Businesscentrum

Beoordelingen van ibis Styles Arlon Porte du Luxembourg

3 out of 5
ibis Styles Arlon Porte du Luxembourg
Dreve de l Arc En Ciel 100, Arlon

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 84 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 84 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 84 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 84 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 84 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Arie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon goed
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van fabienne dahm Reception's desk op 30 jul 2023
Goede Avond, Beste danke voor uw scoring. Wanneer u tevreden bent dan zijn we ook tevreden. Hoogachtend. FOD Fabienne DAHM

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Jammer dat het bed niet schoon was. Er zaten verse bloed vlekjes op het kussen Op 1 kamer ontbrak de bovendouche. Was alleen handdouche aan korte slang Zat wel nog de opening waar hij gezeten had Wel vriendelijk personeel en het restaurant was ook prima. Evenals het ontbijtbuffet
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Gilbert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Antje Tetje

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Fabienne DAHM - FOD Reception op 20 aug 2022
Dear Customer, Many thanks for your high quotation, we really appreciate, mainly during this complicated period we're living with. Good feed back is always good to fit your mind and work. Best Regards. FOD Fabienne DAHM

8/10 – Goed

Frank

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik had 3 kamers geboekt voor 2 nachten. Goed gelegen, rustig, vriendelijk personeel. Geen reden om niet opnieuw bij IBIS te boeken maar toch wel een aantal aandachtspunten waarvan ik oprecht hoop dat deze ter harte worden genomen. Receptionist bij ontvangst niet Nederlandstalig, geen probleem, wij spreken meerdere andere talen maar voor een dergelijk hotel mag dat toch wel verwacht worden. Tijdens het schoonmaken 's ochtends staan alle kamers open, wij liepen onze kamer in en namen wat van onze spullen mee zonder dat iemand daar naar omkeek of naar onze pasjes/sleutels vroeg. Bedenkelijk. Gebruikte badlakens werden verwijderd maar niet vervangen. Geen toiletborstel aanwezig. Ontbijt: relatief trage aanvulling eerste dag, compleet zwart geblakerd, oneetbaar spek de volgende. Nieuwe toevoer van spek werd er gewoon bovenop gedropt. Dit hotel heeft veel pluspunten maar de aansturing van bepaalde zaken moet m.i. beslist strikter. Succes verder.
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

sandra

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Huwel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propere kamers,aangenaam personeel, restaurant had mooie keuze en mijn keuze was zeer lekker Enig nadeel was het ontbijt,weinig keuze.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Fabienne DAHM - FOD Reception op 28 nov 2021
Geachte Klant, Alvast bedankt voor u positieve aanmerking- dat doet ons veel plezier zo iets te kunnen lezen, gedurende deze Covid-19 periood, zo moelijk voor idereen. Hoogachtend, FOD Fabienne DAHM

6/10 – Redelijk

R.

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beoordeling overnachting
Ontvangst was goed en snel. Betaling verliep snel. We waren op de eerste etage ingedeeld, helaas had mijn vrouw haar voet onlangs gebroken en moesten gebruik maken van de trap omdat er geen lift was. Dat leverde haar de nodige pijn op. Het diner in het restaurant was uitstekend en hebben daar savonds heerlijk kunnen eten. De volgende dag bij het ontbijt viel ons het beleg erg tegen. Het plakje ham ontbrak net zoals het plakje kaas en dat was bij navraag ook niet beschikbaar❗️ De kamer (228) was schoon en het king size bed was uitstekend en daar was het eigenlijk om te doen, een lekkere nachtrust. Het raam konden we helaas niet open zetten omdat er een ‘technisch’ apparaat continu ergens buiten stond te draaien wat nogal een geluidsoverlast veroorzaakte. Dus maar geslapen met het raam dicht.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Fabienne DAHM Receptie Ploeg op 9 nov 2021
Geachte Klant, Alvast bedankt voor uw mening over ons hotel en diensten. We zijn tevreden dat u van ons restaurant en ontbijt buffet goed genieten hebben. Voor uw volgende verblijft, als uw vrouw moelijkheden om te lopen had, vragen maar ons om een kamer op gelijke vloer te kunnen hebben. We blijven altijd op uw hoogde. Hoogachtend,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De moderne look van restaurant, receptie en kamer De kamer was ruim en van alles voorzien. Alleen de koffiezet machine deed het éénmaal en daarna niet meer.. onmogelijk om een tweede capsule te gebruiken.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk ontvangen, sobere en propere kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

vital

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Fabienne DAHM Receptie Ploeg op 31 jul 2021
Dear Customer, We thank you for your review on the web site of Expedia. We see you gave us a quotation of 6/10. If there was anything wrong concerning your stay - it's better to let us know so that we can improve your comfort and satisfaction. Regards, FOD Fabienne DAHM

10/10 – Uitstekend

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Goed hotel met een zeer goed ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Komen hier al voor de 3e keer (vanaf 2019).
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

sandra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed Hotel
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Fabienne DAHM Receptie Ploeg op 16 jun 2021
Hello, alvast bedankt voor uw positief kommentar. Tevreden ervan.

