Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 86 van 337 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
86
Gastenscore: 8 - Goed. 195 van 337 beoordelingen" "
8 - Goed
195
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 337 beoordelingen" "
6 - Redelijk
45
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 337 beoordelingen" "
4 - Matig
8
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 337 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Erwin
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
14 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erwin
3 nachten verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Annie
24 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annie
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Good location, nice breakfast and friendly service. Rooms are basic but it is what you can expect from ibis hotels. Cheap parking around the corner is also useful.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Tom, België
24 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs kwaliteit Top!
Alles is zeer goed verlopen. De personeelsleden waren vriendelijk en voor de prijs die we betaald hebben kunnen we onmogelijk ontevreden zijn.
Tom
8/10 – Goed
Gauthier
16 jan 2024
Gauthier
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel au top
Super séjour dans cet hôtel ainsi que le service petit-déjeuner je recommande 👍👍
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Nicolas
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolas
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
christian
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Week-end à Angers
Hôtel très bien placé pour visiter Angers
christian
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
John
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IBIS CENTRE ANGERS
Ibis is well situated for the centre of Angers but lacks easy loading/unloading now .Paid
parking is about 200 metres away but is often full .
Rooms are small but comfortable; linen provided is just about acceptable unless you are a large person !
John
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
John
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ibis Angers Centre
Location in Angers centre is good but no parking or stopping by hotel makes loading or unloading very difficult .
Towels are too small and not replaced.
John
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Sylvie
Zakenreiziger
13 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très pratique et super petit dej
Super bien situé au cœur de ville et juste à côté du tramway pour accéder à la gare.
Formule petit déjeuner très tôt possible si besoin. Avec beaucoup de choix.
Chambre conforme aux hôtels ibis. Parfaitement Isolée et propre.
Sylvie
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
PERONNEAU
30 aug 2023
PERONNEAU
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Yannick
29 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yannick
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Pascal
Reisde met familie
16 aug 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Pascal
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Gilbert
Reisde met partner
8 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J’aime beaucoup les hôtels IBIS, celui-ci est très bien situé tout près du centre ville.
L’accueil est parfait, les employées sont très souriante et professionnelles.
La chambre est très confortable.
Le seul reproche que je ferai c’est l’ancienneté de la déco.
Gilbert
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
CHANTAL
Zakenreiziger
29 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nuit à Angers
mon sejour a ete convenable, dans l'attente du confort des hotels Ibis
CHANTAL
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Solenn
24 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Solenn
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Hervé
Zakenreiziger
9 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je conseille vivement !
Hôtel extrêmement bien situé dans le centre ville d'Angers ; des prestations de qualité et le personnel a été très attentionné durant la totalité de mon séjour. Je conseille vivement.
Hervé
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
nigel
Zakenreiziger, Reisde met partner
28 jun 2023
We stayed here for business which price was step for the quality of hotel the young lady on reception was very helpful best thing about the hotel!
Also area and the 2 euro parking was great.
nigel
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
isabelle
14 jun 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Idéalement situé
Personnel reactif et accueillant. Propre
tres bon petit déjeuner
isabelle
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
LAURENT, Rochefort
Reisde met partner
28 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien
LAURENT
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Noémi
3 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noémi
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Thierry
31 mrt 2023
Thierry
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Thierry
Zakenreiziger
4 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thierry
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Bernard
25 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bernard
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
THIERRY
Zakenreiziger
21 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
THIERRY
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
PIERRE
3 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon sejour
Hôtel propre et confortable
Accueil très pro et aimable
Petit déjeuner complet, d’excellente qualité
Emplacement très proche du centre ville
PIERRE
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
jean-luc
Zakenreiziger
19 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jean-luc
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Julien
28 okt 2022
Julien
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Cédric
Zakenreiziger
5 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Parfait comme à chaque passage
Cédric
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Régine
4 sep 2022
Régine
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Pascal
14 aug 2022
Pascal
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Fabien
Zakenreiziger
11 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fabien
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Rémi
4 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rémi
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Paula
25 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We
Paula
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Rachid
Zakenreiziger
24 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachid
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
rene
14 jul 2022
rene
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Robert
13 jul 2022
Robert
1 nacht verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Alberto
11 jul 2022
Alberto
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Thierry
28 jun 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ecoresponsabilité peut mieux faire
encore des progrés à faire en terme d'ecoresponsabilité ( beaucoup de plastique au petit dejeuner et trop de produit industriel. il est vrai que le prix n'est pas elevé, mais il possible d'avoir des produits de meilleurs qualité pour un prix raisonnable . fromage en sachet plastique, yaourt en plastique, Jambon mouillé le plus bass de gamme . On pourrait payer quelques euros suplémentair emais avoir des produits plus top
Thierry
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van L'équipe de l'Hôtel Ibis Angers Centre Château op 30 jun 2022
Bonjour Thierry,
Merci pour votre retour suite à votre séjour dans notre établissement.
Il est vrai qu'actuellement nous avons des produits emballés sous plastique pour le petit déjeuner. Cette mesure est tout simplement due au covid. En effet, nous avons fait le choix de proposer des produits sous format individuel afin d'éviter une propagation du virus dans notre Hôtel. Nos clients sont notre priorité.
Mais rassurez-vous, nous étudions actuellement l'après covid, afin de faire évoluer notre petit déjeuner dans une démarche plus écoresponsable.
En espérant vous revoir prochainement dans notre Hôtel.
L'équipe de l'Hôtel Ibis Angers Centre Château
8/10 – Goed
georges
14 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
georges
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Helmut
5 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre correcte, parfois un bruit assez fort ( Générateur?), qui dure une à deux minutes, même à 5h du matin…
Helmut
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
chantal
9 mei 2022
chantal
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
Jean
22 apr 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre bruyante
Jean
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Émilie
21 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Émilie
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
jean-luc
19 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bonne étape bien située
Bien placé
Restauration possible sur place
Par contre la tv beugue sans arrêt , c’est pas admissible
jean-luc
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van cd op 21 feb 2022
Bonjour Monsieur
Merci pour votre commentaire chaleureux et votre remarque constructive.
Nous mettons tout en œuvre pour le bon fonctionnement des télévisons.
En espérant vous revoir dans notre établissement,
Excellente journée à vous !!
8/10 – Goed
Jean-Marc
17 feb 2022
Jean-Marc
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Margaux, cheffe de réception op 10 mrt 2022
Cher Jean-Marc,
Merci beaucoup pour cette note positive qui récompense nos équipes.
À bientôt lors de votre prochain séjour à Angers !