Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed laden

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2016
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2016
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Parkstrasse 33, Bad Elster, SN, 08645
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Haus Beuth
Haus Beuth
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 4 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.20 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren (overdekt): EUR 7 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 8 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Duitsland. Deze accommodatie is beoordeeld met 3 star Superior en wordt op deze website weergegeven als een accommodatie met 3,5 sterren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Parkhotel Helene
Parkhotel Helene Bad Elster
Parkhotel Helene Hotel
Parkhotel Helene Hotel Bad Elster
Parkhotel Helene Hotel
Parkhotel Helene Bad Elster
Parkhotel Helene Hotel Bad Elster
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over PARKHOTEL Helene
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Susanne
30 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susanne
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Matthias
20 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthias
2 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Helgard
29 okt 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helgard
4 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Kerstin
7 okt 2022
Kerstin
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Wolfgang
15 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wolfgang
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Margareta
10 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Margareta
2 nachten verbleven in november 2017
4/10 – Matig
Lidia
8 aug 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Lidia
3 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Hotel in Bad Elster in guter Lage
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Ulrich
17 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ulrich
10/10 – Uitstekend
Uwe, Bitterfeld
9 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
problemlos gut
Uwe
10/10 – Uitstekend
FILIP, STAITHES, UK
29 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NICE FRIENDLY HOTEL WITH ATMOSPHERE AND WARMTH
FILIP
8/10 – Goed
MN, Stgt
6 apr 2014
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geschäftsreise, aber alles super
MN
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 feb 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jun 2011
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten