Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 193 van 338 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
193
Gastenscore: 8 - Goed. 123 van 338 beoordelingen" "
8 - Goed
123
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 338 beoordelingen" "
6 - Redelijk
19
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 338 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 338 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
L.C.M.
Zakenreiziger
6 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L.C.M.
3 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Edward
Reisde met partner
30 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel veel te groot en een beetje onpersoonlijk
Edward
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Hotel Assen op 6 feb 2024
Geachte heer Edward,Hartelijk dank voor uw beoordeling.Wij stellen dit zeer op prijs.Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen
10/10 – Uitstekend
Patrick
6 jan 2024
Patrick
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van front office op 6 feb 2024
Beste Patrick,Hartelijk dank voor uw review!Heel graag tot een volgend verblijf.Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen
10/10 – Uitstekend
Geert
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geert
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 1 nov 2023
Beste Geert,Hartelijk dank voor uw beoordeling naar aanleiding van uw verblijf in Hotel Assen.Wij vinden het superfijn om te lezen dat u zo heeft genoten bij ons.Heel graag tot een volgend verblijf!Met vriendelijke groet, with kind regards,Team Hotel Assen
10/10 – Uitstekend
Djerelia
22 okt 2023
Djerelia
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 1 nov 2023
Beste Djerelia,Hartelijk dank voor uw beoordeling naar aanleiding van uw verblijf in Hotel Assen.Wij vinden het superfijn om te lezen dat u zo heeft genoten bij ons.Heel graag tot een volgend verblijf!Met vriendelijke groet, with kind regards,Team Hotel Assen
10/10 – Uitstekend
Gerben
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerben
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 22 sep 2023
Hartelijk dank uw wel voor deze mooie beoordeling.Heel graag tot de volgende keer!Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen
10/10 – Uitstekend
reinier
8 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
reinier
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 10 sep 2023
Geachte heer Reinier,Hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Assen en de feedback.Wij zijn blij om te lezen dat alles naar wens is geweest en zijn vereerd met het mooie cijfer.Heel graag tot de volgende keer!Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen
8/10 – Goed
Birgitta
Reisde met partner
3 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer ruime kamers met lekkere bedden. Het ontbijt was fantastisch. Wij reizen veel maar zo goed als hier maak je niet vaak mee.
Birgitta
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 8 sep 2023
Beste Birgitta,hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Assen en deze mooie feedback.Het is mooi om te lezen dat u zo heeft genoten bij onslHeel graag tot de volgende keer!Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen
10/10 – Uitstekend
Cor
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Topkwaliteit
Cor
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 31 aug 2023
Hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Assen en uw feedback.Wij zijn hier superblij mee!Heel graag tot de volgende keer.Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen
10/10 – Uitstekend
Dave
26 aug 2023
Dave
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 22 sep 2023
Hartelijk dank uw wel voor deze mooie beoordeling.Heel graag tot de volgende keer!Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen
10/10 – Uitstekend
Edwin
Zakenreiziger
11 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Regular visitor. Mainly because of great wellness and fitness facilities and it’s location next to the highway.
Edwin
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 14 feb 2023
Dear Mr. Edwin,Thank you very much for this nice feedback after your visit at Hotel Assen.We hope to welcome you again soon.Best regards,Team Hotel Assen
8/10 – Goed
Andre
Zakenreiziger
19 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
Prima hotel
Andre
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 19 jan 2023
Dank u wel voor deze mooie feedback.Heel graag tot een volgend verblijf.Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen
10/10 – Uitstekend
Jan Willem
28 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan Willem
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Edwin
Zakenreiziger
22 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great wellness and fitness! the main reason to choose this van der Valk hotel!
Edwin
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van front office op 25 nov 2022
Dear guest,thank you for this very nice feedback after your stay in Hotel Assen.Best regards,team Hotel Assen
8/10 – Goed
Frank
22 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Heel prettig hotel. Heel fijn zwembad en sauna gedeelte.
Frank
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Team Hotel Assen op 23 sep 2022
Dank u wel voor deze mooie feedback.Graag tot een volgende keer!Team Hotel Assen
8/10 – Goed
Ronald
28 aug 2022
Ronald
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Simone op 2 sep 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Rianne op 24 jul 2022
Hartelijk dank voor uw review. Graag tot een volgende keer in Hotel Assen :)
10/10 – Uitstekend
Edwin
Zakenreiziger
9 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Na de renovatie super mooie kamer en de wellness/fitness is echt fantastisch!!
Edwin
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Rianne op 15 jul 2022
Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag verwelkomen wij u nogmaals in Hotel Assen.
10/10 – Uitstekend
Lieuwe
9 jul 2022
Lieuwe
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Rianne op 24 jul 2022
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer in Hotel Assen.
10/10 – Uitstekend
Maurice
13 jun 2022
Maurice
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Romano
6 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Romano
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Miranda
Reisde met partner
30 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette, schone en luxe kamers. En een prachtig wellness center!
Miranda
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Rianne op 30 jun 2022
Hartelijk dank voor uw mooie review. Graag tot een volgende keer!
10/10 – Uitstekend
Frank
24 mei 2022
Frank
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
a d h
17 mei 2022
a d h
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Ea
4 mei 2022
Ea
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Ralph
19 mrt 2022
Ralph
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Rianne op 21 mrt 2022
Bedankt voor uw review!
Receptie
Hotel Assen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Concept aanhouden
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Simone op 23 jul 2021
Bedankt voor uw review.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige, ruime kamer, vriendelijk personeel en ongelooflijk lekker en uitgebreid ontbijt.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Simone op 4 jul 2021
Hartelijk dank voor uw positieve review. Graag tot een volgende keer!
10/10 – Uitstekend
Sebastiaan
Zakenreiziger
16 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Zoals altijd is je verblijf bij van der Valk dik in orde!
Sebastiaan
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Simone op 4 jul 2021
Hartelijk dank voor uw positieve review, graag tot een volgende keer!
10/10 – Uitstekend
Erik
17 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erik
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Simone op 17 mei 2021
Bedankt voor het hoge cijfer! Graag tot een volgende keer.
10/10 – Uitstekend
Tommy
19 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super fijn hotel met uitstekende faciliteiten
Super netjes gerenoveerd hotel met uitstekende kamer. Zeer comfortabele badkamer met grote inloopdouche en bubbelbad. Goed ontbijt genuttigd en in alle rust kunnen slapen.
Tommy
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Simone op 17 mei 2021
Fijn om te horen dat u zo positief bent en dat alles naar wens is geweest! Graag tot een volgende keer.
8/10 – Goed
Peter
29 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Hotel was net en schoon. Grote ruime kamers. Door de lockdown was het restaurant uiteraard gesloten, maar hiervoor hebben ze een nette oplossing bedacht. Wat ik jammer vind is dat er geen optie op is voor 2persoonsbed, alleen 1persoonsbedden tegen elkaar aangeschoven. Ik snap dat dit voor het hotel flexibeler is, maar het mist wel een stuk comfort.
Peter
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Simone op 17 mei 2021
Hartelijk dank voor uw review! Onze luxe kamers hebben inderdaad twee aparte bedden, onze comfort deluxe kamers hebben wel tweepersoonstoppers. Wellicht een optie voor een volgend verblijf!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Chimene op 31 jan 2021
Beste,
Bedankt voor uw positieve review.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima overnachting. Kamer was erg netjes. Wel jammer dat je in de ochtend moet opstaan om je verblijf te verlengen en dan meteen naar de balie moet om dit te betalen. Dit maakt het verblijf dan minder ontspannen.
Al met al een fijne verblijf gehad.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Chimene op 20 jan 2021
Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf in Hotel Assen. Wij vragen inderdaad de betaling te voldoen voor de uitchecktijd, uw opmerking hierover zal ik noteren voor het management.
10/10 – Uitstekend
sonik
Zakenreiziger
25 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sonik
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Chimene op 5 dec 2020
Beste Sonik,
Bedankt voor uw positieve review!
10/10 – Uitstekend
Ricardo
26 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laadpaal probleem
Ik heb van uw kamer genoten.
Wat mij tegen viel was de laadpaal.
Daar hebben jullie er maar een van.
