Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Albergo Rendola





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Appartement, 1 slaapkamer laden

Appartement, 1 slaapkamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Baby-/kinderbedden
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

via Rendola 41, Asiago, VI, 36012
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 14 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 7 voor volwassenen en EUR 7 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15.00 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 10.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Albergo Rendola
Albergo Rendola Asiago
Albergo Rendola Hotel
Albergo Rendola Hotel Asiago
Albergo Rendola Hotel
Albergo Rendola Asiago
Albergo Rendola Hotel Asiago
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Albergo Rendola
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Luca
Reisde met familie
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luca
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
FRANCESCO
Reisde met familie
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FRANCESCO
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Patrizia
21 sep 2023
Patrizia
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
GIANCARLO
Reisde met partner
22 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GIANCARLO
7 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Stefano
12 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefano
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Peracchi
Reisde met partner
2 aug 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Peracchi
4 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Igor
8 jul 2023
Igor
4 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Silvia
Reisde met partner
1 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silvia
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Francesco
25 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo
Francesco
3 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
federica
Reisde met familie
29 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
federica
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Massimo
21 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Massimo
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
SONIA
Reisde met familie
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SONIA
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Morena, Piacenza
2 okt 2017
Positief: Personeel en service
Hotel carino , a due passi dal centro
Morena
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Paolo
3 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottima soluzione
Paolo
3 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
daniele
27 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
daniele
10/10 – Uitstekend
Francesco
18 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francesco
10/10 – Uitstekend
Hydalgo
23 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel confortevole e cortesia top!
Hydalgo
10/10 – Uitstekend
Renzo
19 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel relax
Renzo
8/10 – Goed
Silvia
25 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Silvia
8/10 – Goed
Gary, Rochester
6 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer