Gino Feruci Kebonjati

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Bandung

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 21
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een zetelbed - niet-gespecificeed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Kebon Jati 71-75, Bandung, West Java, 40181

In de buurt

  • Santosa ziekenhuis - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Handelscentrum Pasar Baru - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Mall 23 Paskal - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Stadsplein van Bandung - 12 min. wandelen - 1.1 km
  • Braga stadstour - 13 min. wandelen - 1.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Bandung - 13 min. wandelen
  • Bandung (BDO-Husein Sastranegara Intl.) - 5 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sate Hadorie - ‬3 min. wandelen
  • ‪Santosa Cafe - ‬1 min. wandelen
  • ‪Bubur Lie Tjay Tat (Osin) - ‬4 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬4 min. wandelen
  • ‪CAKUE & BAPIAH OSIN - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Gino Feruci Kebonjati

Hotel met een chique stijl in Kebon Jeruk
Geniet van een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse bij Gino Feruci Kebonjati. Ga vooral lekker eten bij King Dynasty Restaurant, het restaurant ter plaatse. Gratis wifi in de kamer en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), gratis vervoer vanaf het treinstation en parkeerplaatsen ter plaatse
  • Een 24-uurs receptie, een lift en meertalig personeel
  • Bagageopslagruimte, vergaderruimtes en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 109 kamers zijn inclusief voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Beveiligde parkeerplekken ter plaatse (IDR 10.000 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 95.000 voor volwassenen en IDR 75.000 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • King Dynasty Restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 2 gebouwen
  • 9 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2009

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 280000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 95000 voor volwassenen en IDR 75000 voor kinderen
  • Betaald parkeren (beveiligd): IDR 10000 per dag
  • Toeslag voor extra bed: IDR 280000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Feruci
Gino Feruci Kebonjati
Gino Feruci Kebonjati Bandung
Gino Feruci Kebonjati Hotel
Gino Feruci Kebonjati Hotel Bandung
Kebonjati
Gino Feruci Kebonjati Hotel
Gino Feruci Kebonjati Bandung
Gino Feruci Kebonjati Hotel Bandung

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Gino Feruci Kebonjati?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Gino Feruci Kebonjati?

Vandaag, 21 nov. 2025, kost een verblijf bij Gino Feruci Kebonjati van één nacht voor twee volwassenen op 23 nov. 2025 min. € 21,10, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost IDR 10000 per dag.

Hoe laat kan ik bij Gino Feruci Kebonjati inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Gino Feruci Kebonjati uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Gino Feruci Kebonjati?

Dit hotel ligt in Kebon Jeruk, op 10 minuten wandelen van Santosa ziekenhuis, Handelscentrum Pasar Baru en Mall 23 Paskal. Ook 24-uursmarkt, Sudirmanstraat en Braga stadstour liggen op een kwartiertje wandelen. Station Bandung ligt op 13 minuten wandelen en naar Station Bandung Ciroyom is het 16 minuten wandelen.

Beoordelingen over Gino Feruci Kebonjati

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 58 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 58 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 58 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 58 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 58 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

3,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Freddy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is perfect. Close to all the malls and not far from the train station and from the city. The staff is very friendly and helpful. They offer you a great service. After one night they gave me a free upgrade to a superior room. And the massage on the 5th floor is amazing. Thank you so much guys. I will never forget my stay and recommend staying at the Gino Feruci Kebonjati when visiting Bandung. Hope to see you again.
3 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Zihan

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I had a terrible experience at this hotel. There was no hot water for a shower, which was very inconvenient. The Wi-Fi was extremely poor, making it hard to use. On top of that, the room was dirty and not well-maintained. I do not recommend this place.
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Deddy Alexander

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad service
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Inconvenient Stay

