Atami Morino Onsen Hotel
Gezinsvriendelijke hotel met een sauna en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Atami Morino Onsen Hotel
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 72
Prijs beschikbaar op 01/11/2024
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden
Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden
Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Gelijkaardige accommodaties
Resorpia Atami
Resorpia Atami
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, (123)
Over deze buurt
1890-16 Atami, Atami, Shizuoka, 413-0033
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusapparaat
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Morino Onsen Hotel
Atami Morino Onsen
Morino Onsen
Atami Morino Onsen Hotel Hotel
Atami Morino Onsen Hotel Atami
Atami Morino Onsen Hotel Hotel Atami
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Atami Morino Onsen Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 apr 2024
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Aiko
28 okt 2023
Aiko
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
ひろし
27 jul 2023
ひろし
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
tadayuki
19 jun 2023
tadayuki
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Yukari
Reisde met een groep, Reisde met partner
5 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukari
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Lin
9 okt 2022
Lin
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
マサキ
Reisde met familie
27 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
マサキ
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
MIOKO
Reisde met familie
23 mrt 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIOKO
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Adam
14 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Little Mountain Reaort
Adam
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Yoshifumi
Reisde met een groep
1 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Yoshifumi
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
KYOKO
Reisde met familie
16 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KYOKO
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
EMI
11 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リーズナブルで全体的に大満足
EMI
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
TOSHIYUKI, Koutouku
25 sep 2021
TOSHIYUKI
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
おうすけ
13 aug 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
おうすけ
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
HAGIWARA
Reisde met een groep
22 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAGIWARA
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Rumiko
30 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rumiko
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Harutada
Reisde met familie
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harutada
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020