Pullman Bangkok Hotel G
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op 5 minuten stappen van Sri Maha Mariamman-tempel
Fotogalerie voor Pullman Bangkok Hotel G





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
26 nov - 27 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive suite, 1 tweepersoonsbed, toegang tot de clublounge laden

Executive suite, 1 tweepersoonsbed, toegang tot de clublounge
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Executive lounge
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Suite, 1 tweepersoonsbed (G) laden

Suite, 1 tweepersoonsbed (G)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Club lounge
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Club tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, toegang tot de clublounge (G) laden

Club tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, toegang tot de clublounge (G)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Club lounge
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Premium - High Floor) laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Premium - High Floor)
8,4 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden (Premium - High Floor) laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden (Premium - High Floor)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Executive kamer, 2 eenpersoonsbedden, toegang tot de clublounge laden

Executive kamer, 2 eenpersoonsbedden, toegang tot de clublounge
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Executive lounge
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (G) laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (G)
7,8 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, toegang tot de clublounge laden

Executive tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, toegang tot de clublounge
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Executive lounge
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden (G) laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden (G)
8,0 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Club kamer, 2 eenpersoonsbedden (G Club) laden

Club kamer, 2 eenpersoonsbedden (G Club)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Een ligbad
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Hyatt Erawan Bangkok
Stadscentrum
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 183
inclusief belastingen en toeslagen
31 okt - 1 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

188 Silom Road Bangrak, Bangkok, Bangkok, 10500
Over deze accommodatie
Pullman Bangkok Hotel G
Gelijkaardige accommodaties

Mandarin Hotel Managed by Centre Point
Mandarin Hotel Managed by Centre Point
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 2.217 beoordelingen
De prijs is € 59
inclusief belastingen en toeslagen
19 nov - 20 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer THB 750 voor volwassenen en THB 375 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: THB 1500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 12 jaar worden niet tot het zwembad en de fitnessruimte toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Pullman Bangkok G
Pullman Bangkok G
Pullman Bangkok G Hotel
Pullman Bangkok Hotel G
Pullman G
Pullman Hotel Bangkok G
Pullman Hotel G
Sofitel Bangkok Silom Hotel Bangkok
Sofitel Silom Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Pullman Bangkok Hotel G
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
8,6
Locatie
8,8
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Giacomo
Zakenreiziger
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giacomo
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Giacomo
Zakenreiziger
2 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giacomo
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Tamira
Reisde met familie
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Tamira
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Louis
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Louis
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
16 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 jul 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 jul 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 mei 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Herman
10 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch
Herman
5 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
21 dec 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Nathalie, Rotterdam
19 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nathalie
2 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Emmanouil
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Emmanouil
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
MOHAMMAD, Tustin
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MOHAMMAD
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
erez
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
erez
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
erez
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


erez
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Wei Ren
Reisde met een groep
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wei Ren
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hasan
12 sep 2025
Hasan
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
darren
5 sep 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
darren
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
GIANLUCA
Reisde met familie
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GIANLUCA
10 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hajime
Zakenreiziger
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hajime
2 nachten verbleven in augustus 2025

















