Ik kwam 's middags rond 12uur met mijn vriend die helaas ziek was. Ik vroeg of de kamer al klaar was omdat mijn vriend op bed wilde liggen. De receptionist zei dat check in tijd was om 14uur (met een cynische oogkijk aan ons) die niet mijn vraag was. mijn vraag was dat de kamer al klaar was of nog niet. Dus ze beantwoordde mijn vraag niet maar bood me aan mijn bagage beneden op te bergen en kost €2. Ik deed dat niet omdat mijn vriend moest gaan liggen bed.dus hadden we gewoon in de lobby en moest mijn vriend hele tijd hoesten en niezen.
Kort verhaal, ik kreeg de sleutel en ik ging naar binnen. De eerste indruk was dat de kamer was heel erg benauwd.dus wilde ik het raam openen en toen ik richting naar het raam liep zag ik dat de kluis heel erg stoffig was.
geen tafel, stoel, koelkast en bagagerek in je slaapkamer.let op foto is anders dan wat je gaat krijgen.
toen ik dat vroeg waarom geen stoel, tafel, koelkast, etc, zei de manager dat zij willen hun gasten meer comfortable met slapen?maar zo goed was de bed ook niet.en airco was ook helemaal niet koel
je moet extra betalen voor ijsblokjes.
duurde erg lang om water door te stromen in de badkamer in kamer 506 of 507.
ik heb helaas geen enkele foto gemaakt omdat ik hele tijd mijn vriend moest zorgen omdat mijn vriend ziek was.