Receptie

Beoordelingen van Van Der Valk Hotel Beveren

4 out of 5
Van Der Valk Hotel Beveren
Gentseweg 280, Beveren

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 197 van 472 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 189 van 472 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 51 van 472 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 472 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 472 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rutger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Ron

Positief: Personeel en service, voorzieningen
nvt
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Arend

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Soheil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Floor

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Fijne kamer
Fijne ruime kamer, wel veel geluidsoverlast van (ik denk) een generator.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Willem

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prijzig
Prima hotel, prijs kwaliteit is niet in verhouding. Ben beter van vd Valk gewend.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Roxanne

1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Ira

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Julie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. De kamer was wat verouderd (niet zoals op de foto's) en niet zo grondig gekuist, maar wel zeer ruim met een goed bed. Fijn dat er een zwembad aanwezig is met lange openingstijden.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

JOSE ANTONIO

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid
Top
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Maurice

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

sandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We verbleven 1 nachtje in het hotel. Prima. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en ontzettend lekker. Dagje naar de mooie stad Gent en Antwerpen geweesr. Beide prima te doen vanaf het hotel.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Henk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel voor verblijf van een nacht, helaas geen room service, wel geprobeerd maar niet gelukt
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Rene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Alexandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie, tussen Sint Niklaas en Antwerpen. Een Van der Valk hotel zoals we ze kennen: prima kamers, wel erg groot complex. Oogt daarom een beetje onpersoonlijk. Goed hotel voor een nachtje, niets op aan te merken.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Anne-Cornelie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Mooi terras, heerlijk eten, trage bediening.
Het terras is prachtig en het eten was heerlijk, maar de bediening was wel erg traag.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Rachid

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Gerard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Werner

2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Wiebo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Marcel, Almelo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel met een perfect keuken.
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Lisbeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel mooi, net hotel. Heel gastvrij. Lekker eten. Genoten!
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Natascha

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
prima - niks bijzonders
prima verblijf - foto was niet vergelijkbaar met de kamer dat ik in verbleef en de kamer zeg er best verouderd uit, bed randjes, roest in de wasbak.
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed hotel, bungalow wat ouder
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Guest Relations op 12 jul 2021
Beste Hartelijk dank voor uw verblijf bij Van der Valk Hotel Beveren! Wat fijn om te lezen dat uw verblijf u goed bevallen is! We vinden het spijtig om te horen dat u de cottage wat verouderd vindt. Dankuwel dat u ons dit laat weten, dan kunnen we ermee aan de slag. Nogmaals willen we u bedanken dat u uw ervaring met ons wilde delen en hopen we dat we u in de toekomst nog eens mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten Celine Guest Relations

8/10 – Goed

Xander

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Betrouwbaar hotel. Netjes en schoon. Ik zat in een cottage iets naast het hotel.
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Werner

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Willem

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf tijdens corona crisis!
Prima hotel met vriendelijk personeel en kamers die erg netjes zijn. Als ik weer een business trip heb boek ik dit hotel weer. Jammer dat de spa niet open is i.v.m. de corona crisis maar dat is logisch. Heb nog wel een opmerking/klacht v.w.b. het bestellen van eten. In eerste instantie is het natuurlijk geweldig dat je nog eten kan bestellen in het hotel en dit kan laten bezorgen bij je kamer of zelf kan afhalen bij de keuken. Alleen in de ochtend als je over de gang van het hotel loopt zie je de verschillende plates allemaal op de grond liggen met resten voedsel erop! Ziet er smerig en niet netjes uit! Heeft het personeel geen tijd om nachts de plates op te ruimen?
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Adecoen op 7 sep 2020
Dear Guest, Thank you very much for your lovely feedback. Kindest regards, Angelo De Coen Rooms Division Manager

6/10 – Redelijk

Steven

atig
verbeleven in de afzonderlijke gebouwen, zijn in lichte staat van verval op bepaalde vlekken. Zijn deels vernieuwd maar buitenzijde niet aangepakt
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brubbelbad op de kamer was zeer leuk, enkel jammer dat de jets niet werkten. De accomodatie heeft er alles aan gedaan om ondanks de Corona maatregelen er toch een zo leuk mogelijk verblijf van te maken.
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De kamers zijn gelegen in een oud gedeelte van het hotel. Weliswaar gerenoveerd en op zich netjes, maar erg gehorig en de badkamer is wat verouderd. Het hoofdgebouw met daarin de restaurants en vergaderzalen is wel heel keurig en in de vertrouwde Van der Valk stijl opgetrokken.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Adecoen op 2 feb 2020
Beste Gast, Hartelijk dank voor u feedback. We zijn blij dat u het aanbod in ons hotel kon waarderen. Mijn excuses voor het eventuele ongemak voor de gehorigheid van de kamer. We stellen alle extra informatie en feedback op prijs, omdat deze erg handig is voor verdere verbetering. Wij kijken er naar uit u terug te mogen ontvangen in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Angelo De Coen Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Jantiena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk verblijf Belgie
Alles was prima in orde en het personeel was erg oplossingsgericht met onze hond. Helaas was het parkeren door een feest erg moeilijk maar ook dat lukte ons uiteindelijk.Voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Adecoen op 2 feb 2020
Beste Jantiena, Hartelijk dank voor u feedback. We zijn heel blij dat we een goed indruk op u hebben gemaakt! Ons team heeft een passie om uitstekende service te leveren en ervoor te zorgen dat onze gasten zich thuis voelen, dus ik ben erg blij te horen dat we het heel goed hebben gedaan. Wij kijken er naar uit u terug te mogen ontvangen in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Angelo De Coen Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Djen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Adecoen op 31 jan 2020
Dear Djen, Thank you very much for your rating. We are looking forward to welcome you back in the future. Kindest Regards, Angelo De Coen Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lange wandelafstand (via buitenlucht) van kamer naar receptie, ontbijttafel, restaurant...
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Xander

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel en lekker eten
Prima hotel. Netjes en lekker eten
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Jay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Stefaan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aangenaam hotel
zeer aangenaam
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net hotel, goeie service, top ontbijt. Voor herhaling vatbaar
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Front office manager op 6 aug 2019
Beste, bedankt voor jullie verblijf en mooie feedback. Alvast tot een volgend bezoek! met vriendelijke groet de Bruycker Tom Front office manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
We konden iets eerder inchecken. Dat was wel fijn! Fijne service.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Voor dat prijs had ik liever incl ontbijt gehad nu moest ik 16.50 pp apart betalen voor die totale bedrag kom ergens anders luxer boeken
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Faramarz

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Last van de voorbijrijdende treinen. Lichte geur in de kamer nr 419
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Luc

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Stank aan de opslag van vuilbakken .
1 nacht verbleven in juni 2019