Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Casa Lit Barcelona by Ona

2 out of 5
Casa Lit Barcelona by Ona
Calle Arc del Teatre 58, Barcelona

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 261 van 607 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 223 van 607 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 607 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 607 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 607 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Gerardus de

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stay in this hotel was very good!
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 24 mei 2024
Dear Gerardus,Thank you for such a great review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Casa Lit Barcelona by Ona

8/10 – Goed

Matthias

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was netjes. Mooi design in het hotel. Ontbijt viel tegen.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 29 apr 2024
Hallo Matthias,We zijn blij te horen dat de kamer naar wens was en je het design in ons hotel mooi vond. Het is altijd fijn te horen dat onze inspanningen om een aangename sfeer te creëren, gewaardeerd worden. Wat betreft het ontbijt, het spijt ons dat deze niet aan je verwachtingen voldeed. Onze ontbijtbuffet biedt normaal gesproken een zoete en hartige variëteit, en we hopen dat je bij een volgend bezoek een betere ervaring zult hebben.Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer,Casa Lit Barcelona by Ona

8/10 – Goed

Winnie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 26 apr 2024
Dear Winnie,Thank you for such a positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Casa Lit Barcelona by Ona

10/10 – Uitstekend

Annabel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg fijn hotel en op loop afstand van alle hotspots. Aardig personeel en nette/mooie kamers! Zijn leuk met kinderen!
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Corina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima basic hotelkamer. Badkamer met de dunne gordijnen een beetje raar als je het licht aan hebt. Centrale ligging, personeel is top en goed ontbijt.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 19 mrt 2024
Hey Corina,Reviews schrijven zichzelf helaas niet, bedankt dat jij het wel hebt gedaan.Het is super om te horen dat je de centrale ligging van ons hotel en ons ontbijt zo waardeert, en dat je ons personeel top vindt! We doen ons best om iedereen een geweldig verblijf te bieden.Wat betreft de badkamer, we gaan eens kijken hoe we die dunne gordijnen een upgrade kunnen geven, zodat onze gasten zich meer op hun gemak voelen.De netheid en conditie van het hotel scoren ook goed, dat horen we natuurlijk graag. We streven ernaar om alles piekfijn in orde te houden voor onze gasten.Je weet ons zijn, voor de volgende keer dat je in de buurt bent.Tot dan,Casa Lit Barcelona by Ona

10/10 – Uitstekend

Maaike

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, netjes, lekker ontbijt. OV dichtbij en Ramblas om de hoek. Buurt voelt niet heel fijn aan. Veel zwervers die daar een soort van ontmoetingsplek lijken te hebben. Snachts luidruchtig.
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Marijn

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 21 feb 2024
Dear Marijn, Thank you for sharing your feedback about your recent experience.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.It would be a pleasure to welcome you back on another occasion. Kind regards,Casa Lit Barcelona by Ona

8/10 – Goed

Frieke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, heel netjes, vlotte service. Enkel de buurt was iets minder proper. Wel vlotte bereikbaarheid van bekende toeristische trekpleisters.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 9 feb 2024
Dag Frieke,Bedankt voor je review.Super om te horen dat ons hotel en de service je zo goed zijn bevallen! We zijn blij dat de netheid en efficiëntie in de smaak vallen. Het spijt ons te horen dat de buurt niet helemaal naar wens was, alhoewel het een levendige omgeving is met veel culturele attracties en dat de politie regelmatig patrouilleert om het veilig te houden.Groetjes en graag tot ziens,Casa Lit Barcelona by Ona

10/10 – Uitstekend

jelesto, Almere

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was goed te doen
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 18 mrt 2024
Beste Jelesto, Bedankt voor deze beoordeling.Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent over de netheid van de kamer en de staat van ons hotel. We vinden het fijn dat onze service aan je verwachtingen heeft voldaan. Ons team zet zich elke dag in om ervoor te zorgen dat onze gasten een prettig verblijf hebben, en jouw feedback is een mooie beloning voor hun harde werk.Met vriendelijke groet en graag tot nog ziens,Casa Lit Barcelona by Ona

10/10 – Uitstekend

Ebru

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Casa Lit by Ona Hotels op 19 jan 2024
Dear Ebru,Thank you for sharing this positive review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to the pleasure of welcoming you back in the future. Kind regards,Casa Lit by Ona Hotels

