Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 197 van 472 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
197
Gastenscore: 8 - Goed. 189 van 472 beoordelingen" "
8 - Goed
189
Gastenscore: 6 - Redelijk. 51 van 472 beoordelingen" "
6 - Redelijk
51
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 472 beoordelingen" "
4 - Matig
19
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 472 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
16
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Rutger
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rutger
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Ron
16 feb 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
nvt
Ron
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Arend
10 jan 2024
Arend
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Soheil
Reisde met familie
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soheil
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Floor
Zakenreiziger
12 dec 2023
Positief: Personeel en service
Fijne kamer
Fijne ruime kamer, wel veel geluidsoverlast van (ik denk) een generator.
Floor
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Willem
4 dec 2023
Willem
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Peter
Zakenreiziger
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prijzig
Prima hotel, prijs kwaliteit is niet in verhouding. Ben beter van vd Valk gewend.
Peter
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Roxanne
5 sep 2023
Roxanne
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Ira
21 aug 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ira
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Julie
Reisde met partner
10 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. De kamer was wat verouderd (niet zoals op de foto's) en niet zo grondig gekuist, maar wel zeer ruim met een goed bed. Fijn dat er een zwembad aanwezig is met lange openingstijden.
Julie
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
JOSE ANTONIO
Zakenreiziger, Reisde met familie
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JOSE ANTONIO
5 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Jan
22 jul 2023
Positief: Netheid
Top
Jan
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Maurice
8 mei 2023
Maurice
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
sandra
Reisde met familie
4 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We verbleven 1 nachtje in het hotel. Prima. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en ontzettend lekker. Dagje naar de mooie stad Gent en Antwerpen geweesr. Beide prima te doen vanaf het hotel.
sandra
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Henk
Zakenreiziger
25 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel voor verblijf van een nacht, helaas geen room service, wel geprobeerd maar niet gelukt
Henk
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Rene
Zakenreiziger
14 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
Rene
3 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Alexandra
Reisde met partner
20 aug 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie, tussen Sint Niklaas en Antwerpen. Een Van der Valk hotel zoals we ze kennen: prima kamers, wel erg groot complex. Oogt daarom een beetje onpersoonlijk. Goed hotel voor een nachtje, niets op aan te merken.
Alexandra
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Anne-Cornelie
Zakenreiziger
17 jun 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Mooi terras, heerlijk eten, trage bediening.
Het terras is prachtig en het eten was heerlijk, maar de bediening was wel erg traag.
Anne-Cornelie
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Rachid
22 mei 2022
Rachid
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Gerard
9 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerard
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Werner
29 apr 2022
Werner
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Wiebo
Zakenreiziger
21 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wiebo
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Marcel, Almelo
Zakenreiziger
25 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel met een perfect keuken.
Marcel
2 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Lisbeth
Reisde met partner
5 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel mooi, net hotel.
Heel gastvrij.
Lekker eten.
Genoten!
Lisbeth
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Natascha
Zakenreiziger
17 dec 2021
Positief: Comfort kamer
prima - niks bijzonders
prima verblijf - foto was niet vergelijkbaar met de kamer dat ik in verbleef en de kamer zeg er best verouderd uit, bed randjes, roest in de wasbak.
Natascha
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed hotel, bungalow wat ouder
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Guest Relations op 12 jul 2021
Beste
Hartelijk dank voor uw verblijf bij Van der Valk Hotel Beveren!
Wat fijn om te lezen dat uw verblijf u goed bevallen is!
We vinden het spijtig om te horen dat u de cottage wat verouderd vindt. Dankuwel dat u ons dit laat weten, dan kunnen we ermee aan de slag.
Nogmaals willen we u bedanken dat u uw ervaring met ons wilde delen en hopen we dat we u in de toekomst nog eens mogen verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groeten
Celine
Guest Relations
8/10 – Goed
Xander
Zakenreiziger
13 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Betrouwbaar hotel. Netjes en schoon.
Ik zat in een cottage iets naast het hotel.
Xander
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Werner
Zakenreiziger
30 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Werner
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Willem
Zakenreiziger
18 jan 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf tijdens corona crisis!
Prima hotel met vriendelijk personeel en kamers die erg netjes zijn. Als ik weer een business trip heb boek ik dit hotel weer. Jammer dat de spa niet open is i.v.m. de corona crisis maar dat is logisch.
Heb nog wel een opmerking/klacht v.w.b. het bestellen van eten. In eerste instantie is het natuurlijk geweldig dat je nog eten kan bestellen in het hotel en dit kan laten bezorgen bij je kamer of zelf kan afhalen bij de keuken.
Alleen in de ochtend als je over de gang van het hotel loopt zie je de verschillende plates allemaal op de grond liggen met resten voedsel erop!
Ziet er smerig en niet netjes uit! Heeft het personeel geen tijd om nachts de plates op te ruimen?
Willem
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Adecoen op 7 sep 2020
Dear Guest,
Thank you very much for your lovely feedback.
Kindest regards,
Angelo De Coen
Rooms Division Manager
6/10 – Redelijk
Steven
26 aug 2020
atig
verbeleven in de afzonderlijke gebouwen, zijn in lichte staat van verval op bepaalde vlekken. Zijn deels vernieuwd maar buitenzijde niet aangepakt
Steven
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brubbelbad op de kamer was zeer leuk, enkel jammer dat de jets niet werkten.
De accomodatie heeft er alles aan gedaan om ondanks de Corona maatregelen er toch een zo leuk mogelijk verblijf van te maken.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De kamers zijn gelegen in een oud gedeelte van het hotel. Weliswaar gerenoveerd en op zich netjes, maar erg gehorig en de badkamer is wat verouderd.
Het hoofdgebouw met daarin de restaurants en vergaderzalen is wel heel keurig en in de vertrouwde Van der Valk stijl opgetrokken.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Adecoen op 2 feb 2020
Beste Gast,
Hartelijk dank voor u feedback.
We zijn blij dat u het aanbod in ons hotel kon waarderen.
Mijn excuses voor het eventuele ongemak voor de gehorigheid van de kamer.
We stellen alle extra informatie en feedback op prijs, omdat deze erg handig is voor verdere verbetering.
Wij kijken er naar uit u terug te mogen ontvangen in de toekomst.
Met vriendelijke groeten,
Angelo De Coen
Rooms Division Manager
8/10 – Goed
Jantiena
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk verblijf Belgie
Alles was prima in orde en het personeel was erg oplossingsgericht met onze hond. Helaas was het parkeren door een feest erg moeilijk maar ook dat lukte ons uiteindelijk.Voor herhaling vatbaar.
Jantiena
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Adecoen op 2 feb 2020
Beste Jantiena,
Hartelijk dank voor u feedback.
We zijn heel blij dat we een goed indruk op u hebben gemaakt!
Ons team heeft een passie om uitstekende service te leveren en ervoor te zorgen dat onze gasten zich thuis voelen, dus ik ben erg blij te horen dat we het heel goed hebben gedaan.
Wij kijken er naar uit u terug te mogen ontvangen in de toekomst.
Met vriendelijke groeten,
Angelo De Coen
Rooms Division Manager
10/10 – Uitstekend
Djen
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Djen
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Adecoen op 31 jan 2020
Dear Djen,
Thank you very much for your rating.
We are looking forward to welcome you back in the future.
Kindest Regards,
Angelo De Coen
Rooms Division Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lange wandelafstand (via buitenlucht) van kamer naar receptie, ontbijttafel, restaurant...
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Xander
Zakenreiziger
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel en lekker eten
Prima hotel. Netjes en lekker eten
Xander
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Jay
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jay
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Stefaan
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aangenaam hotel
zeer aangenaam
Stefaan
1 nacht verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
16 sep 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 aug 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net hotel, goeie service, top ontbijt.
Voor herhaling vatbaar
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Front office manager op 6 aug 2019
Beste,
bedankt voor jullie verblijf en mooie feedback.
Alvast tot een volgend bezoek!
met vriendelijke groet
de Bruycker Tom
Front office manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
We konden iets eerder inchecken. Dat was wel fijn!
Fijne service.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
20 jul 2019
Voor dat prijs had ik liever incl ontbijt gehad nu moest ik 16.50 pp apart betalen voor die totale bedrag kom ergens anders luxer boeken
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Faramarz
8 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Faramarz
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 jun 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
Last van de voorbijrijdende treinen. Lichte geur in de kamer nr 419
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Luc
4 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer