Hotel Kumoi
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op wandelafstand van Sounkyo Onsen
Fotogalerie voor Hotel Kumoi





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, privébadkamer laden

Standaard kamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een sofabed
Een regendouche
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een privébadkamer
Een kluis
Alle foto's voor Standaard kamer, gemeenschappelijke badkamer laden

Standaard kamer, gemeenschappelijke badkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een sofabed
Een haardroger
Een bidet
Een kluis
Alle foto's voor Superior kamer, gemeenschappelijke badkamer laden

Superior kamer, gemeenschappelijke badkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een sofabed
Een haardroger
Een kluis
Alle foto's voor Superior kamer, privébadkamer laden

Superior kamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een sofabed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een kluis
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, privébadkamer laden

Standaard eenpersoonskamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een haardroger
Een privébadkamer
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sounkyo Onsen, Kamikawa, Hokkaido, 078-1701
Over deze accommodatie
Hotel Kumoi
Gelijkaardige accommodaties

Sounkyo Onsen Choyo Resort Hotel
Sounkyo Onsen Choyo Resort Hotel
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 365 beoordelingen
De prijs is € 139
11 nov - 12 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 250.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 1620 per persoon
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
KUMOI Inn Kamikawa
KUMOI Inn
KUMOI Kamikawa
KUMOI
HOTEL KUMOI Ryokan
HOTEL KUMOI Kamikawa
HOTEL KUMOI Ryokan Kamikawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kumoi
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 sep 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
SATOSHI
Reisde met familie
27 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SATOSHI
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Hsu-Heng
26 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務相當好
Hsu-Heng
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 feb 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Kevin
14 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stylish and modern place
Kevin
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
ka wai
Reisde met familie
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ka wai
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jan 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Olivier
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Total „hygge“ in the mountains.
Olivier
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 sep 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
そこそこ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
carl
21 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, but not so tourist friendly town
carl
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
SUNGHYUN, 브라질
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice place to stay
SUNGHYUN
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Mads
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mads
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
ハーレー
27 jul 2019
まあまあだった
ハーレー
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
17 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019








