Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor De Schildkamp





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed laden

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een ventilator
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Kleerkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

44 Leerdamseweg, Asperen, GE, 4147 BM
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.50 per persoon, per nacht.
- Administratieve toeslag: EUR 1 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 13.50 per accommodatie, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 45.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Registratienummer van de accommodatie 11045891
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Nederland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
De Schildkamp Hotel
De Schildkamp Asperen
De Schildkamp Hotel Asperen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over De Schildkamp
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rob
Reisde met partner
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rob
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Karin
Reisde met partner
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karin
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
J.
Reisde met partner
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J.
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Inga
21 feb 2025
Inga
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Alfons
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alfons
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Nico
Reisde met partner
23 sep 2024
Nico
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Aart
Zakenreiziger, Reisde met partner
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aart
1 nacht verbleven in september 2024