Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor SAKIA STAY





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Business eenpersoonskamer laden

Business eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een douche met hydromassage
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een douche met hydromassage
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1798-3, Awaji, Hyogo Prefecture, 656
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.2 van 10, Fantastisch, 96 beoordelingen
De prijs is € 75
14 jul - 15 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
SAKIA STAY Hotel
SAKIA STAY Awaji
SAKIA STAY Hotel Awaji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over SAKIA STAY
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
11 jul 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
RIE
Zakenreiziger, Reisde met partner
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

RIE
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jillian
2 jul 2025
Positief: Netheid
Jillian
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Haruki
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruki
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Taeko
14 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Taeko
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
haruki
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
haruki
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
SHIGETO
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIGETO
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
NATSUKI
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NATSUKI
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshinori
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshinori
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Mao
30 okt 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mao
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おいしいパンとコーヒー
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
?
Reisde met partner
14 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Honoka
29 sep 2024
Honoka
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
DAIGO
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DAIGO
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
??
3 aug 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
RIONA
Reisde met partner
18 jul 2024
Positief: Netheid
RIONA
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024