The hotel needs a lot of improvements in every area. I was staying in a superior room. The room was not really in good maintenance. I was in transit before moving to another part of Bandung and had a lot of not-so-convenient stay experiences. 1. The bathroom: The bathroom didn't seem to be cleaned up properly. A lot of stains on the bathroom wall. The bathroom's door handle was broken. No door lock. There were not so many amenities in the bathroom. The towel didn't seem to be washed properly or had been on the rack for a very long time. 2. The AC was leaking. It kept dripping on the carpet the entire night. Made me have a hard time sleeping because of the sound from the drip. 3. The carpet didn't seem to be vacuumed for a very long time. Very dirty and had a lot of cigarette burns. 4. The bed was not too comfy to sleep on and the bed sheet probably had not been changed either. Cause I had some kind of bug bites when I woke up. Would have been great if the hotel were cleaned up properly as the location is pretty convenient to get around with.
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

marry peleh

2/10 – Ontzettend slecht

ronny

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad and horrible hotel

Horrible room and hotel
2 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Cheap but not worth the money

Terrible. Dirty, no maintenance at all. Beware, the pictures of the rooms don’t resemble the real thing. Never again. Breakfast OK, nothing special but correct. Friendly staff, but they don’t understand English well.
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Hiro, jp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

見晴らしは良いです

冷蔵庫はそこそこ冷えます 部屋は広いです 水回りで少しガタが来てる箇所あり 総合的に良い ただ、タクシーは捕まらないのが大変
4 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

10/10 – Uitstekend

カズ, 東京

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

スタッフがとても気持ち良い

対応がとても良かったです。駅への送迎やら何なりと対応してくれました いつも笑顔の人達に好感を持ちました

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Wifi

部屋でのWifi 環境が悪いです。 これは個人差ですが、食事、コーヒーのクオリティーが低いです。 スタッフの感じが良いので、インフラや食事のせいで、評価が悪くなるのが残念です。

6/10 – Redelijk

David, Orange County

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

OK hotel kind of close to the train station

I had one night in Bandung before setting out for Jakarta the next day. Since I would be traveling by train, I chose a hotel near the train station. The hotel was not bad.

6/10 – Redelijk

fikri, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Adequate

Food is good, towels need to be replace, parking is very narrow...

2/10 – Ontzettend slecht

Naohisa, 神奈川

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

それなりでした

夕方になっても清掃も終らない。結構古い。トレペも補給しない。

8/10 – Goed

Ram Prasad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Gerard, Ireland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Relaxing Spa

Nice hotel with nice Spa and message

2/10 – Ontzettend slecht

Martin, jakarta

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

sekedar masukan buat hotel sekelas *4

Untuk ukuran hotel bintang 4: dimulai dari lobby-nya kurang mewah, pelayanan juga kurang, dapat kamar superior yang memprihatinkan, kecil/sempit (ukuran 15 m) hanya muat t4 tidur double dan kamar mandi sempit, karpet kurang bersih, menu sarapan kurang lengkap (sekelas *4). Agar ditingkatkan kualitas hotelnya.

8/10 – Goed

Nazaha, Alor Setar

Positief: Netheid, personeel en service

Wifi in room is very weak.

Everything seem ok except for the room wifi.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very bad hotel and very expensive. Its not luxury.

Two time call the receptionist to change the bedspread with ignorance. It has a bad smill. All the outside sound and noisy are heard-audible in the room.

6/10 – Redelijk

sandra, USA

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

House keeping need improvement.

The shower wall smelled like urine, apparently housekeeping overlooked after the guest check out!

6/10 – Redelijk

Junaidi, Singapore

Positief: Netheid

Simple standard hotel @kebon jati

Location wise, look easy but not as in reality, comfortable level is not great, walking access to pasir kaliki area is not great. What I enjoy is the old house which is convert to be a restaurant, nice architecture

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

8/10 – Goed

HL Tang, Hong Kong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Free airport transfer

They offer free airport transfer service.

8/10 – Goed

HL Tang, Hong Kong

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Free airport transfer

They provide free airport transfer.