Toen ik arriveerde stonden er 2 autos aan de laatpaal in de hoop dat deze na 2 uur weer weg zouden gaan voor volgende gasten. Zelf ik de ochtend ben ik nog wezen kijken en dezelfde auto stonden ernog aan. Ik denk zelf dat van der Valk dit probleem zolang er geen uitbreiding is. Dit kan instellen met een max van 2 uur laad gemak en vervolgens plaats moeten maken voor andere gast met een elektrische auto.
Ricardo
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Eric
Zakenreiziger
10 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer vriendelijk personeel met een goed kuiken
Eric
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Chimene op 11 okt 2020
Goedemorgen Eric,
Bedankt voor uw positieve beoordeling, dit waarderen wij enorm.
10/10 – Uitstekend
Lennart
Zakenreiziger
6 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lennart
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Ruth op 8 okt 2020
Hartelijk dank en heel graag tot een volgende keer!
6/10 – Redelijk
Eric
Zakenreiziger
12 sep 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Groot hotel met 180+ kamers. Kamer was schoon, Personeel aan de receptie niet vriendelijk. Ik had kamer 36 waar wifi via KPN hotsport niet werkte. Receptie wilde hier niet naar kijken. Ik had via Hotel.com geboekt en betaald. Bij afrekening werd kamer nogmaals in rekening gebracht..
Restaurant was prima
Eric
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Chimene op 5 sep 2020
Bedankt voor uw review!
8/10 – Goed
Ad, Roermond
Reisde met partner
16 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niets op aan te merken. Coronamaatregelen waren goed.
Ad
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Chimene op 16 aug 2020
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Wij stellen uw feedback op prijs!
10/10 – Uitstekend
Ron, Groot-Ammers
Zakenreiziger, Reisde met partner
13 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles wat je zou wensen top hotel Airco goed restaurant goed bereikbaar
Ron
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Chimene op 16 aug 2020
Beste Ron,
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Wij stellen uw feedback op prijs!
8/10 – Goed
H, Heiloo
Reisde met een groep
11 aug 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Grote ruime kamers en fantastisch uitgebreide ontbijt/buffet keuze!
Alleen in de brasserie zou het personeel op " anger management" cursus moeten. Ik sloeg de menu kaart open op Engels. Ik koos een avocado bowl . De avocado bowl werd geserveerd en klopte niet met de beschrijving van de menu keuze. Ik vroeg aan de bediening hoe dat kon? Ze snauwde dat ik het Nederlands maar had moeten lezen. Vervolgens rukte ze t bord uit mijn handen en ze was zeer passief agressief. Mijn conclusie is dat zowel de Engelse als de Nederlandse vertaling van de gekozen maaltijd het hetzelfde moet zijn. De taal moet geen barrière zijn en de beschrijving en ingrediënten horen in beide talen het zelfde te zijn. Dan weet ik zeker dat wat ik bestel ook is wat ik had gehoopt....
H
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Eduard
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eduard
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Chimene op 23 apr 2020
Hartelijk dank voor uw positieve review, fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest. Hopelijk tot ziens in hotel Assen!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De logistiek is zeer verwarrend. Vanaf de receptie met de lift naar verdieping 1, richting hotelkamers staat bord verdieping 2. Weer met lift naar verdieping 1, naar kamer. Terug naar restaurant bijna verdwaald...
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Chimene op 26 apr 2020
Hartelijk dank voor uw review. Hopelijk tot ziens in hotel Assen!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended
Great stay. Clean and comfortable. Delicious food at restaurant
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Chimene op 23 apr 2020
Thank you for this review!
10/10 – Uitstekend
Denise
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend.
Mooi en goed hotel. Heerlijk groot ruimte.
Moest naar de crematie in Assen, lekker dichtbij, want we wonen in Hilversum en door de slechte weersomstandigheden was handig om daar te overnachten.
Denise
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Dominique op 1 mrt 2020
Hartelijk dank voor uw review, fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest voor u. Graag tot ziens!
8/10 – Goed
jos
22 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jos
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Dominique op 28 feb 2020
Hartelijk dank voor uw review
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Dominique op 1 mrt 2020
Hartelijk dank voor uw review
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pasjes van de kamer deden het wel eens niet of na heel lang wachten en proberen wel