Terras

Beoordelingen van Hotel Brasserie Den Engel

3 out of 5
Hotel Brasserie Den Engel
Singel 3, Baarle-Nassau

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 77 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 77 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 77 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 77 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 77 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Werner

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Guy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zakenreis
Leuk hotelletje, heel vriendelijk onthaal, kamers zijn sober doch ok. Lekker ontbijt en snelle WiFi
2 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Michel en Angelique

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het restaurant, brasserie helemaal Top, snel geholpen eten grandioos, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, alleen kamer zeer luidruchtig, onder de kamer kwam een groot gat uit de muur met een afzuigventilator die 24 uur heeft gedraaid wat een zeer irritant gebrom en gezoem gaf, de muren dun waardoor het net was of de buren naast je op bed zaten, ook s nachts last van herrie vd buren, s morgens na het ontbijt konden wij de kamer niet meer in omdat het electronisch slot niet meer open ging, balkon lag helemaal vol met peuken en een beker vol sigaretten, gezien de rest van het hotel en ambiance heel jammer, wilde het hedenmorgen melden aan receptie maar hier was helaas niemand aanwezig, de ontbijt dame heeft ons geholpen met het slot
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Bryan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastvrouw heeft ons hartelijk ontvangen en gewezen naar onze kamers. Kamers waren strak en erg schoon. In de omgeving zijn veel winkels en horeca aangelegenheden.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Dirk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Basic
Vriendelijk ontvangst, zeer basic kamer, uitstekend ontbijt. Ik moest nog wel om handdoeken vragen, want die waren niet aanwezig
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Johannes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel met nette kamer midden in het bruisende hart van Baarle….
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

renja

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Guy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker ontbijt, snelle WiFi verzorgde kamers
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Danny

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Restaurant is lekker kamers was wat klein en ook geurhinder op badkamer ☹️☹️
4 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Bert

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Vriendelijke medewerkers, het restaurant en hotel is ietwat gedateerd.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Dave, Hoogkarspel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Jesse

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Te duur voor de kwaliteit
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie in centrum
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Lex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In centrum dorp redelijk hotel.
Hotel/cafe/restaurant in het centrum, nieuw ingerichte kamers, met airco. Stevige prijs, zeker omdat ontbijt buiten de prijs valt.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Ton, Lopik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel het ziet er ook keurig uit allemaal goede bedden airco op de kamer perfect
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Guy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakenreis
Heel lekkere keuken met veel variatie, sipper vriendelijk personeel, snelle WiFi
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Guy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zakenreis
Heel lekkere keuken, super vriendelijk personeel, snelle WIFI
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Was tevreden Een heerlijk ontbijt genoten Een fijne sfeer
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijtj was zeer uitgebreid en van uitstekende kwaliteit. Medewerkers waren zeer behulpzaam. Kamer was kraaknet.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bedonderd
Weggegaan. Slechte kamer onverwarmd.
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
het hotel is prima ziet er allemaal keurig uit vriendelijk personeel ruime eetgelegenheid (zelf geen gebruik van gemaakt) het enige minpunt zou zijn.het is redelijk gehorig het was even schrikken toen de deelnemers binnenkwamen op de etage boven mijn kamer voor zo bleek later de escaperoom.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heerlijk ontbijt
lekker hotel voor een zakelijke overnachting. prima ontbijt met zorg geserveerd.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

c, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed centraal gelegen hotel
Leuk hotel. Mooie kamer en toilet en douche faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime kamer, goed restaurant
Zeer ruime kamer, prima sanitair. Mist: tafel of bureau Gezellig restaurant, mooie kaart, prima eten!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bruh
Verschikkelijk. Eens maar nooit meer. Belabberd. Nooit hierheen gaan. Vieze kamers. Slechte service.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

elke, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Nice hotel, very nice staff, small dark hot room
Nice building and staff. In the middle of the town. Good diner and breakfast
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Henk, Ede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel centraal gelegen
Grote kamer ,heel schoon.Goed ontbijt .Vriendelijke bediening.Goede prijs kwaluteit

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamers voor weinig geld!
Heel prettig verblijf met mooie gerenoveerde kamers!

10/10 – Uitstekend

Bram, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eerste keer, maar zeker niet de laatste: "Chapeau tres bas"

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel. Het is er een beetje druk omdat het een doorgaande route is. S'nachts overigens weinig van gemerkt.

10/10 – Uitstekend

Wentao

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel has a famous restaurant which is built on the border downstairs. Of courses, visitors come to Harley Nassau and Barrel Herlog is mostly for seeing the enclaves.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Vicki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
on the border of Belgium and Netherlands - bit unique. Food in the restaurant for dinner was great and they created special meal for grain free customer. breakfast was a bit expensive for what it was, but nice location.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Reinier John

Reisde met familie
Positief: Netheid
It was loud on the Friday night. Music until 3:00am It was basic but it was clean.
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Annemarie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rekommenderas
Bra hotell med fantastisk restaurang. Gott om (gratis) parkering i närheten. Bra personal och rum med airconditioning. Om du vill ha tidig frukost så är det bra att boka på hotellet, annars så finns det billigare alternativ runt hörnet.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Sylvie

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van front office op 8 mei 2022
Fijn om te horen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad .!

8/10 – Goed

Britney

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Right in town
Lovely place right in town. Big comfortable and clean room.
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van front office op 18 mei 2021
Thank you very much for this nice review

4/10 – Matig

Mark, Amsterdam

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
The main inside dining room of the restaurant is lovely. The room was not bad, the bathroom (with bathtub) was fantastic, easily the highlight of our stay. On the downside, every single interaction with the staff was weird, from the moment they showed us our room, to trying to ask for a glass of tap water with our 60 euro meal (they gave us one the night before, the reason for refusing the second night was "they already give away so much"); a bit of a hard sell when I tried to cancel the 13 euro p.p breakfast after trying it one day (skip it); trying to store our bags somewhere for an hour when we checked out....it was like everything was a hardship for the staff. One waiter was pretty good, the rest seemed like they were being held against their will.
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

MINWOO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019