Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Özkaymak Falez Hotel

5 out of 5
Özkaymak Falez Hotel
Konyaalti Falez Mevkii, Antalya, Antalya

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 49 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 70 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 82 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 78 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 123 van 402 beoordelingen" "

5,6/10

Netheid

5,2/10

Personeel en service

5,2/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Cuma

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Te weinig personeel, hele vieze zwembaden
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards

6/10 – Redelijk

Zarmehr

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
5
Goede Lokatie maar de faciliteiten van kamers nul. Lijkt op een 2 ster hotel Geen waterkokker of koffiezetapparaat, toilet is vies. Zeer onvriendelijke personeel
4 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Salli

3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

J a m a

2 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van yusuf op 11 jul 2019
Your comments are important to us. Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slechte kamer waar de plafond aan het lekken was
Eten bij openbuffet elke dag het zelfde, slechte kwaliteit taai vlees. Boze personeel
7 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van OZKAYMAK FALEZ op 31 aug 2018
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR CHOICE. WE WILL TRY TO DO OUR BEST FOR BETTER SERVICE

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Dicht bij de stad en goedkoop
Vanaf het vliegveld ben je voor < 15 Eur met de taxi in 20 min bij je hotel. Dat is wat anders dan 1,5 uur wachten in een bus, vervolgens > uur rijden en langs tig andere resorts! Op 5 min lopen is wat te beleven in de stad, met 20 min lopen of 3 Eur taxi zit je in het oude centrum Zwembad e.d. ziet er verzorgd uit, eten acceptabel, géén a-la-carte restaurant waar je 1x mag eten, cocktail samenstelling moet je zelf verzinnen, op de kamer doen de helft van de stopcontacten het, prima douche. Park tot aan het strand, wat minimaal onderhouden, uiteraard zwerfkatten (=geen kakkerlakken!). Wij waren er in het voorseizoen, redelijk rustig, (nog) geen animatie, etc. Als je stad/haven en beetje resort wil combineren, zit je hier prima.
4 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

jeroen

Slecht geslapen.
Slecht geslapen de matras was oud je kon de veren voelen. Een tanborstel set was niet aanwezig wel een scheerset. Bij navraag was een tandenborstelset niet verkrijgbaar. Bad was oud met vlekken. In de badkamer was de kit in de naden gescheurd. Tv werkte niet correct de aangegeven zenders op de lijst in de kamer klopten niet. Het eten was maar net ok. Fruid was oud en beperkt in keuze. Als vlees was er enkel kip.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

FZ

Positief: Netheid, personeel en service
5 sterren lijkt eerder 3 sterren.
Mooi hotel prima ligging bij het strand. Redelijke kamer badkamer niet up to date. 3 X van kamer verwisseld. 1ste rokerskamer. 2de 2cm water in de badkamer. 3de redelijk sommige lampen kapot. Bril toilet kapot. Bed als een plank. Ontbijt goed service kan beter. Receptie goed. Bar meeste dranken niet aanwezig excuse geen hoogseizoen. Personeel onvriendelijk.
1 nacht verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, maar aan renovatie toe
Het is duidelijk dat het ooit een prachtig hotel was, maar is helaas nu aan renovatie toe. Sfeerloos, grauwe interieur, weinig licht bijna overal donker. Slecht eten, elke dag bijna dezelfde gerechten. Vooral eenpans gerechten, goedkoop. Bijna geen vlees..
3 nachten verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Nilgün, Amsterdam, Nederland

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen 5 sterren waardig hotel!! Max 2..
Het hotel is zwaar verouderd, hygiene is ver te zoeken. Het personeel is te beroerd om je van enig informatie te voorzien. Heel veel regels, het eten is niet lekker heel veel en vaak hetzelfde.. het animatieteam is echt een drama.. ze kunnen noch vermaken noch glimlachen.. mijn verblijf is hierdoor uitgelopen op een zware teleurstelling.. echt heeeeel veel spijt...
6 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Ahmed

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very nice and friendly but the facility is very old and need some serious maintenance I don't believe I'll ever go back there, the prices are too much for such an old and poorly maintained hotel
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van ozkaymak falez otel op 28 mei 2024
thank you so much nfor your feedback

10/10 – Uitstekend

memet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gerne wieder
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

memet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
war schon öfters hier..alles ok
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Osama, irbid

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The worst hotel I have ever seen in my life. The people at the reception are not good, exploitative, and do not respect the guests. They are materialistic . I do not advise anyone to book there.
8 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Ilimdar

