Restaurant

Beoordelingen van Residence Inn by Marriott Amsterdam Houthavens

4 out of 5
Residence Inn by Marriott Amsterdam Houthavens
Danzigerkade 177, Amsterdam, NL

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 181 van 317 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 99 van 317 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 317 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 317 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 317 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

ANDREAS

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Koud op de kamers. Te weinig opgeleid personeel.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Residence Inn by Marriott Amsterdam Houthavens op 7 jan 2024
Dear Andreas, Thank you so much for the time you took to share with us your review. We would like to apologize for not meeting your expectations. Your feedback is highly appreciated and has been already shared with our team so we may continuously improve the guest experience. Hope to see you soon again. Best Regards, Residence Inn by Marriott team

6/10 – Redelijk

GHISLAIN

Positief: Netheid
Ontbijt was niet denderend. Op alle 3 onze kamers was het koud.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Residence Inn by Marriott Amsterdam Houthavens op 7 jan 2024
Dear Ghislain, Thank you so much for the time you took to share with us your review. We would like to apologize for not meeting your expectations. Your feedback is highly appreciated and has been already shared with our team so we may continuously improve the guest experience. Hope to see you soon again. Best Regards, Residence Inn by Marriott team

10/10 – Uitstekend

Robert

2 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Alexandra

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was niet schoon, heeft hond of kat in gezeten zat nog onder de haren. Kamer was niet zoals verwacht. Vond me geld niet waard. Ontbijt was zeer matig voor zo een hotel kan dit echt veel beter. Enige pluspunt: zwembad.
Reactie van Isabella op 24 jan 2023
Thanks for choosing us and giving us your feedback. We let you down in the most basic but super important way, by giving you a service that wasn't on our usual level of awesome. We hope you will accept our apologies. We are glad you told us about this issue, and we have shared this with our management and crew to make sure it doesn't happen again.

10/10 – Uitstekend

Joanna

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Danny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie hotel mooi uitzicht personeel was heel vriendelijk
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Residence Inn Team op 2 nov 2022
Dear Danny, Thank you for your review! we are looking forward to welcoming you back soon!

8/10 – Goed

lucas

1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Edwin

1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Francois

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Tess Oliekan, guest service supervisor op 1 sep 2021
Dear, Thank you very much for taking the time to give us a review and for the great score. We are happy to see that you have a good stay with us. We hope to see you again in the future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We went for our honey moon and it was worth it. We got the peace we wanted by being a bit outside the city center but were still close by that grabbing the nearest bus (5min walk) we reached the city center in 10min. The hotel staff was always happy to help with a smile and also tried their best to help you. The hotel was also really clean and they came each day to clean the room.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Tess Oliekan, guest service supervisor op 1 sep 2021
Dear, Thank you very much for the kind review and we hope that you have enjoyed your honeymoon with us. Hopefully until the 1 year anniversary!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Tess Oliekan, Guest service supervisor. op 28 apr 2021
Dear, Thank you very much for the amazing grade. It is very much appreciated. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf, leuke en vriendelijke medewerkers. Jammer dat het ontbijt de tweede dag om 10:15 zo goed als op was, omdat ze niet op zoveel gasten hadden gerekend. Je betaald er natuurlijk wel voor ;) Verder was alles netjes en goed verzorgd.
2 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Tess Oliekan, Guest service Supervisor op 28 apr 2021
Dear, Thank you very much for taking the time to write this review and for the feedback. I am sorry to hear that the breakfast was finished before 11. We will keep an eye on this! I am happy to see that you did enjoy your stay with us. Hopefully we will have you with us another time. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Pamela

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Nicole, Nijmegen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer, schoon en van allr hemakken voorzien.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Mooie kamer, prachtig uitzicht, heerlijk verblijf in dit hotel
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Sandra op 8 jul 2020
Dear Guest, Thank you for staying at the Residence Inn and for taking the time to write a review about us. I am delighted to hear that you enjoyed the room, with a great view. Hopefully we can welcome you whenever you are in back in Amsterdam. Warm regards, Sandra

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great stay
Clean, stylish, perfect breakfast and nice view
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We immediately noticed the cleanliness inside the building and our studio. The inventory was spotless and didn’t show any damage, caused by former guests. The bed we slept in had a firm mattress and provided a good night’s rest. Great smelling choice of products for personal care in the (spacious enough) bathroom. The staff we met during our stay seemed to be doing their jobs with much effort and motivation en were very polite. The one thing we experienced being not so good, were communication problems with the payment system while making the deposit. It took over ten minutes and several tries, before one of my bank cards was finally accepted by the pin device. (We got sincere apologies for that, but it felt like I was stood there with an empty bank account, two guests waiting behind me in line) Apart from that we had a great stay. I forgot to mention the breakfast. Amazing, how much choice of food and beverages you can provide on such a small space!
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, nette kamers, mooie ligging, centrum zeer makkelijk bereikbaar met de bus, zwembad en fitness zeker pluspunt, ontbijt gewoon goed, maar vrij druk
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Jova

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We waren zeer verrast door een gratis upgrade naar een suite
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden een super verblijf! Kleine tip: wij hadden kamer 816 en de deur van de badkamer stremde, ging niet goed dicht.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Margarethe

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verrassende plek
Mijn dochter van 10 vond het geweldig! Een zwembad, de schommels in de bar, de voetbaltafel, de Tv en natuurlijk het fantastische uitzicht vanuit onze kamer. Dit is het nieuwe Amsterdam, een buurt in volle ontwikkeling. Naar de bus is het 10 minuutjes wandelen en dan ben je na 10 minuutjes ook in het centrum van Amsterdam. Een pluspunt zou fietsenverhuur zijn. Maar rent a bike vind je natuurlijk in overvloed in het centrum. Op de 9e verdieping is een restaurant dat naam maakt:Lars. Ik had er graag met mijn dochter gedineerd! Jammer genoeg stond er niets toegankelijks op de kaart voor kinderen. En in de bar beneden enkel borrelhapjes en ‘wraps uit de frigo’. Bediening daar beneden ook maar zus en zo. Eten was dus een minpuntje. Wij moesten de deur uit om een hapje te eten. Best gezellig hoor maar toch een 20 min stappen... Tenslotte: de voertaal in het hotel is Engels. Ze aanspreken in het Nederlands? Dan zie je ze de wenkbrauwen fronsen. Gelukkig ken ik Engels. Maar mijn dochter nog niet voldoende. Perfecte tweetaligheid bij het personeel vind ik eigenlijk wel een must als je 137€ per nacht betaalt. Toch raad ik dit hotel aan. Zo apart!!
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Leony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super locatie en prima accommodatie.
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Prachtig nieuw appartement met schitterend uitzicht. Heel erg jammer dat niemand van het personeel goed Nederlands spreekt in mijn eigen land! De voertaal is Engels. Ook alle informatie was in het Engels. Helemaal niets te vinden in het Nederlands. Bizar.
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Mooie kamer, prachtig uitzicht over de haven. Prima openbaar vervoer, 5 minutenlopen van het hotel, zeer frequente diensten. Aandachtspunt voor het hotel: er is geen handleiding van de apparatuur aanwezig. Beetje lastig met de oven/ magnetron.
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Fijn hotel met goede service en geweldig uitzicht!
9 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamers temidden van de houthaven.
Mooi hotel in het midden van de Amsterdamse houthaven, best een mooie locatie met goed uitzicht. De kamer ziet er goed uit met zelf een keukentje. Een koffiezetapparaat met cups staat garant voor goede koffie. Een badjas miste op de kamer. Er is in het hotel een zwembadje aanwezig met een kleine sauna, de laatste was kapot, jammer!. Een spa wil ik het niet noemen. Bij het inchecken was mijn reservering onbekend wat geen fout van het hotel hoeft te zijn, daarop heb ik de Hotels.com reservering doorgestuurd. Pas toen ik echt ging drammen om mij nu een kamer te geven en de foute communicatie met Hotels.com daarna uit te zoeken ervaarde ik als mindere service. Het ontbijt was goed.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

James

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No computer-printer working/available to print out airline boarding passes - inexcusable.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Ensar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

MOHAMMED, Frankfurt Am Main

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Emma

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Sabrina

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Eva- Maria

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Der Ausblick, Ausstattung und Zimmer waren vollkommen in Ordnung, eher sogar übertraf es unsere Erwartungen. der Service war mangelhaft, da das Residence INN nicht immer über Personal verfügt und das Personal des Moxy dann zuständig ist, wobei das aber nicht immer Zugriff auf das Buchungsprogramm hat. So kam es zu unnötig langen Wartezeiten und mein Business-Termin, wegen dem ich extra abends angereist war, war aufgrund dieser Tatsache leider geplatzt. Aber dafür halt ein guter Ausblick!
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Residecne Inn Team op 26 dec 2023
Dear Eva, Thank you for your kinds words and we are sorry and apologizing for the inconvenience caused, we are working very hard to become the best in the sector! We would love to have you back ! Happy Holidays !

4/10 – Matig

Lars

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Petra

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
schöne Aussicht aus Zimmer, super Schlafkonfort, Sauberkeit ließ an den ersten Tagen zu wünschen übrig, Frühstücksauswahl sehr begrenzt
9 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Melinda

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
It was really quit, we enjoyed that. :) With the bus you could be in 15 min in the city. Everyone was very helpful and friendly. I can only recommend to stay here :)
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Beat

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service kann sich verbessern
Service und Dienstleistungen waren nicht immer qualitativ gut. Einmal hatte es Bier, einmal nicht. Einmal 6€, nächster Tag 8€… das Bier. Parkkarte funktierte erst beim dritten Anlauf. Hotel , Zimmer sonst sehr gut
6 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Marie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and quiet surroundings. Modern and clean rooms.
5 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Kelly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was too far from the convinces of downtown.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Niamh

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall very happy with my stay! Reception staff were lovely and welcoming. However, waited around 45 minutes to get served at the bar. I understand the bar was busy but many people joined the queue after me were still served before me. Felt as if bar staff were ignoring me and thought this was very rude
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ganimete

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Mathieu

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Breakfast for an expensive hotel is very average. The higher than usual cost of this weeks accomodation would now make me consider other Amsterdam hotels for business travel.
2 nachten verbleven in juni 2023