Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kokoon Hotel Banyuwangi





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
19 aug - 20 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Alle foto's voor Junior kamer (Suite) laden

Junior kamer (Suite)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Alle foto's voor Deluxe kamer, balkon laden

Deluxe kamer, balkon
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Alle foto's voor Deluxe Balcony Room laden

Deluxe Balcony Room
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Junior Suite laden

Junior Suite
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl Raya Jember Dusun Krajan Dadapan, Banyuwangi, East Java, 68461
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: IDR 300000 per accommodatie per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 180000 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 200000 per voertuig (enkele reis)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kokoon Hotel Banyuwangi Hotel
Kokoon Hotel Banyuwangi Banyuwangi
Kokoon Hotel Banyuwangi Hotel Banyuwangi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kokoon Hotel Banyuwangi
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ng Fui
20 jun 2025
Ng Fui
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nenny, Seminyak
Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nenny
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mohamed Riadh
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sublime
Mohamed Riadh
2 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
grace
Reisde met familie
19 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
grace
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
JaeHoon
Reisde met familie
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

JaeHoon
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
sapna, Pleasanton
30 sep 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
sapna
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Reni
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reni
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 jul 2024
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Ivan
Reisde met familie en kleine kinderen
4 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivan
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Andrew
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met familie
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Panji
17 dec 2023
Panji
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Lo Hengky
8 dec 2023
Lo Hengky
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Hironobu
28 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hironobu
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Hana
21 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hana
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Peter
Reisde met familie en kleine kinderen
12 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
3 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Peter
Reisde met familie en kleine kinderen
3 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Nenny, Seminyak
Reisde met familie
7 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nenny
8/10 – Goed
Peter
Zakenreiziger
18 nov 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
2 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
mandeep
20 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mandeep
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Alessia
14 mrt 2022
Alessia
1 nacht verbleven in maart 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 okt 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Bed bugs
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021