Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 10 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 10 beoordelingen" "
8 - Goed
2
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 10 beoordelingen" "
6 - Redelijk
4
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 10 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 10 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
6,2/10
Netheid
5,6/10
Personeel en service
2,0/10
Voorzieningen
5,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Mine
Reisde met familie
4 jul 2022
İdare eder....
Merkeze 1-1.5 km kadar bir mesafede, klasik vasat bir otel. Özellikle banyo, tuvaletin, yer halılarının bakıma ve yenilenmeye ihtiyacı var. Kahvaltı vasat. Personel iyi, yardımcı oluyor. Fiyat performans ilişkisinde iyi sayılabilir.
Mine
2 nachten verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Poolen var meget uhygiejnisk og mega koldt vand intet rengøring på værelse, havde booket 2 dage men gik fra hotel efter første nat
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Rainer
15 jul 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
super für ein kappadokien urlaub
Ruhige gegend , grosses hotel , viele busse, massentourismus
Rainer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van AVRASYA HOTEL op 28 jul 2019
DANKE, DASS SIE BEI UNS BLEIBEN.
4/10 – Matig
Jojo Mejia
30 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jojo Mejia
2 nachten verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Mustafa
7 aug 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mustafa
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jul 2018
Positief: Netheid
Hotel en dessous de la moyenne pour un 4 étoiles, personnel quasi invisible et pas professionnel !
Prestations en supplément (SPA) hors de prix
Ne retournera plus dans cet hotel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
varol
18 jun 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
kahvaltı oturma düzeni ve içerik zenginleştirilmese bile kalitesi arttırılmalı. Odaların temizliği yeterli.
varol
2 nachten verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Tahir
18 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kahvaltı çok zayıf, masalar kullanıldıktan sonra temizlenmiyor. Kirli örtüler üzerinde 3-5 tur kahvaltı yapılıyor. Garsonlar kaba! Sabah 9 da House keeping 2 tıklamadan sonra odaya daldı. Temizlik saati çok erken başlıyor.
Tahir
2 nachten verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Korhan
24 apr 2018
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Hayal kirikligi
Otelin yeri iyi olmakla birlikte kahvalti cok zayifti. Cesit cok az ve kalitesiz. Yöresel hicbir ürün yok. Havuz acilmamisti. Spor salonu girilemeyecek kadar kirliydi. Gerekce olarak sezonu yeni aciyoruz dediler ama 23 Nisan dolayisiyla otel musteri doluydu. Her türlü hazirligin onceden yapilmis olmasi gerekirdi. Sauna, spa vs icin ek ucret alindigi bilgisi onceden verilmemisti. Otele vardigimizda kisi basi 15 euro istediler. Odalar idare ederdi ama tekrar kalmayi dusunmeyiz.
Korhan
10/10 – Uitstekend
Bulent
28 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmel hizmet
Avrasya hotelde konaklamak çok iyi bir tecrübeydi.Bütün personele çok teşekkür ederim.Özellikle resepsiyonda görevli Ümit Bey'e ayrıca teşekkür ederim .Gönül rahatlığıyla konaklayabilirsiniz.Her şey harikaydı!!!