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel in zijstraat bij Ramblas.Kamer schoon,en fijne douche.WiFi die prima is en kluis op kamer.Ontbijt prima maar na 10u worden de broodjes/beleg niet meer aangevuld,dus op tijd zijn.Zou dit hotel zeker weer boeken!
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Casa Lit by Ona Hotels op 9 jan 2024
Beste Jan,Bedankt voor deze beoordeling en voor je feedback.Fijn om te horen dat de kamer naar wens was en je de douche en WiFi goed vond. We streven ernaar om onze gasten een comfortabel verblijf te bieden met alle nodige faciliteiten. Wat betreft het ontbijt, onze excuses voor het ongemak. We zorgen normaal gesproken dat er tot de laatste minuut voldoende aanbod is. Jouw opmerking is een belangrijke herinnering voor ons om dit te blijven waarborgen. Bedankt dat je dit punt naar voren hebt gebracht, we zullen hier zeker extra aandacht aan besteden.Voor jou hebben we altijd een kamer.Tot de volgende keer,Casa Lit by Ona Hotels

8/10 – Goed

Alma

Reisde met partner
Positief: Netheid
Erg dunne ramen, waardoor er veel geluiden van buiten te horen waren (sirenes, laden/lossen etc.). Het was een nette schone kamer, maar het afschermen van de badkamer met een gordijn vonden wij apart en niet echt prettig. Het kluisje op de kamer was stuk. Wij hebben dit gemeld bij de receptie, maar daar is niks mee gedaan.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Casa Lit by Ona Hotels op 4 jan 2024
Hey Alma,Dat je de tijd hebt genomen om ons een review achter te laten, dat vinden wij leuk!We zijn blij te horen dat de kamer netjes en schoon was, dat is iets waar we veel waarde aan hechten. Onze excuses voor het ongemak met het kluisje en het feit dat dit tijdens je verblijf niet is opgelost. We nemen je feedback zeer serieus en zullen dit intern opvolgen om onze service te verbeteren.Wat betreft het geluid van buiten, we begrijpen dat dit storend kan zijn en we kijken naar mogelijkheden om dit te minimaliseren. Onze locatie in het hart van de stad brengt een levendige sfeer met zich mee, wat soms gepaard gaat met geluiden van de straat.We hopen dat jullie genoten hebben van jullie bezoek aan Gent.Hartelijke groeten en graag tot ziens,Casa Lit by Ona Hotels

8/10 – Goed

Jamie

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The lobby, bar/restaurant has a lovely vibe. Looks great. Personnel was really friendly. Unfortunately our room had a window with a view of a wall right in front. The tv was suppose to have chrome cast but was not working. The surroundings of the hotel are bad, sketchy neighborhood. Junkies and filthy everywhere.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Casa Lit by Ona Hotels op 2 jan 2024
Dear Jamie,Thank you for taking the time to share your review.It's wonderful to hear that you enjoyed the ambiance of our lobby and dining areas, and found our team to be super welcoming. We're all about those friendly vibes!On the flip side, it's a bummer that your room's view didn't quite hit the mark and that the TV's Chrome Cast was on the fritz - that's not the seamless tech experience we aim for. We're also tuned into the neighbourhood's character and while it has its quirks, we're always looking to ensure our guests feel comfortable. We've taken note of your feedback, and we're on it like a bonnet to make sure these are isolated incidents.We hope to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Best regards,Casa Lit by Ona Hotels

10/10 – Uitstekend

Brittany

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very kind people and service. Very cool decor. A great hotel and I will go back
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Casa Lit by Ona Hotels op 13 nov 2023
Dear Brittany,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We're thrilled to hear that you enjoyed our kind service and cool decor! It's great to know that our efforts to create a welcoming atmosphere have paid off. We're also glad that you're planning to come back to our hotel in the future.We look forward to welcoming you back. Kind regards,Casa Lit by Ona Hotels

10/10 – Uitstekend

Darja

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, goed personeel. Lag op 5/10 minuten loopafstand van de ramblas. De buurt is iets minder, maar echt prima te doen, je bent er zo uit en in het hotel merk je er niks van.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Casa Lit by Ona Hotels op 9 sep 2023
Beste Darja,Bedankt voor deze feedback.We zijn blij om te horen dat je tevreden was met ons personeel en de locatie van het hotel, dicht bij de Ramblas. We begrijpen dat de buurt misschien niet de beste is, maar we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze gasten zich veilig en comfortabel voelen tijdens hun verblijf. Ons hotel ligt in een veilige omgeving met regelmatige politiepatrouilles, en we hebben nog nooit problemen gehad met de veiligheid van onze gasten.Groetjes en graag tot ziens,Casa Lit by Ona Hotels

8/10 – Goed

Francis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice people and fine room
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Casa Lit by Ona Hotels op 25 jul 2023
Hi there, Francis, It’s great to receive such positive feedback Thanks for taking the time to share.Thank you for letting us know that everything met your expectations; we appreciate your kind mention of our team's courteous and professional service, which inspires us to continue upholding our high standards.We all hope to see you again on your next visit.Take care,Casa Lit by Ona Hotels

6/10 – Redelijk

Leora

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel itself is nice and clean. Staff is very friendly. The neighborhood isn't nice. Quite a lot of people living at the street there.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Casa Lit by Ona Hotels op 8 mei 2023
Hi Leora,Thanks very much for leaving this review.We are glad that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.However, we regret that you felt our location was not exactly what you were looking for; our team are always on hand for any advice on local attractions and directions to where you might like to visit.Nevertheless, thanks for your kind words about our team who work hard to uphold our high standards.We hope to welcome you back in the future.All the best,Casa Lit by Ona Hotels

10/10 – Uitstekend

Stefan

1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Semanur

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Kamers zijn erg klein, badkamer in de kamer vonden we toch niet prettig. Er hangt een dikke gordijn wat de kamer erg stoffig maakt. Dag 2 en 3 hadden we last van ons neus en keel in de ochtend wegens het stof. Ventilatie is er ook niet. Raam kan open maar dan word het heel koud. We hadden gevraagd om de kamer schoon te maken, toen we terug waren was het beddengoed wat ze hadden gewisseld enorm vies, het zal vol met kleine haartjes. We hebben het zelf een voor een schoongemaakt voor we erin konden liggen! Je moet altijd te metro pakken om ergens te komen of je moet veel lopen. De ligging is prima en wij hadden totaal geen last van de daklozen in de buurt.
Reactie van Manager op 15 nov 2023
Dag Semanur,Zo cool van je om ons een recensie achter te laten!We zijn blij om te horen dat je tevreden was met onze service en de ligging van het hotel. Onze locatie is inderdaad ideaal voor het verkennen van de stad, met veel bezienswaardigheden op loopafstand of een korte metrorit verwijderd.We vinden het jammer om te horen dat je problemen hebt ondervonden met de grootte van de kamer en de badkamer. Onze kamers variëren in grootte en indeling, en we bieden verschillende opties aan om aan de behoeften van onze gasten te voldoen. Wat betreft het stof en het beddengoed, we zullen dit zeker bespreken met ons schoonmaakteam om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Onze excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren.We waarderen je feedback over de bereikbaarheid van bezienswaardigheden en het openbaar vervoer in de omgeving. We hopen dat je desondanks een geweldige tijd hebt gehad in Barcelona!Met hartelijke groet en hopelijk tot een volgende keer,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
+ Vriendelijk personeel, schone kamer, prima ontbijt met goede (nespresso) koffie, uitstekende ligging. - Vrij gehorig (zowel naar gang als naastliggende kamer), geen koelkastje oid op kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne locatie, tien minuutjes lopen van de Ramblas. Personeel is ontzettend behulpzaam en spreken goed Engels. Iedere dag kregen we schone handdoeken en werd het bed opgemaakt.
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Arjen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OK hotel
Thematic Hotel in the centre BCN. Nicely done, friendly staff, bureaucratic check in, took me long even prepaid and everything organized in advance. Parking available next door hotel ( small cars only!) or several parking houses around( high costs!). The theme is nicely worked out, hotel in a good condition, rather small rooms as you might expect in the centre) the surrounding is rather safe (behind police office) but be careful in general in BCN, the centre is not always as you might expect. In general its a hotel that I might book again.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Timo, Rotterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede parkeergelegenheid, rustige straat, goed bereikbaar en op loopafstand van alle grote attracties.
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super vriendelijk staf, kleine koelkast zal een mooie toevoeging zijn.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was netjes en beleefd. En da kamers zagen er goed uit.
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Mag

Reisde met een groep
Positief: Netheid
et hotel staat in de criminele buurt van Barcelona. Naast het hotel zit een soort inrichting waar heroine verslaafden methadon kunnen krijgen. Zij zitten hier de hele dag op de stoep en het is heel angstig! Verder is de locatie prima, naast de ramblas etc.
3 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Cornelis

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
€119/nacht was echt te duur voor gevangenis kamer
Ik kwam 's middags rond 12uur met mijn vriend die helaas ziek was. Ik vroeg of de kamer al klaar was omdat mijn vriend op bed wilde liggen. De receptionist zei dat check in tijd was om 14uur (met een cynische oogkijk aan ons) die niet mijn vraag was. mijn vraag was dat de kamer al klaar was of nog niet. Dus ze beantwoordde mijn vraag niet maar bood me aan mijn bagage beneden op te bergen en kost €2. Ik deed dat niet omdat mijn vriend moest gaan liggen bed.dus hadden we gewoon in de lobby en moest mijn vriend hele tijd hoesten en niezen. Kort verhaal, ik kreeg de sleutel en ik ging naar binnen. De eerste indruk was dat de kamer was heel erg benauwd.dus wilde ik het raam openen en toen ik richting naar het raam liep zag ik dat de kluis heel erg stoffig was. geen tafel, stoel, koelkast en bagagerek in je slaapkamer.let op foto is anders dan wat je gaat krijgen. toen ik dat vroeg waarom geen stoel, tafel, koelkast, etc, zei de manager dat zij willen hun gasten meer comfortable met slapen?maar zo goed was de bed ook niet.en airco was ook helemaal niet koel je moet extra betalen voor ijsblokjes. duurde erg lang om water door te stromen in de badkamer in kamer 506 of 507. ik heb helaas geen enkele foto gemaakt omdat ik hele tijd mijn vriend moest zorgen omdat mijn vriend ziek was.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Ingeborg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echt een aanrader!!
Het was geweldig. Super schone kamer en de perfecte grote voor ons 2 tijdens een stedentrip. Het personeel is enorm vriendelijk en beantwoord graag alle vragen die je voor ze hebt. De receptie is 24/7 open wat ook fijn is als je bijvoorbeeld nog tot laat wilt uitgaan of in de nacht moet vliegen. Wij hadden het ontbijt er niet bij geboekt maar hebben er toch 2 ochtenden voor gekozen en daar was het personeel ook geweldig en het ontbijt was ruim van keuze en goed. Het hotel ligt in een rustige straat maar binnen 5 minuten sta je in alle drukte van Barcelona en bij een metro. Ik vind dit hotel echt een aanrader en zou het iedereen bevelen!
4 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was erg karig. Weinig keus en smaak was ver t vinden. Ook erg duur dus voor wat je krijgt. Kamer was wel goed schoon maar rook enorm erg naar schoonmaakmiddel. Misschien fijner als de schoonmakers wat minder schoonmaakmiddel gebruiken. Kamer over het algemeen was prima.
4 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Vich, Amsterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Nice design hotel
I had a nice stay at this hotel for my four days Barcelona
3 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Esther

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel. Prima personeel. Prima ontbijt (optioneel) Ook op het dakterras was het heerlijk. Lekker dichtbij de Ramblas.
3 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Roos, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geschikte lokatie, schone kamers, prima ontbijt
Het hotel ziet er netjes uit, bij het ontbijt is er voldoende keuze om de dag goed door te komen. Behulpvaardig en vriendelijk personeel. Je kunt een drankje op het dakterras doen. Kamers zijn ruim genoeg. Douche etc. is schoon. Ik las dat de ramen niet open konden en het klein was, dat is niet waar. Je hoort wel de medegasten op de gang praten, dus wat dat betreft wat gehorig, maar dat is overal denk ik. Dicht bij de metro, haven, strand en de Ramblas (eigenlijk overal). Mijn advies is om in ieder geval een 10-rittenkaart voor de metro te kopen en met de aerobus van en naar het vliegveld en het centrum te gaan.

4/10 – Matig

Suzana

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal beim Empfang war sehr unsympathisch. Die Dusche ist sehr fragwürdig gestaltet das wasser rinnt von jeder seite raus, Klo kann zu sperren, kein Mini-Kühlschrank, kein Kleiderschrank. Beim Frühstücksbuffet war nicht sehr viel auswahl, Brot war trocken. Die Umbegung direkt beim Hotel war nicht schön aber man ist auch zu fuss wirklich sehr sehr schnell bei der La Rambla oder auch bei der Ubahnstation, auch sehr nah am Hafen, man kommt überall zu fuss hin, die Ubahn ist aber auch sehr fein und schnell.
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 27 mei 2024
Liebe Suzana,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback.Es freut uns zu hören, dass du die Nähe zu La Rambla und die gute Anbindung an öffentliche Verkehrsmittel wie die Ubahnstationen als positiv empfunden hast. Es tut uns leid zu hören, dass die Dusche nicht deinen Erwartungen entsprochen hat. Wir möchten betonen, dass unsere Bäder nach dem letzten Umbau im Jahr 2022 mit modernem Design konzipiert wurden, und wir nehmen deine Anmerkungen ernst, um die Funktionalität weiter zu verbessern. Bezüglich des Frühstücksbuffets streben wir stets eine vielfältige Auswahl an, um den verschiedenen Geschmäckern unserer Gäste gerecht zu werden. Deine Rückmeldung ist wertvoll für uns, um das Angebot zu überprüfen und wo nötig zu erweitern. Auch wenn du die direkte Umgebung des Hotels nicht als schön empfunden hast, möchten wir darauf hinweisen, dass wir uns in einer Gegend mit einer lebhaften kulturellen Szene und einer Vielzahl von gastronomischen Optionen befinden. Wir sind ständig bemüht, das Erlebnis unserer Gäste zu verbessern und hoffen, dass du uns eine weitere Chance gibst, dich von unserem Engagement für Qualität und Service zu überzeugen.Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Casa Lit Barcelona by Ona

8/10 – Goed

Elizabeta

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Leider gab es keinen Kleiderschrank, lediglich zwei Bretter. Ist dann doch zu wenig.. Unbedingt die Stations Drassanes meiden, dieser Weg zum Hotel ist schrecklich, Obdachlose, Mülleimer und stinkende Gassen.
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Sabrina

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Das Empfangspersonal ist super nett. Leider ist das Zimmer nicht so gut gewesen. Das Bett war sehr unbequem und allgemein war es sehr laut im hotel und auch rund herum. Die Reinigungskräfte haben nie richtig geputzt bzw. scheinbar gar nicht. Nur die Handtücher wurden getauscht und das Bett wurde gemacht. Der Boden wurde nicht mal gesaugt, auch das Waschbecken wurde nicht gereinigt. Einmal wurde nicht mal das Klopapier aufgefüllt.. Leider liegt das hotel in einem der schlechtesten Viertel El Raval.. und dort auch noch hinter einer Drogenhilfestelle.. dementsprechend trifft man rund um die Uhr auf komische Menschen und sieht viele Obdachlose.. Für Männer vielleicht nicht so schlimm.. als jungen Frauen würde ich nicht empfehlen in diesee Gegend zu übernachten. Wir wurden schon morgens belästigt..Wenigstens der Weg in die City ist nicht allzu weit. In 10-15 min zu Fuß erreicht man la rambla.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 24 mei 2024
Liebe Sabrina,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback.Es freut mich zu hören, dass unser Empfangspersonal einen guten Eindruck bei dir hinterlassen hat - sie geben stets ihr Bestes, um unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bereiten. Wir nehmen deine Anmerkungen zur Zimmerqualität und zum Lärm sehr ernst und bedauern, dass wir diesbezüglich nicht deinen Erwartungen entsprechen konnten. Unsere tägliche Reinigung sollte stets gründlich sein, und wir werden sicherstellen, dass unsere Standards in jedem Zimmer eingehalten werden. Dass das Waschbecken und der Boden nicht deinen Vorstellungen von Sauberkeit entsprachen, tut uns leid. Die Lage unseres Hotels ist sehr zentral und bietet einen schnellen Zugang zu den besten Attraktionen Barcelonas, doch ich verstehe, dass die Nähe zu einem so lebendigen Viertel nicht jedermanns Sache ist. Unser Team ist immer bemüht, das Wohlgefühl und die Sicherheit unserer Gäste zu gewährleisten, und die Polizeipräsenz in der Gegend ist Teil dieses Bemühens.Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Casa Lit Barcelona by Ona

6/10 – Redelijk

yumey

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s not a place for a couple with a child. I suspect it will be ok for couples.sketchy area around Ramblas, but the inside is very clean. Room so small that carry one barely fit. No closet, drawers or space to put stuff. Bed was comfortable, sofa bed not so much. We arrived 1 hour before check in time, room was ready but had to pay 15eutos to Accra it 1 hour in advance.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 24 mei 2024
Dear Yumey, thank you for reviewing your recent experience.We're thrilled to hear you found our rooms clean and the bed comfortable - it's what we strive for! We also hope the sofa bed provided some good rest despite not being as cozy as the main bed. Regarding the early check-in fee, we aim to accommodate early arrivals whenever possible and appreciate your understanding that sometimes a small fee helps us manage these requests efficiently. We're sorry to hear that the room size didn't meet your expectations and understand that space is at a premium, especially when traveling as a family. We take note of your feedback as it helps us to improve our guest experience.We hope to welcome you back. All the best.Casa Lit Barcelona by Ona

2/10 – Ontzettend slecht

ahmed

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 24 mei 2024
Dear Ahmed,Thank you for taking the time to review your stay.We are very sorry to know that your time with us fell below what you expected and wish that you had informed us of your concerns during your stay, as we would have found a solution for you. Rest assured that we will be reviewing your comments with our team.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Casa Lit Barcelona by Ona

10/10 – Uitstekend

Yeliz

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles Top! Vorallem die Rooftopbar :)
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 21 mei 2024
Liebe Yeliz,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.vielen Dank für deine tolle Bewertung! Es freut uns riesig, dass dir unsere Rooftopbar besonders in Erinnerung geblieben ist. Wir finden auch, dass sie der perfekte Ort ist, um sich mit einem kühlen Getränk zu entspannen und die Aussicht zu genießen. Es ist immer unser Ziel, dass sich unsere Gäste rundum wohlfühlen und eine unvergessliche Zeit bei uns haben.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Casa Lit Barcelona by Ona

10/10 – Uitstekend

Gigi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vi hade det så härligt min rullstolsburna mamma
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 21 mei 2024
Kära Gigi, tack för att ni recenserade er vistelse hos oss.Det är underbart att höra att er mamma kände sig bekväm och väl omhändertagen i sin rullstol hos oss. Vi strävar alltid efter att våra faciliteter ska vara tillgängliga för alla, och det verkar som att vi lyckades under ert besök. Att ni dessutom uppskattade rummens renlighet och vår service värmer verkligen. Vi vill att varje gäst ska uppleva samma höga standard och känna sig som hemma.Vi önskar er varmt välkommen åter!Med vänliga hälsningar,Casa Lit Barcelona by Ona

8/10 – Goed

Leyla

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 21 mei 2024
Dear Leyla,Thank you for such a positive review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us and that you found your room equipped with everything you needed.Moreover, thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Casa Lit Barcelona by Ona

10/10 – Uitstekend

Tiara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly and the hotel was very clean!
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 21 mei 2024
Dear Tiara,Thank you for such a positive review.We are thrilled to hear that our exceptional team made a difference during your stay, and that you appreciated their helpfulness and friendly service. It's also great to know that you found your room to be impeccably clean and well-maintained, with all the necessary amenities.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Casa Lit Barcelona by Ona

8/10 – Goed

Maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Badezimmer mit offener Dusche zu Klo und gesamtbad
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 18 mei 2024
Liebe Maria,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback.Es freut uns zu hören, dass du mit der Sauberkeit des Zimmers und unserem Service zufrieden warst. Unsere Mitarbeiter geben stets ihr Bestes, um einen angenehmen Aufenthalt zu gewährleisten. Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Casa Lit Barcelona by Ona