4 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Ercan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Acilen Yenileme Şart
Tanıdığım Antalya merkezin en eski Hotellerinden bir Lara da ki eski dedeman hotel ile birlikte. Konumu mükemmel ama tek sorun herşeyin inanılmaz eskimiş olması. Herşey, oda banyoları ve genel tüm mobilyalar hala ilk açıldığı zamanki gibi. Sanırım 20 yıllık falan nerdeyse. Oda pencereleri ve balkona çıkış kapıları eski tip alüminyum ve artık nerdeyse kullanılamaz halde. Hotelin çok ciddi şekilde bir renovasyon ihtiyacı var. Odaların ıslak zeminleri, halılar, kapı pencereler, genel kullanım alanları vs. Herşey çok eskimiş. Aslında bu kadar güzel bir hotele yazık olmuş dedim içimden. Yenileme yapılırsa yemiden eski şaşalı günlerine döneceğine inanıyorum hotelin.
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Atilla

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Reand

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Cagatay

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards

6/10 – Redelijk

Osman

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yıllanmış otel
Eski ve kirli otel çalışanlar ilgisiz
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Özkaymak Falez Hotel op 12 dec 2023
Hello,The necessary complaint regarding the issue was transferred to the department managers. From now on we will be more careful. Thank you for your interest and attention.

8/10 – Goed

Eyüp

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Mann könnte es weiter empfehlen
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben und Ihren freundlichen Kommentar.

2/10 – Ontzettend slecht

Mehrdad

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Internet and stuff horrible
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Dear Mehrdad, Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Jianhua

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Basir

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your valuable feedback. We hope to welcome you again. Kind regard.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ÇİFTE STANDARTA DEVAM YABANCIYA FARKLI TÜRK E FARKLI DAVRANMAYA DEVAM EDİN YIKIN ARTIK ŞU TABULARINIZI
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Shahjan

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your valuable comment. We hope to welcome you again. Kind regard.

10/10 – Uitstekend

Mahamed

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De vær godt
10 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben und Ihren freundlichen Kommentar.

2/10 – Ontzettend slecht

sezgin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Malika

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards.

4/10 – Matig

Martine Åsly

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Dear Martine, We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Melissa

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist Katastrophal, Personal unfreundlich und unsympathisch. Frühstück sehr schlecht keine grosse Auswahl, Hygienisch auch nicht dazu. Einziger Plus Punkt ist das dass Hotel in der Nähe vom Zentrum ist . Ansonsten empfehle ich das Hotel nur für Übernachtungen zu buchen und kein All Inclusive oder Halbpension zu buchen .
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns sehr leid, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel nicht genossen haben. Mit freundlichen Grüße.

10/10 – Uitstekend

Layali

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Dejligt hotel, vi havde et godt ophold der
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your valuable comment. We hope to welcome you again. Kind regard.

8/10 – Goed

Mélyna Karima

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel en soit est très bien mais n’est pas du niveau 5 étoiles. Le personnel n’est pas très très agréable. Mais l’hôtel est très bien situé et la Turquie est un pays magnifique
13 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Merci beaucoup pour votre précieux commentaire. Nous espérons vous accueillir à nouveau. Bien cordialement.

10/10 – Uitstekend

Naveed

7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your valuable comment. We hope to welcome you again. Kind regard.

6/10 – Redelijk

Burak

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your valuable comment. We hope to welcome you again. Kind regard.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Det er ikke 5 stjerne hotell
Ikke 5 stjerne hotell. Det er 2 stjerne. Hotellet er så gammelt, ingen komfort, de som jobber på resepsjonen er uhyggelig, rommene er skitten, flere ting som ikke funker som den skal. Baderommen i rommet var helt skitten, maten var den dårligste mat jeg har spist. Ikke kom denne hotellen, det er ikke verdt det. Mye bedre å gå til andre 2-3 stjernes hoteller.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards.

2/10 – Ontzettend slecht

MUSTAFA ISMAIL

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 star hotel
The staff was very unmotivated and absolutely not helpful. This hotel has been a very nice hotel 20 years ago but now I would not recommend it to anyone now. The staff at the reception are very rude. This is absolutely not a five star hotel, the staff smokes in the corridors and there is a smell of smoke everywhere..
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards.

10/10 – Uitstekend

mohamad

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice city
Great
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your valuable comment. We hope to welcome you again. Kind regard.

4/10 – Matig

Mandla

Negatief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. Kind Regards.

2/10 – Ontzettend slecht

amine

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Virkelig dårlig hotel ligner ikke 5 stjernet hotel. Sure og irriterende personale og det værste morgenmad
6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Dear Amine, Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards.

10/10 – Uitstekend

Maria, Frederiksberg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect good service and nice people
6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your valuable comment. We hope to welcome you again. Kind regard.

2/10 – Ontzettend slecht

Hala

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had the worst days ever. Horrible food. Awful service and management. They don’t respond and don’t do what we ask them to … beds aren’t comfortable and when we ask for service, staff never respond
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Falez Özkaymak op 15 dec 2023
Thank you very much for your feedback. We are very sorry you didn't enjoy your stay in our hotel. Kind Regards