, Guest Relations Manager op 14 mei 2024
Dear David Kwong,Thank you for such a great review about our hotel.We are glad that the high standards we set ourselves met your expectations and that you enjoyed our fitness facilities. We also really appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. Your positive feedback inspires us to continue with our efforts.We look forward to a return visit from you in the future.Estela, Guest Relations Manager

2/10 – Ontzettend slecht

vivian

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Lenín Marte, Front office Manager op 20 mei 2024
Dear Vivian,Thank you for taking the time to share your review.We are very sorry to know that your time with us fell below what you expected and wish that you had informed us of your concerns during your stay, as we would have found a solution for you. Rest assured that we will be reviewing your comments with our team.We hope to be able to welcome you back for an improved stay.Kind regards,Lenín Marte, Front office Manager

6/10 – Redelijk

mileybi

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Amy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel and close to everything
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Estela, Guest Relations Manager op 7 mei 2024
Dear Amy, Thank you very much for your kind review.It is truly rewarding to know that our dedication to maintaining impeccable room cleanliness and hotel condition has resonated with you. Your commendation of the service provided by our team fills us with pride, as our aim is always to create an environment that feels like home for our guests. Furthermore, we are thrilled that our room amenities contributed to the enjoyment of your stay at Royal Passeig de Gracia.Thank you once again for your kind words, and please know that our doors are always open for you.It would be a pleasure to welcome you back. Estela, Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Naoko, San Antonio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a very nice hotel, however the front desk guy wasn’t helpful at all. I needed help, but he just smiled and texted to someone and said “it’s okay! No problem!” But actually not Okay. I gave up on him for help. Daytime front desk staff were very nice.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Estela, Guest Relations Manager op 7 mei 2024
Dear Naoko,Thanks for taking the time to review your stay at our hotel.We are thrilled to hear that you found our accommodations to be immaculate and well-appointed, reflecting the high standards we strive for at Royal Passeig de Gracia.We regret that you encountered a service issue with one of our front desk team members. Please be assured that we are committed to providing exceptional service to all our guests, and your experience is not indicative of our usual standards. Our staff is typically known for their attentive and helpful demeanor, and we are disappointed that we fell short in this instance.Your kind words about the daytime front desk staff are greatly appreciated and reassure us that our efforts to create a welcoming atmosphere are well received. We look forward to the opportunity to serve you again and provide the high-quality service you deserve.We all hope that we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Estela, Guest Relations Manager

8/10 – Goed

Ana Sofia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
el hotel en general está muy bien, su ubicación es súper buena y el desayuno delicioso. el único detalle es que olvide una medicina en el hotel y en cuanto me di cuenta, a las horas, hablé para ver si me las podían guardar y me dijeron que no guardan ese tipo de cosas, que ya las habían tirado a la basura, lo que se me hace súper mal ya que es un medicamento y el huésped obvio va a hablar para pedirlo de vuelta.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Estela, Guest Relations Manager op 26 apr 2024
Estimada huésped,Muchísimas gracias por la valoración que le otorgó al Royal Passeig de Gracia.Nos complace enormemente saber que nuestro hotel cumplió con sus expectativas en general y que la ubicación le resultó cómoda para disfrutar de la ciudad. Además, es un placer escuchar que nuestro desayuno fue de su agrado.En cambio, lamentamos sinceramente la situación ocurrida con su medicación. Entendemos la importancia de estos asuntos y tomamos nota para revisar nuestros procedimientos y asegurarnos de que la comunicación y la gestión de objetos olvidados sean siempre claras y eficientes para nuestros huéspedes.En el Royal Passeig de Gracia, nuestra misión es proporcionar una experiencia excepcional y su retroalimentación es crucial para nosotros. Le agradecemos una vez más por resaltar los aspectos positivos de su estancia y por permitirnos mejorar.Esperamos tener el placer de recibirle de nuevo en un futuro cercano.Estela, Guest Relations Manager

8/10 – Goed

Ueslei

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel have an excellent location, also very quiet and comfortable. The breakfast was great. Staff were friendly and very nice. The only issue was that the window view is blocked by some metal architecture on the front of the building, if you advertise and sale a view option, you should give the benefit of the view.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great, and modern. Friendly staff!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mireia, Guest Relations Manager op 15 apr 2024
Dear Jonathan,Thank you for such a positive review.We are all thrilled that you enjoyed every aspect of your stay and that our team members added to this experience positively.We look forward to seeing you again in the future.Best regards,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

ARTURO, LEON

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mireia, Guest Relations Manager op 15 apr 2024
Estimado Arturo,Nos alegra saber que ha podido disfrutar de su estancia con nosotros. Siempre hacemos el máximo esfuerzo por dar a nuestros clientes el mejor servicio. Nos alegra que así lo haya valorado. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa.A la espera de tener una nueva oportunidad de atenderle y prestarle nuevamente la mejor de nuestras atenciones, nos despedimos cordialmente.Atentamente,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

rossy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicación y los cuartos muy comodos
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mireia, Guest Relations Manager op 11 apr 2024
Estimado huésped,Gracias por tomarse un tiempo para valorar nuestro hotel. Su opinión es muy importante para nosotros.Es una alegría saber que nuestra ubicación fue de su agrado, permitiéndole disfrutar plenamente de la bella ciudad de Barcelona. Nos complace que haya encontrado los cuartos cómodos y a su gusto, reflejando nuestros esfuerzos por ofrecer una estancia de calidad. La limpieza es una de nuestras máximas prioridades y su reconocimiento es muy valioso para nosotros.La condición de nuestras instalaciones es el resultado del trabajo constante de nuestro equipo, y nos enorgullece que haya percibido el hotel en óptimas condiciones. Por último, pero no menos importante, su apreciación hacia nuestro servicio nos motiva a seguir manteniendo los altos estándares que caracterizan al Royal Passeig de Gracia.Ojalá muy pronto pueda tener la oportunidad de volver a visitarnos. Reciba nuestros saludos más afectuosos,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Trevor, Kelowna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Hotel Royal Passeig de Gracia is in an excellent location set amongst the best high end brand name boutiques for shopping in all of Spain and with their rooftop restaurant and bar, you have convenient dining and entertainment options right there with a bonus view of the Sagrada Familia while you sip your cocktails.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mireia, Guest Relations Manager op 3 apr 2024
Dear Trevor,Thank you so much for your positive feedback following your stay.We are thrilled to hear that our prime location in the heart of Barcelona left a lasting impression on you, and that you could enjoy the exceptional views of the Sagrada Familia from our rooftop restaurant and bar. It's wonderful to know that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the service provided by our dedicated team met your expectations.While we are pleased with your overall positive feedback, we noted your comment regarding room amenities. We continuously strive to offer well-appointed rooms for our guests' comfort and convenience, and we hope that the range of amenities provided still contributed positively to your stay.We are committed to delivering an experience that combines cosmopolitan design with the comfort and service you enjoyed, and we couldn't be happier to know that these elements of your visit were to your satisfaction.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Mireia, Guest Relations Manager

8/10 – Goed

Ramon Oscar

4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mireia, Guest Relations Manager op 22 apr 2024
Apreciado Oscar,Muchas gracias por sus comentarios.Nos alegra mucho que haya depositado su confianza en el Royal Passeig de Gracia eligiéndonos como su hotel de confianza durante estos días que ha pasado en Barcelona. Confiamos en que se lleve un magnífico recuerdo de su visita a nuestra hermosa ciudad y le agradecemos de corazón su magnífica valoración.Muchísimas gracias por su confianza y sepa que estaremos a la espera de recibir la grata noticia de su vuelta. Un saludo muy cordial,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Diamela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay, unbeatable location and rooms were very clean and provided you with everything you needed.
Reactie van Mireia, Guest Relations Manager op 3 apr 2024
Dear Amela,Thank you for sharing this positive review.We're thrilled to hear that our prime location contributed to a great stay and that you found the cleanliness of our rooms to be up to your expectations. It's also pleasing to know that our room amenities met all your needs. Our team takes great pride in providing excellent service, so we are happy that this was reflected during your visit.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Rachel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was clean and the breakfast was very nice. Rooms were clean and had lots of space.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mireia, Guest Relations Manager op 3 apr 2024
Dear Rachel,Thank you for this kind review about your recent visit.We're thrilled to hear that you enjoyed the spaciousness and cleanliness of our rooms, as well as the variety and quality of our breakfast offerings. It's always rewarding to know that our efforts in providing comfortable accommodations and a delightful start to the day are appreciated by our guests. Our team takes great pride in maintaining high standards of cleanliness and condition throughout the hotel, and your recognition of these aspects truly means a lot to us. We also note your rating on service and would love to hear more about how we can further enhance your experience for an even higher satisfaction next time.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

EDMUNDO G

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hotel
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mireia, Guest Relations Manager op 3 apr 2024
Caro Edmundo,desde já expressamos o nosso agradecimento pela sua avaliação.É um prazer saber que a limpeza do quarto e as condições do nosso hotel atenderam plenamente às suas expectativas, bem como o serviço prestado por nossa equipe. Nossa prioridade é oferecer uma estadia memorável e parece que conseguimos isso durante a sua visita. A dedicação ao conforto e satisfação dos nossos hóspedes é refletida em cada detalhe, desde a qualidade do sono proporcionada pelas nossas camas até o alto padrão de limpeza que mantemos.Esperamos recebê-lo novamente. Atenciosamente,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

yasumi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ショッピングも食事も楽しめ。 カサミラや観光にもとても楽しめました。
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mireia, Guest Relations Manager op 3 apr 2024
様。この度はRoyal Passeig de Graciaにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございましたカサミラやその他の観光スポットを楽しんでいただけたようで光栄です。お部屋の清潔さやホテルの状態、サービスについても高い評価をいただき、スタッフ一同、大変嬉しく思います。当ホテルはバルセロナの中心に位置し、お客様に快適な滞在を提供できるよう努めております。またのお越しをお待ちしております。Mireia, Guest Relations Manager

8/10 – Goed

pinar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of the hotel was perfect. Parking of the facility is awesome. The staff were excellent checking in/out was easy. There was only one big problem that i can mention is the elevators. One of them was out of order and the other one was not able to meet the demand. We had to wait at the parking lot for about 20 mins. (Couldnt take the stairs with loads of bags) on a rainy day. Every time an elevator came there was people inside so we couldnt use…
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mireia, Guest Relations Manager op 12 mrt 2024
Dear Pinar, Thank you for this review of your recent stay.We're delighted to hear that our prime location and the convenience of our parking facilities met your expectations, and it's great to know that our staff provided excellent service during your check-in and check-out process. We truly appreciate your kind words regarding these aspects of your stay. However, we apologize for the inconvenience you faced with the elevator. While we do have two elevators to serve our guests, it seems that during your stay, one was out of order, and we understand how frustrating the wait must have been, especially on a rainy day. Please rest assured that we are attentive to these matters to ensure that all our facilities are functioning properly for a smooth and comfortable experience.We look forward to welcoming you back in the future. All the best.Mireia, Guest Relations Manager

6/10 – Redelijk

IRIS

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
The room design of the hotel is interesting, the shower doesn't have a door
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Lenín Marte, Front office Manager op 3 mrt 2024
Dear Iris,We really appreciate your feedback.We're delighted to hear that you found the room design interesting and appreciated the service provided by our team. Our goal is to create unique experiences for our guests, and we're glad that these aspects stood out to you. Regarding the shower design, while our contemporary rooms are designed to provide a sense of openness and modernity, we understand that this may not meet everyone's preferences. Rest assured, we maintain a high standard of cleanliness and hotel condition, ensuring a comfortable stay for all our guests.The whole team hope that we may see you again in the future. Kind regards,Lenín Marte, Front office Manager

8/10 – Goed

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a convenient location to major attractions, restaurants and shopping centers. Very friendly staff. What we did not like is everything is so tiny. Poor designed bath room, no single hook for clothes, stupid glass wall with no privacy. There is no door in the shower and water splash everywhere. Not much natural light in the room and there is almost no window. Noise at night from the bar on the roof top. Very annoying. No stairs and we had to use the slow elevators. Need to upgrade the room facility for sure.
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mireia, Guest Relations Manager op 27 feb 2024
Dear Paul, Thank you for reviewing your stay at our hotel.We're delighted to hear you appreciated our hotel's convenient location, as well as the friendliness of our staff. It's great to know these aspects made a positive impact on your visit. We're sorry to hear that certain aspects of your room did not meet your expectations. Our hotel strives to provide accommodations that balance style and comfort, and it seems we fell short in this instance. As for the concerns regarding the bathroom design and the noise from our rooftop bar, your comments are very important to us, and we're always looking for ways to improve our guest experience. We're also pleased to note that despite these issues, you found our hotel to be clean and appreciated the condition of our facilities and the service provided by our team.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Olivier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Lenín Marte, Front office Manager op 24 feb 2024
Dear Olivier,Thank you so much for your positive feedback following your stay.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We hope to see you again soon. Best wishes,Lenín Marte, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

LUIS M B FREIRE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel super bem localizado !
Gostamos MUITO do hotel. SUPER bem localizado, café da manhã gostoso , quarto confortável e funcionários bastante atenciosos .
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Rodrigo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Está muy bien ubicada, sin embargo la fachada y el hotel por dentro se ve ya un poco viejo. Las habitaciones no son grandes, yo reservé una habitación según más amplia y era muy pequeña.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lenín Marte, Front office Manager op 11 feb 2024
Estimado Rodrigo,Gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros en esta plataforma.Nos alegra saber que la ubicación del hotel fue de su agrado y cumplió con sus expectativas. En cuanto a sus comentarios sobre la fachada y las habitaciones, queremos destacar que nuestro hotel se enorgullece de su diseño cosmopolita y siempre estamos atentos a los detalles que puedan realzar la experiencia de nuestros huéspedes. Aunque algunas habitaciones pueden parecer más compactas, ofrecemos diferentes categorías y tamaños que se adaptan a las necesidades individuales, como nuestras habitaciones Superior con Terraza y las suites que proporcionan espacios más amplios y vistas privilegiadas.Esperamos nos conceda otra oportunidad para brindarle una mejor experiencia.Cordiales saludos,Lenín Marte, Front office Manager

8/10 – Goed

Giovane

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Bom!
Excelente hotel. Problemas apenas com o atendente muito apressado, sem paciência para explicar onde o estacionamento (fora do hotel). Também são pessimos para ajudar com a bagagem, ficam enrolando até vc mesmo carregar. Resumo: hotel excelente com serviço de recepção péssimo.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

LUIS M B FREIRE

5 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

HIROTO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service at the front desk is good and the breakfast is excellent. And it was also easy to move by taxi.
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Masakazu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is good location and comfortable hotel but not great shower.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Gianluca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Julie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic hotel!
Amazing hotel with a great location and awesome breakfast! The staff was so helpful and friendly especially Gianmarco and Paul. We had a great time exploring Barcelona and enjoyed the views from the upper deck.
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

PEDRO

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy mal hotel
La ubicación muy buena pero las instalaciones bastante malas las camas las almohadas los cuartos con un olor muy fuerte a humedad los jabones del baño muy malos no es un hotel de 4 estrellas
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Roman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

H W

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The bathroom was a little tired with a weak water pressure shower, can do with a renovation. Other than that, the place was centrally located, easy to access many places. Staff were friendly.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jesper

3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Judith, San Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Roberto Tamer

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bom
Falta ducha igienica no banheiro
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Luis

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ravi, Lawrenceville

3 nachten verbleven in december 2023