Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Maritime Hotel





Shoppen ter plaatse, minigolf en een koffiebar/café vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij The Maritime Hotel. Het plaatselijke restaurant The Maritime Bar serveert lunch en lichte maaltijden. Naast een tuin en een bibliotheek, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 161
inclusief belastingen en toeslagen
28 sep - 29 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op haven laden

Tweepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op haven
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer laden

Suite, 1 slaapkamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast/vriezer
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

The Quay, Bantry, West Cork, P75 XW35
Over deze accommodatie
The Maritime Hotel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12.50 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Classificatie volgens Fáilte Ireland, de nationale instantie voor toeristische ontwikkeling van Ierland, die de officiële sterrenclassificaties toekent aan accommodaties.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Maritime Bantry
Maritime Hotel Bantry
Maritime Hotel Cork
Maritime Cork
The Maritime Hotel Hotel
The Maritime Hotel Bantry
The Maritime Hotel Hotel Bantry
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Maritime Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
wilbert
Reisde met partner
2 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wilbert
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Roland
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roland
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Carey
Reisde met partner, Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carey
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Simon
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
catherine
Reisde met partner
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


catherine
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Brian
Reisde met een groep
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
David, PRESTON
19 jun 2025
Positief: Personeel en service
David
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jacinta
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jacinta
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Vincent
Zakenreiziger
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vincent
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
veronique
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
veronique
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kristi
Reisde met partner
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
19 apr 2025
Katherine
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Phillip
Reisde met partner
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phillip
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Niamh
9 apr 2025
Niamh
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
David
5 apr 2025
David
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Theresa
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theresa
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Neil
Reisde met partner
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neil
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean quiet great room for the price
Edward
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Gary
17 feb 2025
Gary
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
glenn
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
glenn
10/10 – Uitstekend
David
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
3 nachten verbleven in november 2024