TUI BLUE Maduzi hotel Bangkok
Luxe hotel met een 24-uurs fitnesscentrum en een 24-uurs businesscentrum
Fotogalerie voor TUI BLUE Maduzi hotel Bangkok





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 123
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Junior tweepersoonskamer laden

Junior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Grand kamer laden

Grand kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Misschien vind je dit ook leuk

Marriott Executive Apartments Sukhumvit Park, Bangkok
Sukhumvit
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 669 beoordelingen
De prijs is € 136
inclusief belastingen en toeslagen
6 dec - 7 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

9/1 The Corner of Soi Sukhumvit 16, Ratchadaphisek, Bangkok, Bangkok, 10110
Over deze accommodatie
TUI BLUE Maduzi hotel Bangkok
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Clover Asoke
Hotel Clover Asoke
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
3 dec - 4 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer THB 450–450 voor volwassenen en THB 250–250 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1750 per voertuig (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in tussen 18.00 uur en 22.00 uur
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Maduzi
Hotel Maduzi Bangkok
Maduzi
Maduzi Bangkok
Maduzi Bangkok Hotel
Maduzi Hotel
Maduzi Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over TUI BLUE Maduzi hotel Bangkok
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
sam, Almere
23 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super mooi hotel
sam
10/10 – Uitstekend
Manabu
Zakenreiziger
28 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manabu
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Rara
25 okt 2025
Rara
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Fred, Kyoto
10 okt 2025
Fred
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Artur, OConnor
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Artur
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Tosiki
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tosiki
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Naofal
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel and service
Naofal
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
crystal
Zakenreiziger
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
crystal
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
WENCHING
Zakenreiziger
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Big room nice stay


WENCHING
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Wataru
Reisde met een groep
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wataru
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Manabu
Zakenreiziger
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manabu
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
wong
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
wong
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
LEE
Zakenreiziger
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
LEE
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
STEPHEN
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
STEPHEN
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
SHIGERU
19 apr 2025
Positief: Personeel en service
SHIGERU
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Christian Gerhard
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian Gerhard
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hyojin
14 mrt 2025
Hyojin
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yusuke
Zakenreiziger
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuke
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
shota
Zakenreiziger
21 feb 2025
Negatief: Netheid
shota
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuhito
17 feb 2025
Kazuhito
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Truong
Reisde met een groep
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Truong
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Maritsa
Reisde met partner
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maritsa
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Hansol
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hansol
2 nachten verbleven in december 2024

