8/10 – Goed

sandra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor paar nachten
2 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Michael

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Kon veel beter. Ontbijt enorm sober geen keus Bij aankomst moest je zelf vragen hoe en wat met ontbijt en avondeten
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van l'équipe Ibis styles Arlon op 6 feb 2021
Merci beaucoup pour votre avis. Nous sommes ravis de lire que vous avez bien apprécié votre séjour. Nous sommes toujours ouverts, prêts à vous accueillir.

6/10 – Redelijk

Kimberley

Positief: Personeel en service
Gemiddeld
Verblijf van 2 nachten. Personeel was zeer vriendelijk. Maar de kamer was niet gepoetst, was zogezegd door corona. Maar in een hotel moet er elke dag gepoetst worden (zeker nu met corona!) en moeten er ten minste elke dag propere handdoeken zijn. Airco was stuk, hadden speciaal hotel gekozen met airco door de warme dagen. Ontbijt was gemiddeld, zou iets meer keuze mogen zijn. Ik vind het hotel te duur voor wat het waard is.
2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Patrick

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Geen aanrader
Hotel in renovatie echter de kamer en badkamer (toilet) was vuil. Airco werkte niet, spijtig want 28 ° op de kamer. Ontbijt was ok. Best wachten tot na de renovatie.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Michael

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Coronaproof. Hygiëne en prachtig opgelost met ontbijt.
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding voor een enkele overnachting. Familiekamer was niet meer voorhanden en is kosteloos omgezet in 2x2 persoons kamer. Op de rooklucht in 1 van de kamers werd zeer adequaat gereageerd (direct andere kamer en filter/ventilator werd geplaatst)
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Rafael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Fabienne DAHM FOD op 3 dec 2023
Cher client, bonjour, Mille merci pour votre retour plus que positif. Cela fait chaud au coeur surtout en cette période un peu compliquée. Nous sommes ravis que votre séjour se soit bien déroulé et que vous êtes entiérement satisfait de nos services. Au plaisir de vous revoir. Cordialement, FOD Fabienne DAHM

10/10 – Uitstekend

Antoine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Hôtel très bien avec bonne option de restauration
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Christian

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Très bien
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Hilary

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Hilary

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Short businesses trip
It was a short business trip so was ok. The staff were friendly & the food was good. A nice room except for the leaking shower door which made the room smell damp. But all in all a pleasant stay
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jean Martin

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Guido

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Leider wurde an Unterkunft gebaut.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We have stayed here on numerous occasions...always been first class
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stop over hotel
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Stuart

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The kids loved the pancake making machine at breakfast and the breakfast is excellent.
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Guillermo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La comida del restaurante mala, filete estropajo
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Nicolas

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Christian

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Jacquie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very helpful friendly receptionist and she also did the bar ! Fabianne. Great to chat to !
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Fabienne DAHM - FOD Reception op 29 aug 2022
Dear Mrs Stone, Many thanks for your high quotation. It was also a pleasure to meet you to - really interesting talking together with your husband to. Have a good day. Best Regards, Fabienne DAHM

8/10 – Goed

Stuart

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The breakfast was great which included a cooked breakfast option.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Edwin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Jan

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
an ideal stop on our journey home
Very comfortable, a large room, excellent breakfast and good evening meal. Alongside the hotel is a beautiful area for sitting outside with a drink. Very helpful young lady on reception when we had a brief problem with power in the room - we were about to check out (approx 11am on 4 July)
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Laurent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

baltus

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

jinwon

Reisde met familie
그냥 하루묵기 괜찮은숙소
그냥 하룻밤자기 좋습니다 조식은 막 먹을게많은건 아니었습니다 주변에 인프라는 없습니다 차량이 있을경우 불편이 없습니다 또 가지는 않을듯요 도시이동시 잠깐 들리기에 나쁘지않다 정도입니다
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Steen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Udemærket
Ganske fint sted
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Marie-Laure

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Yacine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Judson

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Notre chien , calme et n’aboyant pas était avec nous et le petit déjeuner buffet était excellent avec produits locaux à découvrir ( confitures) et fruits frais ! Très bonne literie aussi
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Fabienne DAHM - FOD Reception op 26 nov 2021
Bonsoir, Mille merci pour votre score de satisfaction. Cela nous fait chaud au coeur en cette période difficile que nous traversons. Au plaisir de vous revoir. Cordialement. FOD Fabienne DAHM