Exterieur

Beoordelingen van Hotel H

3.5 out of 5
Hotel H
Carretera de Masnou s/n, km 14, Granollers

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 82 van 266 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 98 van 266 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 266 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 266 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 266 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

A L

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
outdated hotel, service was good
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

T., Rotterdam

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
My experience was quite disappointing. I expected more and much better service
14 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

carola, barneveld

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel
Modern hotel Lagen zelfs een scheermesje en tandenborstel voor ons in de badkamer Vriendelijk personeel die Engels spraken Mooi landelijk gelegen, met de auto ben je met een half uur midden in het drukke Barcelona
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Manager Hotel H op 23 mrt 2018
Dear Sir. Thank you for your review,. I hope as we can see you back with as in a short time. Best regards

6/10 – Redelijk

Bjorn

Positief: Personeel en service
Mediocre with a smell of weed
Mediocre hotel with a weed smell across the hall. Also the bed was terrible.
Reactie van Hotel H op 2 mrt 2018
Dear Sir. Thank you for your review. Our beds are new and big size. Sorry if they were not good enugh for you aproval, but normally, we don´t have these complaints. Yours sincerely

8/10 – Goed

Pim, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service
Really cute cosy hotel. Hotel staff was amazing. The service was excellent. The location was not as close to Barcelona as we thought it would be, but overall we had a wonderful stay!
5 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Petra Hildegard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Irma

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy solitario, sin nada de entretenimiento y menos sitios para Cenar.
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Omaira

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place is not a 4 star hotel . This is more of a motel. I went there and while I was at the lobby I heard a women screaming very loudly. Additionally, the amenities are not good and the building is very old . I would give a 1 or 2 star hotel / motel. I tried getting my money back but the hotel didn’t approve my request . This is a scam
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Recepción op 9 mei 2024
Dear Omaira,We are very sorry that you found our service below your expectations. Our hotel is two stars, the stars that appear on Expedia are from the scores.Our website specifies location, distances to Barcelona, and types of rooms we have in the hotel.We also have 24-hour reception staff who can solve any problem, including changing rooms if necessary.Kind Regards

4/10 – Matig

Peter

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9:50 am on a Sunday someone who is not working at the hotel walked into my room. As per property policy it wasn’t the time for a new check in either.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Recepción op 9 mei 2024
Dear Peter,We are very sorry for the inconvenience in his room. We reiterate our apologies.Kind Regards,

4/10 – Matig

Ismael

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Recepción op 4 mei 2024
Estimado cliente,Gracias por su puntuación, sentimos que su estancia no haya estado al nivel de sus expectativas.Saludos,

8/10 – Goed

Javier

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen Hotel y el personal.
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Tano

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy dejado el mantenimiento, y el ascensor y se oyen en las conversaciones de las habitaciones de al lado aunque hablen a un volumen absolutamente normal. El personal amable.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Recepción op 16 apr 2024
Estimado cliente,Gracias por tomar parte de su tiempo para escribir su reseña. Lamentamos que su estadía no haya estado a la altura de sus expectativas, transmitimos su queja a mantenimiento.Saludos,Hotel H

10/10 – Uitstekend

valerie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil très agréable. Chambre spacieuse propreté impeccable
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Colin

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
in need or refurbishment generally , could also be noisy
3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Cristina

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Asier

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

CLAUDE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jose antonio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Raul alejandro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Flavie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Recepción op 22 nov 2023
Cher client, Merci beaucoup d'avoir partagé votre avis avec les autres voyageurs. Nous aimons lire que nos clients profitent d’une expérience parfaite. Nous serons ravis de recevoir à nouveau votre visite dans notre hôtel. Merci beaucoup et salutations. Hotel H

8/10 – Goed

Raúl Alejandro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo muy bien , siempre que estoy por Barcelona me alojo en el mismo hotel
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Recepción op 22 nov 2023
Estimado Raúl, Gracias por su comentario y por haber elegido nuestro hotel. Nos satisface que haya disfrutado de su estancia y esperamos que vuelva a repetir su experiencia con nosotros. Muchas Gracias y Saludos.Hotel H

8/10 – Goed

Jean-Philippe

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Juste pour une etape
Bien. Rien d'extraordinaire. Avantage parking et restaurant sur place. Pas bonne insonorisation
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Recepción op 22 nov 2023
Cher client,Merci pour votre commentaire, tous les commentaires nous aident à améliorer à la fois les services et les installations. Salutations de l'Hôtel H.

10/10 – Uitstekend

Yolanda

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Marivel op 22 nov 2023
Estimada Yolanda. Gracias por darnos una excelente puntuación. Para nuestro personal es de gran satisfacción atender las necesidades y cubrir las expectativas de nuestros huéspedes. Nos alegramos que haya disfrutado de su estancia con nosotros. Muchas Gracias y Saludos, Hotel H

10/10 – Uitstekend

Zulema

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente!
Personal super amable y atento. Limpieza 10!, cama extremadamente cómoda . Sin duda volveremos.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Recepción op 12 okt 2023
Estimada Zulena. Agradecemos su comentario sobre su estadía en nuestro hotel. Estamos muy satisfechos de atender a las necesidades de nuestros clientes de la mejor manera y poder cumplir todas sus expectativas. Si tiene pensado regresar a Granollers, no dudes en contactarnos.

2/10 – Ontzettend slecht

Toni

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Mhamed

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

hyungbae

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

FRANCISCO

Positief: Netheid, personeel en service
H
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Florent

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Leila

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Eric David

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Salah-Eddine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avis positif
L’établissement est plutôt accueillant avec une réception aimable et chaleureuse. Tout s’est bien passé. Petit déjeuner de qualité. Le lit solo un peu petit pour ma part. Je vous le recommande !
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Recepción op 28 jul 2023
cher client,Merci pour votre commentaire et de nous recommander à d'autres utilisateurs. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour, nous espérons vous revoir dans notre établissement. Salutations

8/10 – Goed

Claudio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien
5 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Mrs Lorraine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
F1 stay
Restaurant next door 1st day rushed us the we realised have a couple of beers 1st then ok - breakfast could be better very limited
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Graham

4 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Lee

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Thierry

1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Maria

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mucho ruido. Ir a un hotel que no puedas dormir por el ruido no tiene sentido. Además tarifas muy caras por lo que es. Parece una pensión. Muy decepcionante. No lo recomendaría.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Pilar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Habitaciones ruidosas
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Recepción op 27 mei 2023
Gracias por su sincera opinión. Lamento escuchar que no quedara satisfecho con el ruido ambiente de nuestras instalaciones. Agradecemos siempre todos los comentarios de nuestros clientes, ya que son una fuente indispensable para mejorar nuestro servicio.

8/10 – Goed

djamila

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Recepción op 20 mei 2023
Estimado cliente. Gracias por darnos una excelente puntuación. Todo el personal del hotel se esfuerza enormemente para que vuestras necesidades sean atendidas de la mejor manera y poder ofrecerles un buen servicio. Esperamos que repita su experiencia en nuestro hotel y volver a verlo próximamente. Gracias y saludos,

6/10 – Redelijk

Sandrine

Reisde met familie
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Recepción op 20 mei 2023
Estimada Sandrine, gracias tomarse el tiempo de puntuar su estadía en nuestro Hotel. Todo el equipo del Hotel H se esfuerza para mejorar el Nivel de Servicio para nuestros Huéspedes. Esperamos que repita su experiencia con nosotros y volver a verla próximamente.

8/10 – Goed

Leonardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonito hotel y muy bueno su restaurante. Aunque les faltaron algunos insumos para preparar algún platillo en específico, en general muy buena estancia.
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Recepción op 20 mei 2023
Estimado cliente, Muchas gracias por hacernos llegar sus impresiones sobre su estancia en nuestro establecimiento Hotel H y La Masia de Palou en Granollers. Agradecemos siempre todos los comentarios de nuestros clientes, ya que son una fuente indispensable para la mejora de nuestros servicios. Muchas gracias y Saludos.

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très très bien personnel parfait
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Recepción Hotel H Granollers op 28 apr 2023
Cher client, merci beaucoup pour votre excellent commentaire et évaluation. Nous espérons vous recevoir à nouveau. Salutations de toute l'équipe

2/10 – Ontzettend slecht

Ángel Luis

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Habia un perro ladrando totada la noche y musica
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Recepción op 21 apr 2023
Estimado cliente, Muchas gracias por hacernos llegar sus impresiones sobre su estancia en nuestro establecimiento, Hotel H Granollers. Agradecemos siempre todos los comentarios de nuestros clientes, ya que son una fuente indispensable para mejorar nuestros servicios. Recordarle que 24 horas tenemos personal de recepción que se encargará de solventar cualquier problema de nuestros viajeros. Muchas gracias y Saludos.

2/10 – Ontzettend slecht

Manfred

Reisde met een groep
Es hat unangenehm gerochen , es war sehr laut. Renovierungsbedürftig
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Recepción op 31 mrt 2023
Lieber Kunde,Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Eindrücke über Ihren Aufenthalt in unserem Haus, Hotel H Granollers, geschickt haben. Wir freuen uns immer über alle Kommentare unserer Kunden, da sie eine wesentliche Quelle zur Verbesserung unserer Dienstleistungen sind. Denken Sie daran, dass wir eine 24-Stunden-Rezeption haben, die für die Lösung aller Probleme unserer Reisenden zuständig ist.Vielen Dank und Grüße.

8/10 – Goed

Raquel

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

arlim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No me gustó que no hay habitaciones para fumadores
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Recepción op 30 mrt 2023
Estimada Arlim,Gracias por su comentario, para nosotros es de gran ayuda para mejorar nuestros servicios. Tenemos terraza en el hotel para fumadores y suites con jacuzzi con balcón. Saludos,Hotel H

6/10 – Redelijk

josep

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Mohamed

1 nacht verbleven in augustus 2022