Gino Feruci Kebonjati
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Bandung
Fotogalerie voor Gino Feruci Kebonjati





Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 21
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een zetelbed - niet-gespecificeed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Kebon Jati 71-75, Bandung, West Java, 40181
Over deze accommodatie
Gino Feruci Kebonjati
Gelijkaardige accommodaties

YELLO Hotel Paskal Bandung
YELLO Hotel Paskal Bandung
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 14 beoordelingen
De prijs is € 31
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 95000 voor volwassenen en IDR 75000 voor kinderen
- Betaald parkeren (beveiligd): IDR 10000 per dag
- Toeslag voor extra bed: IDR 280000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Feruci
Gino Feruci Kebonjati
Gino Feruci Kebonjati Bandung
Gino Feruci Kebonjati Hotel
Gino Feruci Kebonjati Hotel Bandung
Kebonjati
Gino Feruci Kebonjati Hotel
Gino Feruci Kebonjati Bandung
Gino Feruci Kebonjati Hotel Bandung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Gino Feruci Kebonjati
Beoordelingen
6,6
7,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
3,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Zihan
Reisde met een groep, Zakenreiziger
1 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zihan
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Deddy Alexander
24 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deddy Alexander
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
2 dec 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Inconvenient Stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
marry peleh
9 nov 2022
marry peleh
2/10 – Ontzettend slecht
ronny
Reisde met familie
6 dec 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad and horrible hotel
ronny
2 nachten verbleven in december 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
22 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheap but not worth the money
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Hiro, jp
12 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
見晴らしは良いです
Hiro
4 nachten verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 jan 2017
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
カズ, 東京
18 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフがとても気持ち良い
カズ
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 mei 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wifi
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
David, Orange County
18 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
OK hotel kind of close to the train station
David
6/10 – Redelijk
fikri, Jakarta
4 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Adequate
fikri
2/10 – Ontzettend slecht
Naohisa, 神奈川
2 jan 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
それなりでした
Naohisa
8/10 – Goed
Ram Prasad
9 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ram Prasad
8/10 – Goed
Gerard, Ireland
3 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing Spa
Gerard
2/10 – Ontzettend slecht
Martin, jakarta
6 okt 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sekedar masukan buat hotel sekelas *4
Martin
8/10 – Goed
Nazaha, Alor Setar
28 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Wifi in room is very weak.
Nazaha
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
7 sep 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad hotel and very expensive. Its not luxury.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
sandra, USA
25 aug 2015
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
House keeping need improvement.
sandra
6/10 – Redelijk
Junaidi, Singapore
25 aug 2015
Positief: Netheid
Simple standard hotel @kebon jati
Junaidi
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 aug 2015
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
HL Tang, Hong Kong
22 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Free airport transfer
HL Tang
8/10 – Goed
HL Tang, Hong Kong
20 sep 2014
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








