Heron Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Awasa

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Gratis mineraalwater
  • 36 m²
  • Uitzicht op het meer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, uitzicht op meer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
  • 42 m²
  • Uitzicht op het meer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, uitzicht op meer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
  • 42 m²
  • Uitzicht op het meer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Business suite, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, uitzicht op meer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
  • 56 m²
  • Uitzicht op het meer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Presidentiële Twin kamer, 2 slaapkamers, uitzicht op meer, op Executive verdieping

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
  • 72 m²
  • 2 slaapkamers
  • Uitzicht op het meer
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Amora Gedel, Awassa

In de buurt

  • Vismarkt - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Awasa-meer - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Hawassa University - 5 min. rijden - 5.2 km

Lokaal vervoer

  • Awassa (AWA) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪Dukamo - ‬2 min. rijden
  • ‪Haile Panorama Lake View Bar - ‬5 min. rijden
  • ‪Rome 1960, Cafe - ‬2 min. rijden
  • ‪Yemra Cafe - ‬2 min. rijden
  • ‪South Coffee - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Heron Hotel

Hotel in de bergen
Overweeg een verblijf bij Heron Hotel en geniet van een gratis ontbijtbuffet, een terras en een koffiebar/café. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een tuin en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een cadeauwinkel en een lift
  • Een vergaderruimte, barbecues en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Heron Hotel bieden leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met designer toiletartikelen en bad/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Balkons of terrassen, koelkasten en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 15 km afstand
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 09.30 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • In de bergen
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2017

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 7 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan USD 17.0 per verblijf.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 20 per voertuig
  • Toeslag voor extra bed: USD 17.0 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Heron Hotel Awassa
Heron Awassa
Heron Hotel Hotel
Heron Hotel Awassa
Heron Hotel Hotel Awassa

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Heron Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Heron Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Heron Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Heron Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 20 per voertuig.

Waar staat Heron Hotel?

Dit hotel ligt in de bergen, vlak bij Vismarkt en Awasa-meer. Hawassa University ligt op 5 km.

Beoordelingen

Beoordelingen over Heron Hotel

8,0

Zeer goed

8,4

Netheid

9,2

Locatie

8,4

Personeel en service

7,4

Milieuvriendelijkheid

7,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 47 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Herman

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel oo een goede locatie
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Herman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamers en bovenal schoon!Vriendelijk personeel en prachtig uitzicht
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Lajuan

Positief: Netheid
I like that the property was closed to the lake.
1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Isaac

Negatief: Personeel en service
Property put me in a different room to the one I paid for. They refused to reimburse me for the price difference
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Belayneh, Arlington

Reisde met familie
My booking was not honored.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disgusting

YOU & YOUR THINGS ARE NOT SAFE AT HERON HOTEL!! A male member of staff let himself into my room with the pass card. I was in bed at the time. There was nowhere to lock your things in the room, so if I wasn’t in, I’m sure he would have helped himself to them. The female manager and male receptionist laughed in my face when I went down shaking from the experience. As a woman travelling alone I felt completely unsafe and at risk. When I complained to Hotels.com they equated my safety to a $5 voucher to use with them. I will NEVER book with them again. Apparently when they spoke to Heron Hotel, they denied it happened - even though I recorded the conversation - and they refused a refund, meaning I had to spend a horrible night at the hotel before I could leave the next day. The picture shows what I had to do to remotely try and protect myself and my belongings that night. It also took 4 room changes to get a room with hot water the night I checked in. Completely unacceptable, disgusting, disgraceful behaviour
2 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

stephen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice place and great staff. However, i got mugged around the lake day time. not safe to walk alone
6 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Nate

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
When I checked in they were unaware of my reservation. I was then given a nice room - but once I had unpacked I was moved to a different room that had no lake view and was not as described.
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Andrew

Positief: Netheid
5 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Maria Cristina

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist laut bis in die tiefe Nacht, sowohl seitens Personal als auch der Gäste. Das Hotel ist von 2017 aber sieht es wie 40 Jahre alt aus. Die Bettwäsche werden nicht ausgetauscht sondern in allen Richtungen umgedreht. Der Boden wird schon sauber gemacht und man bekommt Seifen und Wasser jeden Tag. Leider nur äthiopische Küche zum Frühstück; ansonsten isst man Brot und Eier. Das Personal für das Frühstück ist ausreichend aber leider "eingeschlafen"; Tische nicht bedeckt, Gläser fehlen immer am Buffet und man wird nicht bedient, wenn man nicht ruft. Rezeption: leider nur eine Person spricht Englisch, der Rest sehr sehr wenig. Fernseher im Zimme: 5 äthiopische Sender und 1 für die BBC mit schlechtem Empfang (keine Premium-TV-Sender wie in der Hotel Beschreibung aufgelistet) Ein Souvenirladen habe ich nicht gesehen. Keine Safes in den Zimmern (also nicht wie in der Hotel Beschreibung aufgelistet) Kein Kühlschrank Kein Zeitungen in der Lobby Keine internationale Küche, zum Glück ist ein italienisches Restaurant direkt daneben (wir vom Hotel nicht erwähnt)
13 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Abonesh

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Safety and quality
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Mulusew

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Hassan Ali

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Muna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In a very quiet area, clean, equipped with hairdryer drinking bottle water provided every day, but no tea/ coffee facilities in room. The bathroom is ok but a little licks of water. Wonderful service staff members couldn’t do enough for you always with great smile. Will definitely go back again
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Gideon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness and staff proficient

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J'ai apprécié le calme et la terrasse
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Mban

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent

4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Friehiwet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Abraham w

5 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Assegid

Positief: Personeel en service
The property claims its rooms to have lake view. They don't. Actually, the first night, they put me in a basement. 2nd night 2nd floor but still no lake view. I don't think anyone of their rooms have lake view. They shouldn't advertize wrongly like that. It is misleading. That being said, the staff tried to make up to the disappointment. They are very friendly and helpful.
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Zimmer nach vorne sind gut, sonst eher mäßig. Essen gut. Alles günstig. Ruhige Lage. war schon mehrfach dort und würde immer wieder hingehen.
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food was good and friendly staff, also they spoke English which was helpful.
3 nachten verbleven in juli 2021