Staduitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Postillion Hotel Amsterdam

4 out of 5
Postillion Hotel Amsterdam
Paul van Vlissingenstraat 9-11, Amsterdam, Noord Holland

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 172 van 293 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 83 van 293 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 293 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 293 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 293 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Ahmed

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Was niet wat we verwachtten
Hotel Wij komen uit Amsterdam en boeken vaker een hotel in de buurt. Bij het boeken van dit hotel, hebben we gekozen voor de duurste beschikbare kamer, namelijk de superieur tweepersoonskamer uitzicht op stad, ik kan u vertellen dat op de 4de verdieping geen uitzicht op de stad is maar op de metro, FEBO en de car wash, dat was mijn uitzicht. Waarom misleidt je je gasten met nep foto’s en ‘uitzicht op stad zinnetje’ is mijn vraag. Dan toeristen belasting rekenen voor Amsterdammers, die de lokale hotels supporten en nog koppig doen als ik de receptie erop attendeer dat wij geen toeristen zijn en dat kunnen aantonen. Nee, toeristen belasting moet iedereen betalen, was het verhaal van de receptie medewerkster, wat een onzin! (Die 17 euro wil ik toch achteraf terug hebben) Parkeergarage onder het hotel kost €25 op zaterdag , terwijl op straat parkeren gratis is tijdens het weekend. Wij moesten onze auto op straat parkeren anders €25 per nacht betalen. Absolute waanzin Dan komen we aan bij het restaurant, wij snappen als horeca ondernemers dat er weinig horeca personeel te vinden is op dit moment, maar ik heb nog nooit zo’n inspiratieloze menukaart gezien als deze. En de hoofdprijs vragen voor 5 hoofdgerechten ook nog! wij zijn maar weer in de auto gestapt en hebben voor de prijs van één maaltijd in het hotel, 2 top maaltijden gegeten. Verder is het hotel nieuw en netjes, kamers zijn goed verzorgd, bedden zijn comfortabel, personeel ondanks mijn ervaring vriendelijk
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sandra Huiberts - Front Office Manager op 27 feb 2024
Beste Ahmed,Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij ons en wat vervelend om te horen dat we niet aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen. Uiteraard streven wij er altijd naar om onze gasten de best mogelijke ervaring te bezorgen. De kamer die geboekt was, is een van onze hoekkamers, deze heeft een groot raam vanaf de vloer tot het plafond, dit zorgt ervoor dat je veel daglicht hebt en goed kunt wegkijken. Dit kamertype is op beide hoeken van het pand op elke etage. Wij begrijpen dat de voorkeur uitgaat naar een kamer op een hoge etage. Wat betreft het parkeren, hanteren wij een vast tarief van 25 euro per nacht waarvan wij vinden dat dit voor Amsterdamse begrippen schappelijk is. Het klopt dat in het weekend gratis parkeren is aan de straat, maar doordeweeks is dit 5 euro per uur, waarbij onze garage dan weer een stuk aantrekkelijker geprijsd is. Daarnaast bied onze garage meer veiligheid t.o.v. het parkeren aan de straat.We zijn blij te horen dat er ook nog positieve dingen aan het verblijf waren zoals de netheid van de kamer en het comfort van de bedden.Wij hopen jullie dan ook graag in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.Wanneer je in de toekomst nogmaals bij ons zou willen verblijven, neem dan even contact met ons op, dan zullen wij jullie van een gratis upgrade naar de hoekkamer op een hoge etage verzorgen.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zakelijk hotel
Hotel is prima voor de zakenreiziger. De kamer is van veel gemakken voorzien. Maaltijdkeuze is beperkt in het restaurant.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

lia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel. Kamer was top. Ontbijt veel keuze.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ronald

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles perfect
Prima hotel met echt super goede faciliteiten en parkeerplaats overdekt. Niets op aan te merken.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Sylvia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Eric

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging heel erg goed, kamer top, enige minpuntje is het vinden van de parkeergarage.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Heba op 4 jun 2023
Beste Martin, Bedankt voor de hoge rating die jij ons hebt gegeven! Wij zijn blij om te horen dat je de ligging van ons hotel goed vondt. De parkeergarage ligt voor het hotel! Bij onduidelijkheden kunt u altijd naar de receptie toe komen zodat wij u hierbij kunnen helpen. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in de toekomst! Met vriendelijke groet, Heba / receptie

6/10 – Redelijk

Jordy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a decent experience. Can’t say i think it was worth the money though. We went on a sunday/monday where the hotel felt a bit empty. As a surprise we finished off our trip by having to pay almost 50 euro’s for 30 Hours of parking which i think is a bit over the top and could be stated more clearly on their website. All in all not the “wow” we expected.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Rodolf Weytingh op 8 mei 2022
Dear Jordy, Thank you for your stay and review. We shall look into an even more efficient manner to communicate parking tariffs. We claim that the rates are market competitive, however, will follow up on your comment concerning more visible information regarding this topic. With best regards, Rodolf Weytingh General Manager

8/10 – Goed

Joost

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eenmalig wat mij betreft
Lange wachtrijen bij zowel in- als uitchecken. Verder deed de airco het niet en was het 25+ graden in de kamer. Direct bij binnenkomst gemeld en drie keer over gebeld met de receptie. Er zou worden teruggebeld omdat ze druk waren en/of ze zouden er iets aan doen. Beiden is niet gebeurd. Toen ik vertrok was het nog steeds 25gr. Slecht geslapen daardoor. Van een duur vier sterren hotel verwacht je een betere service.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

anna deboraj, Breda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helemaal goed hoor
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Ronnie op 1 nov 2021
Beste Anna, Hartelijk dank voor je review. Graag zien we je gauw terug. Met vriendelijke groet, Ronnie Front Office

8/10 – Goed

Gerwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi net hotel, tijdens het inchecken werd er echt erg summier informatie verstrekt. Wij hebben zelfs moeten vragen waar onze kamer zich zou bevinden.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Sandra - Front Office op 6 jan 2021
Beste Gerwin, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We hopen dat u een prettig verblijf heeft gehad! Mijn excuses dat er erg weinig informatie gegeven werd bij het inchecken, dit zal opgepakt worden met het team. Wij hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Sandra - Front Office

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Front Office op 6 jan 2020
Dear Mr/Mrs, Thank you for giving us the perfect score! We are happy that you had a good stay and we hope we can meet you again in the future. Kind regards, Front Office Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer en uitzicht waren erg mooi. Goed personeel
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Front Office op 21 dec 2019
Beste meneer, mevrouw, Dankuwel voor deze perfecte score! Wat fijn om te lezen dat u zo van de kamer en het uitzicht heeft genoten! Ik hoop u nogmaals te mogen ontmoeten in de toekomst. Met vriendelijke groet, Merel - Front Office

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Helen op 17 nov 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us, we are glad to see that you had a good time with us! We are looking forward to welcoming you again! Kind regards, Helen Front Office

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Front Office op 27 sep 2019
Dear Mr/Mrs, Thank you for the great score! I am happy to see that you enjoyed your stay with us and I hope we can welcome you again. Kind regards, Merel - Front Office

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Front Office op 31 aug 2019
Dear Mr/Mrs, Thank you for the review and thank you for the great score! I am happy to see that you had a great stay. Let's meet again in the future! Kind regards, Merel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We kwamen helemaal uit de achterhoek met het openbaar vervoer. Makkelijk bij het hotel te komen. Bij het inchecken kregen we een mooie kamer mer super uitzicht! Veel snufjes die je op een tablet kon bedienen! Zelfs een 2de televisie op de badkamer. Het ontbijt was ook heerlijk. S avonds kon je een drankje doen in de bar. Al met al een aanrader! Kom hier zeker snel weer terug.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Rimke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg fijn en vriendelijk personeel, mooie, nette kamers en een fijne uitstraling in z'n geheel!
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een super goed hotel. De bedden lagen heel lekker. Grappig dat we een tv op de badkamer hadden nog nooit mee gemaakt. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader en we komen zeker terug als we weer eens naar Amsterdam gaan.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Front Office op 1 sep 2019
Dear Mr/Mrs, Thank you for giving us the perfect score! We appreciate you taking the time to give us a review and we would love to welcome you again in the future. Kind regards, Merel - Front Office

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke ligging... Rustig. Iets minder was dat het bed op wielen staat. Dus het rolt weg als je er tegen aan komt
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Inge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HHB trip
Prima verblijf gehad
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Front Office op 3 mrt 2019
Beste Inge, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer! Wij vinden het fijn om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Postillion Amsterdam

8/10 – Goed

Shanice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Front Office op 24 feb 2019
Dear Shanice, Thank you for your review! We hope to welcome you again in our hotel. With kind regards, Team Postillion hotel Amsterdam

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Jana

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Obwohl in der Buchung ein ruhiges Zimmer erbeten, bekamen wir ein Zimmer zur Metro hin. Im Zimmer fehlte der Wasserkocher uns Handtücher für die Hände. Nach Reklamation konnten wir das Zimmer tauschen. Steuerungskonzept mit Licht nicht gut durchdacht, im Bad bleibt das Licht, auch nachts, 3-4 Minuten an.
5 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Angelique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Metro befindet sich direkt in der unmittelbaren Nähe vom Hotel, das war wirklich super. Das Frühstück war einfach & okay, vermisst haben wir richtige Brötchen.
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Natalia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great, thank you so much!
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Oliver

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Anbindung zu Verkehrsmitteln. Modernes Ambiente. Frühstück war gut, aber nicht außerordentlich. Parkplätze für 25 EUR je 24h. Klimaanlage kann man an der Rezeption ausstellen lassen. Sehr nettes Personal.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ward

Positief: Netheid, personeel en service
Licht im Badezimmer geht automatisch aus..
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Blessing

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Correct hotel, clean, nice team, bed was ok, you can open a window. 2 negative points: a fancy screen to switch on/off the lights/the curtains, which can't be switch off. So all the night with a huge red light alarm, plus a "alexa-like voice recorder" with its red light too... I want to sleep, not to be in a nigth club! 2nd negative point, cash is not accepted for anything, not even the bar. I understrand the provided explanation (to protect the team from thieves), but I personaly do not want to promote businesses refusing cash.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Such a comfortable hotel😍
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Abdulrahman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Serish

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel; perfect location. Short metro trip and you can get anywhere in Amsterdam. Good for first time travellers
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Massimo

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Patrice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel rapport qualité prix tres convenable centre ville par metro 2 stations possibles mais faut aimer un peu marcher si il pleut oubliez .
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Estefania

Reisde met partner
Muy mal servicio con la comida, no te dan a escoger que quieres comer, te traen una cosa a la que puedas ser alérgica, no te preguntan nada
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Léopold

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Hôtel
Très bon séjour de trois nuits, hôtel bien desservi en transports pour se rendre en centre ville. Chambres modernes et connectées, je recommande !
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

POLYDOROS

2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Aurélie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Notre séjour s’est très bien passé mis a part que nous n’avons pas bénéficier de la chambre que nous avions réservé.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Timo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siisti, hyvät Metro-yhteydet. Rauhallinen kun haluaa oikeasti levätä. Pieni kuntosali mutta toimiva.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Gabriel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very modern, new and nice new hotel. Went for dinner and was a bit disappointed. I asked for a Negroni and they couldn’t sell me because “it wasn’t in the menu”. Then I asked for a dish and the waiter didn’t know if it came with a side dish. I told him to add in case it didn’t come with one. Dish arrived with 2 side dishes. However it was really delicious fish!
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Pui Wa Amy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Filmon

3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie
Der Empfang war freundlich; traumhafter Ausblick aus der 17. Etage, neuwertiger Zustand, guter Anschluss für die S-Bahn, TV im Bad ! Fussballkicker im Erdgeschoss gefällt, das Frühstück hat alles, was man gebrauchen kann, sind beim nächsten Besuch in Amsterdam gern wieder dabei
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Cheima

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel Proche du centre ville 14min en voiture ou bien avec les transports avec une station à 2min à pied de l’hôtel Literie très confortable, chambre high-tech avec une tablette de commande (lumière, rideau, tv..) Pas mal de choix au petit déjeuner Et un gros plus pour l’attention qu’il donne aux animaux de compagnie 😊
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jack

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Postillion Hotel Amsterdam op 6 dec 2023
Dear Jack,Thank you very much for leaving this amazing score! We hope to welcome you back in the near future!Kind regards,