Roc Hôtel
Hotel met een restaurant, op 3 minuten stappen van Strand van Arcachon
Fotogalerie voor Roc Hôtel





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Kleerkast
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

200 Boulevard de la Plage, Arcachon, Gironde, 33120
Over deze accommodatie
Roc Hôtel
Gelijkaardige accommodaties

Résidence Les Suites Pereire
Résidence Les Suites Pereire
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Wasservice
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 11 beoordelingen
De prijs is € 277
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.90 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12–12 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 6 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 5.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Roc Hôtel Arcachon
Roc Hôtel
Roc Arcachon
Roc Hôtel Hotel
Roc Hôtel Arcachon
Roc Hôtel Hotel Arcachon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Roc Hôtel
7,4
Goed
7,6
Netheid
9,2
Locatie
7,6
Personeel en service
7,4
Milieuvriendelijkheid
7,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Pascal
Zakenreiziger
9 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Pascal
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
JEAN
27 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Déçu par Hotel.com
JEAN
2 nachten verbleven in september 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Ellen
25 sep 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ellen
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Guy
16 sep 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
Guy
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
MARIE
10 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARIE
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Guy
7 sep 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guy
2 nachten verbleven in september 2021
4/10 – Matig
Claire
Reisde met partner
6 sep 2021
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Claire
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Mathilde
Reisde met familie
28 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel charmant bien placé
Mathilde
7 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Pascal
26 aug 2021
Negatief: Netheid
Pascal
2 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 aug 2021
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Dominique
8 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Calme
Dominique
1 nacht verbleven in augustus 2021
4/10 – Matig
Lydie
Zakenreiziger
11 jul 2021
Lydie
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Jean
3 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Content
Jean
2 nachten verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
FRANCIS
30 jun 2021
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel veillot
FRANCIS
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Anne
Reisde met een groep
21 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Anne
4 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Flora
3 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flora
2 nachten verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 mei 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très moyen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
mihrac
10 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mihrac
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Etchegaray
19 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Etchegaray
1 nacht verbleven in oktober 2020
6/10 – Redelijk
Guillermo, Yvelines
Reisde met familie
11 okt 2020
Positief: Netheid
Guillermo
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Marie claude
Zakenreiziger
28 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marie claude
1 nacht verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 sep 2020
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 sep 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020