10/10 – Uitstekend

Alexandru-Constantin, Boppard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Unterkunft
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 15 mei 2024
Sehr geehrter Alexandru-Constantin,danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es freut uns ungemein, dass du mit der Sauberkeit des Zimmers, dem Zustand des Hotels, dem Service und den Annehmlichkeiten im Zimmer rundum zufrieden warst. Unsere Teams geben jeden Tag ihr Bestes, um solch positives Feedback wie deines zu erhalten. Wir hoffen, dass du bei deinem nächsten Besuch auch unsere anderen Angebote, wie das Frühstücksbuffet oder die Dachterrassenbar, genießen kannst!Schön wäre es wenn wir Sie in der Zukunft nochmal begrüssen dürfen, mit freundlichen Grüßen.Casa Lit Barcelona by Ona

8/10 – Goed

Chris

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 18 mei 2024
Dear Chris,Thank you for such a great review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Casa Lit Barcelona by Ona

6/10 – Redelijk

Emine Sengul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel was modern, clean and all staff very helpful in their roles. Good selection at breakfast, Wi-Fi good. Short walk from Les Rambles and harbour. Hotel location in run down alley- at times full of homeless people. Did not like the open layout of hotel room. Curtain/separating shower area from bed area? Shower next to window, some of window opaque or with shear curtain - but personally for me this is not enough privacy. Windows looked out on to residential area balconies and I could clearly see movement on balconies and apartments through the curtains so they could possibly see me existing shower? I made sure not to shower at night with light on. Thankfully there was a separate room for toilet. My shuttle voucher had the hotel name “Acta Mimic”. So a good 45 mins wasted looking for hotel of this name- walking up and down this street full of strange characters! With all this technology available, surely someone could have put the new correct name- “Casa Lit” on the voucher?? What a palaver….
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 15 mei 2024
Dear Emine Sengul, we would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.It's fantastic to hear you enjoyed our modern amenities, helpful staff, and the varied breakfast selection! Our location indeed provides a convenient base just a short stroll from Les Rambles and the harbour, perfect for exploring the heart of Barcelona.We're sorry to hear about the confusion regarding the hotel name on your shuttle voucher. Your agency should have updated years ago. Regarding the room layout and privacy, we appreciate your suggestions and understand that privacy is crucial. We aim to provide a comfortable environment and will consider your feedback for future improvements.We hope to welcome you back. Best wishes,Casa Lit Barcelona by Ona

10/10 – Uitstekend

Ratibor

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice room, small but nice and clean, and conveniently located. Early check-in was available for a small fee, which was great. Recommended
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 15 mei 2024
Dear Ratibor, Thank you for taking the time to review your stay.It's fantastic to hear you found your room clean and cozy, especially since we always strive to maintain the highest standards of cleanliness daily. We're also thrilled that our convenient location contributed positively to your experience, making it easy for you to enjoy the vibrant surroundings. The option for early check-in is something we're glad you appreciated; it's just one of the ways we try to accommodate our guests' needs!We are looking forward to welcoming you again. All the best!Casa Lit Barcelona by Ona

10/10 – Uitstekend

Kimi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
all was great
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 13 mei 2024
Dear Kimi,Thank you for such a positive review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Casa Lit Barcelona by Ona

10/10 – Uitstekend

Yves

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonne hotel, bien située, près du métro et des lieux touristique. Le personnel accueillant et serviable
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 15 mei 2024
Cher Yves,Merci infiniment pour votre gentille appréciation de notre établissement.Nous sommes ravis que l'emplacement de notre hôtel et la proximité du métro et des sites touristiques aient répondu à vos attentes. C'est un plaisir d'apprendre que notre personnel a été accueillant et serviable. Nous travaillons tous les jours pour offrir un service impeccable et des expériences mémorables.Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,Casa Lit Barcelona by Ona

6/10 – Redelijk

Luisa

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Casa Lit Barcelona by Ona op 13 mei 2024
¡Hola Luisa! Gracias por tomarte el tiempo de compartir tu experiencia en nuestro hotel.Sentimos si tu estancia en nuestras instalaciones no fue del todo satisfactoria. No obstante, nos habría gustado saber qué aspectos no estuvieron a la altura de tus expectativas para saber cómo mejorar nuestros servicios. Las opiniones de los huéspedes son de suma importancia para nosotros en tanto que nos ayudan a prosperar.Quedamos a tu total disposición. ¡Hasta pronto! Casa Lit Barcelona by Ona